POMOC - NEVZALI NÁS DO ŠKOLKY
Prosím poraďte, jak postupovat. Musím podat nějaké odvolání nebo tak něco. Dělám ve státní správě 16let a teď jim mám říct, že nepřijdu? :-(. Díky moc
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 23 komentářů
Michaela P. (Matyas2201) ID 26618 (19.4.2012, 15:54)
Dani u nás mi nechtěli vzít prvního synka ani do jedné školky. Našla jsem si tedy školku cca 8 km na vesnici, kde nás přijali, ale že na malýho nedostanou dotaci od měste kvůli pobytu a že si mám dojít na okres a zažádat si o proplacení příspěvku :-) Zajímavý je, že když jsem na okres došla, tak mi během 10 min našli školku máme to do ní 5 min a dokonce jsem byla na MD. Asi záleží na koho narazíte :-) Já dokonce nabízela i sponzorský dar (Y) a na p........ :-)

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (KUZNKA) ID 62838 (17.4.2012, 18:26)
V nejhorším do soukromé školky v nejbližším městě, ale je to teda pořádný zápřah na pěněženku 8o|, ale než přijít o práci, je to určitě řešení :-(

ODPOVĚDĚT
Jana Š. (svehlici) ID 289074, mimibazar.cz/svehlici (17.4.2012, 16:14)
No to jsem nedávala, ale nevidím důvod proč nahlížet do spisu ?? u nás je bodový systém, který je všem znám.... body přesně souhlasí bylo celkem 20 žádostí, brali 11 dětí a my byli 18 z 20, hned při zápisu mi ředitelka oznámila, že vzhledem k věku a nemáme ani trvalý pobyt v obci ( jsem ze sousední vesnice ) u nás školka není, že to nevidí na přijetí... (N)

ODPOVĚDĚT
Radka P. (RadoušP) ID 237793, mimibazar.cz/radousp (17.4.2012, 14:02)
http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=9487&user=237793 odvolat se můžete až proti písemnému rozhodnutí o nepřijetí. Držím palce!

ODPOVĚDĚT
Vlaďka C. (dvladka) ID 1058, mimibazar.cz/dvladka (upraveno 17.4.2012, 19:06)
Své příspěvky raději upravuji. Z důvodu konkrétních osob. (F)

ODPOVĚDĚT
Radka P. (RadoušP) ID 237793, mimibazar.cz/radousp (17.4.2012, 18:42)
No to taky koukám podle příspěvků, že si to každá školka dělá po svém. Jen si myslím, že pokud chci, aby dítě přijali a hlavně aby se po něm pak nevozili, je lepší se podřídit požadavkům konkrétní školky. Nám 2 odvolání zamítli, ale nakonec malou stejně vzali..

ODPOVĚDĚT
Vlaďka C. (dvladka) ID 1058, mimibazar.cz/dvladka (17.4.2012, 19:03)
Tak to by snad byl vrchol, nějaká msta na dítěti. To si vážně nedovedu představit. :^)

ODPOVĚDĚT
Radka P. (RadoušP) ID 237793, mimibazar.cz/radousp (17.4.2012, 21:12)
Tak jestli sledujete poradnu průběžně, počkejte si na příspěvky září-listopad,skoro denně se maminky svěřují s tím, jak se s jejich dětmi zachází, to si pak člověk váží své školky. Díkybohu, že v naší je vše, jak má být (...doufejme)...

ODPOVĚDĚT
Dana V. (vařečka) ID 9809, mimibazar.cz/varecka (17.4.2012, 14:12)
Radko díky. Přesto se tam půjdu osobně alespoň zeptat. A třeba mi dopis o nepřijetí dá rovnou do ruky a nebudu muset počkat na pošťačku. Díky

ODPOVĚDĚT
Radka P. (RadoušP) ID 237793, mimibazar.cz/radousp (17.4.2012, 14:16)
Nám řekli, že až doručením rozhodnutí běží odvolací lhůta - ve školce nás sice nechali nahlédnout, ale s odvoláním jsme čekali až na "dopis". Ale podle těch komentářů, co tady čtu, si to každá školka dělá podle svého... My to máme naštěstí za sebou z loňska. Po 2 zamítnutých odvoláních zavolali den před začátkem školního roku, že pro nás mají místo. To bylo slávy...

ODPOVĚDĚT
Dana V. (vařečka) ID 9809, mimibazar.cz/varecka (17.4.2012, 14:18)
Jo jo, taky už to tu čtu. No jsem na to zvědavá - sama *-).

ODPOVĚDĚT
regina m. (gima) ID 422895 (17.4.2012, 13:56)
Dobry den, ja si myslim, ze si musite zuby nehty drzet sve zamestnani, proto v zacatku, najdete nejakou pani na hlidani,tam, kde budete pracovat, tam budete mit vetsi sanci nekoho sehnat,pro zacatek, dost penez Vam sice ubyde za hlidani, ale je to docasne, ztrata prace by Vas vysla mnohem draz ....ted dat odvolani,urcite, je to formalita,ale...budu Vam drzet pesti,myslim na Vas vsechny, ktere mate tyto starosti .Urcite si take, v pripade neuspechu, podejte zadosti na dalsi rok!A to vsude, kde muzete!
Lituji dnesni mlade rodiny s detmi,tento stat pro Vas nic nedela, kdysi byly
jesle, skolky, v kazdem bloku pekne hriste s prolezackami,pro maminky prace
jen na ranni, kdyz potrebovaly.Ale hlavne, asi vetsi sance sehnat nejaky byt bez
dnesniho zadluzeni se hypotekou.

ODPOVĚDĚT
Radka Š. (rsram) ID 151855, mimibazar.cz/rsram (17.4.2012, 13:40)
Dano, situaci nástup do práce versus školka sice řešit nemusím , protože jsme s mladším na RD, ale až vyroste ten bude to stejné, navíc je lednový, tak ho logicky v půlce roku nevezmou a na 3letech a 8měs......si taky nedělám iluze :^) :^)Staršímu budou v květnu 4roky a stále to je hádankou zda se dostane.Kdyby se nedostal, šel by rovnou do předškoláků tedy v 5letech a 3měs. +o(Samozřejmě neřeším práci jako vy a je mi líto všech matek, se kterýma stát/město/magistrát a jeho bezva školkový systém zamete (6) (6) (6).Mimochodem šla jsem letos přihlásit mého ročního syna a ředitelka mě považovala za vadnou :-$ :-$prý proč?????? (N) (N) (N)Odpověděla , sem , že pokud se můžou resp. musí v Praze hlásit do porodnice v 10tt těhotenství, tak proč ne roční děti do školky.Na toto téma se vždy rozčílím (N) (N) (N).Odvolejte te se a stále je bombardujte telefonáty zda se něco neuvolnilo.

ODPOVĚDĚT
Dana V. (vařečka) ID 9809, mimibazar.cz/varecka (17.4.2012, 13:55)
Radko, jsem se fakt pobavila. Vy máte ale vyřídilku. (clamp) Ale i na tom něco je. Prostě musím se vrátit do práce chtě nechtě, takže budu, tady v okolí mám 3 školky, bombardovat všechny tři. Díky a držím palce, aby vám to vyšlo. D.

ODPOVĚDĚT
Radka Š. (rsram) ID 151855, mimibazar.cz/rsram (17.4.2012, 14:44)
:-)také máme přihlášku podanou do 3 školek a zkusí mi někdo něco říct, že se má hlásit ze zákona jen do jedné, to bych chtěla vidět toho blázna, kterej by se spoléhal jen na jednu :-o :-oMějte se krásně.....a držíme taky palce (hello) (hello)

ODPOVĚDĚT
Kamila K. (Cholitka) ID 61117, mimibazar.cz/cholitka (17.4.2012, 13:49)
Radko nevím kolik je vašemu malému, ale jakmile bude zápis a bude mít třeba 2roky, nechat zapsat od zaří, školu si budete platit pouze školné, září-prosinec a pak v lednu nastoupíte. Nejlepší a hodně lidí to tak dělá. Znám i případy, kdy děti byly květnové a rodiče si do května platily školné, aby dítě mohlo nastoupit. Bohužel v dnešní době tvrdá realita :-|

ODPOVĚDĚT
Radka Š. (rsram) ID 151855, mimibazar.cz/rsram (17.4.2012, 14:38)
Kamčo, já vím, že se to dá platit, ale podmínkou je přijetí, což tady u nás asi vážně nehrozí.Myslím, že bude dost předškoláků a starších dětí než je on, komu dají přednost.Jsem smířená , že se sand dostane až ve 3letech a 8měs., což mu bude v září 2014.Teď je mu 15měs., za rok půjdem na řádný zápis ve 2letech a pak už mu jsou následující rok 3roky(leden), ještě před dalším zápisem.Počítám ,že na dobu , od ledna - září budu vedená jako osoba pečující o dítě....Jinak to asi nepůjde.Holt se uskromníme, že? (L)

ODPOVĚDĚT
Jana D. (Pepulka) ID 304814 (17.4.2012, 13:25)
Tak to vám nezávidím u nás mame zápis až v květnu tak uvidíme jestli nas vezmou.Berou 30 dětí tak snad se usměje štěstí.. *-)

ODPOVĚDĚT
Kamila K. (Cholitka) ID 61117, mimibazar.cz/cholitka (17.4.2012, 13:14)
Bohužel je to smutné, ale v dnešní době poměrně hodně časté. Pracuji v MŠ ( v každé je po 28dětech, třídy jsou 2) ze zákona mají přednost předškoláci a potom zbytek dětí a jestli máte práci nebo ne to nikoho nezajímá. Pokud odejete do školy málo dětí, tak se nedá nic dělat. Proto se u nás zapisují děti co pomalu nemají ani 2roky a i dříve. Myslím, že s odvoláním si nepomůžete. Pokud pro vás nemají místo, tak vás nemůžou kam dát, ale zkusit to můžete. Ač pracuji v MŠ a dcerka pujde za rok se mnou do práce(v srpnu bude mít teprve 2roky), tak jsem se byla ptát, zda už ji nemám zapsat. Dnešní doba je taková, že je hodně dětí a i hodně odkladu, tak proto ty místa nejsou. Řešením je soukromá školka nebo někde poblíž domova či práce pokud budou mít teda volno. Pokud tedy za rok chcete do stejné školky, tak jim určitě dejte vědět ať už teď s vámi počítají. Tak hodně štěstí. (L)

ODPOVĚDĚT
Dana V. (vařečka) ID 9809, mimibazar.cz/varecka (17.4.2012, 13:54)
Ano Kamčo. Vím, že máte pravdu. Taky tady u nás v Českých Budějovicích se nedostalo na 400 dětí, z toho 200 jsou odklady. Já to všechno chápu. Ale proč sakra s tím někdo něco neudělá. Pracuji 16let u krajského soudu, vybudovala jsem si za ta léta post od obyčejné zapisovatelky po vedoucí, platím daně, celej život já a moje rodina bydlíme v ČB, první syn chodil do této školky, kam jsem dávala přihlášku. Nevím, co bych ještě víc měla proto udělat, aby mi ho vzali. Mě to připadá víc jak vrchol drzosti.
No nic, zítra jdu na ředitelku osobně, a rovnou jí tam nechám odvolání, příp. půjdu přímo na Magistrát. Uvidíme. díky za účast. D.

ODPOVĚDĚT
Petra D. (pedl) ID 5442, mimibazar.cz/pedl (18.4.2012, 6:31)
Kamčo bohužel odvolání vám nepomůže je to přesně tak jak psala paní výše, nikoho bohužel nezajímá zda máte práci nebo ne prostě mají jiná kritéria. Můj syn byl lednový a já jsem šla k zápisu, když mu bylo 2 roky a 1 měsíc nečetla jsem jak staré máte dítě. No samozřejmě nás nevzaly práce jsem se musela vzdát a jít na pracák :( fakt nebyl nikdo kdo by hlídal, ale věřím, že někoho najdete, ale bude vás to něco stát (6) což je fakt smutné vytvářet takové podmínky někomu, kdo pracovat chce.

ODPOVĚDĚT
Kamila K. (Cholitka) ID 61117, mimibazar.cz/cholitka (17.4.2012, 14:03)
Dany máte pravdu tvrdě do nich, pokud není tolik umístěných dětí, tak proč s tím magistrát něco neudělá? Ať otevřou nové třídy. Normálně bych napsala i peticy a požadavek na otevření nových tříd pokud by se vám podařilo sehnat rodiče neumístěných dětí. Kam člověk má děti dát, když musí do práce. Plně vám rozumím a taky bych šílala. Já bych chtěla vidět ty na magistrátu, jak se vracejí po RD do práce a dítě jim do školky nevezmou. To si asi v dnešní době může dovolit každý přijít o práci. Já jsem tlučhuba, takže bych jim to tak na plnou pusu slušně, ale řekla, jak to tady píšu ,-) Držím pěsti a dejte vědět, jak jste dopadla.

ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (17.4.2012, 13:31)
Kamilko,prosím o radu,ve vesnici školku nemáme,ale patříme pod školku kterou financuje z části naše obec. (X)je předškolačka a bylo mi řečeno,že přednostně berou děti z vesnice kde je školka a potom tepr nás.nerozumím tomu a jsem z toho 8o| 8o| 8o| 8o|.Děkuji moc jana (L)

ODPOVĚDĚT
Kamila K. (Cholitka) ID 61117, mimibazar.cz/cholitka (17.4.2012, 13:44)
Tak toto nevím. Nevím, jestli to nemají nějak písemně ošetřené. každý má ty podmínky trochu jiné. Ale je podle mě blbost, pokud jste spádově pod školkou, tak máte právo na školní docházku stejně jako děti z obce. Zajít na obec, za starostou a domáhat se, ptát se a klidně si nechat ukázat písemně, kde to mají potrzené, že je to tak běžné, kde mají děti z obce přednost. Apelovat na to, že malá je předškolačka a dle zákona má přednost na školní docházku. Pokud se člověk neozve, tak v dnešní době nic nemá a veřte, že hodně zkouší a mnohdy ani nemají právo na to co říkají. Držím palečky (L)

ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (18.4.2012, 9:00)
Kamilko,moooc děkuji,ptala jsem se včeraodpoledne po telefonu a prostě mají přednost děti z jejich obce prý je to snad JASNÝ no mě to jasný není,ale víc se nebavili :´( +o(

ODPOVĚDĚT
Dana V. (vařečka) ID 9809, mimibazar.cz/varecka (17.4.2012, 13:03)
Je mi líto děvčata, že je nás tolik :-@. Od rána do mě nic není - mám střídavě zlost :-@ a střídavě brečím (N) a jsem totálně na dně. Vůbec nevím, co mám říct v práci, dělám tam 16let (N), ale hlavně nevím, z čeho budeme žít (6) (6)

ODPOVĚDĚT
Vlaďka C. (dvladka) ID 1058, mimibazar.cz/dvladka (upraveno 17.4.2012, 19:07)
Své příspěvky raději upravuji. Z důvodu konkrétních osob. (F)

ODPOVĚDĚT
Radka P. (RadoušP) ID 237793, mimibazar.cz/radousp (17.4.2012, 14:00)
Odvolání můžete podat až proti písemnému rozhodnutí (do odvolání se ovádí číslo jednací).

ODPOVĚDĚT
Dana V. (vařečka) ID 9809, mimibazar.cz/varecka (17.4.2012, 14:14)
Jo jo Radko. Už mi to jedna paní psala. Díky

ODPOVĚDĚT
Vlaďka C. (dvladka) ID 1058, mimibazar.cz/dvladka (17.4.2012, 14:10)
Číslo jednací je již uvedené na "Výzvě k nahlédnutí do spisu". Není problém si tedy písemné odvolání doma připravit a osobně proti podpisu předat již při prvním jednání s vedením školky, kde vám oznámí nepřijetí.

ODPOVĚDĚT
Radka P. (RadoušP) ID 237793, mimibazar.cz/radousp (17.4.2012, 14:13)
My ho sebou už měli a ve školce nás s ním poslali pryč, že prý až doručením rozhodnutí beží odvolací lhůta...

ODPOVĚDĚT
Vlaďka C. (dvladka) ID 1058, mimibazar.cz/dvladka (upraveno 17.4.2012, 19:08)
Své příspěvky raději upravuji. Z důvodu konkrétních osob. (F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Dana V. (vařečka) ID 9809, mimibazar.cz/varecka (17.4.2012, 13:49)
Promiňte Vlaďko, že jsem hned neodpověděla. Jak jsem již psala, vůbec jsem s touto možností nepočítala, takže mi to dost rozhodilo.
Zatím jsem oficielní dopis nedostala. Dočetla jsem se to na internetu školky. Zítra jdu za paní ředitelkou a podám jí tam odvolání obratem - i když ještě nemám od ní přímo dopis. Děkuji vám za účast a držím palce. Taky to nemáte lehké. D.

ODPOVĚDĚT
Vlaďka C. (dvladka) ID 1058, mimibazar.cz/dvladka (upraveno 17.4.2012, 19:08)
Své příspěvky raději upravuji. Z důvodu konkrétních osob. (F)

ODPOVĚDĚT
Dana V. (vařečka) ID 9809, mimibazar.cz/varecka (17.4.2012, 14:17)
Jojo Vlaďko. Už mi to tady ženský psaly. Stejně tam alespoň dojdu a pozeptám se. Budu to brát jako procházku s malým okolo školky. Za to nic nedám.

Co se týče manžela - ten by jim tam z toho udělal kůlničku na dřevo (clamp). I když já jsem tak naštvaná, že bych to snad udělala také. A asi se zítra budu muset hodně držet. A to mi ještě paní ředitelka říkala, že kdyžtak do toho ledna (než nastoupíme my) vezme někoho na naše místo na dobu určitou a přijme nás. Kecy kecy. Tak jí to alespoň zítra řeknu. Co mi na to poví ... baba (clamp). díky

ODPOVĚDĚT
Monika D. (monapupp) ID 259238, mimibazar.cz/monapupp (17.4.2012, 13:02)
Já jsem tedy asi jedna z mála co má školku úderem tří let ,-).Ale je pravda,že podanou žádost jsem měla od 1 roku malého..nejdříve chodil na 5dní do jesliček a od 3let už chodí denně :-)
Některé maminky se odvolávají,ale někdy to fatk nemá účinek.Zkuste to probrat s babičkami,tetami a vším příbuzenstvem.Třeba se najde řešení :-)

ODPOVĚDĚT
Soňa N. (fearold) ID 136975 (17.4.2012, 12:27)
Také jsem na tom stejně. Nastupuji do státní správy 15.5. - Vloni nás vyhodili už od zápisu, že se zapisují jen děti nar. 2008, malá je 2009. Takže teď jdeme tedy poprvé k zápisu a bylo mi řečeno, že budou brát striktně podle věku. Takže od toho května mám smůlu - budou hlídat kamarádky, brácha, kdo bude zrovna moci. Od září berou celkem 30 dětí - vezmou všechny předškoláky (je 12 odkladů 8-|), a pak dopočítají do těch třiceti podle data narození. A hotovo. Když jsem šílela, že nemůžu přijít o práci, protože už s tolika dětmi a ve svém věku jinou práci nenajdu, bylo mi řečeno, že se s tím nic nedá dělat (6). Jsem běsná, protože během roku v pohodě přijali jednu holčinu, protože její babička je kamarádka s ředitelkou školky. Je to hnus. Jsem připravená psát i na zřizovatele, ale fakt nevím, jestli mi to bude co platné.

ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (17.4.2012, 11:12)
Mi řešíme to samé,bydlím na vesnici kde školka není 8o|obec má smlouvu jen s jednou školkou a na dni otevřenych dveří nám už mezi dveřmi řekly,že mě (X)nevemou i když je předškolní (X) :-@protože mají přednost všechny děti s vesnice kde je školka,i děti maminek které jsou na MD.JSEM NA....Á 8o| :-@ (6).vubec nevím jak to bude dál.

ODPOVĚDĚT
Jana Š. (svehlici) ID 289074, mimibazar.cz/svehlici (17.4.2012, 12:57)
to je jak u nás (N)

ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (17.4.2012, 13:28)
Jani,je to zoufaly,naše děti jsou na tom byti,že nemáme ve vsi školku :-@a není nikde odvolání,nevím vubec jak dál postupovat asi malou zavřu do klece a bude tam než se vrátíme z práce,jiné řešení nemám.Babička 20km a ještě pracuje a druha je doma,ale na Slovensku (N).

ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (Kate01) ID 127868 (17.4.2012, 10:06)
Problém je v tom, že se již nebere v úvahu, zda je maminka doma nebo má nastoupit do práce. Berou děti matek, co jsou doma na mateřské a dostávají rodičovský příspěvek a děti matek, které mají nastoupit do práce nevezmou a rodiny jsou pak bez peněz. Málo kdo si může dovolit soukromou školku, tedy alespoň u nás, když máte třeba hypotéku. Vím, že by to bylo omezování dětí co mají maminku doma, že také potřebují kolektiv, ale pokud místa nejsou, mělo by se to brát v úvahu.

ODPOVĚDĚT
Jana Š. (svehlici) ID 289074, mimibazar.cz/svehlici (17.4.2012, 10:52)
Plně s vámi souhlasím, přesně náš případ... dávala jsem přihlášky do 7 školek, už mám 5 x zamítnutí, čekám zda náhodou se nepoštěstí... ale nevěřím tomu, v červenci se mám vrátit zpět do práce... co teď ? zítra zrovna jdu do práce se domluvit co a jak ??? výpověď dávat v dnešní době je holý nesmysl... koukám po soukromých školkách, ale je to děs, ty peníze :-o, ale co mám dělat ???? :-(

ODPOVĚDĚT
Vlaďka C. (dvladka) ID 1058, mimibazar.cz/dvladka (17.4.2012, 11:09)
Jani a dávala jste odvolání hned při nahlížení do spisu, ještě ve školce? Nečekala jste až na závěrečné rozhodnutí? *-)

ODPOVĚDĚT
Vlaďka C. (dvladka) ID 1058, mimibazar.cz/dvladka (upraveno 17.4.2012, 19:09)
Své příspěvky raději upravuji. Z důvodu konkrétních osob. (F)

ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (Kate01) ID 127868 (17.4.2012, 11:04)
U nás pár maminek na RP se vzdalo školky, aby uvolnili místo dětem maminek, které by se dostaly do tíživé situace tím, že by ztratily místo v práci a zůstaly bez peněz. Před těmi jsem tenkrát smekala klobouk.

ODPOVĚDĚT
blanka v. (blankavr) ID 143925 (17.4.2012, 9:44)
Nás vloni taky nevzali,tak to jdeme letos zkoušet znovu.Jsou nám čtyři...je to bordel,mladší děti byly přijatý...dělaj si to jak chtěji 8o|

ODPOVĚDĚT
Jana Š. (svehlici) ID 289074, mimibazar.cz/svehlici (17.4.2012, 10:55)
u nás jsou striktní pravidla pro příjem dětí do školky
- trvalé bydliště
- věk dítětě
- spádová obec
- opaková přihláška do školky
- sourozenec ve školce
- celodenní docházka

za kritéria je různý počet bodů, berou podle počtu bodů.....
bohužel když jsme 18 z 20 myslím, že dávat odvolání nemá smysl, příjmali 10 dětí (N)

ODPOVĚDĚT
Vlaďka C. (dvladka) ID 1058, mimibazar.cz/dvladka (17.4.2012, 9:24)
Určitě napište odvolání, ale to jste měla řešit a dávat písemně už při nahlédnutí do spisu ve školce. (F) Počítám, že jste tu možnost oba rodiče měli. Ideální je žádat přehodnocení už tehdy a vypsat důvody.

ODPOVĚDĚT
Hana Z. (smudlinky) ID 172510 (17.4.2012, 8:49)
nás taky do školky nevzali, odvolání nemá cenu, bohužel je málo míst a spousta dětí. U nás nikoho nezajímá že práci máte :-( Budeme řešit soukromou školkou, nic jiného nám nezbývá.

ODPOVĚDĚT
Monika N. (smops) ID 55197, mimibazar.cz/smops (17.4.2012, 8:49)
jedině se odvolat,ale nevím jestli Vám to k něčemu bude *-) *-) *-) *-) *-).Mě malou taky nevzali a musím do práce. (6) (6) (6) (6)Bylo mi řečeno že si mám najít hlídání a navíc u nás braly děti narozené rok 2007,2008a začátek 2009.(A moje (child9) je 3/2010) :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@

ODPOVĚDĚT
Jana Š. (svehlici) ID 289074, mimibazar.cz/svehlici (17.4.2012, 10:56)
u nás neberou ani 2009 (N)

ODPOVĚDĚT
Šárka Š. (skvorec) ID 110669, mimibazar.cz/skvorec (17.4.2012, 9:10)
Kladno to samé (zip)Musím to též vyřešit na těch pár měsíců soukromou školkou, ovšem ještě je otázka, zda jí vezmou za rok.To už se z toho asi po...U nás jsou jediné jesle, ale ty vyjdou na stejné prachy jako soukromé hlídání, takže asi tak *-)

ODPOVĚDĚT
Jana K. (Jana69) ID 135896, mimibazar.cz/jana69 (17.4.2012, 8:39)
Kamarádce loni také nevzali dceru do školky a od listopadu nastupovala do práce. Řešila to soukromou školkou. Ten rok prostě finančně nějak zvládli a teď už je dcera přijatá do státní školky a od září nastupuje (Y)

ODPOVĚDĚT
Lenka R. (zlazena) ID 95399 (17.4.2012, 8:30)
To je mě moc líto, zkusila bych to odvolání, pokud nemáte možnost zkusit to do jiné školky. A potvrzení od zaměstnavatele že nastupujete do práce jste u zápisu dokládala?

ODPOVĚDĚT
Jana Š. (svehlici) ID 289074, mimibazar.cz/svehlici (17.4.2012, 10:57)
to v dnešní době nemá žádný význam... také jsem dokládala... prý nesmí diskriminovat matky na MD nebo RD a jejich děti :-(

ODPOVĚDĚT
Romana P. (losec) ID 214688 (17.4.2012, 8:23)
zkuste se odvolat, některé děti nakonec do školky nenastoupí,držím palce

ODPOVĚDĚT
Celkem: 23 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>