Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

botkynanožky s.r.o (Botkynanozky) ID 491776
Ondřej Teplík, Alžběta Teplíková
mimibazar.cz/botkynanozkycz
Oblast: Česká Lípa
Telefon: +420 739033046
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 14.8.2013
Naposledy: 12.10.2020 10:50
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
06302165
DIČ CZ06302165
HODNOCENÍ 166
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Balíčky odesílám po připsání platby na účet týž den/u dobírky ihned po vzájemném potvrzení.
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Poštovné a platby

Balík do ruky
- lze upravit čas nebo způsob doručení. Budete informováni o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailu již v den podání. Na změně dispozic si můžete v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

Při platbě převodem na účet 115Kč (včetně DPH)
Při platbě dobírkou 145Kč (včetně DPH)

Cenný balíček
– na e-mail obdržíte číslo zásilky, balíček poté sledujte na stránkách České pošty

Při platbě převodem na účet 80Kč (včetně DPH)
Při platbě dobírkou 110Kč (včetně DPH)

Doporučený dopis
- u 1ks obuvi, 1ks dalšího zboží nebo nepř. 2ks při rozměrech max 50x35x5
Při platbě převodem na účet 45 Kč (vč. DPH)
Při platbě dobírkou 75 Kč (vč. DPH)


OBCHODNÍ PODMÍNKY

Ondřej Teplík
IČ: 87 77 53 44
Místo podnikání: Dobranov 59, Dobranov, 47121
Telefon: 739033046
E-mail: posta@botkynanozky.cz
Zapsaná v živnostenském rejstříku pod č.j.

Bankovní účet vedený u Komerční banky:107-6751210217/ 0100

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.botkynanozky.cz

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.botkynanozky.cz, a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2 Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.botkynanozky.cz (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.

1.3 Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5 Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. Uzavření kupní smlouvy

2.1 Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

2.2 Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

2.3 Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

- objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

- způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

- informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

2.4 Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat“ a následně vyplněním potřebných údajů v 5-ti krokovém formuláři. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

2.5 Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

2.6 Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

2.7 Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu.

2.8 Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

3. Cena zboží a Platební podmínky

3.1 Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

 - v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce,

 - bezhotovostně převodem na účet prodávajícího

3.2 Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

3.3 V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 pracovních dnů od provedení obejdnávky.

3.4 V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

3.5 Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 1.16), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.

3.6 Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

3.7 Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

3.8 Ceny uvedené v elektronickém obchodě jsou platné do odvolání. Při objednávce rozhoduje aktuální cena. Pokud se v prostředí elektronického obchodu změní po provedení objednávky, zůstává pro kupujícího v platnosti cena uvedená v provedené objednávce.


4. Odstoupení od kupní smlouvy

4.1 Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 53 odst. 8 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá opotřebení.

4.2 Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 1.27 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího      .

4.3 V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 1.28 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 5 pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu. V případě, že kupující poruší povinnost dle předchozí věty, vzniká prodávajícímu nárok na smluvní pokutu ve výši 100 Kč (slovy: jedno sto korun českých) za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny tohoto zboží. Tímto ustanovením není dotčen nárok na náhradu případné škody vzniklé porušením povinnosti, na kterou se vztahuje smluvní pokuta, a to i v případě, kdy škoda přesahuje smluvní pokutu. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu.

4.4 Ve lhůtě patnácti (15) dnů od vrácení zboží kupujícím dle čl. 1.29 obchodních podmínek je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno.

4.5 V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 1.28 obchodních podmínek vrátí prodávající plnění poskytnuté kupujícím kupujícímu do deseti (10) dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží dle čl. 1.30 obchodních podmínek, nejpozději však do třiceti (30) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy kupujícímu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím.

4.6 Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

4.7 Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

4.8 Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

5. Přeprava a dodání zboží

5.1 Způsob doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

5.2 Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.

5.3 V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

5.4 Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.

5.5 Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

5.6 Pokud se stane, že poptávané zboží není k skladem, lze se domluvit na doobjednání zboží s lhůtou 14dnů, případě na záměně poptávaného zboží za jiný model. Změny jsou realizovány v pouze v případě souhlasu jak prodávajícího, tak kupujícího.

6. Odpovědnost za vady, Záruka

6.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 612 a násl. občanského zákoníku).

6.2 Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tom odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

6.3 V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou, není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti (6) měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

6.4 Nejde-li o věci, které se rychle kazí nebo o věci použité, odpovídá prodávající za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době (záruka).

6.5 Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

6.6 Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.

7. Další práva a povinnosti smluvních stran

7.1 Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

7.2 Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.

7.3 Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.

7.4 Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 53a odst. 1 občanského zákoníku.

7.5 Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.

8. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

8.1 Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

8.2 Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

8.3 Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.

8.4 Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

8.5 Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

8.6 Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

8.7 Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 1.55) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.

8.8 Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.


9. Doručování

9.1 Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu.

9.2 Kupující se vybere jeden z nabízených způsobů dopravy - Českou poštu (cenný balík nebo balík do ruky), Zásilkovna.cz, DPD nebo převzetí rozvozem ve veybraných lokalitách po předchozí domluvě. K platbě dobírkou je účtován příplatek dle části Doprava a dopravné.

10. Závěrečná ustanovení

10.1.Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

10.2 Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.

10.3 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

10.4 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.



V Praze dne 31.7.2013

Reklamace

1. Než dojde na reklamaci
1.1 Vybírejte zboží tak, aby vyhovovalo požadovanému používání. Zároveň jeho používáním vyjadřujete souhlas s jeho dalšími charakteristikami - velikostí, vlastnostmi.
- na nožičku velikosti 24 nepatří botička velikosti 18
1.2 Každý výrobek má svá omezení, která je nutno respektovat při jeho používání. Pokud je výrobek používán jinak, než byl jeho účel, dojde k jeho poškození či nebude plnit sou funkci dobře. To však není důvod k reklamaci.
- s oteplenými holinkami se špatně hraje fotbal
1.3 Udržení vlastností výrobku podpoříte správnou údržbou - čistěním a ošetřováním. Stejně tak skladování výrobku ovlivňuje jeho výdrž.
- sebelepší tepláky při praní na 100°C nebudou stále měkké a velikostně stálé
1.4 Používejte pokud je to možné doplňky, které koupíte u nás. Případně, které jsou pro Vaše zboží dobré. Nevhodnou impregnací či praním lze výrobky poškodit.
- impregnace doporučené neznámým emailem za 10Kč na litr nebude tím pravým pro Vaše oblečení.

2. Základní pravidla reklamace
2.1 Našli jste na Vámi zakoupeném výrobku vadu? Máte právo ji reklamovat.
2.2 Vada je změna výrobku, které omezuje nebo znemožňuje jeho běžné používání. Příčinou je chyba při výrobě, návrhu výrobku nebo skrytá vada materiálu.
2.3 Vada způsobilá k reklamaci není způsobena běžným opotřebením, nevhodným používáním výrobku, nevhodnou, nedostatečnou či zcela chybějící údržbou. Dalšími vadami, které nejsou důvodem pro reklamaci je běžné opotřebení způsobené používáním výrobku či poškození výrobku při jeho užívání - ať neopatrností či úmyslem.

3. Uplatnění reklamace
3.1 Záruční doba je 24 měsíců.
3.2 Reklamace je uplatněna předáním zboží k reklamaci. Předání proběhne:
- osobně - s popisem vady
- poštou či jiným doručením - u výrobku bude přibalen výstižný popis vady a její případné projevy (pokud nejsou zřejmé). Nedílnou součástí reklamačního procesu je doklad o koupi zboží.
3.3 Reklamaci je nutné uplatnit ihned po vzniku vady. Používání vadného výrobku může vadu zhoršit a způsobit zničení výrobku - což může být důvodem pro zamítnutí reklamace.
3.4 O reklamaci bude rozhodnuto ihned, pokud o vadě nebude pochyb, v opačném případě bude Vaše reklamace vyřešena v nejkratší možné době, která umožní posoudit vadu. Maximální možná doba reklamace je 30 dní. Víme, že pokud reklamujete botičky, musíte je nějak nahradit. Proto se budeme snažit využívat maximální dobu pouze v nezbytných případech.
3.5 Záruční doba začíná předáním zboží do reklamačního řízení (osobním předání nebo podání k doručení).
3.6 Zboží předané k reklamaci musí být čisté (Vyhláška 91/1984 Sb.) a kompletní.
3.7 V případě přijetí do reklamace bude vydán doklad o zahájení reklamačního řízení.
3.8 Výsledkem reklamace je využití některého z práv odpovědnosti za vady zboží:
- odstranění vady
- oprava
- sleva z kupní ceny
- výměna zboží
3.9 Pokud je jedno z těchto práv uplatněno, není možná další změna, pokud nedojde k dalším okolnostem.

4. Odstranitelné vady
4.1 Odstranitelná vada je opravitelná tak, že neutrpí funkční ani vizuální stránka výrobku.
4.2 Odstranitelná vada bude kupujícímu bezplatně a v co nejkratší době odstraněna. Maximální doba je ze zákona 30 dní ode dne uplatnění reklamace.
4.3 O odstranění vady rozhodne prodávající a dohodne s kupujícím způsob doručení opraveného výrobku.
4.4 Pokud je odstranitelná vada na převážné části výrobku, může zákazník požadovat jeho výměnu, pokud výměna není možná, lze odstoupit od smlouvy.
4.5 Zákazník má právo odstoupit od smlouvy, pokud se stejná vada objeví na výrobku opakovaně (při třetím výskytu) nebo jsou na výrobku současně tři odstranitelné vady různých částí výrobku.

5. Neodstranitelné vady
5.1 Neodstranitelná vada je taková, jejíž oprava je nemožná či její náročnost přesahuje pořízení nového výrobku.
5.2 V případě neodstranitelné vady má kupující právo odstoupit od smlouvy a požadovat výměnu zboží za bezvadně či požadovat vrácení kupní ceny.
5.3 Pokud neodstranitelná vada nebrání využívání výrobku (vizuální změna), je možné dohodnout se na slevě z kupní ceny. Ta je dána charakterem vady a její zřetelností.

6. Rozpor v kupní smlouvě
6.1 Zboží zakoupené v našem obchodě je považováno jako bezvadné a způsobilé k běžnému používání. Zboží má definovanou kvalitu a vlastnosti, které musejí být dodrženy.
6.2 Rozpor s kupní smlouvou vznikne při nedodržení těchto charakteristik. Tento rozpor nevzniká, pokud je s ním kupuiící seznámen - například při prodeji zlevněného zboží nižší jakosti.
6.3 Pokud vznikne rozpor při uzavírání kupní smlouvy či nerpodleně po jejím uzavření, je kupujícímu zboží neprodleně vyměněno či je mu vrácena kupní cena v plné či částečné výši.


Reklamační řád je souhlasný s právním řádem dle znění zákona č.40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.
Podmínky byly naposledy upraveny: 17.2.2014, 12:59
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu