zaregistrovaly jste novou rubriku DEKORACE ? :-)
takže teď už budete muset chodit nejen do bydlení, ale také sem neb se budou fotky asi přesouvat sem a tam a tam a sem :-)
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 182 komentářů
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (15.4.2013, 1:11)
Simi, díky za informaci. Mně se to líbí, je to tak přehlednější. I když... pochybuju, že to bude dodržováno. Čím víc pravidel či zákazů, tím hůř se to dá ukočírovat.

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (venike) ID 21602, mimibazar.cz/venike (14.4.2013, 11:32)
nooooo, tak ja alespon dekuji Simi za informaci! 8-| ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) (L) (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (bonini) ID 17676, mimibazar.cz/bonini (12.4.2013, 13:08)
,-) to bude zase slušnej blázinec

ODPOVĚDĚT
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (12.4.2013, 10:43)
No panejo ,-) :-$ to zase někdo zozpoutal diskuzi |:o) (C)

ODPOVĚDĚT
pavlína K. (pavkar) ID 167799, mimibazar.cz/pavkar (11.4.2013, 17:41)
pro Andrea N.
Už nešlo odpovědět pod Vás ,-)
...já po Vás nechci aby jste mi něco vysvětlovala, já jsem se ptala, jak buzerace konkrétně probíhá...to, že to holkám vadí - mazání, přesuny - nechápu
Nevím, jestli je tak těžké pochopit, že to tady něčí je, ti mají nějaká pravidla, která, pokud se mi nelíbí a tak strašně mi vadí, nebo jsou pro mě nepochopitelná ( nevím kam mám vložit fotku, nebo vím, ale oni si myslí, že je to špatně a mažou ) tak se na to tady vykašlu, nebo si můžu ohledně ujasňování pravidel dopisovat s vedením ,-), nebo nad smazanou fotkou mávnu rukou (nevím jak vy, ale já mám fotky uloženy)..ale každý jsme jiný...
p.s . jsem tady déle než rok, fotky do bydlení jsem vkládala pravidelně - proto ta otázka ohledně buzerace se kterou tady nemám zkušenost (F)

ODPOVĚDĚT
Andrea N. (honeydew) ID 371249, mimibazar.cz/honeydew (11.4.2013, 18:47)
Pavlíno, o tom to je, my všechny ty jejich pravidla respektujeme, nic jiného nám ani nezbývá, když tu chceme zůstat ,-) to ale neznamená, že se nám to musí líbit

ODPOVĚDĚT
Marcela S. (ms16) ID 295263, mimibazar.cz/ms16 (11.4.2013, 15:41)
Myslím, že kámen úrazu je tady slovo bydlení. Je to široký pojem, pod který můžou spadat jak dekorace, tak fotky celých pokojů. Pokud musí být složka dekorace, tak by možná stálo za to přejmenovat bydlení např. na interiéry. Pak by to bylo třeba všem jasnější, co kam patří.

ODPOVĚDĚT
Kateřina N. (cherry.) ID 171867 (11.4.2013, 16:51)
NAŠE BYDLENÍ (stavba, exteriéry, interiéry a inspirace na bydlení)
slovník cizích slov:
interiér - vnitřní prostor, vnitřní zařízení architektonického prostoru ...takže všechno, co je zařízení bytu,domu- tedy všechno čím jsme byt, dům zařídili- tedy i dekorace...takže b yto jasnější už být nemohlo, kdyby nebyla ta potřeba vytvářet rubriky,aby bylo co kontrolovat a přeřazovat...úplně by stačilo pochopit, že interier je všechno, čím je vnitřní prostor zařízený..ale to by pak nebylo co kontrolovat a na co donášet a o to jde hlavně

ODPOVĚDĚT
Marcela S. (ms16) ID 295263, mimibazar.cz/ms16 (11.4.2013, 17:22)
děkuji za vysvětlení pojmu, co je interiér. Stejně si pořád myslím, že rozlišit mezi jednotlivou dekorací a interiérem jako celkem není test z matiky, a každý průměrně inteligentní člověk to zvládne. Tím nechci nikoho urazit, jen mi přijdou komentáře níže dost emočně vyhrocené.

ODPOVĚDĚT
Kateřina N. (cherry.) ID 171867 (11.4.2013, 17:44)
myslíte tedy, že dekorace není interier, že to není vnitřní zařízení bytu, domu, chaty? všechny časopisy o bydlení, pořady v TV se zabývají dekoracemi, jako osobitým vytvořením interieru...dekorace jso součástí interierů,to je nezpochybnitelné a je úplně zybtečné buzerovat kohokoliv za vložení fotek dekorací=interieru do Bydlení a je jen na tom,kdo vkládá, aby posoudil co pro něj je a není dekorace, to je právě o té individualitě a vyjádření sebe sama prostřednictvím vytváření interieru svého bydlení

ODPOVĚDĚT
Marcela S. (ms16) ID 295263, mimibazar.cz/ms16 (11.4.2013, 18:00)
máte samozřejmě pravdu, že dekorace je součást interiéru. Tady se ale bavíme o nové složce dekorace, a tam je snad jasné, co do takové složky patří a co ne. Snažím se pochopit Vaše "rozčílení", evidentně máte s MMB špatné zkušenosti. Já přispívám jen krátce a nesetkala jsem se s žádnou buzerací, ani mi nedělá problém rozlišit skupiny. Respektuji systém, který zakladatel MMB vytvořil. Pokud se mi tady nebude líbit, tak přispívat nebudu. A dál se s Vámi nechci dohadovat. Hezký večer

ODPOVĚDĚT
Jana A. (Adamja) ID 269567 (11.4.2013, 12:32)
:-$to bude zmatek ,-)

ODPOVĚDĚT
eliška s. (eliskaXL) ID 58002 (11.4.2013, 12:09)
a kde sekce dekorace je? nevidim ji,.... *-)

ODPOVĚDĚT
Martina K. (markízka) ID 28002 (11.4.2013, 13:40)
je to hned pod HLEDANY TEXT. Dejte normálně bydlení a pak najeděte HLEDANY TEXT a pod tím jsou podkategorie. Napsané menším písmem. (F)

ODPOVĚDĚT
Martina K. (markízka) ID 28002 (11.4.2013, 13:26)
Už jsem radila Jolaně, je to někde dole. (F)

ODPOVĚDĚT
Martina F. (Martina) ID 291754, mimibazar.cz/martina987 (11.4.2013, 10:59)
kam asi dáme na vánoce stromeček s dárky? do hobby nebo dekorace, nebo zahrada nebo že by bydlení? uprímně nechce se mi vkládat už nic, nesnáším buzeraci, a tady začíná být, pokud máte někdo nápad kam jinam se přesunout , uvítám jej....já nic neprodávám, nedělám si žádnou reklamu, vkládala jem pro svou zábavu a snad i někdy potěšení a inspiraci pro druhé....

ODPOVĚDĚT
Radka S. (Amiska) ID 7377, mimibazar.cz/amiska (11.4.2013, 14:16)
ale tady jste na soukromyych strankach, to neni buzerace, muzete svobodne odejit, zalozit si sve stranky, platit hosting a urcit si svoje vlastni pravidla, ktera vam vyhovuji a mate vystarano.

ODPOVĚDĚT
Martina F. (Martina) ID 291754, mimibazar.cz/martina987 (11.4.2013, 21:02)
pokud určím pravidla, musím je dodržovat u všech stejně, jelikož mám dost těchto debat ukončím je a svobodně odcházím..... nebudu první, a věřím že ani nebudu poslední....a buzerace to jednoznačně je, pravidla se neustále mění, a jsou pro každého jiná, ....

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (11.4.2013, 11:17)
Já bych ho dala do rodinných fotek
Marti nepřeháníte to už trochu?

ODPOVĚDĚT
Martina F. (Martina) ID 291754, mimibazar.cz/martina987 (11.4.2013, 11:48)
ne nepřeháním....

ODPOVĚDĚT
Kateřina N. (cherry.) ID 171867 (11.4.2013, 11:23)
do rodinných by jste to dát nesměla, tam smí jen fotky osob=rodiny...a Martina to vůbec nepřehání, naopak vážím si každého, kdo se nechce podvolovat nesmyslnostem, které slouží jen k dokazování si vlastmí moci a podporující donašectví

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (11.4.2013, 11:45)
Tak já taky nedonáším ani to nepodporuji, já se jen snažila vysvětlit, ale vzhledem k tomu, že to nemá smysl, odcházím (hello)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456261 (11.4.2013, 11:30)
Kačko, ahoj. Konečně někdo, kdo pochopil o co tu většině jde (hello) (hello)

ODPOVĚDĚT
Kateřina N. (cherry.) ID 171867 (11.4.2013, 11:46)
Ahoj Evi (F) (F) já to vím dávno....takové české přísloví- kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde...kdo má potřebu "vládnout" metody si vdycky najde...ta MOC veliká- přeřazovat fotky a trestat za "špatné zařazení" nebo za to chtít odpověd proč nedodržují vlastní parvidla- proč-protože já tu velím a já si můžu dělat,co chci...a ta MOC, že mi tolik lidí podlézá a udává na druhé...je to velký smutek,ale je to jen obrázek celku, to není jen na MMB, je to v lidech, že tohle chtějí a nechají si líbit a mají potřebu udavačství...to je v celé společnosti nejen tady...já respektuju každého, že je svébytná bytost, která ví jakou fotku si přeje kam vložit a nenapadlo by mě to posuzovat a vytvářet kategorie a kontrolovat je a podporovat udavačství, nedovedu si představit jaký život bych mělě tohle mít zapotřebí..vždyt je to tak jedno , kde ta fotka je, tak jedno...

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456261 (11.4.2013, 12:02)
Tak tak Kači. Jsem ráda, že nám jde o to samé. A jsem ráda, že jsi mě trkla ,-) fakt je to jen o té MOCI. Je to všechno zbytečné. Hezký den (F) (F) (hello)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456261 (11.4.2013, 11:22)
A proč do rodinných? Tam je jasně napsáno, pouze fotografie rodiny.

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (11.4.2013, 11:26)
Asi proto, že jsem předpokládala, že se stromeček fotí třeba s dítětem?
Pokud se to nesmí bez dítěte, dala bych ho do bydlení, nebo dekorací a klidně bych adminy otravovala, ať mi teda poradí, jestli do bydlení nebo dekorací
Tohle rozdělení byl nesmysl, jak už jsem psala a přesto jsem tu stále za zlou

ODPOVĚDĚT
Kateřina N. (cherry.) ID 171867 (11.4.2013, 11:52)
ale oni vám neporadí , já si s nimi psla mnohokrát a víte proč vám neporadí,protože sami nedodržují vlastní pravidla- nechápou, že když dají do pravidel slovo interier, že to slovo má jasný význam a je nesmyslné mi odepisovat, že mojí fotku přeřadili do rodinnýc,byt na ní není žádná osoba, protože ta fotka prý nikoho neinspiruje- absurdnost největší- jak mohou vědět zda inspiruje a nemají v pravidlech, že musí inspirovat protože to je nedokazatelné a navíc fotku dekorací tedy interieru dají sami tam,kde smí být jen rodina..ono to totiž žádná pravidla nemá je to jen o té MOCI přeřazovat a trestat a vytvářet potřebu donašečství..jde o tu MOC nad lidmi tady, chápete?

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (11.4.2013, 11:54)
Tak to pak jo, já s tím zkušenost nemám, tak nevím (F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Martina F. (Martina) ID 291754, mimibazar.cz/martina987 (11.4.2013, 11:51)
je vidět, že vy do bydlení nic moc nevkládáte, protože by jste zjistila, že určit správně kategorii je celkem fuška....

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (11.4.2013, 11:59)
Myslím si, že by mi to nedělalo problém.To, že nevkládám do bydlení neznamená, že nevím, co znamená slovo interiér.Rozhodně vím, že cukroví a kafe v detailu, kde není vidět vůbec nic krom uvedeného, není bydlení (F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456261 (11.4.2013, 11:33)
Já vás neberu za zlou, to vůbec né. A to je právě o těch pravidlech o kterých tu pořád píšu. Mají je nastavený tak, že se v nich nikdo nevyzná.

ODPOVĚDĚT
Andrea N. (honeydew) ID 371249, mimibazar.cz/honeydew (11.4.2013, 11:16)
Martí, já jsem přešla na Modrou střechu, jsou tam fakt prima holky, některý i odsud. A do svých alb si můžete vkládat cokoliv (Y)

ODPOVĚDĚT
pavlína K. (pavkar) ID 167799, mimibazar.cz/pavkar (11.4.2013, 15:27)
...taky mají pravidla, které je třeba dodržovat (F)
...taky se to některým nelíbí (F)

ODPOVĚDĚT
Andrea N. (honeydew) ID 371249, mimibazar.cz/honeydew (11.4.2013, 15:39)
Pravidla ale nejsou synonymem pro buzeraci (F) S pravidly tu nemá nikdo problém. Na MS jsem od prosince a zatím bez porušení jakéhokoliv pravidla, to je zajímavé, tady je porušuji každou druhou fotkou, čím to asi bude *-)

ODPOVĚDĚT
pavlína K. (pavkar) ID 167799, mimibazar.cz/pavkar (11.4.2013, 15:53)
*-)..a můžu se zeptat jak buzerace probíhá *-) přesunou fotku do jiné kategorie ? A následuje co ? Vyhrožování ?...Ptám se, protože nemám zkušenost.. a to, že by mi přesunuli fotky do kategorie o které si ti, co to mají na starost, myslí, že tam patří více, by mi bylo fakt šumák (F) ale chápu, že každý to má jinak.

ODPOVĚDĚT
Andrea N. (honeydew) ID 371249, mimibazar.cz/honeydew (11.4.2013, 16:09)
Pavlíno, těžko to budu vysvětlovat někomu, kdo nevkládá. Nemyslíte, že je zajímavé, že většině holek, které vkládají pravidelně to vadí? Tak až tu budete třeba rok a oni Vám smažou fotky, které mmj byly vloženy správně, pak se můžeme bavit. Ano, není to žádná tragedie, ani konec světa, však se z toho taky nikdo nehroutí, ale když něco vyrábíte, dáte do toho kus svého času a sebe, samo se to taky nevyfotí, pak k tomu dají holky komentáře a někdo přijde a smaže to, tak to přinejmenším zamrzí. Vás by to nemrzelo?

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Martina F. (Martina) ID 291754, mimibazar.cz/martina987 (11.4.2013, 11:51)
moc děkuji asi se přidám.... (L)

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (La Catchka) ID 12096, mimibazar.cz/lacatchka (11.4.2013, 11:26)
jéé Andí, to neznám, hned jdu mrknout!! :-)

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (upraveno 11.4.2013, 11:26)
tak ,ted riskuji,že se do mě pustíte,jak jsem netolerantní a je to přece jedno.Ale,musíte si uvědomit a v tom má Lenka pravdu,že tu není jen Vaše skupina kamarádek,ale tisíce lidí.A představte si,kdyby to admini nechali,at si sem dává každý co chce,jak by to vypadalo.Bydlení plné buchet,jídel k obědu,k večeři,snídaně,inzerce typu-mě se nehodí,kdo chce,inzertní a reklamní fotky na svůj obchůdek,které se sem rády dávají a podobné věci.takže pak někdo,kdo si zařizuje bydlení a hledá inspiraci,tak než se prokouše buchtama a andělkama a já nevím čím,tak se akorát naštve a vybodne se na to.Já vás chápu,že jste se tu spřátelili,ale tkuste si opravdu uvědomit,kolik sem chodí lidí a že ne každý má na vše stejný názor jako Vy.Vy si řeknete,vždyt je přece jedno,že sem dám upečený chleba a pozdravím holky,ale kdyby to tak dělal každý??Od toho tu sekce jsou.Vy řeknete je to jedno a s tím souhlasím,tak proč tedy lpě

ODPOVĚDĚT
Martina F. (Martina) ID 291754, mimibazar.cz/martina987 (11.4.2013, 12:00)
pak by měla být daná přesně pravidla a ta by se měla dodržovat..... není tomu tak....věřte, že to dopadne, tak že fotek razantně ubyde, vždyť vkládáme pro zábavu, mě samotné se nechce přemýšlet, kam vložím pohovku,zda je to byldení, nebo protože na ní nesedáme tak je to dekorace.... je to padlé na hlavu....

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (11.4.2013, 12:10)
to máte pravdu,ale nějaký řád při takové spoustě lidí prostě být musí :-$proto si myslím,že dekorace a bydlení je jedno a to samé,spíš by se hodila ta sekce inspirace jídlo (Y)Zkuste si opravdu představit,že hledáte nějakou inspiraci k bydlení a nejste schopna najít něco pěkného pod návalem buchet a snídaniček a obídečků a takhle by to dopadlo.Je fakt,že nekdy zmiznou fotky,které mi přijdou,že sem patří,ale že bych se nad tím pozastavovala,to ne.A osobně by mi bylo opravdu fuk,pokud by mi to někdo přesunul.Někdy to tady prostě vypadá jak v pekárně a inzertním albu a pak to odnesou i ty "nevinné fotky" :-$

ODPOVĚDĚT
Andrea N. (honeydew) ID 371249, mimibazar.cz/honeydew (11.4.2013, 14:51)
Terezo, já nevím, ale nikdy jsem si nevšimla, že by v Bydlení bylo přebuchtováno ,-) a naopak mi přijde, že se přemysťují zrovna fotky, které tam patří, ty které tam nepatří tam pozoruhodně zůstávají, myslím, že to je pointa všech těch, co se k tomu tady vyjadřují. Jinak já mám napravo šipku a pohybuji stránkou docela rychle, takže nemám vůbec problém přeskákat těch několik fotek, které mě nezajímají *-) Ostatně v dnešní době snad každý umí používat Google, některé i Pinterest, takže když nenajdu inspiraci tady, tak zkusím štěstí jinde.

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (11.4.2013, 15:02)
To Vám nikdo nebere (Y)ale tyhle stránky jsou soukromé a mají administrátory a ti prostě vytvořili sekce s fotkami a prostě ,když vidí,že je nějaká fotka špatně zařazená,tak jí přeřadí.Já nějak nechápu,o co Vám jde.Psala jsem již několikrát,prostě,když budu dávat fotky kam patří,tak se nemusím rozčilovat,že mi je přesouvají.Ono je těžké korigovat stránky ,kde je tolik tisíc lidí,aby to vyhovovalo všem,ale nějaká pravidla prostě jsou a oni prostě jen chtějí,aby se dodržovala.Já a Lenka jsme se jen snažily zkusit objasnit,co k tou zřejmě admini vedlo a vede.Nejsme admini,aby jsme něco vysvětlovaly,protože se tu pořád někdo uráží a chová,jak kdyby přesouvání fotek byla nějaká tragedie.To není u adminů zřejmě jen o buchtách,ale i o skrytých inzerátech a jiných fotkách,co sem evidentně DLE NICH nepatří.A jak píšu,pak to odnesou i fotky,které nemají.A to že některé zůstavají a některé se presouvaj

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (11.4.2013, 15:04)
přesouvají-to asi jen proto,že admini neřeší jen tohle a občas na nějakou tu fotku třeba zapomenou.Já se nechci hádat a ani nemám právo říkat,co zde má být a nemá,jen jsem napsala svůj názor,co si myslím,proč to tak je. (Y)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Andrea N. (honeydew) ID 371249, mimibazar.cz/honeydew (11.4.2013, 9:25)
Terezo, já se do Vás nepustím, myslím, že rozdělení na sekce je v pohodě, ale pochopte, že mnohdy se jedná o celou atmosféru fotky a ne jenom o kus chleba. Myslím, že je každé z nás jasné, že fotka háčkované čepice patří do Hobby, taky jsem ji nikdy v jiné sekci nenašla, ale když vložím fotku s polštářky na lavici a pozadí tvoří celá moje kuchyň, tak to zcela jistě patří do Bydlení, ano ty polštářky jsem tvořila já, je to moje hobby, ale nefotím pouze je, je nutné brát fotku jako celek a ne se jen zaměřovat na určité body na fotce a podle toho ji pak rozdělovat do sekcí, nedává to potom žádný smysl.

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (11.4.2013, 9:29)
jasně tohle chápu,ale třeba detailní fotky těch polštářků,už bych dala do hobby.Když to vyfotíte jako celek s kusem nábytku,tak je jasné,že to patří do bydlení,teda aspon podle mě (Y)Já se tady nechci pouštět do takových debat,je to zbytečné,jen jsem napsala svůj názor :)

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (broukova) ID 61060 (11.4.2013, 9:21)
,-) ,-) ,-)jste odvážná [A]já se snažíla do bydlení dávat bydlení ,-) :-$ale i tak na to může každý s toho tisíce mít jiný názor (F) (F) (F)prosím co tedy patří do bydlení???podle Vás...podle mne i ta andělka na poličce, domečky a bytečky, nábytek ,-)prostě je to věc názoru....co tedy očekáváte v bydlení???za fota *-)

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (11.4.2013, 9:27)
ted nemyslím dekorace na poličkách doslova,ale třeba detailní fotky andělek a různých výtvorů,neberte mě za slovo ,-)Já se sem chodím inspirovat,protože zařizuji,takže se inspiruji i dekoracemi umístěnými v interieru,ale nesdílím prostě ten názor,že jídlo sem patří.Prostě každý má na to jiný názor (Y)

ODPOVĚDĚT
Andrea N. (honeydew) ID 371249, mimibazar.cz/honeydew (11.4.2013, 9:43)
Ano, každý má na to jiný názor, ale sekce Pečení a Vaření tu není, tak kam s takovou fotkou? Pro mě teda jsou i ty fotky jídel inspirativní, třeba taková Lidunka(lidunkavr) má nádherné fotky, zkuste kouknout k ní do alba, není to jenom o té buchtě na talíři, ale i tom hrnku, lžičce, podtácku....

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (11.4.2013, 9:56)
Andy ale i kdyby ta sekce byla, stejně by jste to dávala do bydlení, protože máte partu holek v bydlení.
Já se taky ráda kouknu, spousta z vás to má doma krásné ale prostě určité fotky sem nepatří a už mi to trochu přijde jak když si malé holky brání svůj píseček a ostatní do toho nemaj co kecat.
Když to nebudete trochu korigovat, tak se vždycky najde nějaký prudič, kdo to napráší.Mě to je třeba fakt celkem fuk, já jen psala, proč si myslím, že se to takhle mění (F)

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (11.4.2013, 9:45)
No a to je to jsem tu psala,přepsala jsem to,ale-sekce pečení a vaření by byla dle mého lepší,než dekorace,protože ty bych hledala v bydlení a bylo by to vyřešeno (Y)Lidunka má nádherný fotky,to je jako z katalogu (Y)stejně jako u vás :)

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (broukova) ID 61060 (11.4.2013, 9:32)
když to bude takto pokračovat ,-)nebude bydlení! nikdo tam nevloží ani tu buchtu s tím hrnkem :-$budem koukat na inspiraci, manžel na štaflích (L)jídlo sem nepatří,ale vážně se nebudu hroutit když tam je (L)

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (11.4.2013, 9:39)
ale o tom to není,já jen říkám,že admini to prostě korigují,protože kdyby to třeba jídlo povolili,tak by sem každý začal dávat fotky snídaní,obědů a večeří a bylo by to jídlem zahlceno.Chápu,že jedna fotka nevadí,ale když jich je pak na stránce deset,tak chápu,že to lidem,hledající inspiraci k bydlení vadí.proto jsem ohleduplná a nefotím sem,co upeču (Y)ale nejde jenom o to jídlo,kolikrát je tu spousta fotek zboží-inzertních fotek,co přímo paní prodávají a pak se tu rozčilují,že jim byla fotka smazána.

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (broukova) ID 61060 (11.4.2013, 9:44)
z mého pohledu :-$jsou to hovadiny :-$často hlidají bydlení,bylo tam moc fotek :-$dnes už tam neni pomalu nic :^)není tam už na co koukat. +o(dříve tam bylo fotek kupa a pár tam nepatřilo no a? dnes je jich tak dvacet za den a o ničem [A] a za tím si stojím.... :-$ (F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (upraveno 11.4.2013, 9:14)
lpět na tom,že upeču chleba,tak ho musím dát do bydlení?Prostě ohleduplnost a tolerance na obou stranách.Protože kdyby každý dával všechno,kam se mu zachce,nemusely by tu vůbec ty sekce být.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456261 (11.4.2013, 9:24)
No a tom to je. Pravildla. Tam mají nedávat fota z netu. A kolik jich tu za den je. Napsali mi ,že tyto fota jsou již povolená. Proč to tedy neopraví? Mají to tam stále napsané. Proč se dělala zahrada? Když v hobby mají v pravidlech i fota zahrady a kytky. Vždyť oni je nedodržují také a o tom si myslím, že většině jde.

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (11.4.2013, 9:32)
jasně,proto říkám,že zařadím fotku,kam si myslím,že má být a pokud mi ji přehodí,tak je mi to úplně jedno (Y)

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (La Catchka) ID 12096, mimibazar.cz/lacatchka (10.4.2013, 22:58)
myslím, že taková sekce je v pohodě.. no, uvidíme.. *-) pěkný večer Simí (D)

ODPOVĚDĚT
Martina F. (Martina) ID 291754, mimibazar.cz/martina987 (10.4.2013, 21:53)
AHOOOJ VŠICHNI TO JE VTIP? ASI MI DOCHÁZÍ TRPĚLIVOST, KDYŽ JSEM SI PŘEČETLA KOMENTÁŘE NIŽE, NEMOHU UVĚŘIT , MNE NIKDY NENAPADLO, ŽE PŘESUNY JSOU NA ZÁKLADĚ UDÁNÍ???? BOŽE JÁ JSEM NAIVKA, MĚLY BYCHOM SE NĚJAK BRÁTNIT, PŘECE NEMŽEME NEUSTÁLE COUVAT? ALE JAK???? :-@ :-@

ODPOVĚDĚT
pavlína K. (pavkar) ID 167799, mimibazar.cz/pavkar (11.4.2013, 15:21)
...vyjít do ulic s transparenty....další varianta : hladovka (zajic)

ODPOVĚDĚT
Andrea N. (honeydew) ID 371249, mimibazar.cz/honeydew (11.4.2013, 9:32)
Martí, já jsem si toho vědoma už delší dobu, bylo mi hned jasné, že admini nechodí a nevytipují si sami jednu fotku a tu pak neustále přehazují, vždy se jedná o fotku, která prostě někomu vadí a stěžuje si na ní, že tam a tam nepatří. Občas je v Bydlení spousta podobných fotek a mizí vždy jen jedna, a shodou okolností je to vždy ta nejvíc inspirativní a ta, co dostává nejvíc komentářů *-).

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456261 (11.4.2013, 9:39)
Andrej, souhlasím, taky jsem si toho všimla. A spousta šikovných holek je pryč z tohoto důvodu. A co jich tu bylo,že :-$

ODPOVĚDĚT
Marcela V. (Marcela+) ID 38178, mimibazar.cz/marcelavitulova (10.4.2013, 22:15)
Marti taky jsme byla naivní, ale napsali mi to i admini, když jsme se domáhala vysvětlení, proč mám fotky jinde. Nechápala jsem, že na základě udání nějaké slepičky najednou jdou a rychle přesunují :-$ :-$ :-$ děs....všem pěkný večer (hello) (hello) (hello) (hello)

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Lenicka6) ID 93706, mimibazar.cz/lenicka6 (10.4.2013, 20:46)
:-ojá nééééééééééé ,-)jsem slepá (F)

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (10.4.2013, 20:40)
Holky mě je to celkem jedno, do bydlení chodím jen okouknout ať už bydlení, nebo dekorace, ale možná kdyby polovina z fotek nebyly hrnky s kafem a bábovka, neměl by někdo potřebu bonzovat a admini by neměli potřebu dělat tak detailní čistku (F)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (11.4.2013, 7:05)
A tohle je inspirativní ????
http://www.mimibazar.cz/rodinne_fotografie.php?album=178274
Jak pro koho a neřešila jsem to :-))

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (La Catchka) ID 12096, mimibazar.cz/lacatchka (11.4.2013, 8:59)
já bych Andy zase takhle neútočila, je to bydlení a každej má jinej vkus, pro někoho to určitě ispirativní je *-) (L)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (11.4.2013, 12:44)
Ale já Kačko neútočím, to jste špatněpochopila. Pro mě za mě ať si tam právě každý dá co chce, pro jednoho je inspirativní tohle pro jiného ne a tak dále. Uváděla jsem to jako příklad, že pro mě to insirativní není a neřešila jsem to, nepsala jsem hned adminovi, že to tam nepatří.

ODPOVĚDĚT
Andrea N. (honeydew) ID 371249, mimibazar.cz/honeydew (11.4.2013, 9:46)
Souhlasím, každý má jiný vkus, když to není inspirativní pro mě, neznamená, že to není inspirativní pro jiného, prostě fotky, co mě nazajímají přejdu a je to.

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (broukova) ID 61060 (11.4.2013, 8:51)
,-) ,-) ,-)proč ale né,je to bydlení je ,-)pro mne (P)o ničem tak jdu dál *-) *-) *-)nebo mám udělat bonzačku sojku :-D :-D :-Dtohle je do kolonky PODLAHA a ZDI ,-)pani to tam chtěla dát a dala já to toleruji...stejně tak nemůsí mít ona názor na mé fotky a je to pro ni nic neříkající... (F)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (11.4.2013, 12:46)
Konečně mě tady někdo pochopil, jak já to myslím (Y) (Y) (Y) (Y) (L)

ODPOVĚDĚT
Martina F. (Martina) ID 291754, mimibazar.cz/martina987 (10.4.2013, 21:57)
zásadně s váma nesouhlasím, do bydlení patří vše. co se týká byldení, tedy i hrnek s bábovkou, nebo kam by jste to zařadila? *-)

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (10.4.2013, 22:03)
Takže detailní záběr hrnku s kafem a kousek buchty je bydlení?
Zrovna tohle bych já třeba zařadila prostě do rodinných fotek ale ne do bydlení.
Pod bydlením si představuju bydlení jako takové, prostě jak kdo bydlí, nábytek, i ty dekorace, ale rozhodně ne hrnek s kafem.
Jen jsem psala, co podle mě vyprovokovalo adminy k tomu, aby se tu udělaly takové změny (F)
Třeba tohle je bydlení?
http://www.mimibazar.cz/rodinne_foto.php?id=4355493

ODPOVĚDĚT
Andrea N. (honeydew) ID 371249, mimibazar.cz/honeydew (11.4.2013, 9:52)
tak je to detail látky na žehlící prkno, ale také to pro někoho může být inspirace na látku na polštář nebo cokoliv jiného, možná před ním byla jiná fotka trochu z dálky, takže bych tipla, že patří. (hello)

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (11.4.2013, 9:59)
Nepatří, potah na látku na žehlící prkno není přece bydlení?To by pak bydlení mohlo být i košťátko a lopatka na smetí.
Spíš než dekorace, které měly zůstat v bydlení, se měla udělat sekce inspirace, nebo tipy do domácnosti, nebo něco takového

ODPOVĚDĚT
Andrea N. (honeydew) ID 371249, mimibazar.cz/honeydew (11.4.2013, 14:22)
Já se snažím nevkládat tu samou fotku několikrát, občas bych moc ráda třeba vložila detail, ale nevložím. Ale beru tuhle novou sekci pozitivně, třeba holky budou vkládat víc fotek, když maj teď od toho novou sekci ,-) ale chce to, aby tam lidi chodili a komentovali, jinak je to na nic. Kdyby lidi chodili i do dalších sekcí, tak by tady nevznikaly tyhle problémy, jenže Bydlení je nejnavštěvovanější, takže každý evidentně chce vložit fotku právě tam.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (11.4.2013, 11:50)
Právě si ale myslím, že zrovna takové fotky, jako je linecké na tácku odstartovaly tohle všechno.
Nebo třeba-někdo si koupí v Kiku klícku, dá foto jak to má naaranžované a to je v pořádku.
Pak ale dá přání dobrého dne s tou samou klíckou, pak to dá znova jako přání hezkého víkendu.Pak se na něco ptá a opět k tomu dá fotku klícky.To je asi špatně ne?

Mě to taky štve, protože jsem do bydlení chodila a teď budu muset ještě spešl do dekorací, ale některé reakce mi tu přijdou až moc ukřivděné

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Andrea N. (honeydew) ID 371249, mimibazar.cz/honeydew (11.4.2013, 11:23)
S tím souhlasím, fotky které jste vybrala do Bydlení nepatří, ale přemisťují se i ty, které tam patří a to vadí mě. Svoje fotky (které nejsou detailní a není to třeba čepice) dávám všechny automaticky do Bydlení, ale odsud se různě přemisťují. Chápu, že třeba fotka velikonočního mazance taky do Bydlení nepatří, ale do Rodinných určitě těště míň ,-) Nakonec jsem si tuto fotku šoupla do Hobby, ačkoliv pečení není moje hobby, tam mi jí už nechali *-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (11.4.2013, 11:11)
Andreo už nejde odpovědět, tak píšu tady
Bohužel z vašeho alba nepoznám, kde je která fotka zařazená.Nebo máte všechno v bydlení?
Příklad co podle mě je a není bydlení
Tohle je v bydlení, přitom to není bydlení
http://www.mimibazar.cz/rodinne_foto.php?id=3310310

Tohle je taky v bydlení a podle mě to je bydlení, vidím tam stůl a židle, prostírání, a ty mě mohou inspirovat
http://www.mimibazar.cz/rodinne_foto.php?id=3388075

Oboje jsem našla tak, že jsem dala bydlení a do vyhledavače napsala slovo ,,pečení".Vyjede toho spousty a půlka nemá s bydlením co dělat

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Andrea N. (honeydew) ID 371249, mimibazar.cz/honeydew (11.4.2013, 10:23)
Ano, ale taková sekce tady není. Ono to většinou není tak černobílé, tohle jste zrovna vybrala extrémní fotku, ale koukněte třeba ke mně, mám tam fotku polštářků na lavici v kuchyni, co na té fotce nepatří do Bydlení? nebo tu samou fotku jako mám ve statusu, co je na ní tak nevhodného do sekce Bydlení? proč jsou takové fotky přemisťovány? Dávám svoje příklady, ale denno denně je tu takových fotek hafo a já prostě nechápu, proč se přemisťují a co komu na nich vadí. Vemte si, že člověk si dá tu práci to vyrobit, uklidit, nafotit a pak se to jen tak smázne, protože to někomu nevyhovuje?

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Kateřina K. (broukova) ID 61060 (11.4.2013, 8:40)
*-) *-) *-)a neni to jedno,kouknu (H)na (P)ty co mne nezajímají tak nekoukám a je to ne????jestli dal někdo do bydlení psa na gauči nebo hrnek s kávou :-$i když je tam (P)o ničem tak tam je no a co???se nedivím že kupa maminek které inspirovali už jsou fuč . nač ta věčná šikana,pruzení atd. Je to úplně jednoduhé každý člověk jiný názor kam co dát... [A]nikdo nemůže čekat,že každý druhý z nás je na tom myšlenkově stejně ,-)jsou to vážně velká h....a (F)stačí jen tolerance (L)a nebude přesouvání a jiné a jiné :-$ (zip)

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (11.4.2013, 9:15)
To máte pravdu,každý člověk,jiný názor a neodhadne kam co dát.Ale právě proto jsou tu admini a roztřídí to a mě třeba vůbec nevadí,když dám špatně fotku a oni mi ji dají,kam dle nich patří (Y)

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (broukova) ID 61060 (11.4.2013, 9:28)
ano ale to není boj můj ,-)dělám věci jak nejlépe umém (pst)a toleruji ty co to vidí jinak (F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Martina F. (Martina) ID 291754, mimibazar.cz/martina987 (11.4.2013, 7:24)
pak je tedy bylední jen nábytek?určitě se najdou fotky co sem nepatří, ale takové to přesouvání mě nebaví.....a už vůbec nechci přemýšlet co je bydlení co dekorace co hobby, já taky dala nazdobený truhlík z okna do bydlení.... pro mne to je součásst mého bydlení, já to spíše brala, že v bydlení se sešla určitá skupina lidí,, já je třeba chci v neděli pozdravit, když tam dám fotku sebe a dcery, šup jsem vy rodinných, ale tam já nemám koho zdravit, tak to musím vyfotit křešlo, abych pozdravit mohla? já asi nepochopila ceý systém mmb, a tenhle co je nyní se mi nelíbí, a takový ti, kterým není líto něco bonzovat, to je pod mou úroveň....i já zvažiuji, zda tady chci zůstat..... (F)

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (11.4.2013, 8:31)
Ne vyfotit křeslo, pozdravy taky přece nejsou bydlení.Nejde o fotku, jde o smysl té fotky.
A jsou tu i fotky(pokaždé stejné), kde byl pozdrav ráno, v poledne, večer, asi to prostě zahlcuje server
Taky to berte tak, že do bydlení nechodí jen vaše skupina, chodí sem tisíce lidí.
Podle mě dělit bydlení a dekorace je nesmysl, já jen psala, co si myslím, že k tomu adminy vedlo, nic víc (F)

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (La Catchka) ID 12096, mimibazar.cz/lacatchka (11.4.2013, 9:05)
já si myslím, že pozdravit se fotky je prostě fajn, všechny si tu nabízíme tykání a chodíme se sem nejen inspirovat, ale i uniknout z reality, je to milý a není to jen o uzavřené komunitě, berou se všechny..

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (11.4.2013, 6:56)
Ano, mocpěkná látka na potah žehlícígo prkna, kterou bych si ráda koupila, tak se zeptám Bakoky, kam na ni.

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (11.4.2013, 13:57)
No,nevím kam to napsat,ale tohle už je trapný.To znamená,že kdo s Vámi nesouhlasí a má jiný názor,tak to hned píše adminovi??opravdu jak malá,jak není po mém a někdo si myslí něco jiného,tak je hned špatný a bonzák.Končím tuhle debatu,protože Vy máte evidentně pocit,že to tu patří jen Vám a jiný názor je špatný +o(Lenka se tady snaží vysvětlit,že jsou ty kategorie od toho,aby to tady mělo nějaký systém a ne že se bude vše rvát všude,to by nemusely být.A pokud tio nechápete Váš problém a to zřejmě vedlo admini a vede k přesouvání fotekJá zase nechápu,že stůj co stůj musí dát každou fotku do bydlení,i když se ví,že ji smažou,příklad to jídlo a pak se tady rozčiluje,že mu ji přetáhli jinam.Ježiš copak to je pro Vás tak důležité,kde máte fotku?Zkuste pochopit,že jsou lidé a je jich tu hodně,co se chodí inspirovat do bydlení a opravdu je otravuje projíždět fotky buchet a káviček.

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (upraveno 12.4.2013, 7:32)
No ,o žádném vyhrožování nevím,jen vím,že pokud někdo dá sem nebo do diskuze inzerci,tak pokud si toho všimnu,tak písnu,že si ona dotyčná koleduje o blokaci.To není žádné vyhrožování,jen konstatování a to je rozdíl.A několikrát mi došel vzkaz od těch lidí s poděkováním za upozornění,že děkují,že to nevěděli.Prostě je tu asi 300tis.lidí ,ne jen vaše skupina a chápu,že některé fotky jsou přesunuty ,aniž by musely být,ale to přece není tragédie?já ty sekce naprosto chápu.Vyfotím fotku,dám tam kam patří a nemusím se rozčilovat,že mi ji přesunou.Končím,je to zbytečná debata,kdo chce pochopí,kdo nechce nepochopí.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (11.4.2013, 14:17)
Nám právě je jedno kde tu fotku máme, tak proč nám je přesouvají jinam a určují, kde ji máme mít :-))

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (11.4.2013, 14:09)
Terko, vůbec nemám pocit, že mi to tu patří. Tento server má jiného majitele, pokud to nevíte. A myslím, že rychle zapomínáte *-) Vy si nepamatujete, jak jste mi tady vyhrožovala adminem ???

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Kateřina K. (broukova) ID 61060 (11.4.2013, 8:53)
toto kolonka LÁTKY ,-)nebo já to vidím na kolonku BAKOKA [A] [A] [A]

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (11.4.2013, 8:25)
No vidíte, a najust, přesto že to nemá s bydlením nic společného, tak budete dělat jakože super inspirace.Že jste si jí nevšimla dřív?
Andy nechci vířit nějakou debatu, já jen psala, že právě takové fotky, různé pozdravy vedly adminy k tomu, aby dělali čistky.Takové fotky, které skutečně nemají s bydlením společného vůbec nic.
Ne každá je tady z vašeho ,,klubu bydlenek" a skutečně je hrnek s kafem nebere a pozdravy taky ne
Naopak si třeba myslím, že dotazy ohledně rad na bydlení(malbu, zařízení atd) by sem patřit měly, protože do poradny většinou nechodí ty, co chodí do bydlení ,-)
Mám obavy, aby se nakonec bydlení jako takové nezrušilo uplně, to by byla škoda
(F)

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (11.4.2013, 14:48)
Eva B.
Ano, vidím, je jasně u vkládání, kopíruji
NAŠE BYDLENÍ (stavba, exteriéry, interiéry a inspirace na bydlení)

Všem zúčastněným se hluboce omlouvám, netušila jsem, že smějí přispívat jen bydlenky a ty, co do bydlení vkládají.
Já nevkládám do bydlení nic, protože momentálně přeměňuji(proto sem chodím na inspiraci) a nebudu fotit každý kousek zdi jen proto, abych něco vložila
To, že vy jste tu naštvané, vás neopravňuje k tomu, aby jste si to ironií a rejpáním vybíjely na ostatních
Takže ještě jednou velká omluva, netušila jsem, že nesmím (F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456261 (11.4.2013, 14:32)
A co máme pochopit? Jaká proboha pravidla, vy snad nějaká vidíte? Kde? Já se jen divím, proč jste se zapojila do této diskuze,když do bydlení nevkládáte. Vás se to přece netýká, pak se nedivte, že vás tu nikdo nepochopil. Jen sem chodíte pro inspiraci. Jak jste psala zkušenost s tím co se tady děje nemáte.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (11.4.2013, 13:15)
No asi ne, když se teď chcete zeptat, kde jí koupila, to by jste se přece zeptala už dávno.
Jinak nejsem tak hloupá, abych něco napráskala a pak sem šla psát, to by jste mě fakt urazila ,-)
Já se jen snažila , aby jste pochopily vy všechny tady, proč se to děje, aby jste pochopily, že si za to svým způsobem můžete samy.
Jako fakt jsem docela v šoku, jaké myšlenky mají některé něžné bydlenky, co si přejí krásné dníky plné pohody, sorry, ale tohle jste přehnala. (zip)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (11.4.2013, 12:54)
Moc jsem Vás nepochopila s tím, že jsem si té inspirace nevšimla dřív ???
Jak vy můžete vědět, kdy si já jí všimla. Všimla jsem si jí dřív, zakroutila nad ní hlavou a šla dál, prohlížet si jiné fotky. Kdežto vy a Terka by jste zvolily zřejmě takovou cestu, že by jste hned písly adminovi, že to pro Vás není inspirace, že to tam nemá co dělat. Jako to asi děláte při ostatních fotkách, které zrovna pro Vás nejspu inspirativní.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Kateřina N. (cherry.) ID 171867 (11.4.2013, 11:35)
Lenko přečtěte si, jak sám majitel MMB upřesnuje kategorii Bydlení- je tam i slovo interiery- najděte si,co to slovo znamená- je to zažízení vnitřního prostoru- tedy VŠECHNO čím jsme ten prostor zařídili a to jsou i látky,dekorace, hrnek i když v něm je kafe, prostě všechno a další slovo u Bydlení je inspirace a tam se bejde úplně ale úplně všechno, protože každého inspiruje něco jiného..a hlavně tohle celé je naprosto zbytečné a kdo chut a čas kontrolovat a posuzovat navíc udávat ten to má sám v sobě hodně těžký...já osobně nežiju MMB a respektuju každého, jakou fotku zvolí a vloží do Bydlení ale i jinam, vím že jsou to svéprávné bytosti a nemám potřebuje je kontrolovat...jediné,co bych důsledně kontrolovala jsou obnažené děti na fotkách,ale to se naopak toleruje

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Kateřina V. (La Catchka) ID 12096, mimibazar.cz/lacatchka (11.4.2013, 9:10)
a co kdyby zrušili rovnou celej mimibazar, to by se to krásně vyřešilo, žádný pozdravy, kafe, kámošení, špatný zařazování.. prostě klid..

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (10.4.2013, 21:34)
Ale Lenko, to samé zas někdo jiný může říct o jiných fotkách. Vždyť od toho to tady snad je, aby si v tom bydlení nebo jinde každý našel to svoje. Co je špatného na buchtě, kterou se inspiruje spousta z nás a odpoledne ji upeče ??

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (10.4.2013, 22:18)
Andy já vím, ale prostě jsou taková pravidla, je to v sekci bydlení a buchta přece není bydlení.
Vím, že se tady mezi sebou znáte a inspirujete se různě ale někdo se sem chodí inspirovat bydlením a toho fakt buchta nezajímá (F)

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (broukova) ID 61060 (11.4.2013, 8:47)
tak ať na ní nekouká :-p :-p :-pje to jenom fotka nejde o život...najdu co mne zajímá a je to (zip)když tam nic pro mne neni přínosné jdu dál (F) (F) (F)na internetu je kupa věcí co mne nezajímá a taky nikoho nešikanuju....tak to je (F)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456261 (11.4.2013, 9:41)
Děkuji, že jste mě pochopila :-), ale je fakt, že je to na nic (hello)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456261 (upraveno 10.4.2013, 22:56)
A jaká pravidla myslíte? Ta nesmyslná?Podívejte se na pravidla hobby, zahrada,rodinné. U rodinných píšou fotky rodiny. A to je v pořádku, že tam cpou všechno možné?V hobby mají i zahradu a kytky. Dokonce píšou, že se nesmí vkládat fota stažená z netu a těch tu je každý den spousta. Toto jsou nějaká pravidla? To je jak v Kocourkově.

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (10.4.2013, 22:59)
Vůbec jste mě nepochopily +o(

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456261 (11.4.2013, 11:17)
Proč?Tady jde přece hlavně o pravidla.Snad je musí dodržovat obě strany.Toto mě štve.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Kateřina K. (broukova) ID 61060 (11.4.2013, 8:55)
(kocka) (kocka) (kocka)pochopila jsem Vás,ale je to vážně jedno nemyslíte |:o) |:o) |:o)tohle je nekonečný :-$ ,-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Marcela V. (Marcela+) ID 38178, mimibazar.cz/marcelavitulova (10.4.2013, 22:16)
ahoj Andry to je chaos co :-D :-D :-D jsem z toho blázen, ale aspoň si teda budu moci dát někam hrnek :-$ :-$jinak mi šoupli do rodinných, což teda nechápu (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456261 (10.4.2013, 22:45)
Marcel, dobrý večer. Mně admin napsala, že bydlení je nejnavštěvovanější sekce, tudíž to hodně kontrolují. A fotky které tam podle nich nepatří, zařadí do rodinných proto, abych si je poté správně zařadila 8-|. No tak v bydlení dělají čistku a v jiné sekci bordel. Raději přidají dekorace a bude to ještě horší.

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (La Catchka) ID 12096, mimibazar.cz/lacatchka (11.4.2013, 10:24)
Evi já vím, mě to hrozně štve, podle mě je to uplně zbytečná a nesmyslná buzerace, navíc ještě ženskejch, který jim tu dělaj kšefty, no ale co naplat..jsme na to krátký.. ale sekce dekorace mi přijde v pohodě, třeba, když se přesunem tam, tak nám daj pokoj, myslím, že proto jí zřídili.. *-) tak se na tebe a ostatní těším v dekoracích!!! (L) (L) (L) hned tam jdu šoupnout svou novou dekoraci ,-) ,-) ,-) (D)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456261 (11.4.2013, 10:30)
Přesně, je to zbytečná debata 8-| Dle mého názoru jde opravdu jen o ty pravidla, ano máme je dodržovat ale oni také. A hlavně je mají opravit aby se vědělo co kam vkládat. Hlava mi to nebere. Jasně teď se většina přemístí do dekorací. Kačko, hezký den (hello)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Kateřina V. (La Catchka) ID 12096, mimibazar.cz/lacatchka (10.4.2013, 22:57)
ahoj holky, je to prachobyčejná buzerace, myslím, že je to především o komunitě a to někomu dost nevoní, to je celé, tady se nebude nikdo kamarádit, tady se bude inspirovat podle pravidel a basta, když né, tak podmínka, pak dutka a nakonec stopka.. ^o) (tudledudle) (dance) (jazyk)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456261 (11.4.2013, 9:35)
Kačko, přečti si ty pravidla, a hlavně co patří do rodinných, hobby, bydlení a zahrada. Vždyť to nedává žádný smysl. Do hobby prý patří i zahrada a kytky. Proč je tedy zahrada zvlášť? +o( Oni vždy udělají novou sekci ale pravidla neopraví. Fotky které podle nich nepatří do bydlení šoupnou do rodinných 8-| přitom v pravidlech mají fotky pouze rodiny. A další a další. Tak budeme chodit pouze do dekorací a snad bude klid.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Lucie Z. (Lucy33) ID 221460, mimibazar.cz/lucy33 (10.4.2013, 20:23)
:-D 8o| simi, já to nechápu !! co komu vadí na dekoracích v interiéru = BYDLENÍ - že se to musí oddělovat !?????????? To jako Dekorace nepatří do bydlení ?? *-) mno, já mám jen dvě vš, tak jsem na tohle skutečně krátká :-D :-D (flower) (hello)

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (La Catchka) ID 12096, mimibazar.cz/lacatchka (10.4.2013, 23:00)
:-D :-D :-D :-Dtomu rozumí jen ti nahoře ,-) ,-) ,-) ,-) (pst) (smich)

ODPOVĚDĚT
Lucie Z. (Lucy33) ID 221460, mimibazar.cz/lucy33 (11.4.2013, 20:36)
,-) (H) :-D kačko, ale zas si myslím, že když "ti nahoře" = majitelé určí pravidla, tak holt nezbývá než je buď respektovat, nebo odejít.. hádat se nemá smysl.. já jsem už na respektování pravidel tak nějak zvyklá ,-) akorát se to tu dost kvůli tomu vyhrotilo, což je škoda.. moc zdravím k vám domů (F) (hello)

ODPOVĚDĚT
Xeňka W. (xeňka.) ID 123478, mimibazar.cz/xshopping (10.4.2013, 18:59)
Nevšimla :^) A jsem zvědavá, jak to člověk bude za chvíli hodnotit - co je ještě bydlení a co dekorace +o( ,-)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (10.4.2013, 21:35)
Nebojte, ony se najdou ty, které to za Vás ohodnotí :-D ,-)

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (La Catchka) ID 12096, mimibazar.cz/lacatchka (10.4.2013, 23:01)
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D (Y)

ODPOVĚDĚT
Xeňka W. (xeňka.) ID 123478, mimibazar.cz/xshopping (10.4.2013, 21:52)
(Y) (Y) (Y) :-D

ODPOVĚDĚT
EVA P. (E-VA) ID 196940, mimibazar.cz/axa (10.4.2013, 18:51)
*-)niektoré dámy to pochopili asi tak, že ide o novú kategóriu, do ktorej sa pridávajú fotky ako tu, do Bývania, dedukujem podľa diskusie nižšie - ale to je kategória na inzerciu-predaj vecí - v lište naľavo ....to asi z bonzovaním nemá nič-napriek tomu, že ja takéto praktiky tiež nieschvaľujem a sú mi priam odporné,
dobrého predajcu, ako ste Vy, Simonka, si stále ľudia nájdu.... (L)

ODPOVĚDĚT
Kateřina N. (cherry.) ID 171867 (10.4.2013, 18:55)
není to na prodej dekorací, je u ní napsáno, že nesmí sloužit k prodeji

ODPOVĚDĚT
EVA P. (E-VA) ID 196940, mimibazar.cz/axa (10.4.2013, 20:25)
dobrý večer prajem, p. Kateřino, tak máte pravdu, ja som hovorila o inej kategórii,
to asi bude každému jasné, kto to v Bydlení našiel skôr ako ja, ja som hľadala inde, čo už :-$

ODPOVĚDĚT
Radka Š. (Raduška78) ID 216755, mimibazar.cz/raduska78 (10.4.2013, 18:50)
teď jsem si toho všimla, nooo, to aby nám ale ještě udělali rubriku vaření pečení, protožeto asi zase za chvilku neprojde, že se to dává do dekorací :D

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (broukova) ID 61060 (upraveno 10.4.2013, 18:31)
*-) *-) *-)co co co (tudledudle)a já kde jsou děvčata z bydlení a oni v dekoracích,aháááá

ODPOVĚDĚT
Celkem: 38 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>