Lidí závislých na dávkách od státu prudce přibylo
Jsem hodně zlá...například jen z mé výplaty jim jde 5 tisic.....Díky pane prezidente!......raději bych je dala nemocným,než těmhle..zajdou si na socialku a hned maji 1000Kč...a co si dou koupit? cigarety a chlast a pak dělaji bordel...omlouvám se,ale
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 34 komentářů
Radka M. (anenat) ID 358304 (15.1.2013, 11:30)
Naprostý souhlas (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Iveta U. (rikejmi) ID 320645 (10.1.2013, 21:41)
:-D :-D :-D Luci stejně prd platné prostě nosím světlý make up ,-) ,-) ,-) ale dneska jsem četla na netu dobrej názor proč je socka plná tmavých ale vietnamce tam nikdy nikdo neviděl :-p :-p :-p :-p

ODPOVĚDĚT
Iveta U. (rikejmi) ID 320645 (9.1.2013, 22:50)
,-) ,-) heh já byla žádat o přídavky.že jsem si tu tlamu neurvala...paní tam po mě ječela jak kdybych jí něco ukradla...nakonec vylezla nějaká vedoucí že prej zavolá na policajty aby mě vyvedli....už tam nepůjdu i kdybych měla olizovat dlaždičky.... a nebo si dám příště hodně hnědej make up ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) třeba něco kápne

ODPOVĚDĚT
Lucie S. (ziza30) ID 44312, mimibazar.cz/ziza30 (10.1.2013, 7:05)
tak to je dobré,ja byxch si pisemně stěžovala jeste vyš,že paní na mě byla dtzá..no to bych se nedala z principu,ne kvuli davek,ale kvuli tomu chování (6),to by si nemela dovolit.. +o(

ODPOVĚDĚT
Dana K. (Danakes) ID 41410, mimibazar.cz/danakes (9.1.2013, 20:23)
Bez práce nejsou koláče, kdo nemaká ať nejí! :^)

ODPOVĚDĚT
Dana Z. (Danafrance) ID 400918 (9.1.2013, 19:04)
Je to fakt hrozné..Asi každý si ze svého platu živý ještě cigána a nemakačenko...Je smutný,že cigánka která nikdy nemakala šla ze špitállu bez koruny zaplacení když tam byla s dítětemmjejí chlap pro ni dojel v mercedesu,celý ve zlatě..Já v tom spitále makám 16 let,dostala jsem účet na 1500 a jela jsem ve staré felicii domů :-)

ODPOVĚDĚT
Lucie S. (ziza30) ID 44312, mimibazar.cz/ziza30 (9.1.2013, 20:22)
dano,taky dělám v nemocnici a tyhle vidím přímo z okna.... +o( a to tam jeste dítě necahjí a přijdou si za pár dní.... :-@ :-(

ODPOVĚDĚT
Veronika N. (mili-vn) ID 161674, mimibazar.cz/mili-vn (9.1.2013, 16:08)
Soukromé školky jsou a taky jsou dost drahé a tady v blízkosti ani žádnou nemáme a těžko by jsem se bez řidičáku dostávala jinam

ODPOVĚDĚT
Katka F. (Bronn) ID 54675, mimibazar.cz/bronn (9.1.2013, 12:51)
souhlasím

ODPOVĚDĚT
Monika F. (cetinka) ID 88393, mimibazar.cz/cetinka (9.1.2013, 12:42)
tak v Německu a rakousu je rodičák do 2,5 let cca 600 euro. K to mu na každé dítě 170 euro přídavky. Pokud máte v německu třetí a jste doma tak dostanete + dalších 300 euro a přídavky se zvašuji u třetího dítěte na 190 euro. pokud jste nezaměstnaná tak vám pracák platí byt + podporu. atd. jejich siciálníá systém je propracovaný ... školka je buď dopoledne nebo odpoledne , nelze umístit dítě na 8 hodin, Pokud máte děti ( malé) niko vás nezaměstná na více jak 6 hodin .. jen z přídavku vyžijete celý měsíc na jídle... Za kolik vyžijete u nás????

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (9.1.2013, 14:27)
No přesně. Srovnávají nesrovnatelné. Prý máme rodičák nejdelší a máme tu nejlepší podmínky. Takový nesmysl.

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (9.1.2013, 12:01)
Po skončení mateřské dovolené čerpá zpravidla maminka dítěte rodičovskou dovolenou. V Česku pobírá maminka během rodičovské dovolené rodičovský příspěvek. Nemusí se to úplně shodovat, protože může maminka pobírat vyšší rodičovský příspěvek do dvou let věku dítěte a u zaměstnavatele čerpat tříletou rodičovskou dovolenou. Během rodičovské dovolené již však v mnoha zemích nemají rodiče nárok na žádné dávky. Jedná se o Bulharsko, Kypr, Maltu, Nizozemí, Irsko, Španělsko a Řecko. V těchto zemích je rodič s dítětem na rodičovské dovolené bez vlastního příjmu. Rodinu tak musí živit druhý z partnerů.
Rozdíly v čerpání rodičovské dovolené jsou v EU značné. V některých zemích činí rodičovská dovolená, kdy je pobírán příspěvek, pouze pár měsíců. Např. v Belgii (3 měsíce), Portugalsku (4 měsíce). Možnost čerpat rodičovský příspěvek až do 4 let je možné pouze v Česku.

ODPOVĚDĚT
Nikola B. (nikibureska) ID 316965, mimibazar.cz/nikibureska (9.1.2013, 12:22)
To je pravda.. Máme rodinu v Americe a když si pořídili mimi, mohla být ta maminka s malým doma jen pár týdnů, protože prostě na víc neměli (a to je zubařka) a musela se vrátit do práce, o malého se tak přes den staral tatínek, který chodil jen na noční směny :-|

ODPOVĚDĚT
Renáta K. (Kudrnka) ID 440249 (9.1.2013, 11:14)
Ja to vidim tak ze stat podporuje parchanty kteri nic nedelaji at su to cerni nebo bili. Postizenym uberou a ti co delaji bordel a prace jim nic nerika pridavaji. Delalo se to za komousu a ted v demokracii je jeste vetsi bordel. Pusti vas na milost za dobre chovani nebo na amnestii a jdete rovnou krast ,vrazdit a znasilnovat. Az to udelaji tem bohatym teprv neco zacnou delat. Ale hned to nebude ti su jisteni za vsech stran oproti nas chudsim. 8o| :-@ (6) (facky) skoda mluvit +o( (box)

ODPOVĚDĚT
Jana S. (nanah) ID 155682 (9.1.2013, 14:14)
8-|J A JEŠTĚ CO BY SI MĚLI POBYT ODPRACOVAT TAK TO NENÍ POVINNÉ.TAKŽE KDYŽ SE JIM DĚLAT NECHCE TAK NEMUSÍ ,VŠAK DANOVÍ POPLATNÍCI O ZAPLATÍ, (6) ZATÍM CO MY KDYŽ DĚLAT NECHCEME TAK POJDEM HLADY :-@
MĚLI BY POVINNĚ PRACOVAT,ABY SI ODRACOVALI STRAVU A ABY Z PENĚZ ,KTERE TAM VYDĚLAJÍ MOHLI TŘEBA ZAPLATI ALIMENTY-POKUD JSOU ZAVŘENÍ JAKO NEPLATIČI..A VUBEC ŠKODA SE KVULI NIM ROZČILOVAT,. (C)

ODPOVĚDĚT
Nikola B. (nikibureska) ID 316965, mimibazar.cz/nikibureska (9.1.2013, 11:13)
Já sice moc nevím, co bylo ve zprávách - radši to nesledujem nebo bychom byli každý večer nasr.. Ale je to tak, že manžel byl donedávna živnostník, kamkoliv jsme šli o něco žádat, tak to dopadlo tak, že pro jeden úřad je nespolehlivý klient, vzhkledem k nestálé práci (přitom všechno poctivě platíme a práci si vždycky nějakou našel) a pro další úřad máme moc, takže jsme nikdy nic nedostali.. Ani o blbé přídavky na dítě jsme radši žádat ani nešli, než tam stát mezi tou bandou a pak stejně slyšet to samé.. Teď jsem podruhé těhotná a mezi rodičáky mám asi 4 měsíce proluku, budu muset jít poprvé v životě na ÚP a hrozně se toho bojím, když tam budu mezi těmi.. +o( Radši nebudu mít nic.. Škoda mluvit.. (zip)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (9.1.2013, 12:28)
Když tam budete mezi kým? Vy jste něco víc než ostatní? Když se Vám to tak příčí tak tam nechoďte!
Na tom pracáku stojí ve frontě lidi co makali celý život a pár let před důchodem přišli o práci. Jsou tam lidi, kteří ještě před měsícem makali ve fabrice i když ta jim třeba poslední dva, tři měsíce neplatila - přesto v té práci byli. A Vy nad nimi ohrnujete nos?? Jakým právem?
V té frontě nehledejte příživníky a nemakačenka, ale lidi. A za každým tím člověkem je nějaký osud, příběh. Ne každý kdo je v evidenci ÚP je příživník co se sápe na dávky!!!!

ODPOVĚDĚT
Nikola B. (nikibureska) ID 316965, mimibazar.cz/nikibureska (upraveno 9.1.2013, 13:22)
Jaru, tak jsem to nemyslela!!! To rozhodně neeeeeeee!!!!! Máte samozřejmě pravdu.. Jasně, že jsou tam obyčejní lidé jako já nebo jako můj manžel.. Nikdy jsem tam nebyla, tak nevím, jak to tam vypadá nebo jak to tam chodí.. Představuji si to jako na sociálce, kde jsem opravdu jednou stála mezi samými černými, ale asi jsem tam prostě byla v době, kdy tam nikdo z "nás" nebyl.. Byla jsem zaslepená tou představou, že jsem na ostatní lidi vůbec nepomyslela.. Tak asi tak, nic jiného v tom nevidím.. Mohu tam tak stejně skončit i po dalším rodičáku, kdy nenajdu práci.. Asi jsem to původně špatně napsala a omlouvám se všem, koho jsem se tímto dotkla..

ODPOVĚDĚT
Martina U. (kujdlec) ID 214672, mimibazar.cz/kujdlec (9.1.2013, 22:41)
Také jsem tam paní Nikolo bohužel zkončila, díky našemu systému... když jsem měla práci, nedali mi školku, pak jsem už měla školku, ale práci už ne. Není to moc příjemné jít na pracák, ale co se dalo dělat. Přála bych Vám,abyste tam nemusela, ono je všechno i o lidech tam, napřed jsem měla pani, která byla milá, poradila, pomohla. Pak jsem ale dostala slečnu, tak 20-25 let a ta na mě začala křičet, co po ní vlastně chci, že nemám žádnou praxi , nic neumím, nemám žádné vzdělání :-o :-o :-o, koukala jsem na ní jak tele, v šoku jsem mlčela, ale pak mě napadlo, že slečna nemá žádný titul před jménem, takže má maximálně maturitu, jako mám já. No nasr....la mě dokonale. Tak Vám i všem ostatním přeji, ať tam vůbec nikdy nepotřebujete jít. (L) (L)

ODPOVĚDĚT
vladimíra v. (valčena) ID 73754, mimibazar.cz/valcena (9.1.2013, 11:35)
a nemůžete jít mezi rodičáky marodit?Já mám teda v práci smlouvu na neurčito...malá měla v květnu tři roky a druhá se narodila v srpnu a dr.mě napsala neschopenku a bylo to

ODPOVĚDĚT
Nikola B. (nikibureska) ID 316965, mimibazar.cz/nikibureska (9.1.2013, 11:56)
Vladi, to určitě ano, ale já jsem bohužel v době prvního rodičáku, dostala v práci výpověď, měla jsem smlouvu na dobu určitou, tak teď to asi nejde :-|

ODPOVĚDĚT
vladimíra v. (valčena) ID 73754, mimibazar.cz/valcena (9.1.2013, 12:04)
aha..a to jde dát běhen rodičáku výpověď :(

ODPOVĚDĚT
Nikola B. (nikibureska) ID 316965, mimibazar.cz/nikibureska (9.1.2013, 12:19)
Asi ano, když máte smlouvu na dobu určitou.. dělala jsem ve FN Olomouc a nestihla se mi smlouva prodloužit, okamžitě jsem šla na neschopenku..

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (9.1.2013, 11:06)
A máte představu, kolik nás stojí jeden vězeň ve vězení?Tisícovka při propuštění je zanedbatelná. Představte si, že vás propustí, nemáte rodinu, nikoho a v kapse ani kačku.

ODPOVĚDĚT
Lucie S. (ziza30) ID 44312, mimibazar.cz/ziza30 (9.1.2013, 11:13)
jeden den vezně ve vezení stoji 1100kč,jen tak pro představu,pracovat nemusi ,ale můžou.Pokud pracuji tak se jim to uklada na učet a můžou si z toho kupovat ve vezení zakladní veci.Ale zakon jim neuklada povinost pracovat.Ja bych je nahlala do kamenolomu dělat drobný kamen na cesty...jenže to mate zaučení,pomucky a vše kolem.... :-D

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (9.1.2013, 11:21)
Jistě, makat by měli, ať si ty náklady zaplatí, darmožrouti. Dětem stát nezajistí školky a jesle, platím za to jak mourovatá a kriminálníci mají zdarma dovolenou all inclusive :-@

ODPOVĚDĚT
Jana S. (nanah) ID 155682 (9.1.2013, 14:21)
PŘESNĚ TAK DĚLAT BY MĚLI POVINNĚ.VÁM NIKDO NEZAPLATÍ ANI CESTO DO PRÁCE. (6) A TA VERBEŠ JEŠTĚ DOSTANE NA CETSU DOM-TEDA POKUD VE VĚZENÍ NEPRACOVAL A NEMA USPORY A POKUN NENÍ V MÍSTĚ BYDLIŠTĚ. 8o|

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (Kasandra008) ID 189434 (9.1.2013, 10:57)
Je mi z toho blujno :-( Taky se přidám do řad nezaměstnaných, zaměstnavatel mi neumožní návrat po MD :-( Jsem VŠ, dva jazyky......A co mi zbyde, jen oči pro pláč (N) Po zkušebce jsem měla 300 hodin přesčasů, v práci jsem trálila i 12 hodin. Pak jsem porodila dva další daňové poplatníky a dnes jim nestojím ani za slušné děkujeme :-( Je to bordel a bude ještě hůř (N) (N) (N)

ODPOVĚDĚT
Markéta K. (Markytka76) ID 203192 (9.1.2013, 10:50)
No já si myslím že panu prezidentovi je to fuk,už končí tak co-jinak kdyby přemýšlel tak to neudělá. :-@ +o(
Já byla vedená na ůřadě práce,jsme zdrav.postižená-takže jsem spadala k jedné moc milé paní :-@ :-@(komentovat ji nebudu) a by jste viděli jak se mnou jednala.Jako s nefakčenkem,opilcem...ono se ani nedivím.Chodily k ní samí jednací-jen v té chodbě ten puch z cigarek a alkoholu 8-| 8-|.
V tomto státě se nedivím ničemu a myslím si že to bude horší.

ODPOVĚDĚT
Martina K. (woofer) ID 166052 (9.1.2013, 10:33)
Také nechápu,co k tomuto šílenému kroku pana prezidenta vedlo :^)ale stejně už s tím nic nenaděláme.A víra ve spravedlnost se nám začíná pěkně vytrácet (zip)

ODPOVĚDĚT
Veronika N. (mili-vn) ID 161674, mimibazar.cz/mili-vn (9.1.2013, 10:22)
Já jsem ted nastoupila na pracák a jelikož nemam zabezpečené dítě(malího mi nevzaly do školky) tak prej na pracáku nemam co dělat že do 4 let mi soc. a zdrav.platí stát když mi práci horko těžko budou prej (rodiče s malími dětmi problémy maj) shánět tak i kdyby mi ji prej sehnaly tak ji vzít nemůžu poslaly me na VZP tam mi řekly že na pracák narok mam že kdyby mi udělaly to že do 15let věku dětí za mě budou platit zdravotní tak ale nic nedostanu to mam bejt doma bez koruny? a kdo ví kolik dostatu od pracáku vůbec nevím co budu dělat a z čeho z dvouma dětma žít přehazují si mě a černý tam jdou dostanou jak od socialky tak od pracáku a nikde si je nikdo nepředhazuje 8o| 8o|

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (9.1.2013, 11:03)
Jsou i soukromé školky, kam můžete dát dítě, pokud byste měla práci. Máte manžela?

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (9.1.2013, 9:49)
Tady se trošičku pletou švestky s hruškama. Prezident vypustil brebery z lochu, to je fakt. Ale co to má společného s lidmi pobírající dávky?
Nemám ráda házení všech do jednoho pytle. Znám plno bílých co jsou na dávkách taky a naopak znám cikány co makají. Konec konců, když kdokoli přijde o práci, skončí mateřská, atd. - kdo si pro ty dávky nepůjde? Půjdou všichni (nebo aspoň většina) a budou ždímat co to půjde, protože oni přece mají nárok.
Jsou země, kde tento systém není, ale není tam ani mateřská - jé to by tady mamičky řvaly jak trefený, kdyby jim "prezident" sebral mateřskou (H)
A že vězni dostávají 1000Kč při propuštění - to není žádná novinka. A co si za to koupí je jen jejich věc. Nebo je snad někde psáno, že je to vklad do podnikání, že to musí utratit za Nextíček, nebo za odpustky v prvním kostele.

ODPOVĚDĚT
Michaela W. (michaelka2) ID 289123 (9.1.2013, 12:23)
Nejvíc se mi líbí, že si k mateřské lze vydělat libovolnou částku. Připadalo by mi logické, že pokud mám příjem a zabezpečené dítě (ať už školka, babička nebo chůva), tak přeci nepotřebuji mateřskou. Zrovna tak důchodci, pokud mají chuť pracovat, tak bez důchodu a pokud důchod chtějí, tak ať sedí doma na zadku a nezabírají pracovní místo těm, kteří tu práci potřebují. A hned zbudou peníze i na dávky, které může jednou potřebovat každý z nás, ať už přijde o práci nebo je dlouhodobě nemocný

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (9.1.2013, 11:57)
Přesně Jaruško - http://www.financninoviny.cz/os-finance/zpravy/materska-a-rodicovska-dovolena-ve-svete/705182?utm_source=rss&utm_medium=feed tady je rozpis jak dlouhá je podpora maminek jinde ve světě - tady je prostě móda být na MD několik let a stěžovat si, že stát dává málo... V jiných zemích to takhle není, ale oni jsou někde jinde, tam prostě stačí manžel na to, aby rodinu slušně uživilsám, což je tady v tomhle Kocourkově zázrak... To by cikáni koukali, kdyby to bylo tak jako ve světě - dostali by podporu jen několik měsíců a pak "starej se sám" (Y)

ODPOVĚDĚT
Lucia H. (tajpa) ID 335642, mimibazar.cz/tajpa (9.1.2013, 11:50)
Přesně (Y)

ODPOVĚDĚT
Lucie B. (lala21) ID 15738 (9.1.2013, 9:45)
By mne zajímalo komu to dávají. Jsem samoživitelka, bydlím u rodičů (invalid. důchodci). Syn je zdravotně postižený. Sama jsem na ÚP už dva a půl roku. Když jsem šla na úřad, že bych tedy potřebovala nějakou dávku - tak prý na nic nemám nárok (6) Je mi 32 a živí mne rodiče. Můj příjem je 1500 Kč / měsíc (alimenty na syna, kt. mu je 6 a půl). Zaplatím školkovné (800 Kč), koupím potřebné věci a jsem na mizině. Táta má raka, když měl jít před komisi k vůli invalidnímu důchodu, doktor na onkologii mu rovnou řekl ať si veme koupí černý krém 8-| Děs.

ODPOVĚDĚT
Petra S. (pedimi) ID 7815, mimibazar.cz/pedimi (9.1.2013, 9:43)
Pracuji v obchodě a do Knihy přání a stížností nám napsala rodinka nepřizbůsobivých - Utratíme tady 1300,- a ani taxíka nám nezavolají,budem si stěžovat na ředitelství- takže jsme se s kolegynkama pobavily že příště nastoupíme všichni do řady,budeme se jim milostivě klanět že u nás nakoupily,zavoláme a zaplatíme jim Taxi,ještě jim to tam naložíme a s papírovýma kapesníkama slzou v oku jim zamáváme a budem doufat že zase brzy přijdou "nakoupit" Ale že mimo to co mají v košíku mají ještě plné kapsy a žaludky ostatního zboží to by jsme meli ještě odepisovat jako charitu +o(

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (9.1.2013, 9:40)
Víte, já myslím, že většina poctivých lidí nechce nic jiného než si prací vydělat peníze na důstojné živobytí, nikomu normálnímu nedělá radost doslova škemrat na sociálce. Nedávno jsem četla v novinách, že Neměc neo Rakušan má hodinu práce zaplacenou mnohem víc než my. Já pracovala svého času na pracáku a 80% našich spoluobčanů mělo už v 18 invalidní důchod, i když v životě nečuchla k práci. Jakto, že na sociálce nestojí černoši nebo vietnamci, protože dělají. A někdy objektivně nemáte šanci si vydělat. Já mám VŠ, v regionu není práce, když prodám náš pidi domek, nebudu mít na to abych si jinde něco koupila +o(

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (9.1.2013, 10:59)
Ještě mi poraďte, jak můžou brát invalidní důchod lidi, kteří ještě ani nepracovali. I na ten invalidní důchod musíte mít odpracováno. Moje maminka byla velice těžce nemocná, 25 let makala a pak dostala pouze částečný invalidní důchod, žila skutečně z necelých 4 tisíc před deseti lety. Z čeho jim počíétají důchod, když nikdy nemakali?

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (9.1.2013, 12:05)
No a o tom to je. Já měla úraz krční páteře, bolí mě to roky při každém pohybu a když jsem se ptala na tuto možnost, poslali mě do háje. Jenže u zad je těžké dokázat, zda vás bolí nebo ne a ten, kdo jim to vystavil, lékaři, posudková služba se zkrátka bojí že se z toho udělá aféra. Na některý věci je dobrý, být tmavší.

ODPOVĚDĚT
vladimíra v. (valčena) ID 73754, mimibazar.cz/valcena (9.1.2013, 11:31)
myslím že z průměrného platu :(..

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (9.1.2013, 11:33)
jak je tohle možné? kdo má dneska průměrný plat? takže skutečný invalida, který celý život makal dostane méně než cigán, co má ruce dozadu a práce se štítí?

ODPOVĚDĚT
vladimíra v. (valčena) ID 73754, mimibazar.cz/valcena (9.1.2013, 11:45)
jojo Verunko bohužel je to tak :(

ODPOVĚDĚT
vladimíra v. (valčena) ID 73754, mimibazar.cz/valcena (9.1.2013, 9:49)
jojo invalidní důcho..my měli v práci pána který měl invalidní plný důchod prý na záda.A to jezdil sanitkou a ejhle dostal invalidní důchod a šel knám do kovovýroby dělat 12tky...jako nechápu to má plný invalidní důchod Najednou sním může pracovat a záda už ho nebolí. -vím že to není taky asi moc peněz,ale mohl si k tomu vidělat kolik chtěl...a takových lidiček tam semnou dělalo.Jednou za čas šli marodit a bylo.. (N)

ODPOVĚDĚT
Celkem: 34 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>