cidlina
13. 5. 2025, 12:02
Píše se zde , že požadavky se vyřizují postupně od 9- 17 hod. Měla jsem dotaz ohledně aktualizací před 5 dny a nic. Byla zde adminka Lucka, vidím že na MMB se přihlašuje , ale neodpovídá ????? Nevím zda si uvědomují , že mi jim platíme a bez nás nebude MMB. Co se to děje ?
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin
ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.
ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.
Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.
Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.