PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF

Provozovatel
Andrea Jedlinková
Andrea Jedlinková

Baltská 570/6
Liberec 14
460 14
Česká republika

tel. 775988439

Část I.

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.


Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:

Adresát (zde vložte jméno a příjmení/název obchodní firmy, adresu sídla, popř. faxové číslo a emailovou adresu prodávajícího) …..................................................................................................................................................

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží

(uveďte název zboží, popř. číslo objednávky, počet kusů a pod.)........................................................................
Datum objednání zboží …......................................................................................................

Datum obdržení zboží …........................................................................................................
Jméno, příjmení a adresa spotřebitele/nakupujícího ..............................................................

Datum …...............
 (v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněž podpis)

 

................................


2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


3. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/



5. Prohlášení:

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19.

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

V případě, že je následující Část II. či jakákoliv její část v rozporu s platnými zákony a ustanoveními, stává se neplatnou a transakce se řídí výlučně společnými podmínkami prodeje z Části I.
 

Část II.

POKUD NYNÍ ČTETE PODMÍNKY PRODEJE, PRAVDĚPODOBNĚ MÁTE ZÁJEM O NĚKTEROU VĚC Z MÉHO ALBA. PROTO DĚKUJI ZA VÁŠ ZÁJEM O MÉ ZBOŽÍ.

UPŘEDNOSTNUJI PLATBU PŘEDEM NA ÚČET. PO PŘIPSÁNÍ PENĚZ ODESÍLÁM BALÍČEK MAXIMÁLNĚ DO TÝDNE.
Čísla účtu:
ČS spořitelna - 523017063/0800
Equa Bank - 1020538523/6100

VAR.SYMBOL - VAŠE ID. POKUD JSTE NEREGISTROVANÝ ZÁKAZNÍK, PAK DATUM OBJEDNÁNÍ (NAPŘ. OBJEDNÁNO 9.PROSINCE,PAK JE VAR.SYMBOL 0912).
PODKLADY PRO ZAPLACENÍ POSÍLÁM DO 24 HODIN. V JINÉM PŘÍPADĚ PÍŠI DO VZKAZŮ.

CO SE TÝKÁ NOVÉHO ZBOŽÍ . V PŘÍPADĚ ZÁJMU VÁM NAPÍŠI, ZDA JE ZBOŽÍ SKLADEM. POKUD SKLADEM NEBUDE, ČEKACÍ DOBA JE CCA 14 DNŮ AŽ 3 TÝDNY. PROTO PROSÍM O TRPĚLIVOST.

NA DOBÍRKU NEZASÍLÁM. NA SLOVENSKO POUZE PŘI PLATBĚ PŘEDEM NA ÚČET V ČESKÉ MĚNĚ.

U poštovného - Obvykle počítám od Kč 60,- do Kč 70,- a to doporučeně, balíček je pojištěný pouze do Kč 500,-. .VYŠŠÍ POŠTOVNÉ DLE HMOTNOSTI A TYPU ZÁSILKY. OD 1.3.2019 JE POŠTA NEÚPROSNÁ, ZDRAŽUJE SVÉ SLUŽBY. JIŽ NEBUDE MOŽNÉ ZASÍLAT JAKO BALÍČEK "BA", JEN POUZE JAKO BALÍK NA POŠTU, NEBO BALÍK DO RUKY, CENA DLE ROZMĚRU ZÁSILKY.
PARAGON, POPŘ.FAKTURU NA KOUPI NOVÉ VĚCI PŘIKLÁDÁM DO BALÍČKU POUZE NA VAŠI ŽÁDOST.

ZÁRUČNÍ DOBA NA NOVÉ ZBOŽÍ JE DLE ZÁKONA 2 ROKY.

STORNOVAT SVOU OBJEDNÁVKU LZE POUZE DO 24 HODIN OD OBJEDNÁVKY ZBOŽÍ. ODESLÁNÍM PODKLADŮ K PLATBĚ SE STÁVÁ VAŠE OBJEDNÁVKA ZÁVAZNOU.

V PŘÍPADĚ, ŽE ZJISTÍM, ŽE NEBUDU SCHOPNA DODRŽET DODACÍ LHŮTU, OZNÁMÍM VÁM TO VŽDY PÍSEMNĚ A VČAS. PAK UŽ ZÁLEŽÍ NA VÁS, ZDA OBJEDNÁVKU ZRUŠÍTE, NEBO VYČKÁTE.

DLE OBCHODNÍHO ZÁKONÍKU JE MOŽNÉ VRÁTIT ZBOŽÍ DO 14 TI DNŮ OD PŘEVZETÍ. ZBOŽÍ BY MĚLO BÝT V PŮVODNÍM STAVU, NENOŠENÉ.PROSÍM ZASLAT I S ORIGINÁL VISAČKOU A DAŇOVÝM DOKLADEM, POKUD BYL ZASLÁN SPOLEČNĚ SE ZBOŽÍM. VĚC BY NEMĚLA BÝT NOŠENA, ČI NĚJAKÝM ZPŮSOBEM POŠKOZENA.POKUD TOMU TAK NEBUDE, LZE VRÁTIT I BEZ VISAČEK A ORIGINÁL OBALU, ALE VRÁCENÁ ČÁSTKA BUDE PONÍŽENA O OPOTŘEBENÍ ZBOŽÍ. VYNALOŽENÉ POŠTOVNÉ NEVRACÍM !!! PŘI VÝMĚNĚ ZA JINÉ ZBOŽÍ SI DOPOČÍTÁVÁM POŠTOVNÉ NA ODESLÁNÍ NOVĚ VYBRANÉHO ZBOŽÍ. VRÁCENÍ PENĚZ ZA ZBOŽÍ NA VÁŠ ÚČET JE DO 14TI DNÍ OD PŘIJETÍ ZÁSILKY OD VÁS.

JSEM DRŽITELEM ŽIVOSTENSKÝCH LISTŮ MALOOBCHOD PROVOZOVANÝ MIMO ŘÁDNÉ PROVOZOVNY A ZPRACOVÁNÍ DAŇOVÉ EVIDENCE, DAŇOVÉ PORADENSTVÍ.

ZODPOVĚDNÁ OSOBA:ANDREA JEDLINKOVÁ
SÍDLO FIRMY: Baltská 570/6, Liberec 14, 460 14
PROVOZNÍ DOBA: 8.00-16.00 (OBVYKLE BÝVÁ DELŠÍ:-)
IČ. 71687416
DIČ: CZ7061242584
http://www.volny.cz/ucetnictvi.liberec/
PLÁTCE DPH.
TEL. 775988439

JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI !!! ANDY
Podmínky byly naposledy upraveny: 27.2.2019, 8:25
© 2004-2021 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt