co k vánocům holčičkám 5 let a 13 m ?
chceme potěšit tyto 2 holčičky, ale doma mám kluky a nevím, co by se holčičkám v tomto věku líbilo.....moc děkuji za rady
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 17 komentářů
Kateřina P. (katice) ID 171117 (30.12.2013, 17:58)
Dobrý den, také jsem dnes četla článek (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) [A] [A] [A] [A] [A] [A] (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Jindřiška Z. (inaina) ID 195935 (30.12.2013, 13:56)
(Y) (Y) (Y)Simonko dnes o Vás píší v Blesku jste [A] [A] (L) (L) (Y) (Y)Přeji Vám i celé rodině hooodně zdraví,štěsti a lásky v novém roce ^o) ^o) (clamp) (clamp) (hello) (pl)

ODPOVĚDĚT
Jindřiška Z. (inaina) ID 195935 (30.12.2013, 13:56)
(Y) (Y) (Y)Simonko dnes o Vás píší v Blesku jste [A] [A] (L) (L) (Y) (Y)Přeji Vám i celé rodině hooodně zdraví,štěsti a lásky v novém roce ^o) ^o) (clamp) (clamp) (hello) (pl)

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772 (19.12.2013, 20:00)
nikdy mě nepřestane překvapovat potřeba lidí vymezovat se k něčemu, na co se nikdo neptá. 5leté bych koupila třeba zažehlovací korálky a 13měsíční malé golfky s měkkou panenkou.
Simi vám přeji hezké Vánoce. (L)

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (19.12.2013, 21:52)
Šári, díky (L)....jsem ráda, že jste pochopila podstatu věci a ctíte poradnu - od slova radit, protože diskuze je v jiném sloupci ,-)....krásné vánoce vám přeji (andel)

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (20.12.2013, 11:06)
Simčo omlouvám se...to je asi moje vina. Nechtěla jsem moralizovat, jenom mě hned praštilo do očí, že tam některé příjmy chybí *-) příště si radši (zip) nebo sednu na ruce ,-) hezký den! (C)

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (21.12.2013, 9:45)
to je fuk, Táni ,-)......však kdyby se ta " rada " nezvrtla v diskuzi u této fotky, bylo by to u jiné, jak je v poradně zvykem +o( ,-) ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Petra J. (Pet293) ID 74298, mimibazar.cz/jordanpetra (19.12.2013, 20:02)
(Y) (Y)Líp bych to nenapsala

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (19.12.2013, 21:53)
(L) (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (19.12.2013, 16:30)
Já bych tedy nepomohla, i když děti nemůžou za pitomé rodiče. Tak pětiletá - stavebnice, LPS, panenka, obrázková knížka, plyšák, puzzle, malovací set, něco na tvoření - korálky, pěnové výstřižky na lepení - nevím kolik chcete investovat. Mladší holčička je jednodušší - zvukové nebo světelné hračky, obrázková pevná kniha, pěnové puzzle na podlahu...

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (19.12.2013, 21:54)
díky za radu....už jsem něco koupila a doufám, že to holčičkám udělá radost :-$

ODPOVĚDĚT
Dája O. (dajka1) ID 11736, mimibazar.cz/dajka1 (19.12.2013, 16:19)
Přečetla jsem si článek... holčičkám kupte sladkosti+ stavebnici, malé mluvící hračku, kočárek....
Zbyde nám méně peněz, nekupuji kraviny a platím zálohy!

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (19.12.2013, 21:59)
díky za radu....dětem zítra posílám sladkosti a dárky :-$

ODPOVĚDĚT
Lucie D. (lucijee) ID 4318, mimibazar.cz/lucieda (19.12.2013, 14:29)
Do poradny moc nechodím a zůstanu u toho i dál....
Já nevím, Vy tu někde čtete, že té rodině máte pomáhat? Že máte něčím přispět?
Dotaz zněl, že paní má kluky a neví co pořídit holčičkám.
Simona dole píše, proč to chce udělat, tak snad je to dost pochopitelný. Předpokládám, že nechtěla slyšet, kolik kdo protopíte, prosvítíte a projíte...

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (19.12.2013, 22:20)
Luci, díky za podporu...já už se tomu musím smát ,-)....proč se to tady vždy zvrtne do diskuze, ta je nakonec v jiné rubrice....taky jsem moc nepochopila, proč má člověk tendence odpovídat na něco, na co se ho nikdo neptá ,-) ,-) ,-)....ale budiž jim odpuštěno....a jak říká můj manžel - jsou to ženské a mají pocit, že musí pořád něco řešit ,-)

ODPOVĚDĚT
Lucie D. (lucijee) ID 4318, mimibazar.cz/lucieda (20.12.2013, 8:56)
Simčo, nemáte vůbec zač (smich) a Váš manžel má pravdu (Y)
Já jsem minulý týden posílala balík jídla pro někoho do jižních Čech, je to soused na chalupě, který nikdy nepracoval, nikdy pracovat nebude...je to takový ten človíček, co se najde v každé druhé vesnici, duchem chudý, prostý, ale hodný kluk. Nikdy nebyl dál, než na louce za vesnicí. Když jsem prosila starostu, aby mu obec dala práci, sekání trávy..prostě zřídit pro něj nejaké pracovní místo, tak se mi vysmál a vyslechla něco o Pražácích, co se jim žije... +o(
Tak přes léto ho tam podporujeme my a přes zimu posíláme balíky. Nikdo z nich mu tam nekoupí ani chleba, když jede do města. Není to o penězích, on moc nepotřebuje a já jsem přesvědčená, že vesnice by se o něj postarat mohla..
No nic, zdejší komentáře mi připomněly to, čím argumentují tam +o(
Tak Vám přeji krásné a klidné svátky (L)

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (21.12.2013, 21:29)
Luci, člověk by měl pomoci, když to " prostě cítí " a já se vám nedivím....udělala bych to samé :-$....někdy se sice člověk spálí, jako já už 2x, a proto už neposílám nikomu finance, ale potřebné věci :-).....přeji vám krásné vánoční svátky plné pohody a klidu (andel)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (19.12.2013, 14:34)
...jasně, ale vložili sem odkaz na tu rodinu a jejich "příběh", takže si každý po přečtení článku a ještě k tomu z Blesku ,-) udělal vlastní obrázek :-) Ale nikdo nikomu nebere tu možnost pomáhat takovýmto rodinám - skoro každý den se v Blesku objeví další srdceryvný příběh a je jen na lidech, jestli si zachovají zdravý rozum a nebo se nechají oblbnout a pošlou dárky nebo nedejbože peníze... Ale je každého věc, jestli chce někdo vyhazovat takhle peníze úplně zbytečně (protože si za to ti lidé mohou sami a za měsíc na tom budou úplně stejně a znovu budou jen natahovat ruku) , tak ať to dělá :-) Já raději pomůžu nemocným a nebo zvířatům...

ODPOVĚDĚT
Lucie D. (lucijee) ID 4318, mimibazar.cz/lucieda (19.12.2013, 14:46)
Víte Aleno, já vždy strašně závidím lidem, co všechno ví... jak to bude, jak to dopadne, kdo za to může....tohle já bohužel nemám, takže nevím, jestli pán poletí do zastavárny, že paní vyhodí peníze...
Odpověděla jsem ji pouze na to, na co se ptala. A vám ostatním jsem jen připomněla, že dotaz byl jiný, než odpovědi.

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (upraveno 20.12.2013, 9:19)
Nevím všechno a nikdy vědět nebudu :-), ale protože tu rodinu tak trochu vzdáleně znám (nebo spíš znám jejich sousedy), takže zrovna o tomhle případu něco vím. Ono si stačí přečíst komentáře pod článkem v Blesku a myslím, že 99,9% lidí má stejný názor jako já... A nemyslím si, že jejich příjem je zas tak malý, aby nemohli koupit dětěm nějakou maličkost... Spousta takových případů je jenom hra na city ostatních, ale prostě takovéhle případy si podle mě tu pomoc nezaslouží - jsou lidi, kteří mají na měsíc mnohem méně peněz a musejí z toho vyžít a proto si zbytečně nepůjčují a hlavně plné své povinnosti, kam patří platba za nájem a energie....

ODPOVĚDĚT
Marcela R. (Tufi) ID 82152, mimibazar.cz/tufi (19.12.2013, 14:33)
naprosto souhlasím, právě jsem chtěla napsat něco podobného, když chce paní něco poslat, je to její věc a vy ostatní řešíte věci, na které se nikdo neptal....

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (19.12.2013, 22:21)
díky (L) (L) (L) (L) (Y)

ODPOVĚDĚT
Lucie D. (lucijee) ID 4318, mimibazar.cz/lucieda (19.12.2013, 14:39)
Jako tuhle diskuzi jsem naprosto nepobrala, když jsem se začetla do komentů, tak jsem si znovu přečetla dotaz, jestli nejsem mimo já...ale ne, dotaz byl správně...jen ty odpovědi naprosto mimo mísu..


Tak abych se držela tématu ,-) zapomněla jsem to tam připsat....
moje dcera třeba nemá ráda vůbec panenky, ale vždy ji udělám radost pastelkama, modelínama, děrovačkama, barevnýma popírama (Y)

ODPOVĚDĚT
Marcela R. (Tufi) ID 82152, mimibazar.cz/tufi (19.12.2013, 14:42)
opět mi nezbývá než s Vámi souhlasit - většina komentářů naprosto o ničem,
moje dcera si také nehraje s panenkami, má ráda lego a pak tvoření všeho druhu

ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (upraveno 22.12.2013, 8:42)
nemůžu si pomoct ale není mě jich líto (dětí ano) za svou situaci si můžou sami, kde se vzal ten obří nedoplatek třeba, zkrátka neumí hospodařit, nejlepší je takto to vyhodit všem na oči a teď mě litujte a dejte, silně mě to připomíná jistou menšinu, byt můžou mít třeba menší a levnější a skoro 20 ooo na měsíc nemá spousta mladých rodin, já ráda pomáhám ale cíleně když vím přesně komu a jen kočičkám v útulku a psům dávám stále a dávat budu, takovým lidem ani ťuk Nechápu proč nabádáte k tomu jim pomáhat, jsou mnohem potřebnější lidé, nemocní , s nemocnými dětmi atd, za mě nic +o(

ODPOVĚDĚT
Martina K. (MartiAne) ID 6620, mimibazar.cz/martiane (19.12.2013, 14:15)
(clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp)

ODPOVĚDĚT
Monika J. (Monca82) ID 56456 (19.12.2013, 14:03)
Precetla jsem si ten clanek a nechapu. Mel dluh 34 tisic ale pujcku si bral 50 tisic. Proc? A z ceho ji chtel splacet? A treba ta vizitka na lednicce na Taxi... Nebudu soudit, nemam dost informaci, ale tomuto panovi pomahat nebudu (F)

ODPOVĚDĚT
Martina K. (MartiAne) ID 6620, mimibazar.cz/martiane (19.12.2013, 12:32)
Proč v příjmech není započítáno i to co manželka dostává za úklid ?

ODPOVĚDĚT
Martina K. (MartiAne) ID 6620, mimibazar.cz/martiane (19.12.2013, 12:29)
V řadovém domě platíme za plyn, kterým topíme a hřejeme vodu cca 12.000 ročně. Pán neplatil asi několik let (což mi přijde divné). Navíc já osobně bych si s platem 8.600 Kč další dítě nikdy nepořídila.

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (19.12.2013, 12:23)
Naletěl podvodníkům? Jo holt za blbost se platí. Nechtěla bych, aby se o mě psalo v novinách, jak jsem blbá (H)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (19.12.2013, 11:42)
Nechápu, jak můžou mít takový nedoplatek za plyn ??? *-) To neplatili zálohy roky, né ?? Plynem topíme, teplou vodu ohříváme a vaříme a platíme 850,- měsíčně. Abych se tu nerozepisovala, souhlasím s Alenou a to ve všem a Verčou *-) Takových "chudáků" je.

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (KUZNKA) ID 62838 (19.12.2013, 14:10)
Mám jen takovou malou otázku na Vás: vy topíte plynem, ohříváte vodu, vaříte a máte zálohy jen 850Kč? To bydlíte v garsonce? Protože jinak si to neumím vysvětlit. Děkuji za objasnění (H) (H) (H)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (19.12.2013, 16:40)
V garsonce nebydlíme, jistě, že po vyúčtování trochu doplácíme, ale hlavně: nevařím každý den, netopíme non stop. Topenímáme i v předsíni a koupelně, tak stačí zatopit na chvilku a máme hned teplo všude. Přes většinu léta jsme mimo tudíž ani teplá voda a ani vaření. Diví se i, když chodí zapisovat vodu, že máme málo, ale nejsme tady celý rok, jsme hodně pryč.

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (KUZNKA) ID 62838 (19.12.2013, 21:42)
I tak mi to přijde málo, my máme za plyn na topení a vaření 4000,- měsíčně a vycházíme šul nul. Vodu máme na elektriku. Tak to teda klobouk dolů, ale moc díky za objasnění. :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (24.12.2013, 6:22)
Dolů už nešlo psát.
No i mamka říkala, že to máte strašně moc za měsíc *-) Tak my domek nevytápíme, vytopit byt je vždycky jednodušší a né tak finančně náročné. A kord když nemáte dům zateplený a budete měnit okna, to pak bude jistě méně ^o)
Krásné vánoce (banky) (andel) (pernicek) (darecek)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (19.12.2013, 21:44)
:-o :-o :-o 4 tisíce ???? Ale to stojíte u plotny od rána do večera a topíte celý rok,né ??? :-o *-) Nebo vytápíte hrad :-)
Přes 4 tisíce to máme i s elektrikou, zálohou na vodu a společnou režiíí baráku a s popelnicema a ostatníma nesmyslama :-)

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (KUZNKA) ID 62838 (23.12.2013, 20:55)
Vařím jen o víkendech, topíme na 22 a v noci na 19 a domek máme cca 5+1. Chodby nevytápíme, nemáme zateplený dům ani nová okna. To nás teprve čeká.
Se vším všudy jsem to nikdy nepočítala, ale bude to tak cca do 8000. Proto jsem nechápala. Je to mazec ....... :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (19.12.2013, 11:54)
Ano, taky myslím, že to byl dluh za delší období, jinak by to nemusel řešit rychlou půjčkou, na Plynárnách se dá vždycky domluvit na splátkách u větších nedoplatků... (hello)

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (19.12.2013, 12:12)
že jo, holky? tolik mít nedoplatek prostě není možné při běžném vyúčtování a pokud by mi nějaký vznikl vyšší spotřebou (mám třeba 3 tisíce) a neměla bych na zaplacení, tak si zažádám na plynárnách o splátkový kalendář a oni by mi ochotně vyšli vstříc

ODPOVĚDĚT
Lucie D. (lucijee) ID 4318, mimibazar.cz/lucieda (19.12.2013, 14:30)
Pokud Vám chybí zaplacená třeba jedna záloha, tak Vám vstříc nevyjdou.

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (upraveno 19.12.2013, 12:38)
Jj, určitě by vyšli vstříc...ale je třeba to řešit hned a ne nechat to prostě jak se to vyvine...a ještě si uvědomuju, že v příjmech nemají započítané přídavky na děti. S těmi příjmy na ně dosáhnout musejí, a přídavky na 2 děti odhaduji na cca 1200 Kč (nevím teď tu částku přesně) *-)

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (mysimysi) ID 52468 (19.12.2013, 14:00)
Já mám takový dojem (alespoň u nás to tak je), že pokud jsou taková sociální rodina, tak budou osvobozeni od školkovného. Vlastně ještě jinak. Vždyť holce je 5 let, je předškolní, takže od školkovného osvobozena automaticky. To platí jen za jídlo 1000kč? Je to všechno takové divné, nejsem přesvědčená, že si redaktor vše ověřil. Připadámi to dost vycucané z prstu, ty částky. Zálohy na elektriku 2100?Já elektrikou ohřívám vodu, vařím na ní, mám dost spotřebičů a stačí mi zálohy 1500kč. No hlavně že mají srdceryvný příběh. Sakra to jsem taky měla před třemi lety natáhnou ruku a brečet, že nemám, když manžel přišel ze zdr. důvodů o práci a já byla na mateřský.Na to ale já nemám žaludek. Raději jsem nechala manželovi doma děti (maldší měl teprve rok a půl) a vrátila se do práce. A manžel si našel práci hned jak byl kluk ve školce. Chvíli jsme se hold museli víc než uskromnit, ale nedá se sv

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (mysimysi) ID 52468 (19.12.2013, 14:01)
....,ale nadá se svítit. Jednou je dobře, jindy hůř,ale zavírat před tím oči se nevyplatí.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (19.12.2013, 12:00)
Já se jen divím, že ty lidi vůbec tak dlouho nechají *-) Že je teda neodstřihnou, aby je ot nutilo to zaplatit a né takové rakety *-)

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (19.12.2013, 12:16)
Třeba elektřinu odstřihnou rychle, tak si lidi nedovolí nezaplatit, s plynem je to asi jinak jsou benevolentnější. Ten chlap, jestli se tomu dá říkat chlap, je ubožák a za své trable může jen sám. Já mám přehnaný sociální cítění, ale s tímhle nemám ani nejmenší soucit, naopak.

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (19.12.2013, 12:26)
Mám to Veru také tak *-)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (upraveno 19.12.2013, 13:14)
Noo, nějak nevím, jak v bytě 2+1 mají nedoplatek za plyn v takové šílené výši (asi neplatili vůbec zálohy), proč tedy holčička chodí do školky, když je maminka doma atd. Nevím, poslední dobou je takových lidí, kteří chodí brečet do novin nebo do televize nějak moc a popravdě, 90% lidí si za svoji životní situaci může sama a rozhodně to není tím, že by třeba onemocněli... Brečet v novinách umí každý [A] *-) třeba na jídle se dá ušetřit docela dost - vaření každý den a levných ale výživných jídel je dost a dost a neznamená to, že by museli kupovat třeba prošlé potravinym, to ne, jen trochu víc přemýšlet. Asi jsem sobec, ale takovéhle případy mě nechávají chladnou - stejně jako včera ve zprávách ta matka samoživitelka, která si ve zprávách stěžovala, že ještě nepřišly dávky a přitom kuchyň a byt měla evidentně zařízený velmi pěkně a určitě ne za levný peníz...

ODPOVĚDĚT
gabriela b. (gabra) ID 3303 (19.12.2013, 16:01)
Ali, já s Vámi souhlasím..., tento článěk jsem samozřejmě viděla v dnes Blesku nebo podobně...a už nějak podvědome to prostě nečtu, mám na to hodně podobný názor... (hello) (L)

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (19.12.2013, 11:23)
dospělé neřeším, ti si snad pomůžou sami a ani pátrat po tom, jak to ve skutečnosti je, nebudu.....ale těch dětí je mi líto, takže peníze posílat nebudu, ale dárky ano a v tom jsou mi zdatní pomocníci moji kluci neb si moc dobře uvědomují, že ne každé dítko se má tak dobře jako oni a sami chtěli udělat radost pod stromkem někomu, kdo tam nic mít nebude (L)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (19.12.2013, 11:44)
Jo, pošlete hezké hračky a tatínek s nimi skočí do zastavárny, takže děti z toho opět budou mít prdlajs [A] *-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (19.12.2013, 11:22)
tak třeba v bytě mají plynové topení?Pokud to je starý,studený byt,který nevytopíte i kdyby jste topila nonstop,tak nedoplatek je na světě hned.Přibývá lidí,kteří nemají na zálohy energie celkově jak plynu,elektřiny,vody...takže nic vyjímečného,že lidé se ocitají bez světla,tepla....smutné.A i když lidé si za svou situaci mohou sami,není přeci nutné ,aby tím trpěly děti,kterí na výběr nemají a nic ovlivnit nemohou.Proč by nemohlo chodit i chudé dítě do školky?Matka dětí si přivydělává úklidem,třeba menší si bere sebou a druhé větší je v tu dobu ve školce,i chudé dítě by mělo mít právo být se svými vrstevníky,hrát si,mít nějaké aktivity,ano dá se udělat i za pár peněz,ale jsou i rodiče,které prostě dětem kroužky zaplatit nemohou,nemohou nikam jezdit po výletech,jít do bazénu,divadla,kina....

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (19.12.2013, 11:31)
Mám byt 80 m2, stropy 3,2 m, špaletová stará okna, 27 let starý kotel - protopím za rok 20 tisíc celkem. Jaktože chlap vydělává 8600 měsíčně, na své dvě děti platí celkem pouhých 1000 korun a pořídí si třetí dítě? Pak si zafňuká a čeká, co mu kdo dá. Takové chlapy, nebo spíš paskvily, nemůžu vystát.

ODPOVĚDĚT
Věra E. (Jonáš7) ID 72486, mimibazar.cz/jonas7 (19.12.2013, 12:00)
(clamp)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (19.12.2013, 11:29)
... Ano, děti za nic nemohou, to je pravda a také je mi jich líto. Jak píšete o tom, že spousta rodičůl si nemůže dovolit dávat dítě na kroužky - to je taky pravda, ale valná většina těch rodičů kouří a pak natahují ruce pro peníze, jakože nemají na jídlo a na nájem atd. No comment [A] Dítko může klidně chodit do školky, nikdo mu nebrání, ale pokud je rodina doopravdy ve srabu, tak by si měli třeba na nějakou dobu přehodnotit priority a něco omezit a až bude líp, dál pokračovat v chození do školy atd.

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (19.12.2013, 11:15)
Simčo, tip nemám, ale pročetla jsem článek, zdála se mi částka příspěvku na bydlení 2500 Kč malá vzhledem k nízkým příjmům rodiny, hodila jsem to do kalkulačky http://socialni-davky-2013.eu/kalkulacka-pridavek-na-bydleni-2013/ a vychází mi tedy víc než dvojnásobek...tak nevím *-) jinak chválím dobrý skutek [A] taky jsme posílali 2 dárky chudým dětem (F)

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (19.12.2013, 11:22)
mně se to Táni taky zdálo nějak málo....dospělé neřeším, ti si snad pomůžou sami a ani pátrat po tom, jak to ve skutečnosti je, nebudu.....ale těch dětí je mi líto, takže peníze posílat nebudu, ale dárky ano a v tom jsou mi zdatní pomocníci moji kluci neb si moc dobře uvědomují, že ne každé dítko se má tak dobře jako oni a sami chtěli udělat radost pod stromkem někomu, kdo tam nic mít nebude (L)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (19.12.2013, 11:33)
Jj, pošlete nějaké hezké hračky a tatínek je obratem odnese do zastavárny *-) [A]

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (19.12.2013, 11:43)
já jsem přesně tušila, že se ta diskuze zvrtne úplně jiným směrem +o(.....žádala jsem zde pouze o radu, co koupit holčičkám za dárek a jak je zde v poradně zvykem, téměř pokaždé se to zvrtne jiným směrem než byla původní myšlenka........každý má právo na názor a každý má také své svědomí, takže když táta odnese hračky do zastavárny a pomůže si těmi pár korunami, bude tížit svědomí jeho ne mě (zip).....ani mně se fňukání v novinách nelíbí, ale myslím, že zrovna tento článek byl myšlen především jako upozornění na podvodníky, kterým naletěl....peníze na plyn jim neposílám, to si budou muset dospělí zařídit sami, ale chceme potěšit děti, protože vánoce děti mají mít hezké a ne smutné (L)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (upraveno 19.12.2013, 14:48)
Simčo, taky se ve mě pere ta ochota nějak pomoci s pocitem, že je to stejně marné a že si za tu situaci ti lidé můžou sami a že i když dostanou teď nějaké dárky od ochotných lidí, že příští měsíc na tom budou úplně stejně. Prostě se mi nelíbí to, jak někdo jen tak s nataženou rukou čeká, kdo mu co dá a brečí, v jak špatné situaci jsou a že děti nebudou mít Vánoce atd. Je spousta lidí kolem kteří jsou na tom podobně, ale prostě se nijak nemedializují, tudíž o nich nikdo neví - lidí, kteří žijí od výplaty k výplatě, pracují a přesto si nemohou dovolit skoro nic, nebo splácejí dluhy apod. +o(

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (19.12.2013, 22:35)
Ali, já chci ale potěšit jen ty holčičky, které za to, co udělali či neudělali dospělí nemohou....a příští měsíc jim opravdu nehodlám nic dalšího posílat - to už si budou muset pomoci sami....já se co se týče finanční pomoci spálila už 2x, a proto peníze už neposílám, jen kupuji potřebné věci...člověk nikdy neví, kdy se sám může do podobné situace dostat a odsuzovat by proto neměl....

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (19.12.2013, 11:25)
Jasně (Y)vidím to stejně, taky se snažím (X) (X) vštěpovat, že dávat přináší větší radost, než brát :-) a daří se, mladší osmiletá už jednou nepozorovaně balila ve špajzu rohlíky a marmeládu do Afriky (smich)

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (19.12.2013, 11:45)
a my sponzorujeme malého černouška a když ho kluci viděli na fotce, chtěli ještě sponzorovat 2 černošky, že by si každý vzal jednu na patrové postele a podělili by se o pelíšky a lechtali by je na bříšku ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (19.12.2013, 11:50)
Jo tak to se jim vůbec nedivím ,-) malí černoušci jsou tak kouzelní, že bych si je vzala taky ,-)máme tady kousek uprchlické centrum a když je vidím (kocka) ,-)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (19.12.2013, 11:45)
Ta je super ,-) (Y)

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (19.12.2013, 11:32)
rohlíky a marmeládu ,-) kouzelný, zlatý děti

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (19.12.2013, 11:38)
,-)je to trubička, no (kocka) (hello)

ODPOVĚDĚT
Lada T. (eladealala) ID 318368 (19.12.2013, 10:56)
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/224728/petra-36-cekaji-smutne-svatky-o-penize-ho-pripravili-podvodnici.html

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (19.12.2013, 11:10)
Děkuji (F)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (19.12.2013, 10:53)
Simono,prosím můžete mi napsat něco více o holčičkách?
Pro tu starší-cokoliv z littles pet shop,MLP,barbie,lego friends,pokladna se scanerem,na parádu do vlasů cokoliv.Pro menší cokoliv od fisher price,lego duplo,dřevěné kostky,odrážedlo....

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (19.12.2013, 11:07)
jo a co to je MLP ? ,-)

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (19.12.2013, 11:06)
Leni, máte odkaz výše od Lady :-$......asi by se rodině hodilo i něco jiného než hračky......koupíme s dětmi hračky, sladkosti, ovoce a pleny a drogerii pro tu malou....čekám na adresu od redaktorky (L)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (19.12.2013, 11:10)
Tak až budete mít adresu,kdybyste byla tak hodná a dala jí sem nebo mi poslala do vzkazů,děkuji.MLP je my little pony-poníci,panenky:
http://www.zbozi.cz/?q=MLP

ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978, mimibazar.cz/baboon (19.12.2013, 11:22)
jasně, díky (L)

ODPOVĚDĚT