Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Naďa K. (Nela K. /tea/) ID 6701
mimibazar.cz/nelaktea
Oblast: Ústí nad Labem
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 28.10.2005
Naposledy: 11.2.2024 20:26
Aktualizace: 5.2.2024 21:35
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 51
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1000
VŠECHNY FOTOGRAFIE 25
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den,
vítáme vás v našem obchůdku a přejeme příjemné nakupování !

Před nákupem v tomto internetovém obchodě doporučujeme seznámit se s obchodními podmínkami.

OBCHODNÍ PODMÍNKY - nákupní řád

Firma : BabyNet.mimishop

Lovošská 930/18
41002 Lovosice 2
IČ: 72613530
nejsme plátci DPH

Odpovědná osoba: N.Křtěnová
tel. 722737736
e-mail: lately@seznam.cz

1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je N.Křtěnová, Lovošská 930/18, 410 02 Lovosice 2 a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
Veškeré objednávky provedené v našem e-shopu jsou považovány za ZÁVAZNÉ !

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní podmínky a reklamační řád tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

Objednávku máte možnost stornovat do 24 hodin po objednání zasláním emailu na adresu lately@seznam.cz nebo telefonicky / nebo sms zprávou/ ne tel. 722737736 /nezapomeňte uvést variabilní symbol /. Koupi zboží si předem dobře promyslete - děkujeme !

Veškeré přijaté objednávky jsou závazné (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) . V případě, že nebude zásilka zaslaná na dobírku vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 500,- Kč. Potvrzením objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši . Veškeré nesplacené pohledávky budou podstoupeny společnosti Deredes s.r.o k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojené. V případě stornování objednávky, ještě před zasláním balíku, se žádná pokuta neplatí! Upozornění platí pouze pro dobírkové balíky, vrácené zpět na naši adresu!

3. ZPŮSOB DODÁNÍ
Pokud je zboží skladem bude odesláno max. do 2-3 pracovních dnů po obdržení objednávky, při platbě předem na účet bude zboží zasláno max. do 2-3 dnů po připsání platby na účet
Pokud není zboží momentálně na skladě je termín dodání 10-14 dní. Toto zboží bude zajištěné od dodavatelů na zakladě Vaší objednávky v co nejkratších termínech
Pokud nebude možné zboží dodat z důvodů skladové nedostupnosti u dodavatele, budeme Vás informovat a dohodneme se na dalším postupu.
UPOZORNĚNÍ - skladem bývá více zboží, než je u jednotlivých výrobků označeno. Díky velkému sortimentu a obratu zboží se ne vždy daří označit inzertní fotografii dodatkem "ihned k odeslání ". Toto se týká především potřeb ke krmení, ale i dalšího druhu zboží.

4. ZPŮSOB PLATBY
- úhrada předem na účet - doporučujeme !
- úhrada složenkou
- ve vyjímečných případech lze dohodnout i dobírku /ale jen opravdu vyjímečně/

Jakmile budou peníze připsány na účet, nebo budou doručeny poštou - ihned zboží odešleme a Vás prostřednictvím e-mailu informujeme o odeslání zboží.

Ceny poštovného :

v ČR je 37,- Kč pro zásilky do 0,5 kg a rozměrů balíčku 50 x 35 x 5 cm !!!
Nad 0,5 kg dle tarifů České pošty, nejčastěji :
- cenný balík (hodnota zboží do 500,- Kč) - 64,- Kč
- cenný balík (hodnota zboží nad 500,- Kč) - 80,- Kč
- obchodní balík - doručení následující pracovní den po dni podání - 125,- Kč (na Vaši žádost).
U dobírkových balíčků platí cena za poštovné + dobírečné 60,- Kč.


5. ODSTSTOUPENÍ OD SMLOUVY UZAVŘENÉ POMOCÍ PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU
V souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku máte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (objednáváte-li jako soukromá osoba). Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží !


Veškeré zboží, které budete odesílat zpět na naši adresu musí splňovat tyto požadavky:
Zabaleno v původním obalu (pokud to jeho charakter nevylučuje). Vždy zboží zabalte do další krabice tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození zboží. .
Nesmí jevit známky používání.
Musí být nepoškozené.
Musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.).
Spotřebitel musí prokázat uzavření kupní smlouvy zejména dokladem o koupi.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme dle Vámi uvedených údajů nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.

Pokud byla hodnota zboží již snížena jeho použitím nebo došlo k částečnému spotřebování či opotřebení nebo poškození, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu dle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. V praxi se tak děje formou snížení vracené kupní ceny.

Zpět neposílejte zboží na dobírku (v takovém případě nebude zboží převzato), doporučujeme Vám zboží pojistit.

6. POTVRZENÍ ZÁRUKY
Většina výrobců již v současné době záruční listy nepoužívá. Záruční list je v souladu se zákonem nahrazován fakturou, kterou Vám zašleme vždy současně se zbožím.

7. REKLAMAČNÍ ŘÁD
Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat, jak přepravce (na místě sepsat reklamační protokol), tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.

Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:

Je-li nutné zboží reklamovat, prosíme, zjištěné vady oznamte co nejdříve prodávajícímu e-mailem, případně telefonicky nebo písemně na adresu uvedenou v kontaktních informacích:

- jaké zboží reklamujete
- důvod reklamace
- termín nákupu
- číslo účtu pro případ vrácení peněz
- kopie dokladu o koupi

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady!
Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
- běžným opotřebením
- neodborným použitím výrobku
- nesprávnou manipulací a skladováním
- mechanickým poškozením nebo opotřebením
- živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)

Zboží, které reklamujete, vracejte pokud možno v původním, nepoškozeném obalu včetně dokladu o jeho zakoupení. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození zboží. V případě zjištění výrobní vady bude zboží opraveno, vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného.

Zboží k reklamaci neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky budou odmítnuty a vráceny zpět na Vaší adresu!
Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.
Záruční doba poskytovaná při prodeji zboží činí všeobecně 24 měsíců ode dne nákupu, pokud není uvedeno jinak.

S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky. V případě neoprávněné reklamace mohou být individuálně posouzeny náklady na dopravu zboží do servisu a zpět.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Pro její uplatnění je nutné zboží doručit prodávajícímu, pokud není výslovně dohodnuto jinak.

Není-li dodržena 30 ti denní lhůta má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy nebo výměnu zboží.
Kupující má v případě oprávněné reklamace právo na náhradu nutně vynaložených nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.
Prodejce nevrací částku za poštovné a balné !

ZÁRUKA NA NOVÉ ZBOŽÍ JE 24 MĚSÍCŮ
Součástí každé zásilky s novým zbožím je daňový doklad a český návod.
Podmínky byly naposledy upraveny: 4.4.2012, 20:47
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu