Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Zdeněk S. (aaahracky) ID 96213
mimibazar.cz/aaahracky
Oblast: Mladá Boleslav
Telefon: +420604517716
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 24.11.2007
Naposledy: 3.1.2019 12:36
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
75961237
DIČ CZ7810232606
HODNOCENÍ 502
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
OBCHODNÍ PODMÍNKY

VŠEOBECNÁ ČÁST

Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi prodávajícím, provozovatelem internetového obchodu umístěným na internetové adrese www.aaaHračky.cz, AZ UNI MB s.r.o., Jemníky 61, 29301 Mladá Boleslav, IČ 24249262., dále jen „prodávající“ a na druhé straně kupujícím.

Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím spotřebitelem se řídí níže uvedenými obchodními podmínkami a dále v rozsahu těmito podmínkami neupravenými občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Jakékoliv odchylky od těchto podmínek musí být oběma stranami schváleny písemnou formou.

V případě, že kupující vyžaduje uvedení svého identifikačního čísla (IČ) na kupním dokladu a nakupuje v rámci své podnikatelské činnosti, bere na vědomí, že uzavřená smlouva se řídí obecnými ustanoveními o koupi v zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nikoliv zvláštními ustanoveními upravujícími prodej zboží v obchodě a spotřebitelské smlouvy.

VÝKLAD POJMŮ

Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.

Kupní smlouva – od 1.1.2014 se kupní smlouva při nákupu na E-shopu uzavírá okamžikem odeslání objednávky zákazníkem. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Jedinou výjimkou je vyprodání zásob.

Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby. Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Kupující spotřebitel - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba (zákazník), která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami. Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Kupujícímu se doporučuje seznámit se s Obchodními podmínkami, které jsou součástí uzavřené kupní smlouvy, ještě před objednáním zboží.

Potvrzením objednávky se zavazuje prodávající dodat kupujícímu zboží v množství a jakosti dle této smlouvy a převést na něho vlastnické právo ke zboží. Kupující se zavazuje zboží převzít a zaplatit kupní cenu podle podmínek objednávky. Přijetí zboží kupujícím od prodávajícího, jakož i závazná objednávka potvrzená prodávajícím, platí jako uznání a uzavření kupní smlouvy dle těchto smluvních obchodních podmínek a kupující souhlasí s těmito obchodními podmínkami ve znění k okamžiku odeslání závazné objednávky a je jimi vázán okamžikem uzavření kupní smlouvy. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

Kupujícímu spotřebiteli bude obdržení objednávky neprodleně odpovídajícím způsobem potvrzeno.

JAK NAKUPOVAT V NAŠEM OBCHODĚ (pozn. způsob objednávání se týká pouze eShopu www.aaahracky.cz) ?

Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Nákup v našem internetovém obchodě je velmi jednoduchý a je možný i bez registrace. Přes menu, které se nachází v levé části hlavní strany, si vyberete požadovanou kategorii zboží. Obdobně můžete hledat konkrétní zboží i přes pole „Hledat“, které naleznete vpravo nahoře na našich internetových stránkách.

Při objednávání zboží doporučujeme brát zřetel na uvedenou dostupnost konkrétního zboží. U každé položky (která je k objednání dostupná; zboží, které pro objednání dostupné není, nemá tlačítko "Přidat do košíku") se nachází tlačítko "Přidat do košíku", po jeho stisknutí se vybraná položka uloží (přesune vpravo) do nákupního košíku a ten se zároveň zobrazí. V tuto chvíli máte dvě možnosti - buď se rozhodnete pokračovat v nákupu nebo je Váš nákup kompletní a Vy stisknutím tlačítka "K pokladně" vyvoláte objednávkový formulář. Po vyplnění a odeslání údajů potřebných pro fakturaci a dopravu již můžete očekávat Vaši zásilku.

Pokud v detailu daného zboží není tlačítko "vložit do košíku", znamená to, že dané zboží není aktuálně u dodavatele dostupné k objednání.

Při vyplňování svých údajů v objednávkovém formuláři dbejte, prosíme, na jejich správnost. Především uveďte správně svoji emailovou adresu, telefon a dodací adresu.

Některé zboží je nabízeno ve více barevných provedeních, přičemž prodávající je závislý na dostupnosti zboží u dodavatelů. Pokud zákazník požaduje zboží v barevné variantě, která není dostupná, má prodávající právo objednávku nevyřídit nebo po dohodě se zákazníkem dodat jiné dostupné provedení / zboží.

