Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Radmila Rýzová, DiS. (kickinka) ID 50974
mimibazar.cz/kickinka
Oblast: Vsetín
Telefon: 605443257
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 2.4.2007
Naposledy: 29.1.2020 11:49
Aktualizace: 29.1.2020 11:49
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
76613941
HODNOCENÍ 1328
VŠECHNY FOTOGRAFIE 41
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 1
NÁVODY 0
NEPIŠTE SI PROSÍM O VÝMĚNU, VĚCI NEMĚNÍM - POUZE PRODÁVÁM. NA TYTO VZKAZY NEREAGUJI!!! DĚKUJI ZA POCHOPENÍ... RADKA
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
ZBOŽÍ SKLADEM:

Veškeré dětské oblečení je skladem a bude odesláno do dvou pracovních dní od připsání platby na účet.

Zboží značkové je na objednání, pokud není psáno přímo u inzerátu slovo SKLADEM.


PLATBA:

Počkejte si na podklady pro platbu, kde bude uvedeno č.ú. a VS pro jednodušší identifikaci vaší platby.
Platbu lze pouze vkladem na účet.

STORNO OBJEDNÁVKY:

Objednávku můžete bez udání důvodu do 24hodin stornovat a to buď
e-mailem: radka.ryzova@centrum.cz, info@odevyprodeti.cz
telefonicky: 605443257

POŠTOVNÉ A ZASLÁNÍ BALÍČKU:

Poštovné je stanoveno dle rozměrů a váhy balíčku:
Poštovné doporučeného balíčku (60,- Kč)
Poštovné většího balíčku - zboží do 850,- Kč (85,- Kč)
Poštovné cenného balíku - cena zboží nad 850,- Kč (120,- Kč)

Balíček odesílám doporučeně nebo jako pojištěný balík

Jako obyčejný dopis zasílám na vaše riziko.
Na dobírku nezasílám
Paragon – doklad o prodeji bude přiložen na vyžádání.

Pokud víte, že jsem balíček odeslala, ale k Vám ještě ani po týdnu nedorazil, je hodně pravděpodobné, že se po cestě někam zatoulal. Informujte mne prosím o takovém stavu mailem. Případnou ztrátu budu řešit já s Českou poštou! Lhůta stanovená Českou poštou na vyřízení je 30 dní, když se ani po této lhůtě balíček nenajde, vracím vám samozřejmě celou částku včetně poštovného zpět na Váš účet. O celém průběhu Vás budu informovat mailem!!!!


SPORY:

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

TERMÍNY DODÁNÍ A DORUČENÍ

Balíček odesílám do dvou pracovních dnů od obdržení platby a budu vás o tom mailem informovat. Budu ráda, pokud mi potvrdíte, že v pořádku došel.


REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ, VRÁCENÍ POŠTOVNÉHO:

1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY do 14 dnů

můžete vrátit zboží do 14 dní od obdržení bez udání důvodu (nepoškozené, v původním stavu, s visačkami a s paragonem).
Obchodník si může strhnout svoje náklady, ale jen tehdy, když mu to umožňuje zákon a dle § 1831 zákona č. 89/2012 Sb. zákon toto umožňuje.
Částka je paušálně stanovena na 59,- Kč ( jedná se o náklady spojené se znovunaskladněním a kontrolou stavu zboží, administrativní a bankovní poplatky, cestovné na poštu, práce spojená s uvedením zboží do bezvadného stavu ).
Vrací se cena zboží plus cena dopravy směrem k zákazníkovi - je možnost vrátit nejnižší MOŽNÉ poštovné(dopravu) pokud nabízíme výběr - tedy takové poštovné, jak nejlevněji by šlo zboží poslat kdyby si zákazník nevybral jiné (tady je myšleno třeba rozdíl mezi jednotlivými kurýry atd. - když jde balík poslat jen jako balík tak nemůžu vracet cen za dopis)

2. REKLAMACE V ZÁKONNÉ LHŮTĚ (2 roky)

Pokud má zboží zjevnou vadu, která brání použití a nebyla uvedena v nabídce, má zákazník právo na zaplacení ceny zboží a to včetně poštovného za jeho zaslání zpět k prodávajícímu.
pokud se nakonec vrací cena zboží (což je nyní v novém zákoníku až poslední možnost - plus je nárok pouze takové náklady - jaké vynaložil zákazník při vracení ) tedy pošta zpět

3. ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU

je to čistě na morálním hledisku a dobrém jménu firmy jestli vrací obě poštovné:
a) zákazník vrací zboží hned po přijetí (vinou prodávajícho špatně poslanou barvu, jakost, velikost , s vadou atd.- pokud je to moje vina vracím obě, pokud mi přijde KOMPLET balíček (ne že dvě věci si z balíčku necháte a jednu vrátíte, v tomto případě vám proplatím poštovné směrem od vás ke mně)
b) rozpor třeba na 5 měsíců nošené bundě - stejně jako při reklamaci

4. DOVĚTEK

Vrátit lze i nové zboží, které není v původním obalu, nemá visačky a bylo použito. V tomto případě má prodávající možnost odečíst z vrácené částky cenu za opotřebení tohoto zboží.
Platba zpět k zakázníkovi se provádí výhradně na účet (ne poštovní poukázkou na jméno).



OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:

Prodejce je nucen shromažďovat některé osobní údaje jako je jméno a adresa zákazníka.
Tyto údaje slouží pouze k vyřízení objednávky a realizaci dodávky objednaného zboží.
V žádném případě nejsou tyto údaje žádným dalším způsobem nikterak zpracovávány a poskytovány třetím osobám.

ZÁRUČNÍ LHŮTA:

Záruka na nové zboží 2 roky.

Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.

OBJEDNÁVKY:

Vaše objednávky a maily odpovídám během 24hodin,..pokud budu mimo PC vždy dávám dopředu vzkaz o mé nepřítomnosti.
Pouze DOTAZ NENÍ REZERVACE !!


UKONČENÍ OBCHODU:

Po obdržení balíčku prosím o zprávičku nebo hodnocení, že balíček v pořádku přišel.
Pokud se do 14 dní od mého odeslání neozvete, považuji obchod za uzavřený.


PRODEJCE A ZODPOVĚDNÁ OSOBA:


Radmila Rýzová, DiS.
IČO : 76613941

SÍDLO PODNIKÁNÍ:

Jasenická 1796
755 01 Vsetín
email: radka.ryzova@centrum.cz


Provozní doba:
PO-PÁ 8.00 - 20.OO

NEJSEM PLÁTCE DPH !!!

!!!! PROSÍM U OBJEDNÁVKY UVÁDĚJTE ADRESU !!!!






VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát
RADMILA RÝZOVÁ, DiS., Jasenická 1796, Vsetín, 75501
info@odevyprodeti.cz

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:

Datum objednání:

Datum obdržení:

Jméno a příjmení:

Adresa:


Podpis:

Datum:
Podmínky byly naposledy upraveny: 14.3.2018, 10:12
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu