Malý provokatér - jak na něj??
Syn 3 roky neustále do něčeho bouchá, hází s věcmi, kope, ba co víc, zkouší to i na nás(více koment)
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 14 komentářů
Vladimíra T. (Adkapa) ID 260325, mimibazar.cz/adkapa (16.1.2013, 14:42)
(Z) (Z) (Z) [A] [A] [A]

ODPOVĚDĚT
Jitka Ř. (rezacovaji) ID 127714 (9.1.2013, 18:50)
vařečka? Děti musí mít hranice, nemůže Vás bít. Nejde o to, mu ublížit, ale malé dítě to tak nejlíp pochopí a po čase stačí ji už jen ukázat, pokud se začne chovat nevhodně a dítě porozumí. Když mu dáte pár na zadek v klidu, je to lepší, než pak vybouchnout.

ODPOVĚDĚT
Nikola B. (nikibureska) ID 316965, mimibazar.cz/nikibureska (9.1.2013, 11:42)
Já asi neporadím, ale ono to ale bez toho plácnutí někdy nejde.. Syn (3 roky) je doma celkem v pohodě, jasně, že neposlechne nebo se vzteká.. Ale u nás je spíš problém v tom, že když je s ostatními dětmi, tak se na ně mračí, občas má tendenci je i bouchnout, hádat se s nimi atd.. To vždycky ode mě dostane nebo na něj zakřičím nebo řeknu tomu dítěti, ať mu to vrátí a jak potom utíká.. Mamka je učitelka ve školce a vždycky mi říká, že jsem na něho přísná, že na něho křičím a často dostane na zadek.. Teď jsem těhu a musela jsem se zklidnit kvůli tomu, takže spoustu věcí u syna přehlížím, abych se nerozčilovala a je fakt, že to na něj trochu působí, ale kolikrát stejně vybuchnu ,-)

ODPOVĚDĚT
Žaneta T. (žandyy) ID 249434 (9.1.2013, 10:34)
malej taky kousnul segru asi 2x,2x sem mu jí pleskla přez pusu a je klid. :-)

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (9.1.2013, 11:10)
No Žanet a co uděláte až něco udělá v patnácti,taky mu plesknete ,-),já jen aby vám to pak nevrátil (H)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (9.1.2013, 12:15)
Aby to nevrátil??? Vy vychováváte dítě v obavách, aby Vám to nevrátilo? Báječné (H) Takže abych před potěrem ohýbala hubu až k zemi a modlila se, aby měl synáček dobrou náladu a nedal mi přes hubu?
Pokud se chová tak jak má, není třeba trestu, pokud situace zavelí, dostane přes hubu klidně i v dospělosti.
Vychovávám svoje děti tak, aby přes tu hubu nemuseli dostávat - ani ode mě ani od života.

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (9.1.2013, 12:22)
Já vychovávam dítě tak,aby vědělo co je špatné a co je dobré a už vůbec ne formou strachu svého nebo dítěte :-p,to k té první větě,a k té druhé,říkejte si svým dětem jak chcete,už to mluví za vše že je to pro vás "potěr",ale pak nečekejte že se k vám ve stáří bude chovat lépe *-)

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (9.1.2013, 13:32)
Vy máte nějakou zkušenost? Máte snad i jiné děcko než to roční? Proč tady poučujete paní, co už vychovala děti, které jsou dnes dospělé?

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (9.1.2013, 15:34)
Vyjádření názoru není poučování :-D :-D :-D

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (9.1.2013, 12:34)
,-) ,-) ,-) ,-) U nás se říká dětem "Malá" a "Malej" ale ono se to potom zdlouhavě vysvětluje, že ten "Malej" měří 186cm a je bude mu 19 ,-) To samé když napíšete "Naše děti" - oni jsou samozřejmě pořád naše děti, ale do tabulky dětí se v 19 a ve 20 letech fakt nevejdou. Takže jim říkám naprosto veřejně: potěr, puboši, smráďata....... A je to divný, ještě žiju, bydlím doma a nenacpali mě do důchodkárny (H) (H)

ODPOVĚDĚT
Žaneta T. (žandyy) ID 249434 (9.1.2013, 12:04)
a myslíte že v 15ti bude kousat segru? :-D asi né cooooo! a kdyby jo tak mu jí plesknu taky :-)

ODPOVĚDĚT
Žaneta T. (žandyy) ID 249434 (9.1.2013, 12:02)
jak jako no Žaneto,když mu to řeknete a vysvětlíte že to nemůže a že to bolí a že by se mu to taky nelíbilo a on stejně kousne znova?to mam říct dceři že to nevadí že jí kouše a že to má vydržet?a jedno plesknutí přez pusu ještě z nikoho násilníka neudělalo a mezi náma,já sem taky kolikrád dostala když sem byla malá a že bych mlátila rodiče?jestli máte vy nevychovaný spratky co vám to vrátily a nemaj úctu k rodičům tak to je asi vaše špatná výchova. +o(

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (9.1.2013, 18:21)
To tedy opravdu nemám :-p

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (9.1.2013, 12:12)
Nejhorší rodič je ten co nepřizná že udělal ve výchově nějakou chybu (L),jsou i jiné formy trestů a náprav,ale pokud si myslíte že ta vaše je správná,neberu vám to!

ODPOVĚDĚT
Žaneta T. (žandyy) ID 249434 (9.1.2013, 12:26)
miluju ty knižní rodiče (L)

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (9.1.2013, 12:30)
(pst)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Žaneta T. (žandyy) ID 249434 (9.1.2013, 12:17)
dole sem četla že máte roční holčičku,tak si tak za dva roky můžem pokecat až vám dojde do období vzdoru co maj ve 3 letech a trest formou nabudeš si hrát z hračkama nebo koukat na pohádky u nás nefunguje,salámisti oba dva.a nevim proč by měla bejt moje chyba že kouše segru?já jí nekoušu :-D

ODPOVĚDĚT
Lucie C. (Luc.ija) ID 151340 (9.1.2013, 8:26)
Náš čtyřletý nekouše ani nijak neútočí,ale je zase děsně vzteklý.Když mu něco nedovolím,tak sevře pěsti a tiše zuří.Jinak co se týče kousání,tak kousali oba kluci,vždycky tak kolem toho roku,roku a půl a pak sami od sebe přestali.

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (9.1.2013, 8:25)
A spíš než rady tady,doporučuji toto " Jak žít a nezbláznit se " od Lidmila Pekařová
,věřte že trest má být ne o násilí a nadřazenosti nad dítětem(jednou to už dítě nebude a vše se vám pak vrátí),ale o poučení a napravení....proto neuznávám kousnutí za kousnutí...jsme dospělí,a děti mají jiné myšlení než my (F) (F) (F)

ODPOVĚDĚT
Žaneta T. (žandyy) ID 249434 (9.1.2013, 12:28)
a myslíte že Lidmila má děti a že sou nejlíp vychovaný že se podle její knížky řídíte? (H)

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (9.1.2013, 12:34)
|-)

ODPOVĚDĚT
Jana Dibusová (JanaCL) ID 349680, mimibazar.cz/janacl (9.1.2013, 7:35)
Katko naše malá tříleťačka se také ráda občas zakousla staršímu bráchovi "někam" nebo jen tak něco hodila, ale chce to asi opravdu pevnou ruku už od mala.
Když jsem jí něco nedovolila, šla a kousla mě třeba do ruky, do nohy...teď už to nedělá, měla takové období.
Teď když jí něco nedovolim, prostě odejde a nadává na mě sama pro sebe, je to legrace jí pozorovat.
Taky ráda bourala ostatním stavby a čekala...je zajímavý, že před tátou si to nedovolila.

ODPOVĚDĚT
Hana S. (hanstro) ID 212581 (9.1.2013, 3:07)
Měla jsem známou, chodila ke mě se synkem (byl to pěkný hajzlík), já měla dva malé kluky, starší než byl on. Ustavičně mé kluky bil, kopal i mě. Bohužel známá dělala jako by se nic nedělo, má trpělivost došla, když přišel můj mladší syn pokousaný. Zvedla jsem se a milého Vítečka jsem taky kousla a docela dost. Nevím zda to zabralo či nééé. K nám už nikdy nepřišli a vůbec mě to nemrzelo, jeho maminku jsem také dvakrát nemusela!!! ,-)

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (9.1.2013, 8:22)
:-D (Y) Já mám taky známou s holčičkou zlobivou, co k nám chodí a nějak už mi to začíná vadit, tak nevím, kterou z nicho kousnu (H)

ODPOVĚDĚT
Hana S. (hanstro) ID 212581 (9.1.2013, 12:29)
Obě a je to !!!! :-D

ODPOVĚDĚT
Hanka V. (Valinka.H) ID 446156 (8.1.2013, 22:39)
Já mám doma něco podobného.malý má 2 roky,když něco udělá tak dostane na zadek nebo po ruce,bohužel to nepomáhá a nejhorší je že se vám dívá přímo do očí a přitom udělá úplně to samé za co dostal.Má hromadu hraček ale jediné co snima dělá,je že vezme třeba bedýnku a jen tak pro svou radost ji vysype na zem.když po něm chci aby to uklidil tak řekne UKLIDÍ MAMINKA (6)hračky jsou po celém bytě. Pořád se jen nad něčím rozčiluje a já už fakt nevím co sním :´(

ODPOVĚDĚT
Žaneta T. (žandyy) ID 249434 (9.1.2013, 10:31)
tak mu ty hračky seberte a basta. (H)

ODPOVĚDĚT
Klára V. (klafiar) ID 374316 (8.1.2013, 22:39)
A jestli můžu poradit,nebavte se před ním..např.s manželem..,jak Vás zas syn dneska zlobil. Je ve věku,kdy to prostě některé děti dělají,upoutávají tím pozornost a když do toho ještě slyší jak si na něho stěžujete,bere to jako něco,na co se ta pozornost upoutává a bude pokračovat dál. Zmˇěňte taktiku..bavte se o synovi před ním jen o kladech a pořádně je vychvalte a o zlobení ani slovo,zápory si nechte,až bude spát,. Jinak co se týče,když jste s ním sama a jestli jsem dobře pochopila...kope do Vás?..v tu chvíli zachovejte klid,alespoň na venek.Říct 1x-2x důrazným,ale nekřičím tónem NEDĚLEJ TO! Neposlechne,odvést do pokojíčku. Bude hulákat,vztekat se a Vy to vydržte..zlobí se na sebe,že s Vámi nemůže hnout.Po uklidnění pro něj dojděte a pokračujte v činnosti,co jste dělali,bez zmiňování se toho,co se dělo.Mám dceru 5 let,dříve šílenej vztekloun,ječela a ječela,válela se po zemi,skákala a padala k ze

ODPOVĚDĚT
Klára V. (klafiar) ID 374316 (8.1.2013, 22:53)
..a padala v afektu k zemi,mlátila s hračkama,koala do skříní,lednice,co jí přišlo pod ruku,jednou sekla i mě,ale plácla jsem jí taky přes ruku a víc,aby jí to bolelo..už to nikdy neudělala,ale to vztekání bylo hrozný. měla kolikrát i modřiny a boule po obličeji a hlavě,jak se bouchla o zem,když dopadla z výskoku. Radila jsem se s psycholožkou. Dala nám homeopatikum Sedalii a řekla zpřísnit důslednost . Sedalii brala dcera čtvrt roku,musela jsem se naučit se nevytáčet,ale stát si pevně za tím,co jsem řekla. Už to nedělá a když občas zatrucuje,spíš se jen nafoukne. Ted má spíš pro změnu období odmlouvání,ale to se se vztekáním nedá srovnat..je oproti tomu zlaté.

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (8.1.2013, 22:16)
Já bych si toho naopak nevšímala,protože když tímhle upoutá pozornost(jakkoukoliv),znamená to že to funguje...a když by něco chtěl,nedala(nedovolila)bych mu to dřív,pokud by si neřekl tak,jak by měl...ale těžko se radí,na každé dítě se musí trochu jinak (pirko)

ODPOVĚDĚT
Olga B. (Michellinka) ID 169408, mimibazar.cz/michellinka (8.1.2013, 22:04)
Jestli ale nezakročíte, tak se to bude jen stupňovat. Mám roční vnučku, ale když začala kousat, tak jsme jí kousli taky. Samozřejmě ne moc, ale aby cítila, že to bolí. Každé dítě zkouší, kam až může zajít a na nás dospělých je, abysme mu ty mantinely určili.

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (vlafika) ID 105952 (8.1.2013, 22:06)
Zkoušíme, potrestám ho stejným, jako on ublížil nám...tak uvidím, kam až bude ochoten zajít

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (9.1.2013, 11:54)
Buď ho zlomíte nebo zajde dál než si vůbec pomyslíte (hello)

ODPOVĚDĚT
Klára V. (klafiar) ID 374316 (8.1.2013, 23:10)
Souhlasím s Petrou K. ..sourozenci,ať si to s ním vyřikají sami. To máte i v kolektivech dětí,když se tam vyskytne 1 tyránek,bude si vždycky vybírat na ubližování ty děti,které mu to nevrátí a i kdyby se dospělák rozkrájel,bude to dělat dál. Promluvte si s dětma,nevím,jak máte staré,např.že ho nesmí silně bouchnout,aby na něco nepadl a tak,ale kousneš mě,bez toho,aby jste to Vy šla urovnávat,ať sourozenec vystřelí a vrátí to. Já mám děti od sebe 4 roky,dcera mladší.Loni cíleně v afektech vzteku ničila synovi hračky. Koukala provokativně na něj a pak to udělala. Já vysvětlovala,hrozila. Pak jsem řekla synovi až to zas udělá,ať jí taky nějakou zničí-koukal na mě divně,ale utrhl panně hlavu-. Dcera šílela,ale už se to neopakovalo. Jindy šla okolo něj a štípla ho,kopla..říkám mu"nenech si to líbit",syn mi na to řekl "ale vždyť je to holka",já na to že je,ale taky ségra a tam se to někdy m

ODPOVĚDĚT
Klára V. (klafiar) ID 374316 (8.1.2013, 23:12)
může. Při dalším jejím provokování,jí zatahal za culíky a štípnul a už se to nikdy neopakovalo.

ODPOVĚDĚT
Olga B. (Michellinka) ID 169408, mimibazar.cz/michellinka (8.1.2013, 22:08)
Vydržte, určitě ho to přejde. A zkuste ho víc zaměstnat. Některé děti nevydrží sedět u pohádek a potřebují pořád pohyb. (F)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 427684 (8.1.2013, 21:59)
A nevynucuje si tím jen pozornost? Zkuste ho naopak víc chválit (samozřejmě ne za zlobení) a víc se mu věnovat. Dítě potřebuje "akci" a pokud se nekoná ta pozitivní, ví moc dobře, jak vyvolat alespoň tu negativní...

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (vlafika) ID 105952 (8.1.2013, 22:05)
To mě taky napadlo, ale přijde to vždy tak nečekaně, třeba se kouká na pohádku, zdá se, že ho to baví a najednou vezme míč a hodí ho po někom z nás....

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (8.1.2013, 22:12)
V ten okamžik bych pohádku vypnula a zavřela ho do jiné místnosti, těžce bych ho ignorovala. Pokud by kousnul, sourozenci ať se nedají a koušou taky, jestli je bije, pak ostych stranou a ať ho zmažou taky. Ve smečce vyhrává silnější, lidí si to moc komplikují ohledem na rozumnost starších sourozenců, ale ten mladší to bude hrotit a stupňovat. Samo, že ti starší ne plnou silou, ale tak, aby to toho malý ho agresora bolelo, aby to pocítil a nebral to jako hru.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (9.1.2013, 9:34)
Souhlas - jak jinak. Přece nebudu bobánka mazlíkovat za to, že mě rafnul. Tys kousnul mě, já kousnu tebe. Je to účinnější než deset domluv a nespočet vysvětlování (Y)

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (9.1.2013, 11:17)
A nikdo přeci neříká že ho za to máte mazlíkovat,jsou i jiné tresty než plácnutí,jen na ně přijít (I)

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (9.1.2013, 11:16)
Zub za zub,umíte si představit jednou vyvražděnou společnost když by to tak fungovalo všude (H) 8-|

ODPOVĚDĚT
Žaneta T. (žandyy) ID 249434 (9.1.2013, 12:06)
třeba by tu byla pak míň těch nepřizpůsobyvých občanů :-D :-D :-D

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (9.1.2013, 12:05)
A víte že umím (H) V některých případech se ve mě probouzí vražedné sklony.
Když někdo zabije, znásilní, týrá.... přijde mi za to trest ve výši 5.6.10 let v českém vězení opravdu málo. Zloděje a podvodníky bych mrskala veřejně, šlápotám vypálit cejch, vrahy popravit....... Zlaté časy středověku (H) (H)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Petra k. (petulisek) ID 125836 (9.1.2013, 9:37)
Já se spíš divím, že těm starším ještě neruply nervy a benjaminka nezmazali... Já bych to nevydržela ,-)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (9.1.2013, 9:58)
Ono na to dojde... a junior potom zjistí, že vytáčet starší se nevyplácí. (H)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (9.1.2013, 8:19)
(Y)

ODPOVĚDĚT
Jiří a Blanka B. (Bubalka) ID 38457, mimibazar.cz/bubalka (8.1.2013, 22:13)
tak bych to napsala i já.....

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (8.1.2013, 22:24)
Já si myslím že násilí plodí zase jenom násilí (palice)....

ODPOVĚDĚT
Žaneta T. (žandyy) ID 249434 (9.1.2013, 12:31)
ale mezi plesknutím a násilím je dost velkej rozdíl,nad tim by ste se měla zamyslet než tady každýho osočovat

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (9.1.2013, 9:34)
Alenko já jsem jen zastáncem toho,že my jsme dospělí a neměli by jsme dítě trestat násilím,to v žádném případě nepřinese nic dobrého,jen vzdor,popřípadě větší násilí...a hlavně,děti jsou NAŠE zrcadlo a přejímají vzor chování od nás,nad tím je potřeba se zamyslet,nad příčinou chování (F) (F) (F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (9.1.2013, 8:24)
... Marcel, s tím nesouhlasím.... Děti by měly vědět CO si mohou dovolit a co ne a malé děti a domlouvání nejdou moc dohromady - odkývají, slíbí a za chvilku udělají to samé. Prostě pokud kousne, nebo bouchne, oplatila bych mu to. Sourozenci si to mezi sebou většinou vyřídí sami - žalování nemá moc smysl. Moje dvě holky se taky v tomhle dokázaly "domluvit" a prostě obě věděly, co si nemohou k té druhé dovolit. Jejich žalování typu "...mami, ona mi..." jsem tolik neřešila /pokud to nebylo doopravdy něco důležitého/

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Petra k. (petulisek) ID 125836 (8.1.2013, 22:32)
To sice ano, ale nejde o násilí jako takové, jde jen o to, že pokud je on uhodí vší silou, pak ti starší letí za má mou a ona mu má vysvětlovat donekonečna, proč to nebo ono...nesmysl, to už je pozdě, tohle si musí mláďata vyřešit mezi sebou. Mám 3 starší sestry, tohle bych si k nim nikdy nedovolila, ony totiž i přes vřelý vztah sourozenecký měly vybudovaný respekt. Tříleté mu prckovi jdou víceméně kecy jedním uchem tam a druhým ven, když s ním šmejknou na zem a dají herdu, nijak mu tělesně neublíží, ale bude vědět, že si to k nim nesmí dovolit. A máma ho klidně může ignorovat místo oplácení, to je jasný.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Kateřina V. (vlafika) ID 105952 (8.1.2013, 21:49)
Pravda je, že má 2 starší sourozence, ale ti ho zrovna toto neučí ( jiné blbiny ale jo). Jak tomu zabránit? Dnes kousl ségru, včera jí poškrabal, dělá to vždy s nesmírným zaujetím a vyloženě čeká, co z toho bude. A já ho nechci vždy trestat křikem nebo něčím horším :-(

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (8.1.2013, 22:22)
Teď čtu ještě to vaše pokračování....na něco už je nejspíš pozdě,mám roční dcerku a třeba na kousnutí jsem řekla jasné NE,to samé když hází hračkama,nebo zkouší "pošťuchovat" psa..ne vždy hned poslechne ale začíná chápat význam slova NE..což ale u vás už fungovat nebude,to je pozdě :^)..stejně si ale myslím že když ho budete trestat stejně,akorát mu ukazujete že je to vlastně normální..ale zkuste to říct Ne a pak si ho nevšímat... :-|

ODPOVĚDĚT
Lucie S. (ziza30) ID 44312, mimibazar.cz/ziza30 (8.1.2013, 22:12)
Pokud čeká co z toho bude,tak nasazuje na Vás,takže bych zakročila.Nezlobte se na mě,ale tohle si ditě nesmí dovolit.Mám 2 děti pubošku a prvnáčka,takže nemůžu porovnávat,ale pokud vyjede a pak čeká co z toho bude? tak pokud nezakročite víc,než co dělá on,tak za chvili pohoříte a jeho agrese se bude stupňovat a bude hůř.Pokud kousl,tak mu udělejte to samé.Měli jsme ve školce díte,které po zkušební době vyhodili,protože byl agresivní.Měla byste ho zkrotit zavčas,než bude pozde.
Proč byste ho neměla potrestat NĚČIM HORŠIM,co tím myslite,já myslim,že kousnití boli dost a tak at taky pozná bolest.Lepši parkrat na zadek,než 10domluva a pak co,stejně ví,že když mu JEN domluvite,tak to nebolí a dovolí si to zase.
Známa má holku,ta se ji směje do obličeje,když ji DOMLOUVˇA...já bych ji jednu strihla(po zadku-trestání fackama neuznávám) a byl by klid.MOv se omlouvám,ale to je muj osobní nazor,ale at Vám dite nepře

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (vlafika) ID 105952 (8.1.2013, 22:23)
Já se vůbec nezlobím, jsem založená stejně jako Vy, takže ho trestám buď tím samým nebo prostě dostane na zadek, to je nejrychlejší náprava dle mého. Ale zajímalo by mě, zda se to dá řešit i jinak, třeba by na něj něco působilo lépe. Ale zase nechci, aby to vypadalo, že máme doma nějakého agresora, to ne, dokáže být i miloučký. Já jen tohle chování od starších neznám, ti byli jiní. 1. nezlobil vůbec a 2.dcera byla zase hrozně vzteklá...

ODPOVĚDĚT
Lucie S. (ziza30) ID 44312, mimibazar.cz/ziza30 (8.1.2013, 22:28)
já už mam dneska v hlavě vymazano,takže reaguju jen na podněty :-D..zkouškové období,tak se snažím odreagovat...ale tohle by byl muj styl vychovy,takže proto to říkám,nyslim,že nevšímavost by to jen zhoršila,vidim to u té kamaradky.Musite na nej szejně.Mi to zabralo i na pubertačku..opačny extrém....ale jednala jsem s ni stejně jako ona a zabralo to,jenže ji je 14 a už přemyšli i do hloubky,u malého musite silou a myslim,že se to poddá.musite vytrvat a ani jednou neustoupit.Oni si to pamatuji,že jednou udelate tak a příště ustoupíte,takže bude vyčkavat...Musite ukazat kdo je rodič....nic vic v tom není

ODPOVĚDĚT