Pokud zákazník potřebuje zadat rozdílnou fakturační a dodací adresu, tak tato možnost je na E-shopu dostupná automaticky jen u registrovaných zákazníků. Pokud jinou dodací adresu k objednávce potřebuje uvést neregistrovaný zákazník, prosíme, ať tak učiní do poznámky v objednávce - bude to bráno na zřetel.

Objednávky přijímáme standardně přes E-shop, ale i emailem, telefonicky či osobně.

Odesláním objednávky se ta stává závaznou!

V případě, že se rozhodnete objednávku stornovat, učiňte tak, prosíme, bez zbytečného odkladu - do 5 hodin od odeslání objednávky, aby nevznikali zbytečné náklady související s jejím vyřízením. Po odeslání zásilky s objednaným zboží na adresu zákazníka již nejsme schopni expedici zrušit.

V případě, že chcete z nějakého důvodu objednávku stornovat i po uplynutí této doby, prosíme o informaci, abychom zboží zbytečně neposílali na Vaši adresu a zásilky se nevracely! Děkujeme!

Dopravné a balné je závislé na hmotnosti zboží, výběru dopravce a způsobu platby. Při objednání zboží v celkové hodnotě objednávky nad 4000,- Kč vč. DPH je zákazníkovi cena zboží ponížena o cenu dopravného. Dopravné na Slovensko Vypočítá E-shop individuálně podle váhy zásilky a standardního přepravního ceníku. Pokud zákazník objednává zboží s dodací adresou na Slovensko, má zvolit v adrese zemi Slovensko, poté se mu zobrazí i cena dopravného na Slovensko.

Upozornění!

Některé z položek nabízených v našem internetovém obchodě jsou na objednávku s delší dodací lhůtou. Doporučujeme ověřit skladovou dostupnost Vámi vybraného zboží na emailové adrese info@aaahracky.cz!

Po přijetí návrhu kupní smlouvy (tj. odeslání objednávky zákazníkem) Vás budeme zpravidla do 2 pracovních dnů informovat o dostupnosti zboží.


POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Po úspěšném odeslání objednávky obdrží zákazník automatický email se shrnutím údajů objednávky - tj. potvrzení, že objednávka byla řádně odeslána (dokončena), a to během několika minut.

Pokud tento automatický email neobdržíte, pravděpodobně jste zadali buď chybně svoji emailovou adresu nebo objednávku nedokončili. V takovém případě nás kontaktujte. Doporučujeme Vám také zkontrolovat si, zda Vám zpráva nepřišla jako Nevyžádaná pošta (spam) či zda nemáte přeplněnou emailovou schránku.

Po přijetí objednávky je tato zpracována pracovníkem našeho internetového obchodu (zpravidla do 2 pracovních dnů) a přijde Vám emailem detailnější zpráva o dostupnosti zboží, údaje pro platbu v případě volby platby převodem předem atp. O odeslání zboží budete taktéž informováni emailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.


DOPRAVA, PLATEBNÍ PODMÍNKY

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 18 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do tří pracovních dnů. Toto se netýká zboží "skladem", které bylo objednáno současně se zbožím s delší dostupností. Objednávka je expedována až když je kompletní.

Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, jsou vkládány do zásilky se zbožím.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Zboží je možno kupujícímu doručit těmito způsoby:

1. Dopravce In Time spedice - kurýrní balíková služba; garantuje doručení následující pracovní den po ČR a nebo do 48 hodin na Slovensko; dopravce před doručením adresáta zpravidla informujte přes email, SMS nebo telefonicky, proto je nezbytný správný telefonní a emailový kontakt na příjemce. Úhrada dobírky je možná pouze hotově (nelze platit kartou).

O předání zásilky dopravci obdrží zákazník zprávu emailem a následně i SMS, aby věděl, že ji má očekávat. Pokud kupující neobdrží balík v termínu viz. výše a nebo není s dopravcem domluven na jiném termínu doručení zásilky, nechť kontaktuje co nejdříve dispečink dopravce na tel. 246 092 912 a nás jako prodávajícího (odesílatele zásilky). Úložní doba zásilky na depu dopravce je omezena na 7 kalendářních dnů, poté je vracena zpět na adresu prodávajícího.

2. Dopravce Toptrans- kurýrní balíková a paletová služba; garantuje doručení následující pracovní den po ČR; dopravce před doručením adresáta zpravidla kontaktuje telefonicky, proto je nezbytný správný telefonní kontakt na příjemce. Používáme výjimečně pro nadrozměrné zásilky.

V případě nepřevzetí zásilky kupujícím (odmítnutí zásilky nebo i nepřevzetí během úložní doby) vzniká prodávajícímu nárok na úhradu nákladů na vyřízení objednávky a marnou expedici, se kterým zákazník při odesílání objednávky jejím potvrzením políčka souhlasil (viz. dále odst. Ochrana proti nekorektním zákazníkům).

3. Osobní odběr – v místě naší provozovny, tj. Jemníky 61, Mladá Boleslav, a to vždy po předchozí dohodě s námi a platbou buď hotově nebo převodem předem. Platba platební kartou možná není.

4. Rozvoz po Mladé Boleslavi a okolí do 5 km od sídla prodávajícího - tuto možnost může kupující v objednávce zvolit, pokud dodací adresa kupujícího není vzdálena více jak 5 km od provozovny prodávajícího. Platba je možná hotově nebo převodem předem (nelze platit kartou). Pozn.: pro výpočet délky trasy používáme "plánování a měření trasy" na www.mapy.cz.

V případě objednávek nad 4000 Kč, u nichž je doprava po České republice zdarma, je zboží doručeno kupujícímu zpravidla kurýrní službou. Dopravné zdarma platí jen u objednávek nad 4000 Kč s dodací adresou v České Republice (nikoli pro dodací adresy na Slovensku).

Zboží odesíláme v nejbližším možném termínu (je-li skladem, tak nejpozději do 3 pracovních dnů). V případě platby převodem předem je zboží odesíláno až po připsání platby na náš bankovní účet.

Dodací lhůta je od 3-18 dnů, není-li uvedeno jinak (viz. informace o dostupnosti zboží). V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

V případě delší dodací lhůty Vás budeme informovat. O odeslání zboží budete vždy informováni na uvedenou emailovou adresu, proto Vás prosíme o její správné vyplňování, děkujeme!

Pokud kupující požaduje dodání objednávky ve dvou či více zásilkách (termínech), je u každé další zásilky účtováno další dopravné ve výši jako dle objednávky. Prodávající na E-shopu proto uvádí u každého zboží konkrétní dostupnost a do 48 hodin od přijetí objednávky zákazníkovi ještě upřesňuje možný termín expedice jeho objednávky.

Poslat jako dárek – zákazník může při vyplňování objednávky zaškrtnout políčko „Poslat jako dárek“. To znamená, že prodávající do zásilky nebude přikládat tištěnou fakturu a zásilka s objednaným zbožím bude odeslána na dodací adresu. Do zásilky prodávájící může přiložit vzkaz kupujícího pro příjemce. Nejde o dárkové balení. Zpravidla je využíváno v kombinaci s platbou převodem předem.

Pokud zákazník požaduje nějaký nejzazší termín doručení objednávky, ať toto uvede do Poznámky v objednávce.

Možnosti platby:

1. Dobírkou (celkovou cenu objednávky hradí kupující dopravci při převzetí zásilky); v případě platby na dobírku je účtován dobírkový poplatek ve výši 40-100 Kč (dle volby dopravce). Při doručení na Slovensko je dobírka vybírána dopravcem v místní měně EUR (přepočet z Kč na EUR je prováděn pevným kurzem).

2. Převodním příkazem předem (jedná se o platbu bankonvím převodem předem; po přijetí objednávky a prověření dostupnosti zboží Vám na emailovou adresu zašleme údaje pro platbu předem; prosíme, neplaťte pouze na základě odeslané objednávky!)

3. Hotově – při osobním odběru zboží v místě naší provozovny či rozvozu na adresu kupujícího

4. Na splátky (Cetelem nebo GE Money Multiservis) – pokud zvolíte tuto možnost, zašlete nám obratem rovněž vyplněný dotazník s údaji pro splátkovou společnost (odkaz najdete na našem E-shopu); my do 48 hodin vyplníme online žádost a budeme Vás informovat, zda byla schválena a jak dále postupovat. Je-li schválena, zašleme Vám smlouvy k podpisu. Jakmile od Vás obdržíme podepsané smlouvy a kopie dokladů totožnosti, zboží může být na Vaši adresu expedováno.

5. Dárkovým kupónem zakoupeným na našem E-shopu.

Zákazník by měl do objednávky uvádět správné kontaktní telefonní číslo, které je používáno nejen pro upřesnění objednávky z naší strany, ale především dopravcem při doručení zásilky. Zákazník uvádí do objednávky české mobilní telefonní číslo (ve formátu 9 číslic bez mezer), na kterém je k zastižení (nemá-li mobilní telefonní číslo, uvede pevnou linku, na které je k zastižení kvůli doručení). Výjimkou jsou objednávky s dodací adresou na Slovensko, kde zákazník uvádí platné slovenské telefonní číslo bez předvolby +421, tedy opět jen na 9 číslic bez mezer. Pokud zákazník neuvede správně své kontaktní telefonní číslo v souladu s těmito obchodními podmínkami, nenese prodávající žádnou odpovědnost ani náklady s tím spojené (např. nedoručení zásilky atp.). Pokud zákazník v objednávce uvede chybně emailovou adresu či telefonní kontakt, nebo nereaguje na zprávy zaslané prodávajícím týkající se stavu objednávky, je prodávající oprávněn takovou nejasnou objednávku po 7 dnech stornovat.

Při přebírání zásilky má zákazník (adresát) ve svém zájmu zkontrolovat pečlivě její stav, tj. zda není poškozena. V případě zjištění nějakého poškození zásilky by měl hned na místě s řidičem dopravce sepsat Zápis o škodě a rovněž informovat prodávajícího.


POTVRZENÍ ZÁRUKY

Většina výrobců již v současné době záruční listy nepoužívá. Záruční list je v souladu se zákonem nahrazován fakturou obsahující všechny zákonem požadované údaje, kterou Vám zašleme vždy současně se zbožím. Faktura-daňový doklad je součástí zásilky se zbožím.


PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním (expedicí) zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Vracené zboží musí odpovídat stavu v době koupě, včetně originálního obalu, kompletního příslušenství a návodů. Zboží nesmí jevit známky používání a poškození.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme, kontaktujte nás nejlépe písemně (na email info@aaahracky.cz). Upozorňujeme, že toto ustanovení zákona nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Zboží, prosíme, doručte zpět na naši adresu – aaaHračky.cz - AZ UNI MB s.r.o., Jemníky 61, 29301 Mladá Boleslav.

Ke zboží přiložte doklad o koupi (stačí i kopie faktury / nebo případně alespoň uvedení čísla faktury a objednávky do zprávy k vracenému zboží). Pokud možno zboží zabalte nejlépe ještě do další krabice tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození zboží. Neposílejte zboží na dobírku (takto poslané zásilky budou z naší strany odmítnuty a vráceny zpět na Vaši adresu!), doporučujeme Vám zboží pojistit.

Peníze vám budou vráceny na váš bankovní účet po doručení zboží na naši adresu, a to do 14-ti kalendářních dnů od doručení zboží zpět na adresu prodávajícího. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou na adresu, uveďte toto ve zprávě o odstoupení od smlouvy. Při vrácení peněz složenkou je vracená částka ponížena o bankovní poplatek za platbu složenkou na adresu ve výši 170 Kč.

Možnost odstoupení od smlouvy se nevztahuje:

a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,

b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,

c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,

d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,

e) na dodávku novin, periodik a časopisů,

f) spočívajících ve hře nebo loterii.

Spotřebitel dále nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je zboží, které nemůže být pro svůj charakter vráceno (zejména již rozbalená kosmetika), jak vyplývá se směrnice Evropského parlamentu a Rady 97/7/ES, o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku.

Pokud byla hodnota zboží již snížena jeho použitím, poškozením nebo došlo k částečnému spotřebování či opotřebení, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu dle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. V praxi se tak děje formou snížení vracené kupní ceny.

Odstupování od smlouvy uzavřené v rámci podnikatelské činnosti
V případě, že kupující vyžaduje uvedení svého identifikačního čísla (IČ) na kupním dokladu a nakupuje v rámci své podnikatelské činnosti, bere na vědomí, že uzavřená smlouva se řídí obecnými ustanoveními o koupi v zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nikoliv zvláštními ustanoveními upravujícími prodej zboží v obchodě a spotřebitelské smlouvy. Právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, které ze zákona náleží pouze spotřebitelům, poskytuje prodávající i kupujícímu, který je podnikatelem, za splnění všech uvedených podmínek. Vracené zboží musí odpovídat stavu v době koupě, včetně originálního obalu, kompletního příslušenství a návodů. Zboží nesmí jevit známky používání a poškození. Pokud tyto podmínky nebudou splněny, právo na odstoupení kupujícímu, který je podnikatelem, nenáleží.


PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


REKLAMAČNÍ ŘÁD, VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.


Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady - buď reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí (vady výrobku) nebo uplatnění právě z vadného plnění (reklamace), nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Pokud není dohodnuto jinak, záruční doba je 2 roky od převzetí zboží. Je-li kupujícím spotřebitel, je záruční doba vždy u nového zboží nejméně 2 roky u bazarového 6 měsíců. Záruční doba počíná běžet dnem převzetí věci.

Kupující by měl ve svém zájmu při převzetí zboží (zásilky) od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, pak má kupující dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy má kupující neprodleně informovat jak přepravce (na místě při doručení zásilky sepsat s řidičem reklamační protokol/zápis o škodě), tak prodávajícího (emailem nebo telefonicky). Jde-li o zjevně neznatelné poškození nebo neúplnost zásilky zjištěnou až po jejím vydání či rozbalení, má příjemce zásilky toto sdělit přepravci a kupujícímu nejpozději následující den po jejím převzetí. Přepravce se může o poškození u příjemce přesvědčit, případně vyvinout součinnost k sepsání dodatečného zápisu o škodě.

Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:

Je-li nutné zboží reklamovat, prosíme, zjištěné vady oznamte co nejdříve prodávajícímu, nejlépe e-mailem na adresu info@aaahracky.cz, případně telefonicky nebo písemně na adresu uvedenou níže společně se základními údaji:

- jaké zboží reklamujete

- důvod reklamace

- termín nákupu

- číslo účtu pro případ vrácení peněz nebo jiný způsob, jak si přejete provést případnou platbu

- kopie nebo alespoň číslo dokladu o koupi (faktury) nebo jiný hodnověrný důkaz o zakoupení zboží

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

Zboží k reklamaci neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky budou odmítnuty a vráceny zpět na Vaši adresu!

Reklamace uplatňujte na adrese: aaaHračky.cz – AZ UNI MB s.r.o., Jemníky 61, 29301 Mladá Boleslav, tel. 312 312 503, 604 517 716, fax 314 501 109.


Reklamační protokol

Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení kupující požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Doporučujeme kupujícímu si tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky.


OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.


OCHRANA PROTI NEKOREKTNÍM ZÁKAZNÍKŮM

Každá kupujícím potvrzená objednávka je závazná.

Pokud nebude zásilka s objednaným zbožím zákazníkem vyzvednuta / převzata od dopravce, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 10% z celkové ceny objednávky, minimálně však 300,- Kč za zásilku. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši.

U objednávek s platbou na dobírku je o této případné smluvní pokutě zákazník výslovně informován v posledním kroku před potvrzením objednávky.

U objednávek s platbou převodem předem se předpokládá, že kupující zásilku převezme. Pokud by se tak z jeho zavinění nestalo, náklady na druhé zaslání hradí kupující.

Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny společnosti Deredes s.r.o czech republic, Sokolovská 84 - 86, 186 00 Praha 8 k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených.

V případě, že se rozhodnete objednávku stornovat, učiňte tak, prosíme, bez zbytečného odkladu (pokud možno do 5 hodin od objednání), aby nevznikali zbytečné náklady související s jejím vyřízením (zpracováním objednávky, objednáním zboží u dodavatele atp.). Po odeslání objednaného zboží na adresu zákazníka již nejsme schopni expedici zrušit.

Od 1.8.2009 všechny nevyzvednuté dobírky zveřejňujeme na serveru: nespolehlivizakaznici.cz


ODPOVĚDNOST ZA SPRÁVNOST ÚDAJŮ

Internetový obchod aaaHračky.cz upozorňuje, že vyobrazení zboží na internetovém obchodě mají informativní charakter, skutečný vzhled uvedeného zboží nemusí těmto údajů vždy plně odpovídat. Informace uváděné na internetových stránkách (popis zboží, hmotnost, výrobce atp.) jsou zčásti přebírány z katalogů a od třetích stran a mohou tedy obsahovat věcné či technické nepřesnosti či typografické chyby a stejně tak mohou být kdykoli aktualizovány bez předcházejícího upozornění. Proto není garantována zcela bezvýhradná správnost obsahu textu a fotografií v popisových částech.

Přesto se vždy v maximální možné míře snažíme uveřejnit na našich stránkách co možná nejpřesnější a úplné informace o prodávaném zboží. Zároveň se náš internetový obchod zavazuje, že bude svým zákazníkům dodávat bezvadné zboží v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR. V případě, že je do nabídky zařazen výrobek s nesprávnou cenou, popisem, návodem atp. vinou typografické chyby, má náš internetový obchod aaaHračky.cz právo odmítnout či zrušit kteroukoliv objednávku výrobku s nesprávně uvedenou cenou.



AZ UNI MB s.r.o.
Jemníky 61
293 01 Mladá Boleslav

Tel.: +420 604 517 716, +420 312 312 503

e-mail: info@aaahracky.cz
web.: www.aaahracky.cz

IČO: 24249296
DIČ: CZ24249262

Bankovní spojení: 2500282242 / 2010 (platby převodem předem za objednané zboží provádějte POUZE na základě námi zaslané Zálohové faktury)
Podmínky byly naposledy upraveny: 4.1.2015, 17:19
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu