Nevíte do kdy má být vyřízená záruční oprava? pokazil se display na myčce, reklamovala jsem v půlce srpna, ale opravář u nás stále nebyl, prý zatím stále nemají display na výměnu. Nevíte jak postupovat? V prosinci nám končí 2letá záruka.
Jana Z. (JanBe) ID 7910, mimibazar.cz/janbe (27.12.2011, 14:37) | jo, to se mi taky stalo. Volala jsem servis neb mi padal horní koš. Přijel asi po třech měsících.......... prý na nás zapoměl 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|
 | marie d. (maječka22) ID 116161, mimibazar.cz/majecka22 (11.11.2011, 19:44) | FIIIIIHA -UŽ BYCH S NIMA NEKOMUNIKOVALA PO DOBRÉM - VZHLEDEM KE KONČÍCÍ ZÁRUCE.PROSTĚ PROŠVIHLI TERMÍN 30DNŮ,VRAŤTE PRAŠULKY A HOTOVO ...A HURÁ PRO NOVOU ![[A]](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/17.gif)
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (11.11.2011, 18:56) | Na vyřízení reklamace mají prostě 30 dní, když nedodrží, nemusí Vás opravdu zajímat důvody a máte nárok na vrácení peněz, takže já bych se nebála a chtěla odstoupit od smlouvy a koupila bych novou myčku s novou kompletní zárukou 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|
Sabina V. (bluezuu) ID 317012 (11.11.2011, 16:39) | Upřímně? nechala bych si vrátit peníze, když nevyreklamovali v zákon.lhůtě a koupila si myčku novou hlavně se nedejte...já takhle reklamovala zlatej prstýnek, po měsíci popraskal...a třikrát sme po něj jeli a pokaždý jim tu ležel na poště slabost lhářů no..nepamatujou si, co říkali minule 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|
 | Andrea B. (bejlek) ID 56566, mimibazar.cz/bejlek (11.11.2011, 16:34) | Měsíc , máte právo na vrácení peněz , nenechte se odbít . Musí být sepsán reklamační protol s datumem kdy jste závadu zjistila a nemusí Vás zajímat že ten display objednali a ještě nedošel . Hodně štěstí .
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Pavla Š. (dssl) ID 28459, mimibazar.cz/dssl (11.11.2011, 22:05) |
Andrejko, nevíte zda si pro myčku přijedou? A hlásit na Baumaticu jako výrobci kterému jsem závadu hlásila nebo v servise kterému to Baumatic předal k opravě či volat prodejci do obchodu kde byla myčka koupena? Myslíte že si pro ni přijedou? Nám se do auta nevejde Tu reklamaci jsem hlásila tehdy telefonicky, nemám od toho žádný doklad, tak to snad uznají to srpnové datum hlášení závady 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  |  | Andrea B. (bejlek) ID 56566, mimibazar.cz/bejlek (11.11.2011, 23:47) |
Pavli , dle mého názoru telefonicky něco reklamovat neleze . Máme prodejnu a pokud někdo chce něco reklamovat tak ať reklamované zboží donese přímo na prodejnu na reklamaci a nebo vypsat reklamační protokol do servisu zaslat doporučeně s požadavkem a závadou , aby k Vám domů přijel servisák přímo, pokud tento způsob servis poskytuje. Jinak Vám asi nic jiného nezbyde něž naložit myčku a odvést tam kde jste ji koupili a oni Vám zajistí servis . Upřímně , pokud je ještě v záruce nechala bych si jí opravit . V případě že nedodrží ze zákona 30 dnů , máte po 30 dnech nárok na vracení platby 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| |  |  | Pavla Š. (dssl) ID 28459, mimibazar.cz/dssl (12.11.2011, 14:36) |
My máme myčku baumatic a v tom manuálu co mi dali při koupi v kamenném obchodě bylo,že v případě poruchy kontaktovat přímo je, tak jsem do té kamenné prodejny nešla a řešila přímo s výrobcem - mají na netu na jejich webu přímo formulář pro zadání reklamace, tak jsem to vyplnila a online poslala přes ten jejich web druhý den jsem tam ještě volala zda jim to došlo a prý ano, že to předají nejbližšímu servisu. Ze servisu pak volali, že tedy objednají nový display aby jej pak mohl opravář vyměnit. jenže je to už 3 měsíce a pořád nic. Poslední mail od nich ze servisu mám z 11.10. o tom, že se reklamace stále řeší, že zatím pořád nemají display. Máme pokažený jen ten display myčky - neukazuje to čas mytí - myčka jinak normálně funguje, takže nebyl důvod ji někam vozit, můžu ji normálně používat. Mám zkusit zavolat o radu jak tedy dál postupovat do toho kamenného obchodu kde jsem ji koupila? 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | |  |  | Andrea B. (bejlek) ID 56566, mimibazar.cz/bejlek (12.11.2011, 17:13) |
Zkusila bych tedy zavolat do Baumaticu , aby Vám vystavili nějaký doklad , že nestihli myčku do zákonné lhůtě opravit , a v prodejně by Vám na základě tohoto dokladu měli vrátit peníze a nebo myčku vyměnit buď za stený typ nebo jinou kterou si vyberete případně si doplatíte pokud bude dražší . Nenechte se v Baumatiku odbít . Držím palečky .
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|
Petra V. (tegina) ID 155688, mimibazar.cz/tegina (11.11.2011, 16:32) | Dobrý den, nechci kecat, ale myslím, že na to mají měsíc. Vím, že u myčky jsem byla nervózní i za těch 14 dní, než objednali celou elektriku 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Pavla Š. (dssl) ID 28459, mimibazar.cz/dssl (11.11.2011, 16:34) |
Mě ta myčka v pohodě funguje, jen to neukazuje čas do konce mytí, tak řekli že display vymění.....ale už je to dost dlouho a pořád nic.... 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|