Reklamace
můžu žádat nové zboží nebo vrácení peněz když jsem zakoupila zde na mmb od prodejce nové zboží, malej dostal na vánoce a nefunguje. Domluvili jsme se na reklamaci, poslala jsem zboží po dohodě 13.1. , tedy 15.1. jí obdrželi a dodnes není opravená
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 3 komentáře
zdenka r. (cervenarubinka) ID 250064 (18.2.2014, 11:29)
Jsem na tom podobně ,objednala jsem mp3 na vánoce,pod stromečkem se zcela rozpadl,chtěla jsem vrátit cenu i poštovné.-prodejce mi napsal ,že má dovolenou a ,že mám zboží poslat až po dovolené.Dovvolená se nějak protáhla a já posílala teprve minulý týden.Nelíbilo se mi takové jednání,ale co mohu dělat.-Prodejce moc dobře věděl,že se prošvihla lhuta na vrácení částky a zboží je vedeno jako reklamace.Zboží jsem nechtěla a zaplatila dvoje poštovné.Čekám jak vše dopadne. 8o|

ODPOVĚDĚT
Eva F. (Adélka+Terezka) ID 24072 (18.2.2014, 9:55)
máte už nárok na peníze, takže jí napište o zaslán peněz (F)

ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (18.2.2014, 8:10)
Prodejce má na vyřízení reklamace měsíc, pokud jí v termínu nevyřídí, máte nárok na odstoupení od smlouvy. Ovšem pouze v případě, že jste nakoupila od legálního prodejce (který má IČ). U černého prodejce se občas těžko domáhá nějakých práv.

ODPOVĚDĚT
Pavlína S. (PaŠťa) ID 159792 (18.2.2014, 8:21)
Děkuji, IČ má tak snad nebude problém.

ODPOVĚDĚT
Kristina R. (Krůžička) ID 103532 (18.2.2014, 8:25)
pokud vám to nepošle zpět s tím, že jste si to rozbili sami (to není nic proti vám, jen moje zkušenost) :-(

ODPOVĚDĚT