Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Hana B. (emelli obuv) ID 546845
EMELLI shop s.r.o.
mimibazar.cz/emelliobuv
Oblast: Brno
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 13.1.2015
Naposledy: 27.11.2020 12:11
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 39
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Objednání zboží:

Zboží zasíláme poštou do 5 pracovních dnů, pokud je zboží na skladě. Zboží zasíláme následující pracovní den po připsání požadované částky na účet.Ceny jsou uváděny včetně DPH.
Objednané zboží nezasíláme na dobírku.

Za expedici zboží účtujeme poštovné dle sazebníku 85 - 135,- Kč. Balíčky zasíláme jako balík do ruky. Balné neúčtujeme. Po zaplacení zboží Vám balíček odesíláme většinou obratem.

Zásilky, které nám jsou vráceny jako nevyzvednuté, zasíláme znovu pouze na Vaše vyžádání.Z důvodů velkého zájmu o zboží může dojít ke zpoždění dodání. V takovém případě přijměte naši omluvu. O zpoždění dodávky nebo vyprodání zboží budete informováni. Děkujeme za pochopení.

Odstoupení od smlouvy:

Zboží, které Vám z jakýchkoliv důvodů nevyhovuje, můžete do 14 dnů ode dne převzetí zboží vrátit zpět bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Zaplacené finanční prostředky Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení zboží.


Reklamace a záruka:

Na veškeré zboží je poskytnuta záruka 24 měsíců. Záruka se vztahuje na vady, které se projeví v záruční době v rozporu s avizovanými vlastnostmi zboží. Záruční doba počíná běžet po převzetí zboží. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jeho obvyklým užíváním. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, máte právo požadovat, aby vada byla bezplatně, řádně a včas odstraněna. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, můžete požadovat výměnu zboží, týká-li se vada jen součástí zboží, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, můžete žádat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo odstoupit od smlouvy. Půjde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, máte právo na výměnu zboží nebo právo odstoupit od smlouvy. Táž práva můžete uplatnit, půjde-li sice o vady odstranitelné, které se vyskytly, nebo v případě, že pro větší počet vad nemůžete zboží řádně užívat. Půjde-li o jiné vady neodstranitelné a nebudete-li požadovat výměnu věci, jste oprávněni požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo můžete odstoupit do smlouvy.

Pokud se vada projeví do 6 měsíců ode dne převzetí zboží, má se za to, že rozpor s avizovanými vlastnostmi zboží existoval již při převzetí zboží, pokud to neodporuje povaze zboží nebo pokud se neprokáže opak.

Reklamaci se specifikací vady a s uvedením Vašeho požadavku řešení vady zasílejte na naší adresu : EMELLI, Mikuláškovo nám.11, Brno, 62500. Na této adrese pro Vás zajišťujeme provedení záručních oprav.

Do zásilky nezapomeňte vložit zprávu o tom, jak s balíčkem naložit, např. zda žádáte výměnu nebo vrácení peněz, dále pak kopii prodejky, čitelné jméno a adresu, na kterou byla původní objednávka zaslána. Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího obdržení. Peníze lze vrátit pouze na jméno, na které byla vystavena prodejka. Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě. Za dopravu zboží a s tím spojené riziko poškození nebo ztráty Vaší zásilky během přepravy zodpovídá přepravní společnost. V případě zboží poškozeného při přepravě Českou poštou, je nutné nahlásit tuto škodu do 48 hodin od převzetí zásilky na dodací poště.

Ochrana osobních dat:

Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní spojení popř. IČO, DIČ apod.), která jsou součástí objednávky nebo nám byla sdělena během registrace nového zákazníka jsou považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití.

Údaje o zákaznících zásadně nebudou sdělovány třetím osobám kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (banky, přepravci a pod.) a to pouze v nutném rozsahu.

V případě jakéhokoliv dotazu mě neváhejte kontaktovat, ráda odpovím.

Budu ráda, když mě budete informovat o tom, že balíček dorazil v pořádku a jestli jste spokojené.

Těším se na obchůdek s Vámi.

Hana Baysal
EMELLI

kontaktní informace:
EMELLI shop s.r.o.
Čeňka Růžičky 18
625 00 Brno
IČO:03056210
DIČ: CZ03056210
email: emelli@email.cz
tel: na požádání
Podmínky byly naposledy upraveny: 21.9.2017, 16:46
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu