Dovolená u moře

DISKUSNÍ TÉMATA | POSLEDNĚ DISKUTOVANÁ TÉMATA
DISKUTOVAT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Dovolená u moře
ZOBRAZIT VŠECHNY PŘÍSPĚVKY | ZOBRAZIT PODLE NEJNOVĚJŠÍCH PŘÍSPĚVKŮ
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (26.3.2020, 10:41)
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/koupili-jste-zajezd-vime-ktera-cestovka-penize-vrati-a-ktera-ne-95499?seq_no=2&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null>www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null>https://www.seznamzpravy.cz/clanek/koupili-jste-zajezd-vime-ktera-cestovka-penize-vrati-a-ktera-ne-95499?seq_no=2&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null

Vyjádření cestovek (F)
ODPOVĚDĚT
Michaela J. (Beatík) ID 566032, mimibazar.cz/beatik (26.3.2020, 11:07)
Jj, četla jsem. Je zajímavé, jak některé cestovky účtují storno poplatek např.10% z ceny nebo 1500,- na osobu. Ale Čedok vyčíslil stornopoplatek skoro 14 tis. za osobu (H)
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (26.3.2020, 11:25)
Míšo, a kolik je to procentuálně z ceny celé dovolené? Mně to teda přijde hodně neadekvátní. Jako chápu, že budou mít problémy všechny cestovky, ale takhle se hojit na zákaznících. Vždyť problémy budeme mít všichni, bude se propouštět, některé firmy zaniknou. A už jste se rozhodli, jak to budete řešit?
ODPOVĚDĚT
Michaela J. (Beatík) ID 566032, mimibazar.cz/beatik (26.3.2020, 11:47)
Cca 70% ,-)
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (26.3.2020, 11:52)
:-o :-o :-o No tak to je teda hustý.
ODPOVĚDĚT
Michaela J. (Beatík) ID 566032, mimibazar.cz/beatik (26.3.2020, 11:56)
Jako stornopoplatek chápu. Byla bych snad ochotna i pochopit, že přijdeme o celou zaplacenou zálohu (cca 30%). Ale to, že po nás ještě chtějí doplatit a měla bych zaplatit víc, jak 2/3 ceny je pro mě nepochopitelné a neakceptovatelné.
ODPOVĚDĚT
Vladislava D. (dami73) ID 118337, mimibazar.cz/dami73 (26.3.2020, 12:06)
Míšo a kdy máte odlet?? Pokud chtějí ještě doplatek, já bych už nic neposílala. I kdyby mě nutily!!
Co mají psané v podmínkách? Musí tam být uvedeny storno poplatky. 70% to by bylo kdyby jste měli odletět příští měsíc snad ne??!!
ODPOVĚDĚT
Michaela J. (Beatík) ID 566032, mimibazar.cz/beatik (26.3.2020, 12:11)
Psala jsem to tu včera. Odlet je 12.6., doplatek chtějí do 13.4. V podmínkách je storno 1500,- na osobu, ale pak je tam také věta o účelně vynaložených nákladech. Má to tam většina cestovek, ale jak je vidět, ostatní CK to neuplatňují (zatím).
ODPOVĚDĚT
Zdenka J. (bébébé) ID 18727, mimibazar.cz/bebebe (26.3.2020, 12:02)
jak jsem se snažila vysvětlit včera - CK vyúčtovává i minimálně vynaložené náklady - ty můžou být i již zaplacená rezervace ubytování a dopravy, po pondělním hození přes palubu lidí a firem ze strany vlády se to ještě zhorší,bohužel
ODPOVĚDĚT
Olga V. (STŘELEC) ID 41867, mimibazar.cz/STRELEC (26.3.2020, 12:31)
OSVČ - májí tč OČR, odložení splátek, odložení daní, nemají EET, 5000,- Kč /měsíc nemusí platit zdravotní a sociální, možnost úvěrů, možnost dotace na zaměstnavatele.......a ode dneška každá OSVČ čistého 15.000,- Kč / každý měsíc ( bude vyplácet FÚ). Promiňte, toto se Vám zdá hození přes palubu?? Mně tedy teď už fakt ne.
ODPOVĚDĚT
Vladislava D. (dami73) ID 118337, mimibazar.cz/dami73 (26.3.2020, 13:33)
Olgo zkuset se na ty položky podívat jednotlivě.
např: dotace na zaměstnance - pokud musel zavřít tu prodejnu ze dne na den, nemá tržbu, z čeho tak asi vyplatí tomu zaměstnanci tu výplatu, kterou další měsíc dostane z 50-80% zpět??¨
Nemjí EET?? Kdo? je pozastavená 3-4 vlna, ti kdo mají jedou dál
15000,- čistého - a to stačí na energie, internet atd?? A to se nebavím o tom úvěru (zip)
ODPOVĚDĚT
Věra H. (cervenka) ID 53190, mimibazar.cz/cervenka (upraveno 26.3.2020, 15:06)
A teď si představte jinou situaci...
Vláda nevyhlásí krizový stav: zákazníci nakazí personál - personál nakazí zákazníky - zákazníci se nakazí mezi sebou - prodejna se musí uzavřít. Od státu nedostane nikdo nic, jen je mnohem víc nakažených.

Zaplaťpánbůh za vyhlášení krizového stavu. Kdoví jak by to u nás teď vypadalo, když tak čtu ty příspěvky. Všechno by bylo otevřené do posledního zdravého člověka, protože prachy a jen prachy. To je jako s těma lyžařema. Málokdo si uvědomuje, že epidemie je "vyšší moc", za níž nezodpovídá nikdo a riziko nese každý sám - no, to by to dopadlo... (zip)
ODPOVĚDĚT
Olga V. (STŘELEC) ID 41867, mimibazar.cz/STRELEC (26.3.2020, 15:37)
bylo by pořád otevřeno, ale neměl by už kdo prodávat a kdo kupovat.
ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (26.3.2020, 15:34)
(F) souhlas
ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (26.3.2020, 15:32)
2x
ODPOVĚDĚT
Vladislava D. (dami73) ID 118337, mimibazar.cz/dami73 (26.3.2020, 15:13)
Máte pravdu. A hlavně ty prachy. Kdyby už v únoru nechaly zrušit ty zájezdy do IT a vrátili jim peníze, možná to takhle dopadnout nemuselo. Ale prostě moc peněz je silná!!
ODPOVĚDĚT
Yva P. (yva) ID 6246, mimibazar.cz/yva (26.3.2020, 14:00)
..."Z těchto důvodů bylo přistoupeno k legislativnímu řešení spočívající v předložení návrhu zákona, který provádí úpravu povinností subjektů v oblasti evidence tržeb v souvislosti s vyhlášením nouzového stavu. Na základě tohoto návrhu dochází k pozastavení povinností poplatníků, bez ohledu na to, do které fáze evidence tržeb spadají."

https://www.etrzby.cz/cs/nejcastejsi-dotazy-podnikatelu
ODPOVĚDĚT
Olga V. (STŘELEC) ID 41867, mimibazar.cz/STRELEC (26.3.2020, 13:39)
Zkouším se podívat všeobecně - všichni v této době něco tratíme, proděláváme, máme problémy se zaměstnáním, situace prostě taková je a žádný za to nemůže ( možná tak ten vírus )....a není možné vyplácet ušlé zisky nebo veškeré náklady všem . A zkouším se dívat i ze své strany ( nejsem OSVČ) a tvrdím, že stát tč nehodil OSVČ přes palubu ( na to jsem reagovala), aspoň nějaká pomoc tady teď je.
ODPOVĚDĚT
Vladislava D. (dami73) ID 118337, mimibazar.cz/dami73 (26.3.2020, 15:09)
Ano, doplatíme na to všichni. Nemluvím o tom, aby vypláceli ušlý zisk - to by bylo nemožné. Ona ta opatření budou stát spoustu peněz,stát vyplatí obrovský balík.
Tohle je obrovská zkouška pro všechny a až (a doufám, že to brzy skončí) to skončí bude hodně těch malých co budou začínat defacto od nuly.
ODPOVĚDĚT
Veronika R. (veru) ID 1296, mimibazar.cz/veru (26.3.2020, 15:30)
ušlý zisk ne...……to by byly mega prachy...
ale jestli to vnímám dobře...
osvč dostanou teda 15 , + bonusy s těm odvodama a pod...
a zaměstnavatel - který nemůže vykonávat práci - tak ten nedostane nic, a na výplatu zaměstnanců, kteří nemůžou do práce, tak na ty z toho nic dá 20%?
Pokud vláda splní slib, že těch 80 zpětně proplatí?
ODPOVĚDĚT
Věra H. (cervenka) ID 53190, mimibazar.cz/cervenka (26.3.2020, 16:09)
jj....
ODPOVĚDĚT
Olga V. (STŘELEC) ID 41867, mimibazar.cz/STRELEC (26.3.2020, 15:20)
i já pevně věřím, že to brzy zkončí a pomalu se vše vrátí do normálu. njn je to těžká doba teď pro nás všechny napříč (objimam).
Jsem teď zjistila, že mám tady tolik příspěvku ( za ty poslední koronotýdny) , jak za celý rok . Sedím, vařím, jím a klikám ,-).
Bude zase dobře.
ODPOVĚDĚT
Vladislava D. (dami73) ID 118337, mimibazar.cz/dami73 (26.3.2020, 16:11)
Já sem chodím si "odpočinout" popř. zjistit nějaké info. mezi vařením, šití roušek a učení se synem.
Jsme v tom všichni společně (F) (F)
ODPOVĚDĚT
jana b. (bemini) ID 75995 (26.3.2020, 12:52)
každá pomoc dobrá, to bez debat...ale ...ten kdo má pronajatou halu, krámek atd...platí nájem, elektriku atd tam, pak taky musí platit nájem, elektriku a ostatní doma...zaměstananec platí tyhle položky jen doma...ale jak jsem psala, každá pomoc dobrá
ODPOVĚDĚT
Věra H. (cervenka) ID 53190, mimibazar.cz/cervenka (26.3.2020, 13:07)
To ano...ale ten zaměstnanec přece taky nemá jistotu, že tu práci bude mít i nadále. Vždyť i ty právnické osoby, např. s.r.o., museli někde zastavit výrobu a provoz - a také musí třeba platit nájmy za haly, faktury, elektřinu atd. - tudíž se mohou položit a zaměstnance propustit.
ODPOVĚDĚT
Zdenka J. (bébébé) ID 18727, mimibazar.cz/bebebe (26.3.2020, 13:10)
ano,to taky položí,protože je nikdo neodškodní,což do pondělak bylo možné - nařízení zavřít krám měli ze dne na den - právně dle krizového zákona a to se teď změnilo
ODPOVĚDĚT
Martina K. (ošla) ID 159697, mimibazar.cz/osla (26.3.2020, 12:51)
Nevím, jestli tušíte, kde se pohybují najmy, ale to většině nebude stačit ani na zaplacení najmu napr. toho zavřeného obchodu, kadeřnictví apod. ... zdravotní a sociální vůbec neberu, ještě aby ho chtěli platit z nulového příjmu, Eet - jako co by měli evidovat, když mají zavřeno, úvěr? Asi cesta do pekla, to je jen odložení problému na pozdější dobu.
Ano - ošetřovně beru.
ODPOVĚDĚT
Jana J. (klotylda) ID 18318, mimibazar.cz/klotylda (26.3.2020, 13:43)
hodně pronajímatelů bude snižovat nájmy, dělají to už i některá města apod. .... třeba u těch nájmů to vidim jako spravedlivé, protože není možné, aby si v současné situaci vytáhla toho černého petra jen jedna ze stran, protože vlastně ani jedna z nich za to "nemůže"
ODPOVĚDĚT
Dana D. (Danka) ID 201849 (26.3.2020, 13:06)
Včera jsem zahlídla reportáž, tuším z Krumlova, že město odpustí nájmy těm malým obchůdkům a provozovnám (nevím, jak dlouho), to mi přijde fajn. A ještě jeden hezký počin...jakýsi majitel činžáku a to nevím kde bylo, nebude chtít od podnájemníků činži...to je moc milé od něj. (Y)
ODPOVĚDĚT
Martina K. (ošla) ID 159697, mimibazar.cz/osla (26.3.2020, 13:12)
Jj, města odpouští ... jen bych řekla, ze většina je v pronajmu u soukromníků. A i kdyby dali výpověď, většinou je tříměsíční výpovědní lhůta.
ODPOVĚDĚT
Jana J. (klotylda) ID 18318, mimibazar.cz/klotylda (26.3.2020, 13:43)
věřte tomu, že i soukromníci budou ze svých nároků ustupovat.....
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (26.3.2020, 12:59)
A není to lepší než nic?
ODPOVĚDĚT
Zdenka J. (bébébé) ID 18727, mimibazar.cz/bebebe (26.3.2020, 13:07)
špatný je to,že na tajno v pondělí vláda účelově změnila nařízení,resp kdo je dělá a tím zcela účelově si jako Pilát umyla ruce nad odškodněním ,což je dané zákonem
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (26.3.2020, 13:21)
To já vůbec nepopírám a vlády se v tomto směru vůbec nezastávám. Ale taky nemuseli dát vůbec nic, mě to teda dnes docela překvapilo.
ODPOVĚDĚT
Zdenka J. (bébébé) ID 18727, mimibazar.cz/bebebe (26.3.2020, 13:24)
mne také,udělali to,že se to včera provalilo
ODPOVĚDĚT
Věra H. (cervenka) ID 53190, mimibazar.cz/cervenka (26.3.2020, 13:16)
Prostě se smiřte s tím, že všechno a všem se odškodnit nemůže...to by stát zbankrotoval. Ten krizový stav uškodí všem - ale lidský život a zdraví musí mít přednost.
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (26.3.2020, 15:52)
Marketa Sichtarova
7 hod ·
„Rozdejme lidem peníze! Dočasně, jen po dobu krize! Pak se ekonomika uzdraví!“
A jak se uzdraví? Jak se uzdraví organismus, v němž jedněm rozdáme něco, co vezmeme druhým? Když vezmeme těm, kdo jsou schopni nepřízeň ustát, a přerozdělíme to těm, kdo nepřízeň ustát nemohli – potěšíme sice jedny, ale nevytvoříme tím ani jednu korunu bohatství navrch. Jak se má uzdravit ekonomika, v níž bereme výpalné od těch, kdo dokáží vytvářet, živíme z něj úředníky, kteří výpalné spravují, a to, co zbyde, hrneme k těm, kdo vytvářet nedokáží? Jak se má uzdravit organismus, jehož vitalitu cíleně ničíme…? Nenechte si namluvit, že existuje dar od státu, který si sami nezaplatíte.
ODPOVĚDĚT
monika ch. (chrom) ID 157968 (26.3.2020, 20:06)
(F)
ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (katkajohny) ID 56774, mimibazar.cz/katkajohny (26.3.2020, 16:26)
No asi tak.....

Já moc nemám sílu cokoli psát,já mám dnes příšernou depku :-S :-(
ODPOVĚDĚT
Věra H. (cervenka) ID 53190, mimibazar.cz/cervenka (26.3.2020, 16:07)
tak...
ODPOVĚDĚT
Zdenka J. (bébébé) ID 18727, mimibazar.cz/bebebe (26.3.2020, 13:20)
ten zákon byl udělán právě proto,aby se toto nestalo...jinak jsem v diksusi o dovolených,mnozí se oprávněně zlobí nad výší stornopoplatku,kter=é se přesně od této problematiky jako domino odvíjí
ODPOVĚDĚT
monika ch. (chrom) ID 157968 (26.3.2020, 13:57)
a co zákon vyřeší na tom, že se bude muset nebo by se mělo vyplatit spoustu peněz, které stát ani nemá, protože když mohl stát tvořit rezervy, tak mrhal jako o život?
ODPOVĚDĚT
Martina K. (ošla) ID 159697, mimibazar.cz/osla (26.3.2020, 13:05)
Všechno je lepší než nic, jen tady ten komentář vyzněl, jak báječně se vlastně mají.
ODPOVĚDĚT
Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367, mimibazar.cz/e-sladkyspanek (26.3.2020, 12:44)
Oli včera o tom nebyla řec . Pokud takhle , já jsem vděčná .za každou pomoc (F)
ODPOVĚDĚT
Olga V. (STŘELEC) ID 41867, mimibazar.cz/STRELEC (26.3.2020, 12:57)
(objimam)víš, že máme taky zavřeno, ale člověk by měl být v této kritické situaci rád alespoň za toto opatření a alespoň tyto výhody .
ODPOVĚDĚT
Zdenka J. (bébébé) ID 18727, mimibazar.cz/bebebe (26.3.2020, 12:47)
upřímně - musíš zaplatit nájem za provozovnu,faktury dodavatelů,platy zaměstnancům - nemáš žádný příjem - třeba jako majitel restaurace,no nevím,15tis je tak akorát na holý život,v tom ostatním se dostáváš do platební neschopnosti a končíš
ODPOVĚDĚT
Věra H. (cervenka) ID 53190, mimibazar.cz/cervenka (26.3.2020, 12:53)
Holý život je pořád lepší než žádný život...
ODPOVĚDĚT
Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367, mimibazar.cz/e-sladkyspanek (26.3.2020, 12:50)
Já to chápu . Nezbude mi z toho skoro nic . Ale aspoň tak .ja se snažím aspoň nějak fungovat . Bohužel rezervu nemám . Jedu na doraz . Ale na pracaku jsem za cely svůj život byla 3 dny a na mateřské jsem byla do 2let a třech měsíců . Nikdy jsem o nic nezadala. Nemocenskou taky neměla . Tak se nikdo nemůže zlobit . Ze i mi malí bouchneme .
ODPOVĚDĚT
Martina K. (ošla) ID 159697, mimibazar.cz/osla (26.3.2020, 13:06)
(F)
ODPOVĚDĚT
Olga V. (STŘELEC) ID 41867, mimibazar.cz/STRELEC (26.3.2020, 13:02)
chápu Marti a vím, že jsi vděčná i za to málo od státu (L)
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (26.3.2020, 13:00)
(F)
ODPOVĚDĚT
Zdenka J. (bébébé) ID 18727, mimibazar.cz/bebebe (26.3.2020, 12:42)
15 tis měsíčně - plat - to byste brala? platíte nájem,hypotéky,živíte rodinu,zaměstnance
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (26.3.2020, 13:02)
Já teda jo, pro mě by to bylo víc, než kdybych šla na pracák.
ODPOVĚDĚT
Zdenka J. (bébébé) ID 18727, mimibazar.cz/bebebe (26.3.2020, 13:05)
na pracáku zkončí zaměstnanci OSVČ,protože těch 15tis na ty platy nestačí
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (26.3.2020, 13:23)
Asi tak, všichni na tom budeme hůř, nedá se nic dělat, jsme dá se říct ve válce, bohužel.
ODPOVĚDĚT
monika ch. (chrom) ID 157968 (26.3.2020, 12:57)
a co si ale všichni myslí, že bude, až si všichni, co mají škodu s koronavirem, požádají o náhradu škody od státu, kde na to jako všichni vezmeme? cestovatelé chtějí svoje peníze, CK chtějí svoje peníze, restaurace, hotely, kadeřnice.......... všichni chtějí, mají svým způsobem pravdu, ale z čeho to všechno uplatit?
ODPOVĚDĚT
Michaela J. (Beatík) ID 566032, mimibazar.cz/beatik (26.3.2020, 12:50)
No, já jsem jako zaměstnanec na OČR za 60%. Vše musím zaplatit, nikdo mi nic nedopustí ani nedá. Ale OSVČ jsou chudáci...
ODPOVĚDĚT
Jana J. (klotylda) ID 18318, mimibazar.cz/klotylda (upraveno 26.3.2020, 13:15)
Zdenko, ale přece i každá OSVČ, stejně jako zaměstnanec, by měli myslet na zadní vrátka a mít něco našetřeno, plus k tomu 15.000 od státu a další "naslibované" výhody....se mi zdá v rámci aktuálních moznosti teda dobrý...pokud teda k tomu fakticky vůbec dojde k tomu vyplácení....

a to jsem sama OSVČ....ovšem bez zaměstnanců tedy....
ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (26.3.2020, 13:36)
Jani, vidím to stejně (F). Je mi jasné že někteří jedou od 0 k 0 a pro ty to bude opravdu likvidační :-(.
ODPOVĚDĚT
Jana J. (klotylda) ID 18318, mimibazar.cz/klotylda (26.3.2020, 13:37)
jako bohužel....tohle není prd@l, odnese to spoustu lidí, nejde pořešit všechno a všechny...
ODPOVĚDĚT
Zdenka J. (bébébé) ID 18727, mimibazar.cz/bebebe (26.3.2020, 12:53)
pravděpodobně i bez nájmu či dalších povinností - jen si představte třeba tu CK - to je taky horor...nejsem OSVČ
ODPOVĚDĚT
Jana J. (klotylda) ID 18318, mimibazar.cz/klotylda (26.3.2020, 13:14)
Asi vám uplne neprislusi posuzovat moji situaci...

...napsala jsem to obecně, samozřejmě že na některá odvětví to.bude mít jiný dopad než na jiná, ale těžko se to bude nějak konkretizovat...já chápu,že treba pro cestovky je to likvidační...ale nedá se "zalepit" přece uplne všechno ...
ODPOVĚDĚT
Zdenka J. (bébébé) ID 18727, mimibazar.cz/bebebe (26.3.2020, 13:18)
nemohu posuzovat vás konkrétně,to máte pravdu - ale pokusím se znovu zopakovat - optření kvůli pandemii byla vydána na základě krizového zákona,ze dne na den se zastavil příjem vybraným subjektům,ty na základě tohoto zákona mohli žádat stát o odškodnění,aby nebyli zlikvidování,potichounku to v pondělí vláda změnila na nařízení ministerstva zdravotnictví,kde toto obsaženo není
ODPOVĚDĚT
Jana J. (klotylda) ID 18318, mimibazar.cz/klotylda (26.3.2020, 13:24)
Toto samozřejmě vím, ze proběhlo...A pokud se potvrdí,ze to tak.skutecne je a budou podle toho jednou soudy rozhodovat, tak je samozřejmě prů...,to neříkám...ale to jsme trochu někde jinde než u výhod pro OSVC...
ODPOVĚDĚT
Zdenka J. (bébébé) ID 18727, mimibazar.cz/bebebe (26.3.2020, 13:25)
ano,právě,jsme jinde
ODPOVĚDĚT
Michaela J. (Beatík) ID 566032, mimibazar.cz/beatik (26.3.2020, 12:39)
Naprosto s vámi souhlasím. Té podpory budou mít víc než dost, na rozdíl od zaměstnanců.
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (26.3.2020, 12:36)
Chápu, že 15 tis. není moc, ale nějaká pomoc to každopádně je. Nás jestli vyhodí z práce, tak na nás čeká jen podpora na pracáku. Samozřejmě jim to přeju, mají to těžší než my, museli třeba úplně přerušit veškerou činnost, my jakousi naději máme.
ODPOVĚDĚT
Olga V. (STŘELEC) ID 41867, mimibazar.cz/STRELEC (26.3.2020, 12:42)
Já si sedím už dlouho tady na rukách, ale to politikaření tady a neustále nadávání jedněch a pořad těch samých - co se dělá teď špatně, že vláda hodila přes palubu....A co takhle napsat , jak to de facto vládá zvládá dobře, jak se podařilo zajistit věci, jak se vláda postarala o OSVČ ( taky by měli mít něco v rezervě, jako ostatní pracující)....ne, tady se bude jen a jen nadávat. (zip)No nic no, každý má právo na nějaký názor. (F)
ODPOVĚDĚT
Hanka S. (Nikitini) ID 60232 (26.3.2020, 16:53)
Souhlas... Pořád se opakuje, že by každý měl mít rezervu, kdyby zůstal bez příjmu.
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (26.3.2020, 16:42)
Tak nějak. (F)
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (26.3.2020, 15:51)
(F)
ODPOVĚDĚT
Václava Š. (šíma) ID 13613 (26.3.2020, 14:40)
Asi tak, všechno otevřít, všechno povolit, neomezeně trajdat napříč kontinenty, aby nikdo nebyl tratný a popřát všem hodně štěstí. Silnější přežije (zip) (zip) :-S
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (26.3.2020, 14:18)
Aspon sefka bude mit nejaky prijem.holt my zamestnanci sedime doma s prijmem 0,-a ošetrovnym rovnez 0,- ,-) ,-)
ODPOVĚDĚT
Alena L. (adamito) ID 435804 (26.3.2020, 14:55)
na našej poliklinika sme si zložili hymnua na odľahčenie situácie si pospevujeme

Slovensko je ochromene,
každy svoje rusko nosí,
na tvári nám akné kvitne,
respirátor skriabe nosy
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (26.3.2020, 14:57)
:-D :-D
ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (26.3.2020, 14:26)
Moni proč nemáš ostrované Bertovi bude 12 v červnu ne? Kdy přesně , naše Viki je 2.7 .
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (26.3.2020, 14:28)
Mam tri DPP a jednu DPČ.A na trech mistech musim jeste pracovat.jen z te jedne prace nemam ani korunu.a pokud bych skoncila vsechny,tak taky tak.7.7.je Bert
ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (26.3.2020, 14:31)
Aha :-(.
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (26.3.2020, 14:33)
Nevztahuje se to ani na DPČ,Coz je blbe.dea tak dost lidi
ODPOVĚDĚT
Olga V. (STŘELEC) ID 41867, mimibazar.cz/STRELEC (26.3.2020, 14:41)
(hello) a i u toho se odvádí sociální, škoda no, u nás tak dělá polovina lidí .
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (26.3.2020, 14:46)
No reklamka mne ted zasobuje (zip)same totalne dementni onstalace, :^) zbytecne +o(dovezla jsem vozik uhli a mazu do kauflandu a albertu 8-|
ODPOVĚDĚT
Olga V. (STŘELEC) ID 41867, mimibazar.cz/STRELEC (26.3.2020, 14:50)
jsem byla dnes v práci jen pro papíry na docházku a přes víkend jim to naťukám doma, tak jsem po cestě narychlo nakoupila nějaké jídlo a mazala domů. Já raději teď ani nevylézám z domu do obchodů. (hello) opatruj se
ODPOVĚDĚT
MONIKA N. (zelenoockam) ID 109200, mimibazar.cz/zelenoockam (26.3.2020, 14:57)
Taky bych nikam nelezla nejradeji.musim +o(a takove kraviny... +o(
ODPOVĚDĚT
Dana D. (Danka) ID 201849 (26.3.2020, 13:58)
Já úplně zapomněla krmit (&) :-oUž tři dny ode mě nic nedostali (child12) letím tam (witch)
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (26.3.2020, 13:57)
asi by bylo lepší to nechat všechno otevřené jako třeba v německu, špatnělsku a tak....aby podnikatelé mohli svoje služby prodávat


a zase by to bylo špatně, protože by bylo víc nakažených a mrtvých, ani ve švýcarsku nejsou obyčejné léky na chřipku, ochranné prostředky a atd...
ODPOVĚDĚT
Lucie D. (lucijee) ID 4318, mimibazar.cz/lucieda (26.3.2020, 13:54)
(F)
ODPOVĚDĚT
Yva P. (yva) ID 6246, mimibazar.cz/yva (26.3.2020, 13:50)
(F)
ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (26.3.2020, 13:43)
Oli laik (F). Spadli do toho opravdu pomalu ze dne na den a ani jeden z nich v takto krizové situaci nebyl. Vše se " vaří " v rychlosti v rychlosti upravuje :-(. Kolikrat jsem si říkala kdy vúbec spí *-). Je to pro všechny těžké období :´(.
ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (katkajohny) ID 56774, mimibazar.cz/katkajohny (26.3.2020, 13:44)
Prymula tento týden říkal,že už je to dobrý,že spí 3 i 4 hodiny.
Předtím tak tak 2 :-|
ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (26.3.2020, 13:48)
Já tomu věřím (F). Rozhodně si nedovolím kritizovat, protože je to opravdu pro ně těžké, stejně jako pro ostatní.
ODPOVĚDĚT
Michaela J. (Beatík) ID 566032, mimibazar.cz/beatik (26.3.2020, 12:51)
Napsala jste to moc hezky (F)
ODPOVĚDĚT
Věra H. (cervenka) ID 53190, mimibazar.cz/cervenka (26.3.2020, 12:49)
souhlasím...já už raději ani nediskutuju
ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (26.3.2020, 12:25)
Zdenko, a těch 15 tis. na každou OSVČ osobu není ve skutečnosti pro všechny?
ODPOVĚDĚT
Michaela J. (Beatík) ID 566032, mimibazar.cz/beatik (26.3.2020, 12:09)
Zdenko, já tomu rozumím. Všechny CK jsou na tom víceméně stejně. Ale překvapuje mě i ten rozdíl oproti výši stornopoplatků u jiných CK.
ODPOVĚDĚT
Zdenka J. (bébébé) ID 18727, mimibazar.cz/bebebe (26.3.2020, 12:24)
těžko říci,může se to fakt měnit
ODPOVĚDĚT
ZOBRAZIT VŠECHNY PŘÍSPĚVKY NA TÉMA > Dovolená u moře
© 2004-2020 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt