Nemám ani peníze ani zboží....co s tím?
Rádkyně moje poradíte mi. Koupila jsem si tady zboží,to jsem po domluvě vrátila a chtěla výměnu.Paní souhlasila,ale do dnešního dne nemám peníze ani zboží a je to bez cca 4dní 2měsíce. Co mám dělát,kam se obrátit? Děkuju moc.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 4 komentáře
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (8.9.2013, 13:30)
Kontaktujte prodávající a znovu žádejte řešení. Koukněte, jestli se vůbec přihlašuje. Zároveň, pokud zjistíte, že normálně na MMB chodí, dejte negativní hodnocení. Dva měsíce je zatraceně dlouhá doba na zaslání peněz nebo minimálně omluvy a zdůvodnění proč dosud peníze nevrátila. Nebojte se obrátit se na administrátory pokud nebude chtít věc řešit. Jsou to správci MMB a mohou vám pomoci. Hodně štěstí. (F)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (8.9.2013, 7:24)
Kontaktujte prodávající - mail, telefon, písemně... - napište stručně popis vašeho nepovedeného obchodu, datum vrácení zboží a položte otázku, proč ještě nemáte peníze zpět na svém účtu.
Jaká má hodnocení?
Jaká byla komunikace?
(F)

ODPOVĚDĚT
Eva F. (Adélka+Terezka) ID 24072 (7.9.2013, 21:52)
o koho se jedná? písněte negativ, pokud jste písla kontaktujte adminy (F)

ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Visalaje) ID 283999, mimibazar.cz/visalaje (8.9.2013, 10:44)
admin nic neudělá-neřeší tyto problémy (skolak)

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (8.9.2013, 12:53)
Admin naopak kontaktuje dotyčného a snaží se o nápravu (H)

ODPOVĚDĚT
Markéta D. (mardolinka) ID 41130, mimibazar.cz/mardolinka (8.9.2013, 11:30)
proc by je neresil?Ja se na ne obratila 2x a vzdy mi pomohli (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (7.9.2013, 21:47)
Napište na podporu Mimibazaru (F)

ODPOVĚDĚT