Dotaz
Holky prosím vás ,když si tady na mmb něco objednáte a nesedí vám to,tak můžete chtít od prodejce vrátit peníze?
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 4 komentáře
Miroslava N. (Nevik1) ID 229638 (6.11.2010, 17:29)
Já nevím jestli máte namysli nové zboží nebo použité.To asi je pak rozdíl myslím si,pokud uvedla paní všechny míry a Vy jste si doma po přečtení řekla,že jsou ok ,beru a zjistila po přijetí balíku,že jste měřila chybně,tak to není jako v obchodě s novým ,to si myslím já.Něco jiného v tomto případě,když mluvím pořád o nošeném oblečení by bylo,kdyby paní uvedla míry ,Vám napsané po změření dcery vyhovovaly a přišlo tríčo např.,ale ty cm se lišily,že paní napsala rukáv 70cm a Vy jste zjistila,že měla mylný popis nebot rukáv má ve skutečnosti 85 třeba.Nedovedu si představit,že bych všude pracně měřila věci,vypsala to na mmb a do 14 dnů mi to každý nebo jen někdo vrátil,že mu to není.To si myslím,že je už nakupujícího chyba,za kterou zaplatí tím,že si to musí poslat dál a příště bude 2x měřit..Dovedu si to představit jen v případech ,kdy změřím špatně a uvedu to špatně v inzerci

ODPOVĚDĚT
Monika V. (Monda71) ID 293839 (6.11.2010, 18:25)
Ano Mirko,bunda byla nová a měřili jsme to i paní prodávající i my doma dceru a přesto je mi bunda na nic ,protože dceři je malá a rukávy dlouhé...bunda je mi úplně na nic *-) *-)

ODPOVĚDĚT
Miroslava N. (Nevik1) ID 229638 (6.11.2010, 18:34)
No tak myslím jako každá,že není co řešit.Pokud Vám není ,tak máte právo odstoupit od kupní smlouvy.Je to všude v obchodních podmínkách v internet.obchůdkách uvedeno a ještě tam je hlavně pro Vás důležité,že je to Vaše právo ZE ZÁKONA.Nemusíte ani uvádět proč,ale pokud jste to řešila,tak se stalo no.Já tedy i na nošené ,když jde o dražší věc nebo zákazníka(prodávám na jiných str.)-který nechápe ,kde jsem šíři měřila,tak to nakreslím na fotku a je to.Ale když je to přes net a nové,tak jste v právu ,at už jste měřila Vy špatně nebo né,to je fuk ,pro paní asi bohužel,ale ta to asi ví,že to riziko vrácení od nás je.Tak držím palečky,pěkný večer

ODPOVĚDĚT
Radka H. (radkaaa) ID 95559 (6.11.2010, 16:35)
Podle obchodního zákoníku máte u nákupu přes internet 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu (F)

ODPOVĚDĚT
Kateřina N. (cherry.) ID 171867 (6.11.2010, 16:30)
při nákupu přes internet platí ze zákona 14dní na vrácení zboží bez udání důvodu,není to reklamace ,pouze vrácení a prodejce je ze zákona povinen vrátit peníze

ODPOVĚDĚT
Monika V. (Monda71) ID 293839 (6.11.2010, 18:29)
Díky za radu,tak jsem jí to napsala a uvidím...hezký večer (hello)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (6.11.2010, 15:28)
pokud vám prodávající uvedl míry, které sedí a věc vám nesedí jak byste si představovala, tak do 14 dnů se dá věc vrátit zpět, s tím, že nemáte nárok na proplacení poštovného a taky to platí jen od komerčního prodávajícího, je lepší vždy před koupí si číst pravidla prodeje, protože né každý dodržuje zákony (F)

ODPOVĚDĚT
Monika V. (Monda71) ID 293839 (6.11.2010, 15:35)
míry mi poslala a podle nich by měla sedět,ale když došla tak je dceři malá a rukávy dlouhé,přitom si myslím,že jsem ji dobře měřila..no a paní prodávající nám peníze nechce vrátit,že by to musela zaplatit z vlastního,že už firmě poslala peníze a prej jak bude mít nějakého zájemce,že pošle kontakt atˇsi to prodám sama...jsem hrozně zklamaná,přes internet nenakupuji,myslela jsem že to chodí jako v obchodě

ODPOVĚDĚT
Ladislava K. (vevey) ID 74972, mimibazar.cz/vevey (6.11.2010, 15:56)
..trvejte na vrácení peněz...informujte administrátory pokud s prodávající není domluva..., musí to fungovat jako v obchodě.......máte nárok na vrácení !!!

ODPOVĚDĚT
Monika V. (Monda71) ID 293839 (7.11.2010, 16:40)
Ladi prosím vás poradíte mi jak se mám obrátit na administrátory? děkuji (hello) (hello) (hello) (hello)

ODPOVĚDĚT
Ladislava K. (vevey) ID 74972, mimibazar.cz/vevey (7.11.2010, 17:16)
(L) PODPORA - podpora@mimibazar.cz
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin

- to jsem skopírovala z hlavní strany....Mončo na ten email písněte podpora@mimibazar.cz (hello)držím pěsti

ODPOVĚDĚT
Monika V. (Monda71) ID 293839 (7.11.2010, 19:10)
:-)děkuji (hello) (hello) (hello)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Monika V. (Monda71) ID 293839 (6.11.2010, 18:27)
tak zatím se mi paní neozvala,tak nevím..hodně mě to mrzí,protože jsem kupovala prvně přes internet a myslím,že už jsem vyléčená z dalšího nakupování.. *-) *-)

ODPOVĚDĚT
Ladislava K. (vevey) ID 74972, mimibazar.cz/vevey (6.11.2010, 18:44)
:-$ to mně mrzí.., že hned ze startu máte takovou zkušenost....určitě je to vyjímka...přeji ať se to vyřeší (hello)

ODPOVĚDĚT