Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Ing. Alena B. (EMmoda) ID 383524
mimibazar.cz/emmoda
Oblast: Brno - venkov
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 12.8.2011
Naposledy: 17.5.2021 14:55
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
76508358
HODNOCENÍ 591
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
ič 76508358
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Všeobecné obchodní podmínky

Základní ustanovení


1.Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)



Alena BALÁŠOVÁ,

IČ : 76508358,

se sídlem Olší 1,

pošta 592 61 Doubravník,

info@emmoda.cz,

tel. 725 924 072,

www.emmoda.cz

(dále jen pro dávající)
2.Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na www.emmoda.cz (dále jen „ internetový obchod“)
3.Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
4.Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce

Informace o zboží a cenách
1.Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
2.Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
3.V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží.
4.Případné slevy s kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak. V takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy
1.Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
2.Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
3.Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.
4.Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
5.Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího.
6.V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
7.Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.
8.V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.

Zákaznický účet
1.Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
2.Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
3.Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
4.Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
5.Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.
6.Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

Platební podmínky a dodání zboží
1.Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
Bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 115-1965740237/0100 vedený u Komerční Banky.
Dobírkou v hotovosti při předání zboží
2.Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
3.V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
5.Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
6.Podle zákona je prodávající povinen vystavit kupujícímu daňový doklad.
7.Zboží je kupujícímu dodáno:
na adresu určenou kupujícím v objednávce
8.Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
9.Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
10.Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
11.Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího nebo daňový doklad je přiložen k dodávanému zboží.
12.Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

Odstoupení od smlouvy
1.Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
2.Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
ode dne převzetí zboží,
ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí
ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
3.Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
4.Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
6.Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
7.Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
8.Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
9.Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

Práva z vadného plnění

1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
2.Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
3.Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u nového spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. V případě prodeje použitého spotřebního zboží v době dvanácti měsíců od převzetí. Obojí v souladu se zákonem. U použitých věcí prodejce neodpovídá za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí spotřebitelem.

V případě výskytu vady u nového spotřebního zboží může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:

a) výměnu za nové zboží,

b) opravu zboží,

c) přiměřenou slevu z kupní ceny,

d) odstoupit od smlouvy.



V případě výskytu vady u použitého spotřebního zboží může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:

a) opravu zboží,

b) přiměřenou slevu z kupní ceny,

c) odstoupit od smlouvy.

 Výměna za nové zboží zde není z podstaty možná.


4.Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
pokud má zboží podstatnou vadu,
pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
při větším počtu vad zboží.
5.Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
6.Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
7.Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
8.Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
9.V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
10.Volbu způsobu reklamace má kupující.
11.Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Doručování
1.Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
2.Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.


Porušení kupní smlouvy

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že kupující nesplní povinnost převzít zboží, může prodávající požadovat veškeré náklady, které mu v souvislosti s odesláním zboží vznikly.

1.Jestliže si kupující nepřevezme zboží, neuhradí kupní cenu, nevyzvedne si zboží, dochází tím k porušení kupní smlouvy ze strany kupujícího.
2. V případě porušení kupní smlouvy navrhne prodávající kupujícímu elektronickou poštou další postup. V případě nepřevzetí zásilky, po další domluvě prodávající opětovně zašle předmětné zboží kupujícímu, jestliže kupující uhradí kupní cenu do 3 pracovních dnů na účet prodávajícího, a to na náklady prodávajícího.
3.Nedojde-li k dohodě dle ustanovení bodu 2. nebo pokud kupující neprojeví zájem záležitost vyřešit, prodávající vyzve kupujícího k uhrazení nezbytných nákladů, a to ve výši až 2.000 Kč.
4.V případě neuhrazení částky uvedené v ustanovení bodu 3. do 7 pracovních dnů bude celá záležitost předána externí agentuře zabývající se vymáháním pohledávek.

Mimosoudní řešení sporů
1.K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
2.Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3.Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Závěrečná ustanovení
1.Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
2.Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
3.Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
4.Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
5.Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
6.Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
7.Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.



Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti 16.7.2018


ZPŮSOB DORUČENÍ

POŠTOVNÉ

BALNÉ

Česká pošta - Doporučené psaní
Pro 1-2 kusy lehčího zboží. (objemnější zboží jako jsou svetry, kabáty, mikiny.. nelze zaslat jako doporučené psaní, spadají od 1 kusu do kategorie doporučený balík za 85 Kč ) 60,00 Kč ZDARMA
Česká pošta - Doporučený balík
do 3 kusů lehčího zboží a do 2 kg 85,00 Kč ZDARMA
Česká pošta - Balík do ruky
Nad 3 ks nebo nad 2 kg. 130,00 Kč ZDARMA


ZPŮSOB ÚHRADY

POPLATEK

Platba převodem
Uhraďte do 5 dnů. číslo účtu KB 115-1965740237/0100 jako VS udávejte číslo objednávky! BEZ POPLATKU
Dobírka
Při nepřevzetí zásilky budeme požadovat uhrazení nákladů dle obchodních podmínek (porušení kupní smlouvy). 45,00 Kč


PODMÍNKY ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ U SPRÁVCE
INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Informace a poučení ke zpracovávání osobních údajů podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“) a podle zákona č. ______/20__ Sb., o zpracování osobních údajů, který výše uvedené Nařízení zapracovává (pozn. doplní se po jeho schválení). Anglická zkratka Nařízení, se kterou se lze setkat v odborných textech či hovoru, je GDPR (General Data Protection Regulation).
Na úvod mohu, jako Správce Vašich osobních údajů, prohlásit, že Vaše osobní údaje jsou zpracovávány výhradně podle těch ustanovení Nařízení, kde není třeba Vašeho souhlasu. Ochranu Vašich osobních údajů beru vážně a chráním je. Zpracovávám je jen v nezbytném rozsahu pro plnění Evropskou unií nebo Českou republikou mi uložených zákonných povinností nebo pro plnění kupní smlouvy (dodání objednaného zboží). Proto Vašeho souhlasu s jejich zpracováním není třeba, to i proto, že Vaše osobní údaje zejména nejsou využívány k marketingovým účelům či předávány třetí osobě. Pro podrobnosti prosím čtěte dále.

1. Totožnost správce, 13/1a) Nařízení.

Správcem osobních údajů je Ing. Alena Balášová, IČ 76508358, se sídlem Olší 1, pošta 592 61 Doubravník, info@emmoda.cz, tel. 725 924 072 (díle jen „Správce“),

2. Kategorie osobních údajů, 15/1b) Nařízení.

Správce zpracovává ve smyslu shora uvedených právních předpisů tyto Vaše osobní údaje:
a) jméno/jména, příjmení, adresu/adresy, telefonní číslo, e-mailovou adresu, platební údaje, zejména číslo bankovního účtu, popřípadě podpis.
b) Správce tedy zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky, což jsou Vaše identifikační a kontaktní údaje jako údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
c) Jde o osobní údaje získané Správcem při výkonu a pro výkon činnosti(í) dle příslušných obecně závazných právních předpisů upravujících podnikání.

3. Účely zpracování osobních údajů, čl. 13/1c) Nařízení.

1) Osobní údaje Správce zpracovává pro tyto účely :
a) vedení komunikace s Vámi, jakožto zákazníkem nebo
b) plnění smlouvy mezi Vámi a Správcem (kupní smlouva) nebo
c) vedení účetního dokladu.

2) Vlastním účelem zpracování osobních údajů je výhradně vyřízení Vaší objednávky, uzavření kupní smlouvy a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi, jako objednatelem a zákazníkem a Správcem, při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (čl. 2a) a poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění kupní smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany Správce plnit.

4. K účelům zpracování podrobně. Oprávněné zájmy správce nebo třetí strany v případě zpracování údajů ve smyslu čl. 6/1f) Nařízení /čl. 13/1d) Nařízení/. Důsledky neposkytnutí souhlasu v případech, kdy zpracování je založeno na souhlasu subjektu údajů ve smyslu čl. 6/1a) Nařízení. Upozornění na skutečnost, zda poskytování osobních údajů je zákonným či smluvním požadavkem, nebo požadavkem, který je nutné uvést do smlouvy, a zda má subjekt údajů povinnost osobní údaje poskytnout /čl. 13/2e) a recitál č. 60 Nařízení/.
a) Vedení komunikace s Vámi, jakožto zákazníkem. Osobní údaje uvedené v bodě 2a) bude Správce pro účel uvedený v bodě 3/1a) zpracovávat v souladu s čl. 6 odst. 1, písm. f) Nařízení, tedy proto, že zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů příslušného Správce.
Pokud se týče zpracování z důvodu nezbytnosti pro účely oprávněných zájmů správce, k tomu z důvodu povinnosti tyto zájmy definovat dle čl. 13/1d) Nařízení správce uvádí. Oprávněným zájmem správce je v tomto případě nutnost mít přehled o svých zákaznících, se kterými jedná a vůbec mít možnost s nimi komunikovat. Bez uvedení alespoň některých těchto údajů, nemůže být osoba zákazníkem Správce, neboť by s ní nebylo možno komunikovat. Dále bude Správce zpracovat tyto osobní údaje na základě čl. 6, odst. 1, písm. b) Nařízení, tedy proto, že zpracování je nezbytné pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů (objednatele). Správce ještě před tím, než přistoupí k uzavření smlouvy, vchází v kontakt se subjektem údajů a zajišťuje a zpracovává objednávku, vyřizuje dotazy apod. V tomto případě jsou tyto údaje nutností pro vůbec elementární fungování podnikání Správce a fungování vztahu objednatel/dodavatel, a bez těchto údajů nelze uvedené ani uskutečnit.

b) Plnění smlouvy mezi Vámi a Správcem (kupní smlouva). Osobní údaje uvedené v bodě 2a) bude Správce pro účel uvedený v bodě 3/1b) zpracovávat v souladu s čl. 6 odst. 1, písm. f) Nařízení, tedy proto, že zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů příslušného Správce.
Pokud se týče zpracování z důvodu nezbytnosti pro účely oprávněných zájmů správce, k tomu z důvodu povinnosti tyto zájmy definovat dle čl. 13/1d) Nařízení Správce uvádí. Je v bytostném zájmu Správce identifikovat objednatele ze smlouvy nezaměnitelným a individuálním způsobem, tedy tak, aby nemohl být zaměněn s jiným a mohlo být plněno jemu.
Dále správce zpracovává tyto osobní údaje na základě čl. 6, odst. 1, písm. b), tedy proto, že zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, v tomto případě smlouvy kupní. Tedy jsou tyto údaje požadavkem, který je nutno uvést do smlouvy.
Bez poskytnutí těchto údajů nemůže vzniknout smluvní vztah tak, jak má na mysli ustanovení zejména § 2079 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Poskytnutí osobních údajů je tak nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany Správce plnit.

c) Vedení účetního dokladu. Osobní údaje uvedené v bodě 2a) bude Správce pro účel uvedený v bodě 3/1c) zpracovávat v souladu s čl. 6 odst. 1, písm. f) Nařízení, tedy proto, že zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů příslušného správce a dále i na základě čl. 6 odst. 1, písm. c), tedy z důvodu splnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje.
Pokud se týče zpracování z důvodu nezbytnosti pro účely oprávněných zájmů správce, k tomu z důvodu povinnosti tyto zájmy definovat dle čl. 13/1d) Nařízení správce uvádí. Je oprávněným zájmem správce vědět kdy, komu, kam a za kolik provedl plnění ze smlouvy, to zejména z důvodu eventuálních vad, nebo jakýchkoli potenciálních škod. Pokud se pak týče důvodu plnění právní povinnosti správce, pak správce má za povinnost vést a uchovávat účetní doklady (§ 11 zák. č. 563/1991 Sb. o účetnictví, /OU/). Konkrétně má být obsahem účetního dokladu i uvedení jeho účastníků (§ 11/1b) OU). Je logické, že účastníci musejí být identifikováni tak, aby je nebylo možno zaměnit. Osobní údaje zákazníka se též objevují ve výpisu z účtu při bezhotovostní platbě, stejně jako číslo účtu.

5. Doba, po kterou budou osobní údaje uloženy, nebo není-li ji možné určit, kritéria použitá pro stanovení této doby. Čl 13/2a) Nařízení.
a) Vedení komunikace s Vámi, jakožto zákazníkem. Tedy různé poznámky, dotazy apod. Osobní údaje uvedené v bodě 2a) pro účel uvedený v bodě 3/1a), budou Správcem zpracovány po dobu, než dojde k ukončení komunikace s Vámi jakožto zákazníkem. Tedy do doby, než odmítnu anebo akceptuji nabídku v souladu s obchodními podmínkami. V případě akceptace nabídky, budou Vaše osobní údaje zpracovávány nadále dle následujícího. V případě odmítnutí nabídky, budou Vaše osobní údaje zničeny.

b) Plnění smlouvy mezi Vámi a Správcem (kupní smlouva). Kupní smlouva o dodávce produktu uzavřená na dálku podle obchodních podmínek. Osobní údaje uvedené v bodě 2a) pro účel uvedený v bodě 3/1b), budou Správcem zpracovány ještě po dobu 5 let od události určující počátek skartační lhůty, a po té budou dokumenty obsahující osobní údaje skartovány. Jednotlivé dokumenty obsahující osobní údaje pak budou skartovány, když počátek běhu skartační lhůty je stanoven s ohledem na konkrétní dokument. Počátek běhu skartační lhůty se určí tak, že spouštěcí událostí je okamžik vzniku dokumentu, který osobní údaje obsahuje, v tomto případě jde o kupní smlouvu uzavřenou na dálku dle obchodních podmínek nebo i další dokumenty vzniklé postupem dle bodu 5a). Přitom skartační lhůta, se určuje počtem celých roků počítaných od 1. ledna kalendářního roku následujícího po kalendářním roce, v němž nastala spouštěcí událost. Lhůta 5 let je pak stanovena s ohledem na nejvyšší možnou subjektivní promlčecí lhůtu pro náhradu škody, která plyne ze zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, § 629 (subjektivní lhůta, 3 roky) a zároveň ze zákona OU, kdy je dána povinnost uchovávat účetní doklady 5 let, počínajících koncem účetního období, kterého se týkají. Je logické, že správce uchovává k obchodnímu případu nejen doklad účetní, ale k němu i dokumenty účetnímu dokladu předcházející nebo jej následující. Správce pak uchováváním smlouvy s osobními údaji či jiných dokumentů zachovává po celou dobu znalost obchodního případu a může tak kdykoli v případě nutnosti doložit existenci a smluvní rozsah včetně ceny ve své komplexnosti. Dokumentem se rozumí dokument v listinné nebo elektronické podobě.

c) Vedení účetního či jiného dokladu. Zejména faktura, účtenka, popřípadě výpis z účtu. Osobní údaje uvedené v bodě 2a) pro účel uvedený v bodě 3/1c) budou s ohledem na ustanovení § 31/2b) OU, uchovávány po dobu 5 let počínajících koncem účetního období, kterého se týkají, po té budou skartovány. Pro skartaci platí obdobně to, co je uvedeno v bodě 5b) Pokud se týče osobních údajů ve výpisu z účtu, pak ten, pokud bude vytištěn, bude podroben výše nyní uvedenému režimu. Pokud se týče osobních údajů vedených v elektronickém bankovnictví, to nemohu, jako uživatel účtu, ovlivnit a řídí se podmínkami banky.

6. Příjemci osobních údajů nebo kategorie příjemců osobních údajů. Čl. 13/1e) Nařízení.

1) Zpracování osobních údajů je prováděno, až na výjimky (viz. bezprostředně níže bod 6/2), výlučně Správcem. Třetí straně budou údaje poskytnuty jedině na vyžádání nebo na základě plnění zákonné povinnosti a v souladu s právním předpisem, který Správci stanoví povinnost požadované vydat nebo jinak poskytnout, např. orgánům státní správy.

2) Výjimku však tvoří tyto kategorie příjemců osobních údajů :
a) Osoby podílející se na dodání zboží / realizaci plateb na základě kupní smlouvy.
b) Osoby zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti a provozováním e-shopu.
c) Osoby zabezpečující vedení účetnictví pro e-shop.

7. Poučení o právech. Čl. 12/1) Nařízení.

Vezměte, prosím, na vědomí, že máte právo:
a) na přístup k osobním údajům (čl. 15 Nařízení),
b) na opravu osobních údajů (čl. 16 Nařízení),
c) na výmaz osobních údajů (čl. 17 Nařízení),
d) omezení zpracování osobních údajů (čl. 18 Nařízení),
e) na přenositelnost osobních údajů (čl. 20 Nařízení),
f) právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů (čl. 21 Nařízení),
g) podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů (čl. 15 Nařízení), www.uoou.cz.

8. Kontaktní údaje pověřence pro ochranu osobních údajů. Čl. 13/1b) nařízení.

Správce pověřence pro ochranu osobních údajů nemá.

9. Úmysl správce předat osobní údaje do třetí země. Čl. 13/1f) nařízení.

Správce osobní údaje do třetí země předávat nebude.

10. Upozornění na skutečnost, že dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování, uvedenému v čl. 22 odst. 1 a 4, a přinejmenším v těchto případech smysluplné informace týkající se použitého postupu, jakož i významu a předpokládaných důsledků takového zpracování pro subjekt údajů. Čl. 13/2f) nařízení.

Správce tyto postupy, metody apod. neprovádí.

11. Upozornění na fakt, že odstavce 1, 2 a 3 čl. 12 nařízení se nepoužijí, pokud subjekt údajů již uvedené informace má, a do té míry, v níž je má. Čl. 13/4 Nařízení.

Správce tímto upozorňuje subjekty údajů, že v případě, že osobní údaje již zpracovává z doby před účinností Nařízení, nemusí vůči subjektu údajů uplatnit shora uvedený postup čl. 13/1, 2 a 3) Nařízení. To zejména v případě, kdy dosavadní zpracovávání osobních údajů se dělo v souladu se zákonem České republiky č. 101/2000 Sb., zákon na ochranu osobních údajů, jehož účinnost však zanikne účinností Nařízení. To jest, že od 25.5.2018 se problematika osobních údajů řídí Nařízením. (pozn. Zákon č. 101/2000 Sb. bude tedy účinný naposledy 24.5.2018.)
Správce tedy doposud získané a zpracovávané informace podléhající režimu zákona č. 101/2000 Sb. počne zpracovávat v souladu s Nařízením.

12. Zabezpečení zpracování osobních údajů. Čl. 32 nařízení.

1) Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

2) Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť údajů v listinné podobě.

3) Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

4) Správce osobních údajů „s přihlédnutím ke stavu techniky, nákladům na provedení, povaze, rozsahu, kontextu a účelům zpracování i k různě pravděpodobným a různě závažným rizikům pro práva a svobody fyzických osob“, prohlašuje, že rizika pro osobní údaje jsou malá. Správce nepředpokládá, že by se stal cílem hackerů či jiných zlodějů osobních údajů nebo, že by osobní údaje byly zneužívány.

5) V souladu se zabezpečením zpracování přijímá Správce tato technická a organizační opatření, aby zajistili úroveň zabezpečení odpovídající danému riziku :
a) Jsou-li osobní údaje v elektronické podobě, nacházejí se v PC v souladu s účelem, pro který byly poskytnuty. PC jsou chráněna antivirovým programem a přístup do PC je chráněn heslem. Osobní údaje jsou zálohovány na flash paměti a jejich obnovení či jiné nahrazení je tedy možné.
b) Jsou-li osobní údaje obsaženy na listině, pak se listina nachází v archivu správce. Archiv správce se nachází v sídle správce osobních údajů. Listina je uložena v trezoru nebo uzamykatelné skříni.
c) Příjemci osobních údajů pak přijímají vlastní opatření k ochraně osobních údajů.

13. Veškerou komunikaci se Správcem veďte prosím písemně (možno i e-mailem) a adresujte do sídla Správce.

14. Tento text se netýká zpracování osobních údajů prováděné fyzickou osobou v průběhu výlučně osobních či domácích činností (čl. 2/2c) Nařízení).

15. Nařízení lze nalézt zde :
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/PDF/?uri=OJ:L:2016:119:FULL&from=CS

16. Závěrečná ustanovení

a) Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami zpracování osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
b) S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím příslušného pole prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami zpracování osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
c) Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek zpracování osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek na vaši e-mailovou adresu, kterou jste Správci poskytl/a.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018
Podmínky byly naposledy upraveny: 7.11.2018, 17:58
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu