Nutrilon
Měl jste někdo "žravé" miminko ktere vyžadovalo o dávku Nutrilonu během 24 hodin více než je doporučeno na obale?? Děkuji
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 9 komentářů
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (27.6.2014, 21:20)
ano, všechny moje děti-o dávku víc a na každou dávku víc, než "tam stojí uvedeno" (smich)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (23.6.2014, 7:51)
Oba jsem mela na NUTRILONU od narozeni a nikdy jsem nekoukala na denni davky na krabici. Dostavali podle potreby a prvni byl zravejsi, druhy toho mleka tolik nevypije.A caj a vodu bych urcite nebrala jako "dokrmovani", ale pouze v pripade veder bych zkusila dat trochu vody na zizen. Mam jednoho prosincoveho, druheho rijnoveho, tak jsme vodu davali az v lete.

ODPOVĚDĚT
Petra D. (kopcik) ID 233392, mimibazar.cz/kopcik (22.6.2014, 21:35)
no jasně. nutrilon je hodně řídký. obě mé děti po něm měly hlad, vypily to ihned a 3-4 hodiny nevydržely ani náhodou.
zkoušela jsem zahustit nějakou tou moučkou - už si nepamatuju přesně, jak se to jmenovalo, ale nepomohlo to.
až když jsem změnila na mléko Hipp, což je mnohem hustější UM, tak byly děti spokojené

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (22.6.2014, 19:51)
Při krmení umělým mlékem je třeba dítěti dávat i tekutiny( voda, čaj). Dáváte?

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 73869 (22.6.2014, 21:02)
Nesmysl, pokud není vyloženě horko, další tekutiny netřeba . 4 týdenní miminko dokrmovat čajem, vodou ?

ODPOVĚDĚT
Jana D. (drinja) ID 132765 (22.6.2014, 22:50)
Při kojení není potřeba dávat další tekutiny. Při umělé výživě je to jinak.

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (27.6.2014, 21:21)
neni třeba, nikdy jsem nedávala, nepotřebujou to,ani při UM...

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 73869 (23.6.2014, 9:36)
Obě děti byly na UM a nikdy jsem do nich nic dalšího necpala (bavíme se o novorozenci) , pokud nebylo vyloženě horko. A cpát do 4 týdeního miminka, kromě UM ještě čaj mi přijde zcela zbytečný

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (2.7.2014, 19:07)
Možná, že děti v okolí jsou opravu naživu, nepřu se. Ovšem možná také kvůli UM máme vysoký krevní tlak, mozkové a srdeční příhody v nižším věkovém průměru než dřív, více civilizačních nemocí... Ovšem nějak nechápu vaši reakci. Já netvrdila, že má paní kojit, ani nejsem zastánkyně laktačních poradkyň. Jen tvrdím, že krmené dítko často nepláče z hladu, ale z nedostatku tekutin a je vhodné je dodat. Ono je například třeba sledovat, kolik má dítko pomočených plen. To by bylo na dýl....

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (27.6.2014, 18:29)
Vám zbytečné, neonatologům potřebné.... I laktační poradkyně vám řekne, že tekutiny se krmeným( ne kojeným) dětem dávat mají. Podívejte s do poraden na netu, třeba zde http://www.spokojenykojenec.cz/Laktacni-poradna-on-line.html?radek=218&tlacitko=detail&list=0, nebo i jinde. V moc věcech se nevyznám, v tomto ovšem ano.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 73869 (30.6.2014, 20:48)
Tak například laktační poradkyně v Krči byly naprosto vyšinuté báby, protože kojení je všechno. Kojit, kojit, kojit, UM je zkáza dítěte. Znovu opakuji, a to mi řekla i moje normální dětská lékařka, že pokud není vyloženě vedro, další tekutiny jsou zbytečné. Přežily to obě děti, což je asi divné, když byly pouze na UM a ještě jsem se ptala v okolí a ostatní děti jsou také naživu.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Michaela Č. (Čutice) ID 228043, mimibazar.cz/cutice (22.6.2014, 20:38)
Davam, vidite a v jedne poradne jsem se take docetla ze takto malým kojencum neni potreba vodu ci caj davat...bylo to myslim take na tom spokojenem kojenci

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (27.6.2014, 18:45)
No, kojeným dětem opravdu není třeba přidávat nic. Ovšem krmené děti dostávají už v porodnicích jiné tekutiny, než UM. Záleží na konkrétní porodnici. My jsme dávali glukozu, jinde sestry říkaly, že nabízejí čaj. Pracovala jsem roky na novorozeneckém. Našli se jedlíci, kteří chtěli víc, ovšem dokrmovali se třeba i trochou mateřského ( krom UM). Spoustě dětí však stačila ta glukóza a uklidnily se. Sice se nyní objevují názory, že mléka jsou takového složení, že čaj nebo voda není potřeba( ovšem zároveň se píše, že neuškodí), já píšu jen o svých zkušenostech. A výrobce Nutrilonu v informacích na letáku píše, že výrazné překračování dávek je škodlivé...

ODPOVĚDĚT
Michaela Č. (Čutice) ID 228043, mimibazar.cz/cutice (27.6.2014, 21:19)
Ano ja vim, coz by znamenalo ze kdyz dite nepije tolik mléka kolik udává výrobce tak zkratka nebude prospivat?? Má dnes již 10ti léta dcera nevypila ani v pul roce vice jak 100ml sunaru v mléčných dávkách ktere mela mit, vyzkoušeli jsme snad vsechny druhy mlek co byli na trhu, proste mléko odmítala....presto tabulkově prospivala...kdyz mi jsme byli malí a mamy nam davali sunar, nemeli tabulky kolik maximálně, jak je to mozne?

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (28.6.2014, 21:13)
Moje dcery nikdy UM neměly, ale příkrmy a později jídla jedly v minidávkách a přesto prospívaly. Záleží, jak je každý "nastavený". Také jsem zkoušela vše. Vařila jsem, kupovala kaše a příkrmy od různých výrobců, zkoušela různé reklamní vzorky... Jedly strašně málo. Moje máma nám dávala Feminar a Sunar a dávkování od dr měla. Já zkusila po roce holkám obyčejné kravské( po roce se už může) a to trošku pily. Ale jako mimina fakt dokrmy ani UM, do roku téměř výhradně kojené. Ještě tak trošku kaše, ale musela být z mléka od kozy, nebo pár lžic jogurtu. Nebojte, ono se to za chvíli srovná. Jen bych nepřekračovala dávkování výrazně( hlavně kvůli ledvinám).

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (29.6.2014, 19:32)
Nejde odpovědět jinam. Plus mínus jedna dávka bych to asi viděla ještě jako rozumné. Jinak někdy děti reagují " hladově", když mají problém bříškem. Často se nám v práci uklidnily, když se položily na břicho, nebo se jim bříško promasírovalo ( vyprázdnily se, vyprděly....)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Michaela Č. (Čutice) ID 228043, mimibazar.cz/cutice (29.6.2014, 10:45)
A co byste považovala za výrazně překročení dávek? (F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Radka M. (dobi_66) ID 288806, mimibazar.cz/dobi-66 (22.6.2014, 19:32)
Ano, ...Dany tahal už v porodnici 150ml behěm minutky :-))) , měl 4,5kg tedy , teď 2roky a nedat mu před spaním 200ml kakaa, zboří barák :-)). (Y)

ODPOVĚDĚT
Michaela Č. (Čutice) ID 228043, mimibazar.cz/cutice (22.6.2014, 19:38)
Fiho a v porodnici tam by to kor zakázali kdyby mu to melo ohrozit zdravi...ze.

ODPOVĚDĚT
Radka M. (dobi_66) ID 288806, mimibazar.cz/dobi-66 (22.6.2014, 19:43)
V porodnici jsem kojila, ale vazilo se, tak vim kolik tahal :-), nutrilon mel od 6 týdnů pak. Ale jel i v noci 2 mlíkaa do roka :-) a pak do dvou roků měl jedno mlíko v noci ... žrout :-))). Teď už měsíc na klasika mlíko s grankem :-)). Ale jak říkám, narosil se 4,5kg ...takže to nemohl žužlat nějakou 100ml že ,-)

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (22.6.2014, 17:21)
Myslím, že každé dítě má jinou potřebu, jak jídla tak pití. Na krabici jsem nikdy nekoukala. Kojící dítě taky pije dle své vlastní potřeby, nikoli podle tabulek. Děti jsem kojila jen v porodnici podle tabulek po těch třech hodinách, od propuštění dle jejich potřeby a stejně tak s následně UM. Hlavně se netrapte tím, že Vaše dítě jí o maličko víc, než průměrné dítě z tabulek.

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (22.6.2014, 19:49)
Jen malá technická. Mateřské mléko se nedá srovnávat s umělým( kojení s dokrmováním). Kojit po třech hodinách je "dinosauří" způsob ( zastaralý). Kojit se má dle nových poznatků dle potřeby dítěte. Ovšem složení umělého mléka se trošku liší od mateřského. Má např víc solí ( a nejen těch), což představuje větší zátěž pro organismus miminka. Proto je třeba přihlížet k doporučeným dávkám. Neříkám, že bych se já osobně držela striktně, ale nevzdalovala bych se příliš.

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (22.6.2014, 20:01)
•Do láhve přidejte přesný počet zarovnaných odměrek umělé výživy, postupujte dle návodu, který je napsán na každé krabici se sušeným kojeneckým mlékem. Dodržujte přesně uvedená množství, jinak bude mléko špatně koncentrované. Navýšené dávky mléčného prášku pouze zvyšují hladinu bílkovin a minerálních látek a dítě i po vypití mléka zůstává žíznivé. Při vysoké koncentraci bude dítě zbytečně moc přibývat na váze a může dojít i k poškození ledvin. Při malé koncentraci bude dítě naopak přibývat pomalu. Zkopírováno z poradny o zdravé výživě. http://www.spokojenykojenec.cz/Laktacni-poradna-on-line.html?radek=218&tlacitko=detail&list=0 a zde radí to samé.... V mnoha věcech se nevyznám, ale v tomto oboru jsem od velké sametové...

ODPOVĚDĚT
Michaela Č. (Čutice) ID 228043, mimibazar.cz/cutice (30.6.2014, 15:52)
Diky moc za rady (F) tak jsem to konzultovala a dávku překračují o necelou jednu denne....pry je to v poradku.

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (22.6.2014, 19:58)
Tak určitě nejde, aby 4 týdenní miminko tahalo co dvě hodiny 250 ml UM. Já obě děti kojila do 6 měsíců plně, takže tohle jsem nikdy neřešila, ale paní Michaela sama píše, že pije o jednu dávku víc, než je na krabici, takže si myslím, že je to Ok.

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (27.6.2014, 19:40)
Však píšu, nedodržovat striktně, ale nevzdalovat se příliš. Vlastně podobně.... Ale voda občas mezi kojením nezaškodí, fakt..

ODPOVĚDĚT
Michaela Č. (Čutice) ID 228043, mimibazar.cz/cutice (22.6.2014, 20:32)
250ml neeeee jde o jednu dávku navic coz je 120ml. Poradím se s dr, caj davam.

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (22.6.2014, 21:04)
Jak jsem už psala, neřešila bych to. Na krabici je průměr..........

ODPOVĚDĚT
Michaela Č. (Čutice) ID 228043, mimibazar.cz/cutice (22.6.2014, 17:31)
Ja vim tabulky jsou průměr ale stejne vsude varováni ze se překračovat nema...

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (22.6.2014, 18:13)
Pokud vznikla doporučená dávka, tato se určitě počítá z nějakého průměru. Takže musí některé děti jíst méně a jiné více, aby vznikl průměr. Netrapte se tím, dítěti dávejte jíst dle jeho potřeby. Naše babičky žádné tabulky neměly a jsem tu :-)

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (27.6.2014, 19:38)
Ale babičky neměly Nutrilon :)

ODPOVĚDĚT
Michaela Č. (Čutice) ID 228043, mimibazar.cz/cutice (22.6.2014, 18:22)
To mate pravdu, mama mi dnes vypravela jak ji od 2 mesicu davali jen kravske mléko protoze po sunaru zvracela, a taky je zdrava (F)

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (22.6.2014, 19:30)
Tak vidíte, opravdu se řiďte selským rozumem a Vaším mateřským pudem. Příklad - já měla v druhé třídě (7 let) 19 kg, můj syn je ve třetí (skoro 10 let) a má skoro 40 kg. Je vysoký, já byla prcek a hubeňour. Opravdu to neberte podle tabulek, grafů, dítě si samo řekne, kdy má dost a co chce. Obzvláště takto malé miminko.

ODPOVĚDĚT
Dagmar Z. (dojinek) ID 83260, mimibazar.cz/dojinek (22.6.2014, 17:13)
A jak víte, že má hlad *-) některé děti prostě pláčou.

ODPOVĚDĚT
Michaela Č. (Čutice) ID 228043, mimibazar.cz/cutice (22.6.2014, 17:30)
No behem 10ti minut vychrupne 130 mléka (F)

ODPOVĚDĚT
Pavlína S. (PaŠťa) ID 159792 (22.6.2014, 16:27)
náš (child5) měl dokonce 7 dávek, píší 5 . Podle doktorky to bylo v pořádku, a ty 3 hodiny do dalšího jídla mi taky nevydržel, hodně jsem ho musela chovat aby vydržel aspoň dvě hodiny, po 6ti nedělí se to začalo upravovat a teď jí krásně a i krásně prospívá. Bude mu půl roku za 14 dní a od 2 měsíce spí celou noc bez probuzení.

ODPOVĚDĚT
Michaela Č. (Čutice) ID 228043, mimibazar.cz/cutice (22.6.2014, 16:31)
To mi spadl kamen ze srdce presto dr zavolam a zeptam se, na tenhle vek mame mit 6 a mame 7 (F) takze po tech 6 tydnech by to melo byt lepsi?

ODPOVĚDĚT
Pavlína S. (PaŠťa) ID 159792 (22.6.2014, 16:39)
u nás se to začalo srovnávat po těch 6ti týdnech, tak určitě se váš srovná také.

ODPOVĚDĚT
Alena K. (YILAN) ID 279703 (22.6.2014, 15:27)
na obal jsem se nikdy nedivala, ale dcera nikdy nesplnila "tabulku" vypitych ml, co mela mudr. Ale davala jsem Nutrilon AR (proti zvraceni), pry lepe zasyti. Jak stare mate miminko? Neni cas zacit s prikrmem?

ODPOVĚDĚT
Michaela Č. (Čutice) ID 228043, mimibazar.cz/cutice (22.6.2014, 15:46)
Jsou mu 4 tydny. Prvni dcera mi take nikdy nevypila to co bylo doporučeno a jeji velky bratr jak mu říkáme :-) je opravdu jedlik nerada bych mu ale nejak ublizila

ODPOVĚDĚT
Alena K. (YILAN) ID 279703 (22.6.2014, 15:49)
skocila bych se poradit za lekarkou, ale treba je to jen prechodne *-)

ODPOVĚDĚT
Michaela Č. (Čutice) ID 228043, mimibazar.cz/cutice (22.6.2014, 16:04)
Kež by to bylo jen přechodné, prvni dva tydny byl kojen, kdyz nejedl tak jen brečel ja byla jen na starých houskach s máslem bala jsem se cokoli sníst aby to nemel z mého jídla, denne jsem mela o půl kila méně ...nakonec dr doporučila UM a i to mu je skoro malo :-) je fakt ze ale lepe a v klidu spí

ODPOVĚDĚT
Alena K. (YILAN) ID 279703 (22.6.2014, 16:10)
a nechcete zkusit jinou znacku? Treba klasicky Sunar??

ODPOVĚDĚT
Michaela Č. (Čutice) ID 228043, mimibazar.cz/cutice (22.6.2014, 16:12)
Ten jsme meli a mel zacpu a bylo to mozna jeste horší nez s Nutrilonem

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno