sedačka z JENY
Do tří měsíců třetí reklamace-dnes došel papír,reklamace zamítnuta.Na sedačku jsem si klekla při zatahování závěsu a propadla jsem se.Nemáte někdo zkušenost jak s Jenou postupovat.Tento krám doma nechci!děkuji
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 17 komentářů
Kristýna M. (Krikri46) ID 165583 (11.5.2013, 12:10)
souhlasím, pošlete ČOI - já se tak domáhala reklamace kočárku, který se táhla skoro rok, paní z internetového obchodu mě pořád tahala za nos a nakonec mi řekla, že vlastně reklamaci neuznávají. Naštvala jsem se, kontaktovala telefonicky ČOI (musíte kontaktovat tu, kde má sídlo firma) ti mi po tlf poradili, co všechno potřebují ode mě (chtěli emailovou komunikaci a popsat podrobně problém). Za týden mi volala paní, že teda reklamaci uznávají, ale že tu ČOIku jsem posílat nemusela. Napařili jim hned pokutu :-) a reklamace byla vyřízená raz dva - to už jsem trvala na odstoupení od smlouvy, protože jsem byla vytočená až až a chtěla to dotáhnout do konce! Tak do toho! Nesmíme se sebou nechat zametat! Prodejci spoléhají na to, že neznáme naše práva !!!

ODPOVĚDĚT
Barbora D. (Jarkunka) ID 157128, mimibazar.cz/jarkunka (11.5.2013, 14:08)
dnes večer se na to chystám :)ještě zkusím napsat jeně,kde to chystám podat,ale podle předešlé komunikace,myslím,že opět neodpoví :(
děkuji za povzbuzení (clamp)

ODPOVĚDĚT
LENKA H. (NEJDE) ID 194735 (10.5.2013, 20:25)
Báro známá mám skvělou zkušenost s českou obchodní inspekci,šla to pak nahlásit přímo tam.Vše pak prošlo jako po másle.Zkuste to máte na to právo. :-$ :-$

ODPOVĚDĚT
Barbora D. (Jarkunka) ID 157128, mimibazar.cz/jarkunka (10.5.2013, 20:43)
a jim se to platí?mám jim volat?nebo psat? :-(Nemám zkušenosti...nevím jak postupovat..

ODPOVĚDĚT
LENKA H. (NEJDE) ID 194735 (10.5.2013, 21:12)
Báro neplatí na to mám každý právo.Nevím odkud jste,ale bývá skoro na každém městském úřadě alespoň ve větším městě nebo by vás měli nasměrovat tam kam spadáte.Určitě najdete spojení i na netu.

ODPOVĚDĚT
Zdeňka K. (kroupz) ID 277954, mimibazar.cz/kroupz (10.5.2013, 10:54)
(N)Já mám špatné zkušenosti s Jenou!!!/sice z jiného -obj.jsme si kuchyň,která nestála málo a oni nám tam dali jiné úchyty/jejich chybou,a nechtěly uznat reklamaci,no hrůza,přitom šlo o úchyty né o kuchyň,která stála o hodně více než blbé úchyty,po dlooohém vymlouvání,museli jsme řešit přes ředitelku atd...asi po 2-3měs.jsme se dočkaly a mohli otvírat kuchyň se správnýma úchytama,tak přeji mnoho štěstí.S chováním Jeny už bych nechtěla přijít do dalšího kontaktu. (L)

ODPOVĚDĚT
Barbora D. (Jarkunka) ID 157128, mimibazar.cz/jarkunka (10.5.2013, 20:21)
:-(já nevím co dělat...ještě jsem nic nevymyslela....
napíši na zákaznický servis jeny auvidím....ale nedoufám :(

ODPOVĚDĚT
Olga J. (ólinuška) ID 161504, mimibazar.cz/olinuska (10.5.2013, 8:01)
My máme od Jeny sedačku skoro 5 let a jsme max.spokojeni. Stále jako nová :-)

ODPOVĚDĚT
Barbora D. (Jarkunka) ID 157128, mimibazar.cz/jarkunka (10.5.2013, 9:41)
Záleží jestli se jedná o Polsko nebo česko-výrobou :(

ODPOVĚDĚT
Věra Schmid (Pavlisová) (Nička a Robinek) ID 3483 (9.5.2013, 20:41)
Řešte to přes ČOI (česká obchodní inspekce)...dáte ji veškeré podklady a oni to vyřeší za Vás. Uvidíte jak rychle a rádi reklamaci vyřídí ,-)
Já jsem takto řešila nejeden problém musím jen doporučit.

ODPOVĚDĚT
Michaela W. (MÍŠA & FÍK) ID 24449 (10.5.2013, 7:48)
Věro, jste si jistá, že ČOI poskytuje tyhle služby o kterých píšte ?
Netvrdím, že to tak není, zkušenosti nemám, ale dosud jsem měla za to, že právě ČOI nevstupuje do sporu dvou dalších stran...nebo jak to napsat.....
Že zákazníkovi poradí jak postupovat, kam se obrátit, může na popud stěžovatele poslat kontrolu, ale tímto, co vy popisujete, se nezabývá.
Máte nějaké osobní zkušenosti ? Díky, M.

ODPOVĚDĚT
Barbora D. (Jarkunka) ID 157128, mimibazar.cz/jarkunka (10.5.2013, 7:07)
zkusím děkuji....a to se platí? :-o

ODPOVĚDĚT
PETRA V. (KAPLICKO) ID 190964, mimibazar.cz/kaplicko (9.5.2013, 19:46)
Napište jim email ,že všechno zmedializujete a uvidíte jak peníze vrátí (Y) (Y) (Y) (Y)televize se bojí jako čert kříže ,-) ,-) ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Barbora D. (Jarkunka) ID 157128, mimibazar.cz/jarkunka (10.5.2013, 7:08)
to jsem zkusila bez reakce :-(

ODPOVĚDĚT
Monika G. (MonaLisa) ID 46092, mimibazar.cz/monalisa (9.5.2013, 18:26)
Zdravím,

zkušenost s Jenou nemám, ale zato mám sedačku z XXXlutzu, podobnou jako vy, stála mě 26 000 a je to hrůza, po prvním měsíci mi praskl šev, žmolkatá látka do půl roka, no děs. Vypadá jako bych jí měla 10 let. Asi to budu muset také reklamovat, ale když to tak slyším, ani se mi do toho nechce. Vám přeji ať uspějete ať už to bude jakýmkoli způsobem.

Pevné nervy a krásný zbytek dne přeji Monika

(hello) (hello)

ODPOVĚDĚT
Petra Š. (petrus1982) ID 19950, mimibazar.cz/petrus1982 (9.5.2013, 15:23)
Tak při třetí reklamaci se mají vracet penize (Y)tak se asi brání..... +o( no nedejte se (box)

ODPOVĚDĚT
Barbora D. (Jarkunka) ID 157128, mimibazar.cz/jarkunka (10.5.2013, 7:09)
ale musí se prý jednat o tři stejné reklamace :-(

ODPOVĚDĚT
Petra Š. (petrus1982) ID 19950, mimibazar.cz/petrus1982 (10.5.2013, 9:50)
(Y) (Y) (Y)tak držím palce......je to teda hruza,takových peněz a nárok nemáte na nic....já mám sedačku z malého obchodu na Vinohradech a po 9 letech to celkem jde,akorátse jeden kus trochu proseděl a je trochu propadlý oproti tomu druhému.... |-) no až pujdu pro novou,tak jdu do Ikea.... (Y)

ODPOVĚDĚT
Věra Schmid (Pavlisová) (Nička a Robinek) ID 3483 (9.5.2013, 20:42)
Je to tak, že tři reklamace a pokud se reklamuje po čtvrté tak musí dle zákona vrátit korunky :-$

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (9.5.2013, 13:28)
Já mám od Jeny kuchyň-7 let a maximální spokojenost *-) Tak snad ještě vydrží ,-)

ODPOVĚDĚT
Barbora D. (Jarkunka) ID 157128, mimibazar.cz/jarkunka (10.5.2013, 7:09)
to Vám závidím :-(

ODPOVĚDĚT
Dana H. (Damika) ID 42289, mimibazar.cz/damika (9.5.2013, 13:17)
Dobrý den, mám objednanou sedačku z Jeny- Duo Panama. Není to doufám ona co máte vy? Obraťte se na ČOI , člověk se musí bránit, vždyť to není věc za korunu, no i kdyby))

ODPOVĚDĚT
Pavlína C. (Pavča 72) ID 462533 (9.5.2013, 15:40)
Dani, sedačku Duo Panama, máme od listopadu a naprostá spokojenost, potahová látka super vůbec nic na ní neni vidět a to máme tři dětičky, já jsem moc spokojená. (hello) (hello)

ODPOVĚDĚT
Simona K. (Sima K.) ID 161351 (9.5.2013, 13:02)
tak s Jenou zkušenost nemám ale koupili sme před 3 týdny sedačku v mobelixu dovezli domu,manžel složil sedl si na ni a hups a seděl skoro na konstrukci ,opěrky totálně měkké no prostě sem byla na nervíky tolik let sem čekala na novou a hned byl problém okamžitě sme volali chtěli foto poslat a mohu říct že do 2 pracovních dnů volali že nám ji vymění a jeli sme pro novou,doufám že i u vás to dopadne dobře protože takové nervi co jsem zažila těch pár dní nikomu nepřeji hodně úspěchů přeji

ODPOVĚDĚT
Petra Ulmanová-Kadlecová (Ulmanova2019) ID 158066 (9.5.2013, 12:32)
Určitě by jsem se obrátila na DASKU a ty vám poradí co a jak,ale toto by jsem si nenechala líbit.Oni řeší na to že jsou velký komplex a lidi se jich bojí.

ODPOVĚDĚT
Michaela K. (misikralova) ID 440116 (9.5.2013, 12:17)
Máme sedačku z Jeny rok a půl, myslím dokonce, že upně stejný potah. Stála 39.000,- po třech měsících se začala žmolkovat po roce jsem reklamovala i s fotkami sedačky - jak vypadala po třech měsících po devíti a po roce. - zamítli mně to také třikrát s tím, že používáme na sedačce deky. Při třetí reklamaci přijel pán se stroječkem na žmolky a začal mně ukazovat - jak mám sedačku udržovat !!! Do protokolu jsem napsala, že s tím nesouhlasím a tím to skončilo... Mluvila jsem se znalcem a on říkal, že je to nekvalitní látka. Ale at se připravím na zdlouhavé řešení. Sedačka vypadá jak hadr na zem a lítat po soudech se mně nechce...a oni na to hřeší. Od Jeny už nikdy nic - neseriózní a arogatní jednání . (N) (N)

ODPOVĚDĚT
Barbora D. (Jarkunka) ID 157128, mimibazar.cz/jarkunka (10.5.2013, 7:10)
ano to chování a přístup je katastrofa :-(

ODPOVĚDĚT
Markéta L. (Grétka) ID 14862, mimibazar.cz/margaretka (9.5.2013, 11:57)
*-) *-) *-) zkuste Českou obchodní inspekci , nám zatím vždy pomohli (F)

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Jezecek2007) ID 194019 (9.5.2013, 11:10)
Baruško, bohužel,pak zbývá jedině soud (a to by bylo asi drahé).Zkuste se obrátit na některou organizaci na ochranu spotřebitele (spotrebitele.info),měli by vám poradit, jak postupovat.
Hodně štěstí.

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (9.5.2013, 11:08)
A z jakého důvodu reklamaci zamítli? :-o

ODPOVĚDĚT
Barbora D. (Jarkunka) ID 157128, mimibazar.cz/jarkunka (9.5.2013, 11:29)
prý nevhodnou manipulací :-(

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (9.5.2013, 11:33)
manipulací? copak u vás doma žije stádo slonů? rozhodně bych se odvolala, chtěla nové posouzené a zároveň bych upozornila, že nebudu váhat udělat odborný posudek a úhradu žádat po nich, samozřejmě i případné soudní výlohy. Nenechte se odbýt.

ODPOVĚDĚT
Lucie M. (Maralicka) ID 156419 (9.5.2013, 10:29)
8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| Neporadím, ale je to teda hrůza :-| 8-| Kolik jste za ni dali :-S

ODPOVĚDĚT
Barbora D. (Jarkunka) ID 157128, mimibazar.cz/jarkunka (9.5.2013, 11:03)
jedná se o sedačku rozkládací jsem zapomněla uvést....
byla v akci z 21000 na 15000
:-(

ODPOVĚDĚT
Lucie M. (Maralicka) ID 156419 (9.5.2013, 12:31)
Člověk šetří a pak takto dopadne, to je teda k vzteku (zip) (zip) (zip) (zip) Snad Vám tady někdo poradí (F)

ODPOVĚDĚT