Chápete to chování některých lidí :-(

DISKUSNÍ TÉMATA | POSLEDNĚ DISKUTOVANÁ TÉMATA
DISKUTOVAT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Chápete to chování některých lidí :-(
ZOBRAZIT VŠECHNY PŘÍSPĚVKY | ZOBRAZIT PODLE NEJNOVĚJŠÍCH PŘÍSPĚVKŮ
Miroslava J. (samirka) ID 13416 (11.1.2019, 9:46)
jakou máte zkušenost se zapůjčením náhradního vozidla, pokud řešíte v autorizovaném servise reklamaci v záruční době? Měla jsem za to, že je zapůjčeno automaticky, protože se jedná o vadu vozidla, kterou jsem nezpůsobila. Je mi jasné, že pokud má servis omezený počet vozidel, a ta jsou rozpůjčována, tak není k dispozici. Teď mi technik na můj dotaz řekl, že jednak nejsou k dispozici (chápu), a jednak, že bude změna, a už nebudou náhradní vozidla zapůjčovat ZDARMA. Jsem jen polkla, teď jsem řešila během jednoho měsíce už třetí závadu, poprvé jsem měla auto v servise asi 10 dni, náhradní jsem nepotřebovala, podruhé jsem měla auto od 14.12.-27.12, náhradní jsem měla zapůjčeno na cca 4 hodiny, a teď, když jsem se zeptala, jestli je možnost, tak mě to teda zaskočilo. *-)
ODPOVĚDĚT
Zuzana K. (Bzukova) ID 10901, mimibazar.cz/bzukova (11.1.2019, 10:01)
Je to tak docela často, manžel musí dovést auto na svolávací akci od výrobce, závada na brzdách. Auto tam bude muset nechat dva dny a taky mu řekli, že na zapůjčení auta zdarma nemá nárok. Přitom je to chyba výrobce.
ODPOVĚDĚT
Miroslava J. (samirka) ID 13416 (11.1.2019, 10:26)
tak tohle taky ještě beru, jezdím taky na svolávací akce, a když svolávají x aut stejné série, jen pro jistotu (kontrolu), tak by mě to ani nenapadlo. Navíc ty svolávací akce jsou povinné, jak jsem pochopila. Mě tohle jen překvapilo, páč to byla třetí reklamace během jednoho měsíce, a není to nejlevnější auto, kde bych čekala nějaké poruchy, stálo 850.000,-
ODPOVĚDĚT
Zuzana K. (Bzukova) ID 10901, mimibazar.cz/bzukova (11.1.2019, 13:30)
Nejde o to, že tam v tu dobu je hromada dalších aut a nemají co půjčit. To není o tom, že by ty náhradní auta nebyly, jsou, ale zadáčo nepůjčí. Tato značka to má takto nastavený.To vím zcela jistě, v tom autorizovaném servisu pracuje moje sestra ,-)

Když nám u půl roku starý škodovky špatně nalakovali kapotu po kroupách a museli to předělávat, tak taky se k ničemu neměli. A to se nás nejdřív snažili přesvědčit, že ten flek v průměru 40cm si máme rozleštit sami, že to určitě půjde. Muž si ho vyhádal, předali nám auto špinavý s odpadky uvnitř, nefungující klimou atd. Autorizovaný servis, nádhera. +o(
ODPOVĚDĚT
Miroslava J. (samirka) ID 13416 (11.1.2019, 22:24)
no jo, náš zákazník, náš pán. Taky dobrý....a není si kam stěžovat, že? Spíš mě to jen překvapilo. Mi přijdou divné jiné věci, přijdu, technik ani nepozdraví, jen dotaz, co jako chci. Takže mu říkám pěkně pomalu: Dobrý den, mám takový a takový problém.....no bylo vidět, že se zarazil, hned taky pozdravil.....přijdu za týden, s jiným problémem, jak mě viděl, tak sice pozdravil, ale otrávený obličej, co jako zase mám za problém. A že on to řešit nebude, páč je poslední den v práci a má pak dovolenou.....mmch, byla jsem objednaná, tak nechápu jeho připomínky. No, přístup na 5. A pak mi přichází sms s dotazy na spokojenost, raději jsem nereagovala, po dvou dnech urgence....asi se neudržím a vyplním ,-)
ODPOVĚDĚT
monika ch. (chrom) ID 157968 (11.1.2019, 10:47)
co to je za auto?, že se mu takhle nedaří
ODPOVĚDĚT
Miroslava J. (samirka) ID 13416 (11.1.2019, 11:10)
Škoda Octavia 2,0 RS kombi, celou dobu v pohodě. Najednou voda v kabině....ucpaný a asi nějak posunutý odtokový kanálek ze střechy auta (panoramatická střecha), pak přestala vyhřívat jedno sedadlo...řidiče, teď porucha stěrače. Samé blblosti, ale naštve to. Je to 3 roky staré auto.
ODPOVĚDĚT
monika ch. (chrom) ID 157968 (11.1.2019, 12:03)
tak držím palce
ODPOVĚDĚT
ZOBRAZIT VŠECHNY PŘÍSPĚVKY NA TÉMA > Chápete to chování některých lidí :-(
© 2004-2019 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt