Chápete to chování některých lidí :-(

DISKUSNÍ TÉMATA | POSLEDNĚ DISKUTOVANÁ TÉMATA
DISKUTOVAT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Chápete to chování některých lidí :-(
ZOBRAZIT VŠECHNY PŘÍSPĚVKY | ZOBRAZIT PODLE NEJNOVĚJŠÍCH PŘÍSPĚVKŮ
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (upraveno 15.3.2019, 7:24)
dávám téma v plen davu ,-)

diskuze opět nezklamala - Je to ohledné zítřejší studentské klimatické stávky

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/demonstrace-fridays-for-future-zivotni-prostredi-studentska-stavka.A190314_092705_domaci_niv

https://gruber.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=704612

Jan Sinnreich 63501
Patnactileta Svedka Greta Turnberg, trpici autizmem (ADHG syndrom), zakladatelka hnuti "Mladez proti klimaticke zmene" byla navrzena na Nobelovu cenu miru.

0/0
Martin Slaba 45790
to se jasiru arafatovi bude libit.
ODPOVĚDĚT
Yva P. (yva) ID 6246, mimibazar.cz/yva (15.3.2019, 11:19)
Ať své klimaticky záslužné ambice raději smysluplně a osobně uplatní třeba tady https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/vojenske-lesy-spustily-nejvetsi-zalesnovaci-akci-v-historii-podniku-vysadi-15-milionu-listnatych-drevin?fbclid=IwAR15WCe5_CIRJniSYpSBbBQmJA5_xh7bWYUGyS5I7B9XzjajhDwWMa1VaS
K čemu je klimatu jejich tajtrdlíkování na náměstích místo školy?
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Cidos86) ID 79228 (15.3.2019, 10:50)
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/93601/marek-stonis-hloupost-kvete-zelene-nestavkujte-proti-nesmyslum-a-bezte-radeji-za-skolu-lemplove.html
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (15.3.2019, 10:59)
no když jsme u toho... MASAKR
https://www.reflex.cz/clanek/komentare/93809/vladimir-pikora-chystaji-se-usa-na-velkou-socialistickou-revoluci.html

Ve stručnosti spočívá plán AOC v tomto: v masivní tvorbě pracovních míst (která nejsou potřebná), v ukončení používání fosilních paliv, v podpoře elektrických aut a rychlovlaků, v ukončení jaderné energetiky a ve zdravotnictví a důchodech pro každého. Poslední dvě věci přitom fungují v Americe dost jinak než u nás. AOC vlastně chce naše zdravotnictví a naše důchody. To, že se my financování důchodů děsíme, neřeší.

To, že výsledkem této politiky bude obří deficit státního rozpočtu a gigantický vládní dluh, příznivci AOC neřeší. Tvrdí, že deficit rozpočtu a vládní dluh jsou jen čísla. Skutečně podstatný dluh prý máme jinde. Prý dlužíme přírodě, dlužíme čisté vodě, našim rodinám, že s nimi nejsme kvůli práci, dlužíme svému zdraví. Dolary podle nich nikdy nedojdou, protože se dají vytisknout, zatímco přírodu už nevytiskneme.

Trump už program AOC zkritizoval jako socialistický. Myslím, že víc jí pomoct nemohl. Všichni, kteří v USA Trumpa nenávidí
(a není jich málo), hned mají důvod AOC milovat. Za AOC nestojí už jen chudí, ale i bohatí. AOC třeba chce výrazné zdanění bohatých – a miliardáři jí přesto tleskají.
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Cidos86) ID 79228 (15.3.2019, 11:07)
No co na to říct...Jsem měla rozepsané cosik sprosté, ale zůstanu u toho, že západní společnost sežere své občany sama, za jejich souhlasu a podpory, tak jako ti ujetí kanibalové, co se spolu seznámí na inzerát a jeden si toho druhého uvaří k večeři... :^)
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (15.3.2019, 11:08)
a do toho zapadá i to "hnutí" - nebudu rodit, spasím svět (smich)


to je ale bizáááár
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Cidos86) ID 79228 (15.3.2019, 11:13)
Těžký. No však Němci ať nerodí, vůbec by západ rodit neměl, aby bylo dost prostoru pro černoušky, hňedoušky, žluťoušky, těch se jistě výzva dotyčné paní o nerození netýká, ne? To by byl rasyzmus.
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (15.3.2019, 11:15)
to tam někde už taky víc lidí psalo - proč toto nehlásá třeba v africe... no marný marný marný
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Cidos86) ID 79228 (15.3.2019, 11:23)
Asi je to tím blahobytem a sójovýma latéčkama.Pak mají lidi čas na kraviny. Dlouho nebyla válka, tak musí tu společnost nějak zničit sami svépomocí |-)
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (15.3.2019, 10:56)
má pravdu ten chlapec:

Ty děti se mají nejlépe v dějinách dětí. Žijí v prokazatelném blahobytu a jejich vymezování proti generaci rodičů je sice mediálně přitažlivé, ale ve skutečnosti jde o typické frackovství, pohrdání umem a dřinou předchozích generací, díky kterým si dnešní teenageři mohou žít svůj zpovykaný materiální sen.
ODPOVĚDĚT
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (15.3.2019, 11:31)
Děcka protestovala vždycky a střední generace si vždycky našla nějaké argumenty, proč jim to dát sežrat a hnát je sednout zpátky do lavice.
My v tom nebudeme muset žít, oni ano. My jsme většinou zvyklí, oni si zvykat nechtějí. Líp už, bohužel, nejspíš nebude. Zvlášť když se budeme pohodlně tvářit, že problémy nejsou.
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (15.3.2019, 12:44)
(Y)
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (15.3.2019, 11:36)
tak samozřejmě, nicméně když se člověk podívá na různé informace a pak to do sebe pěkně zapadá, dneska jsem dostala ráno ve vlaku žalmy a přísloví nového zákona
ODPOVĚDĚT
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (15.3.2019, 11:54)
Nevím, co do sebe zapadá. Možná je jednodušší vidět svět kolem sebe jako loutky ovládané silami v zákulisí, že to lidi tak snadno berou. Možná si pak člověk připadá chytrý, že se nedal. A taky vyviněný, protože proti spiknutí normálně bojovat nelze, na to se dá jen nadávat. Na netu, nejlíp (demonstrovat chodí jen ovladatelní pitomci, žejo, a životní styl mění jen naivky).

Mně připadá pravdivější vidět konkrétní lidi, kteří si od života něco žádají, mají nějaké plány, na něčem jim záleží. S takovými lidmi se totiž dá mluvit. (Jakž takž - dobře si vzpomínám na sebe v tomto věku.) Jsou jako my. Někteří jsou úplně mimo, ale to mě nepřekvapuje, hloupost či sobeckost nejsou specialita mládí, vůbec ne.

Generace věkem pokročilých chce ponížené poděkování za vybudování světa materiálního blahobytu... ve kterém se lidé potýkají s epidemiemi psychických nemocí, každý desátý je v exekuci a starostové musejí v létě zajišťovat cisterny s vodou, protože ve studních není. Materiální blahobyt se možná vybudoval, ale jiné věci se pěkně zvoraly. A nejsou kverulanti ti, kteří na to poukazují.
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Cidos86) ID 79228 (15.3.2019, 12:18)
To je hezká myšlenka, nejsem pro vzyvani materialismu,ale oni se ničeho vzdát vesměs nechteji.Vidím velké pokrytectví. Ten,kdo žije příkladně, ten může hlásat, ať se netěží uhlí apod.ale tihle to asi nebudou.Vážím si těch,co zasadí stromy,uklízí odpadky, neplytvaji ničím...To je pro mě inspirace. Demonstrace ne.Ať je jim 15 nebo 30..A ten ekoterorismus,ten už se ukázal tolikrát, že mu nejde o životní prostředí, že už tomuto nevěřím. To,co mělo být ekobio se mockrát ukázalo jako škodlivější pro přírodu než to puvodni"fuj".Každá generace se vymezuje, ale kdyby to bylo prací, bude to lepší..
ODPOVĚDĚT
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (15.3.2019, 12:38)
Jak píšu dole, demonstrace je v mém nejbližším okolí běžná činnost, nemám vůči tomu předsudky. Podobně vůči ekotématům - ne každé volání po ohleduplnějším nakládání s přírodou je ekoterorismus. Náš rodinný kamarád je z Brontosaura, tihle dělají neuvěřitelné množství dobrovolnické práce.
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Cidos86) ID 79228 (15.3.2019, 14:45)
Brontosaurus bylo a je smysluplné hnutí, jehož členové udělali pro přírodu víc, než na co kdy vůbec budou tito ekostudenští vůdci schopni jen pomyslet, mám obavu. Ti si zadělávají maximálně na kariéru v pochybných hnutích financovaných pochybnými fondy. Jinak já mám přírodu velmi ráda,vidím, že Země je slušně vydrancovaná, ale o to víc mi vadí přesně takoví aktivisté, kteří dělají životnímu prostředí více méně medvědí službu...A současní středoškolští demonstranti možná zatím nejsou přímo ekoteroristé,ale část má jistě dobře našlápnuto. Mám obavu, že tato pomyslně bezfosilní mládež svými biopalivy způsobuje více škody, než užitku.
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (15.3.2019, 12:11)
tak hlavně nějaká zodpovědnost
exekuce - zodpovědnost lidí za to, že prostě když si půjčí - musí se to vrátit , voda ve studni - není možný aby všichni měli na zahradě bazén a čerpali vodu ze studny - to je všechno o zodpovědnosti... a nedělám si iluze že zrovna dnešní studenti přijdou domů a řeknou - zlikvidujeme bazén aby bylo víc vody, nechci nový mobil, nechci nový počítač, apod.. většině je to úplně šumafuk kde rodiče berou peníze na to aby třeba studovali a to se snoubí se sobeckostí toho jedince který pak vyroste do věku pokročilého

mimochodem - dnešní i velké společnosti potřebují mladého zaměstnance nejlépe v exekuci aby přesně dělal co oni chtějí a nereptal, protože by přišel o práci a nemohl by pak splácet dluhy (a to mám osobně ověřeno v několika firmách a fakt tohle funguje)
ODPOVĚDĚT
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (15.3.2019, 12:25)
Kdyby to bylo jen o zodpovědnost, tak mají takové procento exekucí všude, ale není to tak - problém musí být jinde. Třeba v tom, že člověk v exekuci platí desetkrát, stokrát tolik, co si půjčil. V tom, že se tu dělají exekuce na úplně neuvěřitelný věci. Protože ty zákony připravovali a protlačovali lidé, kteří si chystali nebo už i nestydatě provozovali exekutorský byznys.
A voda ve studních nechybí kvůli bazénům, ale kvůli práci s krajinou. Protože na ní hospodaří lidé, kteří nebydlí vedle, kteří ji často vůbec nevlastní a které nikdo netlačí starat se o cokoli jiného než o zisk.
Obojí je následek práce sobců o generaci, dvě starších, než jsou dnešní demostrující děcka. A taky následek nezájmu přihlížejících. Sobci jsou asi populační konstantou, s tím mnoho nenaděláme, ale ten zájem ovlivnit lze, lze vynášet věci na světlo. Třeba občanským aktivismem, třeba novinářskou prací, Bohu díky za ně. Takže považuju za dobré, že se děcka naučí mluvit hlasitě o věcech, o kterých se jiným hlasitě mluvit nechce, zejména ne těm, kteří to mají mít na práci. A že je takových děcek menšina a většina se prostě ráda uleje, to je taky normální, jak jsem psala, my jsme nebyli jiní.
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (petrulka) ID 33, mimibazar.cz/petrulka (15.3.2019, 12:45)
No na druhou stranu, mám to z druhé strany. Posílám exekutory na lidi. Na lidi, kterým je úplně u zadele, že mají hradit nějaké zálohy na energie, nájmy apod. Jsou drzí, za všechno můžou všichni okolo, jen ne oni. Dovolené u moře a denně krabka cigaret ,jsou běžné, ale zaplatit popelnici, na to už "není". A já se právě často naopak setkávám se situací, kdy je exekutor bezradný a roky se hledá možnost, jak se takovému člověku dostat na kobylku. Pokud je v bytě rodina, děti, ani na to nechtějí jít. A dlužník vesele dál protápí peníze svých sousedů. Mám averzi na dlužníky, jsou to pohádkáři a vychcánci. To nemluvím o zaměstnancích, tam je to bledě modrá. Máme takové pořadníky na srážky, že je na 20-30 let dopředu vymalováno. O tom, jak ty lidi fungují máme taky jasno, protože to na malém městě prostě vidíte, na co si půjčují. Zodpovědnost nula. A každý ten věřitel se pokouší o smír a 90% z nich marně.
ODPOVĚDĚT
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (15.3.2019, 13:46)
Tomu rozumím. To, k čemu jsem se vyjadřovala, je, že stát hrozně dlouhou dobu vůbec nezajímalo uplatňovat nad tím kontrolu a nechal to bujet, jak zrovna koho napadlo - končí to exekutory, co počítají mrňatům v děcáku dluh za popelnice nebo manipulují dražby, a na druhé straně firmami, co někde v chodbě v Kaufáči podepíšou další úvěr s člověkem, který má pořadník na srážky 20 let dopředu.

To prostě není problém pár nezodpovědných jednotlivců, to je problém systému.
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (petrulka) ID 33, mimibazar.cz/petrulka (15.3.2019, 14:08)
Systém je kompletně špatně. Popíšu vám případ, který se táhne nějakých 8 let. Malý mimino podědilo po tátovi byt. Opatrovníkem je matka. 8 let nezaplatila ani korunu. Jelikož je vlastníkem malý kluk, nelze jít exekučně na její příjmy. Okamžitě jsem to začala řešit, právní, soudy, exekutor - ten se do toho bojí jít, dítě tam má trvalé bydliště, jinam nemá kam jít. Řešila jsem to s ospodem, ten si matku pozval (řešila jsem s nimi, že kluka zadlužuje a ten, až mu bude 18 nafasuje dluh přesahující hodnotu bytu). Matka se nedostavila, nevyjádřila. K soudu nepřišla. Předáno kriminálce, matka pozvána k vysvětlení, nedostavila se, odloženo. Nyní jedeme další kolečko se soudním exekutorem. Už asi pátý. Snažíme se všichni, abychom z toho toho kluka vysekali, my, jako správci, statutáři svj, právník. Ale státní, tedy veřejná moc nám vůbec nepomáhá. Kluk se řítí do megamaléru, my to vidíme a nemůžeme s tím vůbec nic dělat. Ženskou jsem viděla jednou , značkový hadry, udělaný nehty a miliarda keců, jakej je stát svině.
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (15.3.2019, 12:51)
Je jim to úplně jedno. Ale stát je případně oddluží a můžou značít na novo. Zodpovědnost za vlastní život žádná.
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (petrulka) ID 33, mimibazar.cz/petrulka (15.3.2019, 12:57)
Většinou. Někdy se ale podaří. Poctivě hlídáme a nedávno jsme se na jednoho vrhli po devíti letech, už to asi nečekal ,-) každopádně drtivou většinu zaplatí ostatní, ať rovnou (jako u nás v bytovém hospodářství) nebo nepřímo
ODPOVĚDĚT
Vlasta Z. (vlastaz) ID 11528 (15.3.2019, 13:39)
Pokud se jedná o velké paneláky, rozpočítá se to sice nespravedlivě, ale na jednotlivce jsou to malé částky. Naši bydleli celý život ve čtyřbytovce. Do spodních dvou bytů se nastehovali 2 mladé rodiny. Jedni byt dostali po rodičích, ale museli vyplatit sourozence, jedni si ho koupili sami. Obojí si vzali půjčku ze stavebního spoření, pak další na renovaci a na uzavedení plynu. Navzájem si ručili. Pak jeden z párů začal mít problémy, muž začal pít, paní se snažila vyhýbat práci... Po delší době a různých dalších příhodách se rozešli, pán zmizel neznámo kam, prý za prací. Paní si našla nového přítele o 200 km dál. Dlouhou dobu neplatila za vodu, do fondu oprav, nesplácela půjčky. Na dotazy v domě reagoval, a´t se nestarají, že ona jim všechno splatí. Tak ostatní tři všechno museli platit za ni a dluh rostl. Pak se odstěhovala a pokusila se byt prodat - ale nasadila neprodejnou cenu a navíc se zjistilo, že už je byt v zástavě a pak v exekuci. Soused, který jí ručil, musel domluvit splátkový kalendář a její dluh za ni uhradit. Pak se náhodou zjistilo, že žádá o oddlužení. Všichni sousedé se stihli přihlásit za minutu dvanáct... Paní totiž tvrdila, že žádný jiný dluh, než nové půjčky nemá - prostě hodila všechno za hlavu... Že za ni někdo platil vodu, fond oprav, elektřinu, že za ni soused doplatil byt ( a jednalo se o částku přes sto tisíc), jinak by přišel i o svůj... Paní byla oddlužena a teď splácí to minimum, tuším po dobu pěti let, zbytek jí bude státem odpuštěn. Těm lidem, co za ni platili, to ale stát ve své velkodušnosti nevrátí nikdy....
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (petrulka) ID 33, mimibazar.cz/petrulka (15.3.2019, 13:58)
Dělám správu i čtyřbytovkám a tam to bolí víc. Taky se na nic nečeká, první upomínka, druhá už je předžalobní a rovnou elektronický platební rozkaz. Nesmí se na nic čekat a skočit po tom okamžitě. Jinak třeba na jednom paneláku 30 bytů byl dluh přes milion jen na službách. Když se konečně podařilo vše uzavřit, SVJ dostalo něco přes 13 Kč
ODPOVĚDĚT
Vlasta Z. (vlastaz) ID 11528 (15.3.2019, 14:27)
Oni bohužel neměli SVJ, do čtyř bytů se nedělalo, jen si najali účetní firmu, která byla úplně mimo, o správě domů nevěděla nic, uměla jen rozpočítat vodu a evidovala faktury a platby. I do toho řízení k oddlužení tatínek musel dohledávat doklady sám, naštěstí se mu ten byt už podařilo prodat a přestěhovali se jinam. (F)
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (petrulka) ID 33, mimibazar.cz/petrulka (15.3.2019, 14:38)
No, co si budem povídat, já přebírala baráky od správců v takovým stavu, že jsem z toho měla noční můry. Jj, čtyřbytovky nejsou svj, tedy být nemusí. Ale i ty může dělat dobrá správcovská firma. Je zvláštní, že čím menší barák, tím větší problémy a to nemyslím jen finanční, ale obecně, i sousedské vztahy..
ODPOVĚDĚT
Vlasta Z. (vlastaz) ID 11528 (15.3.2019, 14:47)
No jo, vidí si všichni do talíře - a když někdo z nich dělá problém, je to 1/4 domu... V paneláku o 7 patrech se navzájem všichni ani neznají, tak žádné vztahy vlastně nemají.
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (15.3.2019, 13:00)
Vůbec nevím, jak bych takovou práci zvládla, musí to být občas hrozně deprimující. Jenže když vidím v tv ty reklamy na půjčky ..."půjčte si, peníze za 2 minuty" ono to vypadá, že se to ani splácet nemusí. No a pak si vezmou další splátku, pak další a vezou se na kolotoči ze kterého se špatně dostává.
Ale proč za něčí nezodpovědnost mají platit ostatní, to mi pořád nějak nedochází.
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (15.3.2019, 12:34)
ach jo Hanko, jasně, exekuce, práce s půdou, hospodaření s vodou, jasně, ano.
Ale Aktivismus (gender agenda, LGBT, menšiny, norské fondy) nadělal a nadělá tolik škody, stejně jako novináři sloužící ideovým zájmům, že se vůbec nedá mluvit o nějakém přínosu.
A vy si fakt myslíte, že takzvaní aktivisti ve výše zmíněných oborech "pracují" z vlastního přesvědčení případně zadarmo? Tu svoji práci si nechávají velmi dobře zaplatit. Vyvolávají umělé kauzy, transparentní také nejsou, proteče tam takových peněz, které by byly užitečné někde jinde. Někteří se snaží zviditelnit za každou cenu, jako včera ta nádhera, co doporučuje nemít děti, abychom zachránili svět...s tím také souhlasíte?
Miminka přece vyprodukují tolik oxidu uhličitého....jojo, ta přelidněnost, to je vyloženě problém Evropy.
ODPOVĚDĚT
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (15.3.2019, 12:43)
Pokud jde o menšiny, LGBT, gender, naše společnost má hodně ošklivé rezervy ještě (mimochodem, není to tak dlouho, co jsem se přesvědčila na vlastní kůži, jak odporných reakcí se dočkáte, když začnete mluvit o své zkušenosti se sexuálním útokem) a ano, považuju za nutné s konkrétními věcmi něco dělat a v prvním plánu na ně aspoň upozorňovat. Ano, existuje agenda, a možná bohužel převládající, se kterou podstatně nesouhlasím a připadá mi vyloženě škodlivá. Ano, mám pocit, že některé způsoby práce ničemu nepomáhají. Ale neodmítám kvůli tomu rovnou všechny příbuzná témata, neříkám, že problémy nejsou, neříkám, že nejlíp pomůže držet hubu a krok.
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (15.3.2019, 12:50)
mažu...

Hanko, už to ukončíme, necháme si každá to svoje vidění světa, které je opravdu velmi rozdílné.
ODPOVĚDĚT
Barbora J. (BaLiDa) ID 12312, mimibazar.cz/balida (15.3.2019, 12:00)
Hanko chápu Vás jak to myslíte, ovšem tady jdou děti demonstrovat, aby se vyhnuly vyučování a rodičům je to úplně šuma fuk, jestli zůstanou ve škole nebo jdou zachraňovat svět. Ty rodiče znám, je jim to fakt jedno.
ODPOVĚDĚT
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (15.3.2019, 12:06)
Noo... a tohle je taky nějak nepochopitelné, jako že to my, my bychom tohle nikdy...!!? Já si zrovna četla svůj deník před dvaceti lety a libuju si tam, jak jsem měla chřipku a zmeškala svůj referát z literatury! ,-) První máj, Nagano, cokoli, všema deseti.
ODPOVĚDĚT
Barbora J. (BaLiDa) ID 12312, mimibazar.cz/balida (15.3.2019, 12:14)
Tak to víte, že já bych za svých školních let klidně vždycky ,-) Ale dceru bych prostě na demostraci nepustila, navíc když jsem si zjistila na jakou. A kdyby jste viděla zájem těch rodičů? Nevím, jestli je všechno jedno i českým rodičům, ale tady mi to příšerně vadí. Fakt se nestaraj o nic. Míváme schůzky všichni dohromady, hromadné úklidy a fakt se tam s nikým neztotožňujeme. Dále ona se rozhodla sama, jen mi to oznámila, nemusela jsem ani nijak rozhodovat a ani zasahovat. Navíc tady ty demonstrace jsou masakr, však jsme výhlašené město co se demonstrací a různých útoků týče. +o( A pak pochybuju, že se budou o pěti dětech učit, nad tím se ale dcera rozčiluje (smich)
ODPOVĚDĚT
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (15.3.2019, 12:31)
Já považuju demonstraci za celkem normální věc, moji nejbližší se jich účastní, nemám s tím problém, ačkoli sama volím spíš jiné způsoby podpory, když to jde.
Nezájem... to nevím, kde jsem bydleli předtím, byla to směsice nezájmu a vzájemné nevraživosti, v novém domě máme dobrou, akční komunitu, která čile komunikuje přes Facebook, ale tady bydlí trochu jiný druh lidí, mladší, aktivnější.
ODPOVĚDĚT
Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367, mimibazar.cz/e-sladkyspanek (15.3.2019, 12:16)
ještě si to užíj, za chvíli budeš terčem doma , jestli jsi pořádně vydrhla chodník před barákem (smich)
ODPOVĚDĚT
Barbora J. (BaLiDa) ID 12312, mimibazar.cz/balida (15.3.2019, 12:18)
:-D Ale jo, o ten se docela starám, však my na prajské jsme na to zvyklí (smich)
ODPOVĚDĚT
Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367, mimibazar.cz/e-sladkyspanek (15.3.2019, 12:24)
proto to píšu (smich)
ještě pamatuju babky jak rýžákem drhly chodník (smich)
a opřené o meltly čuměly na vedlejší né tak vypiglovaný (smich) a drbaly
ODPOVĚDĚT
Barbora J. (BaLiDa) ID 12312, mimibazar.cz/balida (15.3.2019, 12:27)
:-D
ODPOVĚDĚT
Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367, mimibazar.cz/e-sladkyspanek (15.3.2019, 12:11)
(smich)
přesně , vyhnout se škole, klidně i demonstrovat za prachové částice v Ostravě (smich)
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (15.3.2019, 12:13)
demonstrace proti koženým výrobkům

demonstrant a reportérka

reportérka - dobrý den, když tak demonstrujete - koukám, že máte kožené boty, to vám nevadí?

demonstrant - no to mi koupili rodiče...
:-D
ODPOVĚDĚT
Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367, mimibazar.cz/e-sladkyspanek (15.3.2019, 12:14)
(smich)
myslím, že je mu to úplně u prdele, hlavně, že se neučí (smich)
Pořád ty děti a puboši jsou stéjní, nebyli jsme jiní.
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (15.3.2019, 12:19)
si představuju demonstraci za zdravý jídlo a žeru přitom tatarku s rohlíkem ,-)
ODPOVĚDĚT
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (15.3.2019, 12:11)
jo jistě, i prachová částice má právo na život, vy ovčani jedni necitelný! (6)
ODPOVĚDĚT
Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367, mimibazar.cz/e-sladkyspanek (15.3.2019, 12:12)
mi nedávej, já bych chodit do školy za ní s radostí šla demonstrovat (smich)
a druhý den z další partou za její likvidaci (smich)
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Cidos86) ID 79228 (15.3.2019, 10:59)
Jj, jsem si to před pár dny četla a nesouhlasím úplně se vším,ale v podstatě má recht.
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (15.3.2019, 11:01)
tak a ještě ten další článek co jsem poslala z Reflexu a ono to pěkně pak do sebe zapadne.... děs děs děs
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (15.3.2019, 8:03)
Naženou děti místo vyučování do “stávky”? (zip) jsem ráda, že syn už je z gymplu pryč.
ODPOVĚDĚT
Václava Š. (šíma) ID 13613 (15.3.2019, 10:24)
To tam nemůžu najít, od kolika je ta stávka? Holka šla s gymplem na nějaký promítání, prý. Ještě jsem si dělala srandu, jestli to bude na téma, vemte si domů několik černoušků. A prý téma sociální sítě. Teď jsem tedy docela na rozpacích kam vůbec táhli.
Na Bakalářích v rozvrhu mají první dvě hodiny školu a pak je tam napsáno exkurze. :^)
Už jsem našla, odc9, tak to by nestihli.
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (15.3.2019, 11:02)
Jestli je to Jeden svět, tak pokud to nebylo loňské téma, tak je to prý téma”aktivismus” Samozřejmě z toho správného úhlu pohledu. Čas té “stávky” nevím.
Tak aktivismus to byl asi loni. :^)
ODPOVĚDĚT
Lucie D. (lucijee) ID 4318, mimibazar.cz/lucieda (15.3.2019, 10:56)
Ti šli na Jeden svět.
ODPOVĚDĚT
Miroslava J. (samirka) ID 13416 (15.3.2019, 8:25)
T.taky říkala, že jich bude jen pár ve třídě, je ve druháku... . Nechapu, taková manipulace. (zip)
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (15.3.2019, 8:31)
Je mi z toho úzko.
ODPOVĚDĚT
Barbora J. (BaLiDa) ID 12312, mimibazar.cz/balida (15.3.2019, 8:10)
Šári dcera s tím přišla před pár dny, že v pátek jich bude ve třídě jen pět, že v poledne jdou její spolužáci a spolužačky demonstrovat, dcera odmítla jako pokaždé, jako tady to není poprvé místo vyučování 8o|
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (15.3.2019, 8:14)
Tohle je prostě neuvěřitelný. :^)
ODPOVĚDĚT
Barbora J. (BaLiDa) ID 12312, mimibazar.cz/balida (15.3.2019, 8:18)
Já nechápu ty rodiče tady, že jim to dovolí, navíc tam prý jdou sami, ptám se, jestli jdou s něma učitelé, prý ani jeden. Ještě že má holka tolik rozumu. Ale tady jsou demonstrace pořád, už mě to štve. Akorát budu objíždět zase celé město jak jsem viděla teď ráno jak zase chystali všude zátarasy 8o|
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (15.3.2019, 8:20)
Baruško, já se tady k tomu ani vyjádřit pravdivě nemůžu. A ano, nechápu, že to rodiče dovolí. +o(
ODPOVĚDĚT
Barbora J. (BaLiDa) ID 12312, mimibazar.cz/balida (15.3.2019, 8:27)
Šári nevím jak by to bylo v Česku, kolik rodičů by toto povolilo, ale tady v Německu je chování velké většiny rodičů mimo mé chápání. Za celé roky jsme ve většině případech se svým názorem na určité věci sami.
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (15.3.2019, 8:30)
Tady se taky nezajímají. Sežvýkají co jim naservírují, je to tak pohodlné. Nečíst, nehledat informace a hlavně nepřemýšlet.
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (15.3.2019, 8:32)
hlavně nemyslet
ODPOVĚDĚT
Barbora J. (BaLiDa) ID 12312, mimibazar.cz/balida (15.3.2019, 8:31)
Přesně!!!
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (15.3.2019, 8:16)
mazec žejo....
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (15.3.2019, 8:18)
+o(
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (15.3.2019, 7:29)
Moc jim fandím (Y) "Děti" a mají více rozumu než dospělí!
ODPOVĚDĚT
Yva P. (yva) ID 6246, mimibazar.cz/yva (15.3.2019, 8:09)
Hlavně ty lehce mentálně postižené, které nejsou ani schopny v rámci inkluze být vzdělávány v klasických školách...
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (15.3.2019, 7:59)
V čem jim fandíte prosím? (zip) alespoň si tom něco zjistěte...,
http://blog.aktualne.cz/blogy/ladislav-metelka.php?itemid=33570&fbclid=IwAR3OkTcN0frdBPBf2oTeinb5v2ZYZ8mi4t5anAFRfFMrxBYW8L_Y0isXcQg
ODPOVĚDĚT
ZOBRAZIT VŠECHNY PŘÍSPĚVKY NA TÉMA > Chápete to chování některých lidí :-(
© 2004-2019 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt