Holky prosím vás ,když si tady na mmb něco objednáte a nesedí vám to,tak můžete chtít od prodejce vrátit peníze?
| Miroslava N. (Nevik1) ID 229638 (6.11.2010, 17:29) | Já nevím jestli máte namysli nové zboží nebo použité.To asi je pak rozdíl myslím si,pokud uvedla paní všechny míry a Vy jste si doma po přečtení řekla,že jsou ok ,beru a zjistila po přijetí balíku,že jste měřila chybně,tak to není jako v obchodě s novým ,to si myslím já.Něco jiného v tomto případě,když mluvím pořád o nošeném oblečení by bylo,kdyby paní uvedla míry ,Vám napsané po změření dcery vyhovovaly a přišlo tríčo např.,ale ty cm se lišily,že paní napsala rukáv 70cm a Vy jste zjistila,že měla mylný popis nebot rukáv má ve skutečnosti 85 třeba.Nedovedu si představit,že bych všude pracně měřila věci,vypsala to na mmb a do 14 dnů mi to každý nebo jen někdo vrátil,že mu to není.To si myslím,že je už nakupujícího chyba,za kterou zaplatí tím,že si to musí poslat dál a příště bude 2x měřit..Dovedu si to představit jen v případech ,kdy změřím špatně a uvedu to špatně v inzerci
ODPOVĚDĚT |
| | Monika V. (Monda71) ID 293839 (6.11.2010, 18:25) |
Ano Mirko,bunda byla nová a měřili jsme to i paní prodávající i my doma dceru a přesto je mi bunda na nic ,protože dceři je malá a rukávy dlouhé...bunda je mi úplně na nic
ODPOVĚDĚT |
| | | Miroslava N. (Nevik1) ID 229638 (6.11.2010, 18:34) |
No tak myslím jako každá,že není co řešit.Pokud Vám není ,tak máte právo odstoupit od kupní smlouvy.Je to všude v obchodních podmínkách v internet.obchůdkách uvedeno a ještě tam je hlavně pro Vás důležité,že je to Vaše právo ZE ZÁKONA.Nemusíte ani uvádět proč,ale pokud jste to řešila,tak se stalo no.Já tedy i na nošené ,když jde o dražší věc nebo zákazníka(prodávám na jiných str.)-který nechápe ,kde jsem šíři měřila,tak to nakreslím na fotku a je to.Ale když je to přes net a nové,tak jste v právu ,at už jste měřila Vy špatně nebo né,to je fuk ,pro paní asi bohužel,ale ta to asi ví,že to riziko vrácení od nás je.Tak držím palečky,pěkný večer
ODPOVĚDĚT |
|
| Radka H. (radkaaa) ID 95559 (6.11.2010, 16:35) | Podle obchodního zákoníku máte u nákupu přes internet 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu
ODPOVĚDĚT |
|
Kateřina N. (cherry.) ID 171867 (6.11.2010, 16:30) | při nákupu přes internet platí ze zákona 14dní na vrácení zboží bez udání důvodu,není to reklamace ,pouze vrácení a prodejce je ze zákona povinen vrátit peníze
ODPOVĚDĚT |
| | Monika V. (Monda71) ID 293839 (6.11.2010, 18:29) |
Díky za radu,tak jsem jí to napsala a uvidím...hezký večer
ODPOVĚDĚT |
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (6.11.2010, 15:28) | pokud vám prodávající uvedl míry, které sedí a věc vám nesedí jak byste si představovala, tak do 14 dnů se dá věc vrátit zpět, s tím, že nemáte nárok na proplacení poštovného a taky to platí jen od komerčního prodávajícího, je lepší vždy před koupí si číst pravidla prodeje, protože né každý dodržuje zákony
ODPOVĚDĚT |
| | Monika V. (Monda71) ID 293839 (6.11.2010, 15:35) |
míry mi poslala a podle nich by měla sedět,ale když došla tak je dceři malá a rukávy dlouhé,přitom si myslím,že jsem ji dobře měřila..no a paní prodávající nám peníze nechce vrátit,že by to musela zaplatit z vlastního,že už firmě poslala peníze a prej jak bude mít nějakého zájemce,že pošle kontakt atˇsi to prodám sama...jsem hrozně zklamaná,přes internet nenakupuji,myslela jsem že to chodí jako v obchodě
ODPOVĚDĚT |
| | | Ladislava K. (vevey) ID 74972, mimibazar.cz/vevey (6.11.2010, 15:56) |
..trvejte na vrácení peněz...informujte administrátory pokud s prodávající není domluva..., musí to fungovat jako v obchodě.......máte nárok na vrácení !!!
ODPOVĚDĚT |
| | | | Monika V. (Monda71) ID 293839 (7.11.2010, 16:40) |
Ladi prosím vás poradíte mi jak se mám obrátit na administrátory? děkuji
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Ladislava K. (vevey) ID 74972, mimibazar.cz/vevey (7.11.2010, 17:16) |
PODPORA - podpora@mimibazar.cz Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu. Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin - to jsem skopírovala z hlavní strany....Mončo na ten email písněte podpora@mimibazar.cz držím pěsti
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Monika V. (Monda71) ID 293839 (7.11.2010, 19:10) |
děkuji
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | | Monika V. (Monda71) ID 293839 (6.11.2010, 18:27) |
tak zatím se mi paní neozvala,tak nevím..hodně mě to mrzí,protože jsem kupovala prvně přes internet a myslím,že už jsem vyléčená z dalšího nakupování..
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Ladislava K. (vevey) ID 74972, mimibazar.cz/vevey (6.11.2010, 18:44) |
to mně mrzí.., že hned ze startu máte takovou zkušenost....určitě je to vyjímka...přeji ať se to vyřeší
ODPOVĚDĚT |
|