Rozvod a vše kolem něj

DISKUSNÍ TÉMATA | POSLEDNĚ DISKUTOVANÁ TÉMATA
DISKUTOVAT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Rozvod a vše kolem něj
ZOBRAZIT VŠECHNY PŘÍSPĚVKY | ZOBRAZIT PODLE NEJNOVĚJŠÍCH PŘÍSPĚVKŮ
Kateřina H. (Kaculkadraculka) ID 19955, mimibazar.cz/kaculkadraculka (13.2.2020, 8:51)
Maminy, vy které jste rozvedené....mám dotaz. S ex nejde vůbec vyjít. Snažila jsem se ale nejde to. Máme dvě děti 14,5 let a 7 letého. Odešel on od nás, docela to byl tenkrát mazec. Rok zatloukal až jsem mu na to přišla. Možná si některá budete pamatovat. Vzal nám nádobí a celkově to bylo hodně vyhrocené. Teď v lednu to byl rok od rozvodu. Myslela jsem že se vztahy časem urovnají ale s ním to nejde. Mám pocit, že ho hlavně očkuje jeho partnerka. Máme dohodu o styku s dětmi, odsouhlasenou soudem. Nicméně kdykoliv on potřeboval vyšla jsem mu vstříc, samozřejmě, když jsem potřebovala já, tak se na mě vykašlal. A teď kde je problém, ono jich je samozřejmě víc ale teď co řeším. Teď má být víkend kdy má mít mladšího syna. Od včera jsem s ním doma, má rýmu jako trám. A on mi napsal, že pokud je nemocný, tak víkend má zůstat u mě. Samozřejmě nejdřív zkoušel, že víkend jede pryč a pokud je kluk nemocný nemůže mi zaručit že se jeho zdravotní stav nezhorší. Nakonec z toho vyplnynulo, že holka od jeho nové partnerky a možná i partnerka mají antibiotika a že když si kluka vezme, že se jeho zdravotní stav může zhoršit, tak ať si to dobře rozmyslím. a tak teď nevím co mám dělat. Je to hrozný, že se o syna dohadujeme jako o kusu hadru :´(, když to mám takto napsat. Nicméně já mu opět ustoupím, kluka si na víkend nechám a on bude vysmátý, že mě zahnal do kouta. A tak nevím, jak to vyřešit.
ODPOVĚDĚT
Eva M. (eve20) ID 40843, mimibazar.cz/evaosmancikova (19.2.2020, 8:42) včera
Nějak nechápu proč chcete mermomocí poslat nemocné dítě do prostředí, kde může chytit ještě něco horšího..... Spíše bych ocenila odpovědný přístup ex a dítě si doléčila v klidu doma sama....
ODPOVĚDĚT
alena v. (ani) ID 13240, mimibazar.cz/ani (14.2.2020, 22:26)
Horší je, když se ex dožadoval toho, že dcera půjde k němu i s angínou.
Tohle bych já osobně byla ráda, že nechá nemocné děcko doma v klidu
ODPOVĚDĚT
helena p. (kucharka22) ID 619855 (14.2.2020, 14:07)
já tedy moc nevím v tohle je ošemetné radit -ale jestliže mám nemocné dítě přeci ho nepošlete pryč jen proto , že má mít víkend s tátou
myslim , že horší by bylo kdyby se dožadoval vzít si syna i přes nemoc no nevím nemocné dítě má zustat v klidu doma
jsem taky rozvedená , ale občas mám dojem , že obě strany to hrotí spíš když ty tak já taky
ODPOVĚDĚT
Gabriela P. (přeslice) ID 14455, mimibazar.cz/preslice (14.2.2020, 10:12)
Mělník - do Prahy kousek, doporučuji obrátit se na asociaci mediátorů a využít jejich služeb.
ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (Kaculkadraculka) ID 19955, mimibazar.cz/kaculkadraculka (14.2.2020, 10:24)
S člověkem který neustále lže se dá těžko domluvit. Věřte, že jsem to zkoušela... Na něj už jen nějakého Vasila s velikou lopatou. Protože když vám rok lže, nedokáže přiznat, že má jiný vztah, vezme vám talíře, hrnce, že nemáte v čem udělat dětem večeři a odveze si to ke svému tátovi do garáže....tak jak chcete s takovým člověkem komunikovat. Mstí se? Ale za co. Má co chtěl...je s člověkem se kterým asi chtěl být..., Má děti tak jak je chtěl mít...a pořád bude něco špatně.
ODPOVĚDĚT
alena v. (ani) ID 13240, mimibazar.cz/ani (14.2.2020, 22:28)
Přes tohle se musíte nějak přenest. I když je to těžké. To vím moc dobře. Ten můj u soudu tvrdil, že dětem umím navařit jen krupici a na výživném se sama obohacuju
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (14.2.2020, 22:37)
To tvrdi i muj,co mi dava litr a ja chtela 3 :-D
ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (Kaculkadraculka) ID 19955, mimibazar.cz/kaculkadraculka (14.2.2020, 9:56)
Děkuju všem za reakce. Syn bude o víkend doma. Nepotřebuju ho nikam strkat, mě moje vlastní děti nevadí, nepřekáží. Jen si pak vyslechnu, že mu bráním ve styku atd. Syn, má jen rýmu a pokašlává. Teplotu neměl a nemá.
ODPOVĚDĚT
Magdalena B. (MaddyM) ID 296018 (14.2.2020, 10:08)
Nechala bych ho, ať si pindá, co chce.
Nabidnete mu náhradní víkend a vy vyrazte někam,,ven" (F)
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (14.2.2020, 9:58)
Jednim uchem tam,druhym ven...
ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (13.2.2020, 20:38)
nezlobte se ale kluk je nemocný tak neřešte, já bych nemocné děcko nikam neposlala tak či tak
ODPOVĚDĚT
Magdalena B. (MaddyM) ID 296018 (13.2.2020, 20:16)
Nemocné dítě bych také nikam nevozila, pokud by to nebylo nutné (např. Musím do práce, tak prevezu k babicce)
I kdyby bylo zdravé, tak ho nedám někam, kde jsou dva lidi na ATB.
Nicméně se přiznám, že o nemocné dítě se doma stará tatínek. Připadá mi zbytečné, abychom s ním byli doma dva, byť bych na tom finančně netratila.
Ale otec je přes den doma a vim, že to zvládne, případně zavolá, kdyby něco.
Tolik k tomu, jestli se má starat o choreho výhradně maminka.
To ale není váš případ. Vy musíte vědět, jestli otec ,,jen" prudí a vymýšlí důvody, proč si syna nevzit nebo jestli to dělá pro jeho dobro, aby se mu nepritizilo.
Ale ať tak, ci onak- pokud by mi tohle řekl, prostě bych tam kluka nedala.
Měla bych pocit, že ho strkam někam, kde ho buď nechtějí nebo mu hrozí nákaza další nemocí. Obzvlášť, když už jednou nemoci oslabený je.
A tím v žádném případě nehodnotím, jaká jste nebo nejste máma.
Je to jen můj pohled (F)
ODPOVĚDĚT
Eva F. (Density) ID 56291, mimibazar.cz/density (13.2.2020, 19:46)
Nejsem rozvedená. Ale mám to nastavené tak, že jsem máma kvočna, nemocné nebo nastydlé dítě bych si nechala doma, ať už by mi to zasáhlo do plánů jakkoliv.
ODPOVĚDĚT
Václava Š. (šíma) ID 13613 (13.2.2020, 18:30)
A jinak si ho bere, nebo má snahu se vytáčet proč to nejde?
Já bych to asi neřešila, udělala si s klukem pyžamový víkend, vlezli bysme si pod peřinu, koukali na filmy, pojídali dobroty a hráli třeba nějaký hry.
Ale nejsem rozvedená, tak mně se to kecá (F)
Vždycky jsem si říkala, že kdybych se rozvedla, nesnesla bych pomyšlení, že "MOJE" děti, mají trávit čas s nějakou "rajdou" co by si třeba místo mě našel.
Nyní, když jsou v pubertě, tak si zase docela dobře dovedu představit volný víkend, kdy by šly k otci a neprudily doma. (pst)
ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (13.2.2020, 15:16)
A když uvažujete, jak se zachovat, tak myslíte v první řadě na co (resp. na koho) - na syna, který je nemocný a v druhé rodině ho zjevně nechtějí, nebo na to, kdo z vás dvou dospělých bude vysmátý?
Za sebe, pokud bych měla nemocné dítě, které by bylo tak nemocné, že bych s ním zůstala doma, bych velmi nerada posílala někam a to ani v případě, že by tam nebyly ve hře špatné vztahy - určitě bych se snažila, aby dítě zůstalo doma zvlášť, když je plošná chřipková epidemie a v tom druhém místě jsou též nemocní.
Ostatní okolnosti a vztahy neřeším, v tomto konkrétním případě jsou na mém žebříčku priorit podstatně níže.
ODPOVĚDĚT
Pavlína F. (anilvap2) ID 126004, mimibazar.cz/anilvap2 (13.2.2020, 14:26)
Jsem rozvedená a souhlasím dole s Monikou.
A to si nemyslím, že o nemocné dítě by se měla starat jen matka. Ale pokud je u rodiny otce nějaká nemoc, berou atb. a syn je též nemocný, nevidím jediný důvod, proč to hrotit. A jestli si to syn sám vyžaduje jet k otci, tak bych mu to vysvětlila. Ne vždy jsou optimální podmínky.
Ne vždy musí jít o zahánění do kouta.
(F)
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (13.2.2020, 14:26)
Tady přece vůbec nejde o to, kdo z vás dvou vyhraje, kdo koho zažene do kouta...a vy jako máma budete určitě klidnější, že máte nemocné dítě doma. Byla bych spíš v nervech, že ho nemám pod kontrolou. Chápu, že mu to chcete "nandat", ale ono je to s ním asi úplně zbytečný, stejně se musíte dohodnout vy dva. Co třeba vyměnit si příští víkend? A jestli to nejde, ať si políbí šos, je v jeho zájmu být se svým dítětem.
ODPOVĚDĚT
Alena L. (adamito) ID 435804 (13.2.2020, 15:06)
(Y) (L)
ODPOVĚDĚT
Miroslava J. (samirka) ID 13416 (13.2.2020, 13:23)
hlavně bych myslela na zdraví syna, má rýmu takovou, že je doma, tak bych ho rozhodně neposílala někam, kde min. 2 lidi jsou taky nemocní a berou ATB. Bez ohledu na to, kdo to je. (F) Rozvedená teda taky nejsem. Pokusila bych se s otcem dítěte domluvit, že další víkend to bude nahrazeno...za tento...
ODPOVĚDĚT
Dana D. (Danka) ID 201849 (upraveno 13.2.2020, 18:48)
Rozvedená nejsem, ale zamyslela jsem se nad vaší situací. Syn tam mermomocí chce? Vemte to podle sebe. Když je vám blbě, tak určitě chcete zalézt doma do své postele a ne se někudy "trajdat". A pokud ho tam táta nechce, píšete, že jeho rodina je nemocná, tak si nemyslím, že ho nějak donutíte (toho otce.)
Mně naopak přijde v pořádku, že se s vámi chce rozumně domluvit. Nevím, proč by měl být vysmátý. *-)
ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (13.2.2020, 18:36)
(Y) (F)
ODPOVĚDĚT
Monika K. (minak) ID 13382, mimibazar.cz/minak (13.2.2020, 12:44)
Jestli má syn jenom rýmu a k tátovi chce, tak bych ho tam poslala.
ODPOVĚDĚT
Věra H. (cervenka) ID 53190, mimibazar.cz/cervenka (13.2.2020, 11:11)
Berte to tak, že když jsou oni nemocní a berou atb, tak by synek mohl chytit ještě něco horšího než jen rýmu... (L)
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Cidos86) ID 79228 (13.2.2020, 10:46)
To jste asi první matka, co slyším, že chce nemocné dítě za každou cenu nacpat bývalému partnerovi. Přijde mi naprosto pochopitelné, že nemocné dítě nebudu nikam přesouvat a byla bych jen ráda, že je partner rozumný, nechá mi ho doma a nevydupává si styk s dítětem podle papíru, ale podle situace. Kdybych měla navíc nemocného někoho doma, taky bych nechtěla dalšího nemocného...Nerozumím, co řešíte, bohužel....K pláči by bylo, kdyby dítě nechtěl vídat jako zdravé, ne, když je nemocné....
ODPOVĚDĚT
Irena H. (irik) ID 4999 (13.2.2020, 12:35)
A proc by tatinek nemohl se postarat o nemocne dite? Kdyby melo horecku nebo melo neco jako nestovice? Prece nikde neni psano, ze o nemocne deti musi se starat mama...
ODPOVĚDĚT
Jana L. (janlip) ID 170347 (13.2.2020, 19:37)
Jenže takhle právě ta realita nefunguje.....
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (13.2.2020, 13:22)
Lifrovat nekam nakraple decko jeste nekam,kde je zrejme nejaka nemoc kdyz maji atb,jen abych to dala tatikovi "sezrat "a at se stara taky on...mi pripada vuci decku uplne hnusne
ODPOVĚDĚT
Irena H. (irik) ID 4999 (13.2.2020, 18:08)
Dite ma jen rymu, nema zadne jine potize... to je tak strasny?
Kazdy vidi asi v prispeveku neco jineho, ja zadne “sezrat” nevidim.,, vubec neni jasne, zda tatinkova rodina skutecne nemocna.,,
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (13.2.2020, 18:25)
Atb se davaji vetsinou na nemoc.si myslim ja.nachcipane bych proste nikam neposilala.kdyby ho tata nechtel,tak taky nr.pokud by mel takovy duvod
ODPOVĚDĚT
Irena H. (irik) ID 4999 (13.2.2020, 19:29)
Dite atb nema, oni najednou se objevily u nove rodiny tatinka, kdyz maminka trvala, aby dite jelo k nemu.
Nevim, kde je pravda a kde jsou vymysly.
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (13.2.2020, 19:52)
Reaguju jen primo na to,co pani psala.takze atb maji.to je hned.decko nakraple.takze za mne bych ho nikam neposilala
ODPOVĚDĚT
Monika K. (minak) ID 13382, mimibazar.cz/minak (13.2.2020, 19:00)
Atb má otcovo přítelkyně, dítě má jen rýmu.....
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (13.2.2020, 19:53)
Vsak jo.tak ji asi nevystehuje,kdyby tam dite jelo :-Da ja bych decko k nemocnemu nestrkala
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Cidos86) ID 79228 (13.2.2020, 13:49)
Tak nějak....Pak mi to ve finále přijde, jako když se rodiče spolu soudí o děcko, kterému z nich nepřipadne (jako, že ho nechce nikdo z nich...)
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (13.2.2020, 13:56)
Vidim to okolo,ty tahanice a decko nekde uplne az za ja,ja,zase ja,kupa hnoje a pak...aha,mam decko.zaplatpanbuh,ze to mam,jak to mam.bo s debilem by byly jen tahanice (zip)
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Cidos86) ID 79228 (13.2.2020, 14:08)
Právě. Plno lidí se ohání, že "děcko", ale na prvním místě je ve skutečnosti jejich ego a chuť udělat expartnerovi zle. Ony ty děti stejně nakonec poznají, kdo to s nimi jak myslel, kdo manipuloval, měl je jako zbraň, kdo je chtěl vídat jen proto, aby druhému z rodičů uškodil, kdo je nechtěl vídat vůbec...Ono se to později asi všechno spočítá. Ale když je děcku 10, je na rodičích citově i finančně závislé, nezbývá, než vlát tam, kam vítr...a názor si udělají později. To pak ale už možná rodiče budou litovat, že se nechovali jinak.
ODPOVĚDĚT
Lída K. (Dulidu) ID 83226 (13.2.2020, 15:09)
Teď tady mám známou, která řeší něco podobného. Nemocné dítě si nechá doma, pak vymění tatínkovi víkend, aby o něj nepřišel a vypadá to tak, že od vánoc nebyla o víkendu nikde, protože má nemocné dítě. A tatínek ten víkend samozřejmě chce nahradit. Takže ho vykřeše, pošle k tátovi a odtud se vrátí opět s přiživenou rýmou a kašlem...
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (13.2.2020, 12:40)
takže dítě v teplotách aby se trmácelo někde po republice? to asi těžko.. to moc v zájmu dítěte asi není
ODPOVĚDĚT
Miroslava J. (samirka) ID 13416 (13.2.2020, 13:25)
už mi hrabe, četla jsem dítě v teplákách ,-)
ODPOVĚDĚT
Michaela C. (MíšaC) ID 1796, mimibazar.cz/misac (13.2.2020, 13:31)
Já taky (smich)
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (13.2.2020, 13:26)
Vsak bert si dojel od babi pul republiky vlakem v uplne silenych teplakach ,-)
ODPOVĚDĚT
Miroslava J. (samirka) ID 13416 (13.2.2020, 13:28)
jo, však jsem si dvakrát četla: proč by se mělo dítě v teplákách trmácet po republice a že to není v zájmu dítěte ,-)
jsem si taky říkala, proč by nemohlo jet v teplákách ,-)
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (13.2.2020, 13:32)
Treba by to nebylo v zajmu ditete skrz toho,ze teplaky by nebyly znackove nebo cert vi ,-)
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Cidos86) ID 79228 (13.2.2020, 12:39)
Nepíšu, že by se nemohl postarat....Ale nepochopím uvažování, když má dítě "rýmu jako trám", proč by mělo odjíždět do cizí domácnosti, když se postarám o něj doma...Proč bych měla nemocné dítě někam stěhovat, když ho mám v péči já a nejde o střídavou péči, že by tam dítě bylo třeba celý týden, to nechápu. Já tedy jsem ráda, když jsem nemocná, že jsem doma a ne se stěhovat někam....A u dětí to samé, nebudu je někam přesouvat. Ale jak píši, vždy se setkávám s tím, že matky chtějí, aby se děcko vyleželo tam, kde je doma a ne za každou cenu vozit k tátovi, "aby se postaral". Když by dítě onemocnělo u otce, tak bych předpokládala, že se postará on a nebude ho zas vozit ke mně.
ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (13.2.2020, 11:38)
Zase na druhou stranu, maminka má taky svůj život, práci, plány a tohle jí to může narušit a tohle je třeba jediný čas kdy na to není sama. V téhle situaci by pro mě byl limit jen ta ATB kdy bych nechtěla, aby si přinesl ještě něco navíc, ale s rýmou a kašlem bych dítě klidně poslala ať se i tatík stará. Tohle je vždycky těžko soudit a dělat závěry, tu situaci a celkový stav, zná stejně jenom paní (F)
ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (14.2.2020, 14:40)
(F) vidím to stejně.
ODPOVĚDĚT
helena p. (kucharka22) ID 619855 (14.2.2020, 14:20)
vite to -maminka má taky svůj život-no já si hlavně myslím , že když se rozhodneme stát se matkou musíme počítat s tím , že ten osobní život musí stranou když druhá strana nefunguje nemyslím obětovat se , ale když je otec … nesmí to odnést dítě to si tátu nevybralo vybrala si ho matka
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Cidos86) ID 79228 (13.2.2020, 12:42)
Rýma jako trám.... ,-) Jako když to takhle napíšu, asi nepředpokládám, že je dítě v prima stavu, kdy je fajn si ho předávat nutně dle papíru. Pokud má matka nějaké plány (práce, zaplacená dovolená), tak chápu, to bych asi požídala o to, aby se postaral otec, jinak bych asi byla ráda, že se postarám sama. Ale paní chtěla názor, tak píši, že se setkávám spíše s opačným přístupem a brala bych otcův postoj jako rozumný, ne jako "tahání se o dítě".
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (13.2.2020, 11:32)
Já teda nevím, nejsem rozvedená, ale neměl by se otec starat, i když je dítě nemocné? Nebo tam dítě jezdí jako na výlet? Samozřejmě teda v případě paní, když má ex doma nemocnou rodinu s atb, tak bych tam děcko nedávala, to je bez debat. Ale tak nějak jsem žila v tom, že když se manželé rozvedou a soud určí, kdy bude dítě chodit k druhému rodiči, tak ten se bude starat v určené dny bez ohledu na to, jaké má dítě nějaké svoje plány nebo jestli je nemocné. *-)
ODPOVĚDĚT
Vladimíra D. (Gabogabo) ID 27367, mimibazar.cz/gabogabo (14.2.2020, 14:05)
no to je taky dvousečné. Máte BIO matku ( no nechci bejt nespravedlivá - bio asi nee - ale léčej všechno lokem slivky) a otce co má titul MUDR. A tu máš čerte kropáč - MUDr by se i postaral a dokonce i v dny kdy už nemá na dítko nárok... Plány neplány -a co teprve kdyby se muž rozhodl o víkendu kdy má dítko přiknuté mu... třebááá očkovat, nobo mu nasadit rovnátka... (F)
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (14.2.2020, 14:03)
to možná funguje u střídavky, bych řekla. Já bych teda taky nechtěla, aby ,když jsem nemocná, mě někdo převážel do "cizí" postele, na místo, kde možná ani nemám vlastní pokoj. A z pohledu mámy bych měla taky raději nemocné dítě pod kontrolou.
Když jsem sama nemocná, chci být ve svém a pokud dítě žije u matky a k otci jezdí na jeden víkend za 14 dnů, je to "ve svém" určitě u mámy. To je samozřejmě jen můj osobní názor.
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (19.2.2020, 6:37) včera
Já jsem to myslela spíš jinak. Taky bych asi netáhla nemocný dítě k otci a samozřejmě, že líp se marodí u maminky. Ale třeba onemocní dítě zrovna tam nebo nastanou nějaké neočekávané situace, kdy je třeba, aby se o dítě někdo postaral...směna, kterou si matka nemůže přehodit nebo zrušit, nebo její hospitalizace v nemocnici či něco jinýho nečekanýho, tak jestli se s tím u svěření do péče nějak počítá, že se bude starat i otec. Samozřejmě pokud není vůle a ochota, tak se nedá nic dělat. A je to smutný, aspoň pro mě, protože tím tatínkem je ten chlap pořád, i když se rozvede.
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (19.2.2020, 6:51) včera
Bohuzel,on je casto "pouze otec" a ne tatinek... :-S
ODPOVĚDĚT
Jana K. (JaninaKl) ID 48114, mimibazar.cz/janinakl (14.2.2020, 12:45)
Ali, já jsem zářný příklad toho, jak žádná domluva nefunguje, když protějšek nechce.... Já bych nemocné dítě chtěla mít doma a taky vždycky doma bylo, ale celých 7 let se přizpůsobuji, i když je syn zdravý.... Ex má prostě novou rodinu, své plány a syn je tam jen když má tatínek čas a partnerka náladu... Má ho mít 1x za 14 dní. Teď už je mu to snad jedno, je mu 17, ale asi byly doby, kdy ho to trápilo.
U mého přítele je to zase tak, že ex mu nacpe děti i s neštovicemi, antibiotiky, horečkami.... Prostě je to jeho víkend a přes to nejede vlak. Naštěstí to přítel vždy zvládnul na (Y).
Začátky byly nejtěžší, nemám tady žádnou rodinu, ale když bylo potřeba, pomohlo pár kamarádek, v práci vyšli taky vstříc a nakonec mě mrzí, že ty roky se synem tak rychle utekly... (L)
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (18.2.2020, 8:44)
Jak to tady tak čtu od všech, není to jednoduchý a to dítě v tom musí mít pěkný guláš zvlášť, když je to ještě prcek. :-S
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Cidos86) ID 79228 (13.2.2020, 12:48)
Starat by se měl, ale jestli je v zájmu dítěte, když není právě OK, aby se za každou cenu vozilo k otci "aby ukázal, že se postará i v nemoci".Když onemocní u táty, ať se stará táta, když onemocní u matky, přijde mi přirozené mít ho u sebe,pokud to nenarušuje práci apod..Věřím, že se otec umí taky postarat, ale....každý je myslím nemocný raději doma, než "na návštěvě" - a to u otce s novou rodinou jistě je. Doma má jinde....To asi každý souhlasí, že tam, kde tráví většinu času a holt u druhého rodiče je to spíš návštěva, než domov. A když přičtu nemocné členy doma s ATB...asi bych to neřešila, že je divné si vzít dítě v jiném termínu.
ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (13.2.2020, 18:44)
Naprosto s vámi souhlasím.
ODPOVĚDĚT
Jana L. (janlip) ID 170347 (13.2.2020, 16:05)
Plně s vámi souhlasím (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (13.2.2020, 15:15)
No, když se vžiju do pocitů toho děcka, není to lehký takhle furt pendlovat, naštěstí mě už to týkat nikdy nebude ani jako rodiče.
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (13.2.2020, 16:04)
Ale furt lepsi pentlovat,nez poslouchat hadky mezi rodici
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (13.2.2020, 17:22)
Já ti nevím, naštěstí nemám tu zkušenost a když to tady tak čtu občas, je to hrozný pro ty děti, když se rodiče rozejdou a ještě se neumí ani domluvit. :-S
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (13.2.2020, 17:31)
Ja i m.jsme vyrustali v totalni pakarne.a nerozvedou se a nerozvedou.... (zip)proto,kdyz to s chlapem prestalo po letech fungovat,tak jjsme se radeji rozvedli
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (13.2.2020, 17:31)
Ja i m.jsme vyrustali v totalni pakarne.a nerozvedou se a nerozvedou.... (zip)proto,kdyz to s chlapem prestalo po letech fungovat,tak jjsme se radeji rozvedli
ODPOVĚDĚT
Lucie B. (Leeroo) ID 597059 (13.2.2020, 11:39)
Ano, v podstate to tak je. Oba rodice maji pravo trvat na styku s ditetem i v tyto dny. Ale pravo stranou - neznam zadnou maminu, ktera nechce mit nemocne dite u sebe. A podivejte se na to ocima ditete - vam by se chtelo nekam tahnout s horeckou? :^) Ja si myslim, a je to jen muj nazor, nic vic, ze kazde dite kdyz je mu blbe, frka, horeckuje, je rado u maminky. Neznamena to, ze tatinka nema rado, ale urcite da prednost mamincine peci. A melo by jit rodicum o soudni prikaz nebo o blaho ditete? Ja loni byla nachcipana az to pekne nebylo a ve svych 30 jsem jela marodit k mamince ,-) Nabidla mi to, a jak mi u ni bylo hezky (F)
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (13.2.2020, 11:37)
zase třeba kdyby mělo teplotu , tak ten převoz je maličko problematický, význam by to mělo kdyby dítě bydlelo na jednom místě a rodiče se střídali....
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (13.2.2020, 15:10)
To určitě, střídavka je v tomto ohledu asi lepší.
ODPOVĚDĚT
Lucie B. (Leeroo) ID 597059 (13.2.2020, 10:41)
U nas je to cele naopak, zle casto delala a jeste po 4 letech obcas dela maminka, ale to je jedno... Minuly tyden mel byt (Z) s otcem a pani psala, ze je nemocny. Obe strany souhlasily, ze zustane bez nahrady casu u matky. Ano, vim, ze i otec se muze starat o nemocne dite, ne ze si ma jen uzivat a vse ma spadnout na mamu, ale nemocne dite bych tedy nikam "neposilala". Sama jsem z rozvedene rodiny a nikdy jsem k otci marodit nejezdila. Cloveku je blbe a je rad ze je doma, ve svem a ne si balit kufrik, do auta, nekam se tahnout... A za 2 dny zase zpet (F)
ODPOVĚDĚT
veronika n. (ringvolny) ID 630916 (13.2.2020, 9:11)
bohužel...mám podobnou zkušenost, .. nenaděláte nic, vzít si dítě na víkend ev, jiný dohodnutý čas soudem není povinnost , pouze ,,dobrá vůle,, otce …
Mě ex napíše hodinu dopředu ještě emailem, že děti si nevezme, že jeho partnerka je nemocná a nezmůžu s tím taky nic...pracuju i o víkendech, služby si upravuju podle toho , nezajímá ho to a náhradní víkend, nabídnutý odmítá.....unavuje mě to ,ale bohužel.... :-S
ODPOVĚDĚT
Alena L. (adamito) ID 435804 (13.2.2020, 9:10)
choré dieťa by som si rozhodne nechala doma
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (13.2.2020, 8:58)
Ja vubec netusim,cim ustoupit.pokud bych mela nemocne decko,tak jsem rada ze o nej neusiluje a nemusim ho nikam lifrovat.asi se na to divam jinym pohledem...mi je iz fuk,co ec.jde mi jen o kluka
ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (13.2.2020, 8:55)
Já osobně bych tohle teda asi neřešila a byla ráda, že mám nemocné dítě doma a nemusí být u "cizích" nebrala bych to jako nějaké mé ustupování. Chápu, že u vás je toho zřejmě daleko víc a tohle je jen třešinka na dortu, v tomhle případě ale co zde popisujete bych byla na straně chlapa (F)
ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (Kaculkadraculka) ID 19955, mimibazar.cz/kaculkadraculka (13.2.2020, 9:12)
Děkuju za odpovědi. (F)
ODPOVĚDĚT
Eva P. (plamenek) ID 222118 (13.2.2020, 10:01)
Rozumím vám,ale dítě je pro mne priorita a nemocného bych si ho nechala doma.Maximálně bych chlapovi nabídla jiný víkend,pokud by měl zájem.Aby syn neměl pocit,že musí i když mu není dobře a chce být s vámi doma.Oni tak rychle vyrostou a jsou fuč. :).
ODPOVĚDĚT
ZOBRAZIT VŠECHNY PŘÍSPĚVKY NA TÉMA > Rozvod a vše kolem něj
© 2004-2020 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt