JAK VYLEPŠIT.Prosím rady, kritiku, co a jak...
Co se vám nelíbí, co udělat jinak...Samozřejmě nejlepší vylepšení by byla nová kuchyň, ale to nemyslím.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 20 komentářů
Jana D. (bububububu) ID 41829, mimibazar.cz/bububububu (15.2.2012, 18:07)
(Y) záclona pryč a obklad třeba oranžový a pracovní desku tmavou, koukni ke mě, taky mám bílou linku (L)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (15.2.2012, 18:18)
Díky, přesně oranžový obklad a jinou desku, ale pořád není, je to větší zásah a nechce se nám do toho +o(

ODPOVĚDĚT
Gabriela U. (gaby837) ID 263119 (20.11.2011, 22:00)
když shodíte tu záclonu a dáte na okno nějaké květinky či bylinky v barevných květináčích tak to trochu ožije a další barevné doplňky - třeba zavěsit ve stejné barvě hrníčky či závěsnou sadu (naběračka, vidlice, ...)
možná by nebylo ani špatné vyměnit úchytky, ale teď mě nenapadá jaké....
Bylo by samozřejmě nejlepší vyměnit obklad nebo desku, ale vím, že to není jednoduchá ani levná záležitost
jo a ještě jsem tady nedávno videla a celkem se mi to i líbilo jaký dala paní své myčce nový image - omlouvám se za vypůjčené foto - je to tuším samolepka z ikea, nebo tam mají aspoň podobnou
http://www.mimibazar.cz/rodinne_foto.php?id=3838879
http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/00120007/

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 22:35)
Díky (F). Záclonku sundám :-$. barevné květináčky budou (Y).
A já osobně bych chtěla vyměnit obklad nebo něco místo něj, ale nevím co *-).
A dlažba, to asi nepůjde (zip)

ODPOVĚDĚT
Helena Č. (Helena3) ID 46903, mimibazar.cz/helena3 (20.11.2011, 21:53)
Maruško, záclonu bych vyměnila za kytičky, klidně bylinky (F) . Drátěnný program se mi taky moc nelíbí. Robota bych dala do skřiňky. Konvici bych koupila nějakou pěkně barevnou, sytě žlutou nebo červenou. Kořenky vyměnila za jiné. Jak radí ostatní - dlaždičky a dlažba - vyměnit, je to už větší investice a hlavně vše demontovat a do toho by se mi taky nechtělo :-@ . Jak radí jedna maminka nalepit na dlaždičky samolepící kachličky s obrázky džbánku apod. by se mě osobně nelíbily. Jinak já mám na lince skleněnou mísu z Ikei a v ní ovoce a taky masivní prkénko pro řezníky (F) . Jinak linka vypadá pořád pěkně :-)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 22:32)
Díky (F). Záclona je jasná. Na kytičky už se těším (F).
Drátěný system se mi taky už nelíbí, ale potřebovala jsem nakopnout ,-).
A dlaždičky bych ráda vyměnila, jen nevím za co. No a dlažba, s tou už je to složitější - vše rozebrat, to asi neprojde (zip).

ODPOVĚDĚT
Helena Č. (Helena3) ID 46903, mimibazar.cz/helena3 (20.11.2011, 23:40)
Mě by se k té bílé kuchyni líbily i žluté obkladačky, rozzářilo by to místnost (child1)

ODPOVĚDĚT
nikola J. (jedlicka77) ID 105971 (20.11.2011, 21:33)
Záclona dolů, na okno bych dala kytky, sundala bych některá dvířka u těch horních skříněk a do přihrádek dala nějaký košík, sundala bych plastový držák na kuch. utěrky a určitě bych prahla po více poličkách - drátěný systém... tam bych narvala věcí...
jinak se mi vaše kuchyň moc líbí... (Y)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 22:29)
Díky (F). Záclona je jasná.
Plastový držák na utěrky ,-) je fakt nic moc. A myslela jsem si že to bude nejčastější co maminky napíší, s tím pryč ,-) a ono ne, ale já souhlasím ,-).

ODPOVĚDĚT
Barbora M. (kukaka) ID 7123, mimibazar.cz/kukaka (20.11.2011, 21:19)
za mně záclonu pryč |:o)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 22:26)
Ano, to napsala většina maminek :-$ a mě to nikdy nenapadlo ,-)

ODPOVĚDĚT
Monika Ř. (Liška71) ID 170252, mimibazar.cz/liska71 (20.11.2011, 20:33)
Záclonu dolu.Moc pěkná kuchyň,ale potřebovala by zvýraznit jiným obkladem.A když koukám na tu dlažbu,tak taky.

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 22:26)
Díky (F). Záclona je jasná :-$. Obklad by snad vyměnit šel (Y) po jiném toužím, ale dlažba musí vydržet (zip).

ODPOVĚDĚT
Jana K. (jones) ID 108447 (20.11.2011, 20:18)
Záclona pryč, to je jasné, pak černou pracovní desku, aby ta linka vynikla. Myslím, že je to levnější a mnohem méně práce, než měnit obklady. A ty skříňky nad oknem, když je nemůžete zrušit, nejdou dát třeba místo těch kořenek vlevo a jedna nad tu skříňku u kořenek? A tam, jak jsou kořenky je nějaký výklenek ? Je tam nějaká okrová barva, ta mě tam ruší.

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 20:31)
Pravda, možná si ta obklady představuju moc jednoduše ,-), ještě to promyslím.
Ale víc mě štve obklad (zip). Deska mi nevadí :-$.
Skříňka bohužel přendat nejde, Tam už není zeď, ty kořenky visí na zadní straně skřňky, co je v obýváku :-$. A ta barva, no musela jsem se jít podívat a je to stěna nebo strop z obýváku a je normálně bílý ,-), chytlo to špatnou barvu při focení ,-)

ODPOVĚDĚT
Alena K. (YILAN) ID 279703 (20.11.2011, 20:17)
Kazdopadne jako prvni sundat zaclonu a sup s ni do kamen! Chybi mi barvy. Jinak linka pekna, zachovala a pokud jste s ni spokojena, tak na co ji menit, ze? Co treba dat jine obkladacky? Barevne? Jsou stejen nudne, jako ty na podlaze. Sladila bych to do barvy, jaka se vam libi (zluta, zelena, cervena, modra,...) Mozna bych i sundala ty skrinky nad oknem, je to tam takove utopene, to okno. Na okno nejakou kytku v barevnem kvetinaci. Dovnitr prosklenych skrinek zaclonku, ktera by ladila se zbytkem kuchyne. Nebo tam dat barevne hrnicky, misky, sklenicky, aj. Co treba misku s ovocem, na okno nejakou barevnou dekoraci(mrknete do bydleni) Pred linku nejaky barevny koberecek. Podle me drobnosti delaji utulny domov (kytka, hrnek, obrazek, miska, nejaka blbustka)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 20:26)
Díky (F). Ta záclona mě nikdy nenapadla, ale jasná pravda ,-).
A až na fotce mi dochází, že barvy chybí.
Obkladačky jsou stejné jak dlažba na podlaze (fakt hrozné) ty bych ráda vyměnila, ale rozebrat kuchyň, to ne (zip).
Ale ten obklad ten bych chtěla jiný nebo možná desku *-).
Na sklo mi tady hodně radí folii, to by šlo (Y).
A drobnosti, na ty se vrhnu (Y)

ODPOVĚDĚT
Alena K. (YILAN) ID 279703 (20.11.2011, 20:37)
Barevna deska me taky napadla, mrknete po obchodech, je toho vsude plno, jen si vybrat a mit penize. Kamaradka ma jako kdyz tmave modry mramor a vypada to celkem dobre :-) Myslim, ze jsem nekde videla i samolepici folii na kachlicky *-) Byly na ni takove ty ruzne obrazky do kuchyne( hrnicky, dzbanek, varecka, husicky, ovoce, zelenina) Vrhnete se na to, do Vanoc at mate kuchyn v novem "kabate". A nezapomente se pak pochlubit! :-)

ODPOVĚDĚT
Dita S. (Didyna) ID 13283, mimibazar.cz/didyna (20.11.2011, 20:15)
V první řadě bych vyhodila záclonu,změnit můžete desku a za linkou třeba mozaiku a jiné úchyty (F)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 20:21)
Záclona je jasná (F). Desku bych ráda nechala, ale obklad ten mě žere ,-)

ODPOVĚDĚT
Silvie K. (kosticka) ID 18003, mimibazar.cz/silviekyralova (20.11.2011, 20:03)
mě se linka líbí, ale chybí mi tam nějaké barvy, nemíváte na lince ovoce? třeba talíř limetek a citonu, nebo jablka? (F) (F)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 20:12)
Díky. To je pravda, že barvy chybí *-). Budu se snažit dodat.
A upřímně na lince ovoce nemám, snad jedině nějaký nepořádek navíc ,-).
Vedle linky, vlevo je závěsný košík s ovocem ,-)

ODPOVĚDĚT
Helena P. (Helisek45) ID 209028, mimibazar.cz/helisek45 (20.11.2011, 19:47)
určitě pryč záclonku,zkuste nechat udělat žaluzije pokud nechcete aby tam bylo vidět,nelíbí se my tam ten závěsný pořadač,máte tam spoustu různých věcí a jeto moc chaotické a přepleskané,už to jak máte spoustu spotřebičů vedle sebe,já mam taky konvici venku ale jiné spotřebiče mam schované,také existují polepy na kuchyn takové tapety,zkuste třeba to

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 19:54)
Díky (F). Je to názor asi všech, záclonka půjde pryč ,-).
Po drátěném systemu jsem strašně toužila ale vidím že tam dělá chaos, máte pravdu. A robota bych taky někam ráda šoupla ,-).
Tak snad se to vylepší (F)

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evka01) ID 18306, mimibazar.cz/evkan01 (20.11.2011, 20:04)
:-D taky razím heslo, co nepotřebuji denně šup s tím do skříně.. tam se najde věcí... :-D :-D Manžel pak lítá a nadává, kam jsem zase všechno poschovávala, že se musí pořád ohýbat a něco hledat. :-$ Prý nikdy neví, jestli přišel domů nebo k sousedům. Co tam včera bylo, dnes je podle mého logického systému zase někde jinde.

ODPOVĚDĚT
Gabriela P. ((Gabriška)) ID 281317, mimibazar.cz/gabkapitelova (20.11.2011, 19:15)
Mě také nepřijde kuchyn tak špatná..Jediné, co mi ruší,je záclona-tu bych dala úplně pryč.A odstranila bych i ty skřínky nad oknem.Trochu ten celek tak roztrhala.Naopak prosklenou skřínku bych nechala.Ta se mi tam líbí :-)Jen bych vyměnila skla za neprůhledná skla.Vyměnit úchyty za delší, chromové a asi by se mi líbila zadní deska a pracovní deska tmavá-v barvě boků skříněk.Nebo prostě tmavá-tak linka krásně vynikne :-)Takže jsem Vám vlastně předělala skoro všechno ,-)Ale záleží, jak velké úpravy chcete dělat :-)Ale kuchynka rozhodně špatná není (H) (F)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 19:41)
Díky (F). No já bych sama taky předělala všechno, nejlépe stylem nová kuchyň, ale to bohužel nejde. Ne, vážně s kuchyní jako takovou jsem spokojená, ale nějak se mi to okoukalo a už ani ty nedostatky sama nevidím.
Záclonka pryč, to je asi už jasné ,-). Desku asi musím nechat, ale ta zadní část (ten obklad) se mi taky nelíbí. Ale jaká dát nová záda *-) nemůžu vymyslet *-)

ODPOVĚDĚT
Kamila D. (kami26) ID 71750, mimibazar.cz/kami26 (20.11.2011, 20:15)
Dobrý den, právě jsem viděla Loskutáka a tam ukazovali vinylové tapety, omyvatelné a vhodné do koupelen či za pracovní desku.....krásné dekory...tak třeba jen polepit ?.....kdyby to šlo, bylo by to nejjednodušší (F)

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evka01) ID 18306, mimibazar.cz/evkan01 (20.11.2011, 19:53)
Maruško úžasně vypadá mozaika, ale je to drbačka pro obkladače. ,-) ,-) Vzala bych si vzorníky barev a zkoušela, co se Vám bude k ostatnímu nejvíc hodit. Nebo jsou omyvatelné nátěry, které se dají sladit s výmalbou. Ale když jsem koukla na komentík paní, tak má pravdu, že ty skříňky nad oknem ji hodně utiskují. Byla by vzdušnější. I když chápu, že každý kousek k uložení se platí zlatem. :-)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 19:57)
Jo, jo nový obklad nebo novou zadní desku to by chtělo, to vysvětlím, ale vyhodit dvě skříňky asi domácí radou neprojde a ani já je nemohu vážně dát pryč, opravdu každý úložný kousek se cení ,-)

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evka01) ID 18306, mimibazar.cz/evkan01 (20.11.2011, 20:02)
Maruško, to je všude stejné :-D My máme kuchyň 3 roky a to pořád chodím a vzdychám, co bych udělala jinak. Bylo toho na nás moc, když jsme měli rozkopaný celý barák, do toho mimino. Tak jsme se nechali hodně ovlivnit vkusem truhláře, co nám ji dělal a teď mi vadí spousta "kýčovitých" polic a rožků atd. Ale taky nemůžu vzít motorovku a "oříznout" si to ,-)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 20:10)
No asi tak. Prostě ty chyby člověk vidí až když je hotovo a změnit se to nedá ,-).
Ale já už mám nárok na nějakou změnu, kuchyňce je asi 12let. No jenže ještě musí vydržet :-$

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Eva N. (evka01) ID 18306, mimibazar.cz/evkan01 (20.11.2011, 19:09)
Maruško, já bych taky jako první dala záclonu pryč - tento styl už moc neletí. My máme voál, ale spíš kvůli sousedovým očím ,-) Hodila bych jiný obklad a pracovní desku, třeba ze stejného či velmi podobného materiálu. Určitě by se dala vymyslet levná varianta. Možná i ty černé kousky přelepit nebo přetřít. Působí to tam dost tvrdě. Možná nějaký jeden pěkný květináč s kytkou nebo bylinkami místo toho závěsného systému. Ikea prodává takové pěkné bílé jakoby vázičky a tam můžete nacpat, co chcete. (L) Těžko detailně radit, když nevíme, jaký máte jinak vkus a ostatní vybavení. Mě se osvědčilo vybrat 3 přírodní hlavní barvy a pak už jen ladit. (F)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 19:37)
Díky (F). Já jak na to koukám pořád nic mě nenapadalo, jen cítím že to není ono. Teda napadlo mě vyměnit ten obklad, ale nevím jaký dát, do toho bych šla.
Ale novou desku asi nee *-)
Záclonku určitě zkusím sundat a kytičku, to je nápad (Y)

ODPOVĚDĚT
Veronika D. (Veroniquez) ID 257122 (20.11.2011, 18:32)
Kuchyňka mi nepřipadá nijak nemoderní, je celkem pěkná. Určitě vyhoďte tu záclonku, ta se tam vůbec nehodí. Nedávala bych místo ní nic, záclona se podle mě do kuchyně prostě nehodí.. Maximálně nějaká roletka, ale myslím, že by to bez záclony dostalo úplně jiný šmrnc.
Ten drátěný systém bych taky asi dala pryč. Je to sice praktické, ale nijak vzhledné .. pokaždé na mě tohle v kuchyni působí trošku dojmem neustálého bordelu - nikdy nemáte linku úplně uklizenou.
Přijde mi to celé trošku unilé, není tam žádná barva, která by to roztrhla, vše je béžové s troškou černé. Pokud na to budete mít odvahu, zkuste vyměnit obklad nebo dát jinou pracovní desku. (F)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 19:33)
Díky, tajně jsem doufala že někdo zkritizuje drátěný system ,-). Já po něm strašně toužila a teď vidím že je to odkladiště a nějak se nemůžu odhodlat to sundat ,-). S tím máte pravdu.
A na obkladem už jsem přemýšlela, ale jaký *-).
Desku asi budu muset nechta

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (upraveno 20.11.2011, 18:56)
Záclonu bych dala pryč úplně, na skl. dvířka zmatňující folii, nerezové úchytky přes celá dvířka, to by šlo k dřezu a závěs. programu. A obklady dle ostatního vybavení kuchyně, mě by se líbila smetanová mozaika nebo velké obdélníkové čokoládově hnědé obklady, ale nevím, jak by Vám to padovalo k ostatnímu. A nebo bílé obklady a černou prac. desku, ostatní třeba oranžové jako ten kobereček...

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 20:04)
Díky (F). Ta folie je super nápad.
A líbila by se mi možná jiná zadní deska místo obkladu *-) . Ale pracovní deska si bude muset zůstat, to už by byla velká akce (zip).
A jak kouká ten kousek před kuchyní, to je podlaha, vypadá jako oranž. kobereček, ale je dřevěná :-$.
Ale i tak by asi oranžová šla a já ji mám ráda (Y)

ODPOVĚDĚT
Anna Z. (anuleZ) ID 47904 (20.11.2011, 18:25)
Určo bych dala jinou záclonu, možná roletku.Prosklená skříňka mi tam taky nesedí.Obklady jsou takové nemastné, neslané.Líbí se mi třeba to, jak dávají místo obkladů tapetu a přes ni tvrzené sklo, ale to je asi drahé.Také se místo obkladů dává pěkné lino.Celkově se mi vaše kuch.linka líbí.Převažuje černá a bílá, tak si myslím, že by to chtělo ještě nějaký barevný akcent.Třeba vínová by se mi líbila.Záleží na vkusu.Takže stejnou barvu záclonky, koberce a prvků jako je konvice atd. (F) (flower) (flower) (hello)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 20:00)
Díky (F). Záclonku sundám.
Nové obklady by se mi líbilo nebo místo nich možná deska, ale jaká *-), nemůžu na nic přijít ,-).
Pracovní desku budu muset asi nechat, možná nějaká barvička by šla *-)

ODPOVĚDĚT
Zuzana K. (lucasilek) ID 320877, mimibazar.cz/lucasilek (20.11.2011, 18:16)
já bych oddělala záclonu, doma nemám vůbec nikde a přímo do linky mi nějak nesedí. Kuchyň máte moc pěknou. A ještě bych možná nalepila nějakou folii, nebo co se dělá, do těch skleněných skříněk. Mám taky takhle rohovou skleněnou s "niagara" sklem, jsou vidět obrysy, ale ne takhle přímo všechno. A ubyde vám leštění průhledného skla.

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 18:28)
Bez záclony to zkusím, ale ono je tam původní okno a není zrovna nejhezčí ,-).
A díky za nápad s tou folií, já už jsem to chtěla nějak zamaskovat, ale napadlo mě jen látkovou záclonkou a to bych nezvládla a asi by to nebylo ani hezké ,-).

ODPOVĚDĚT
Helena N. (BabickaH) ID 272338 (20.11.2011, 18:11)
Mě se nelíbí polička pod oknem , vyměnila bych záclonu jak barevně, tak tvarem, oblouk se mi nelíbí. Konvici bych koupila krásně červenou. Možná bych koupila nějaké nové kořenky. Ale jinak máte kuchyň pěknou a velkou (F)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 18:18)
Myslíte ten drátěný system ,-). Po tom jsem strašně toužila a teď se nemůžu odhodlat sundat. Ale asi by to pomohlo.
A na novou záclonku určitě kouknu, to je nápad, díky (F)

ODPOVĚDĚT
jitka h. (jitta) ID 60920 (20.11.2011, 18:08)
a co jen jiné obklady, pokud až takový zasah, oživli by to opravdu hodně, kuchynnení až tak uplně špatná. oddelala bych zaslonku, dala jinou..

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 18:14)
No ten jiný obklad mě právě napadl, už se mi nelíbí. Ale jaký dát nový jsem nevymyslela - vůbec mě nic nenapadá

ODPOVĚDĚT
Olga T. (OlinaT) ID 23783 (20.11.2011, 18:07)
MArie, tak mě kuchyň nepřijde vůbec špatná. Jestli zmodernit, tak bych třeba uvažovala o jiných úchytkách (třeba nerezový tyčky rovný), možná záclonku bych dala jinou a jinak si myslím, že je v pohodě *-) (F)

ODPOVĚDĚT
Marie U. (Marienova) ID 126106 (20.11.2011, 18:12)
Je to jste mě potěšila (Y). Po nové záclonce kouknu (Y). Díky (F)

ODPOVĚDĚT