Tak jsem na vaše doporučení umenšila kytky a dekorace a děkuji,vypadá to lépe a teď jakou tapetu?Myslela jsem na čokoládově hnědou kobinaci s hráškově zelenou,nějakou abstrakci,ale ráda si nechám poradit.
| Lucia H. (tajpa) ID 335642, mimibazar.cz/tajpa (17.11.2014, 13:14) | Tak já bych určitě sundala ty květináče, jejich zalévání musí být strašně nepraktické a určitě bych volila praktickou stránku nad estetickou. V tom prostoru mi chybí nějaký výraznější prvek. Dala bych tam obraz, který se vám líbí, klidně i nechat udělat obraz z fotky na plátně, třeba fotky dětí, nebo pokud potřebujete prostor, tak bych tam dala polici.
ODPOVĚDĚT |
|
| Kateřina V. (katkajohny) ID 56774, mimibazar.cz/katkajohny (17.11.2014, 11:41) | A nebo levnější varianta,skříňky sundat ze zdi a postavit vedle TV stolku na sebe do rohu k tomu oknu vpravo.Jestli to teda nebude moc vysoké,ale radím sundat.Od truhláře bych nedala udělat nad TV jen polici - téměř stejně dlouhou jak ten TV stolek / jen o málo kratší/.
ODPOVĚDĚT |
| | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (17.11.2014, 18:05) |
Katko,velmi zajímavá myšlenka s těmi skříńkami,děkuji,vyzkoušíme.
ODPOVĚDĚT |
|
| Kateřina V. (katkajohny) ID 56774, mimibazar.cz/katkajohny (17.11.2014, 11:36) | Ještě mě napadlo - možná by pomohlo kdyby byly naležato - nemohl by vám truhlář jen změnit kování aby šly otevírat jinak a vevnitř udělat podélnou polici ? Jsou moc vysoké a trčící a k tomu dlouhému ležatému TV stolku se prostě nehodí ...
ODPOVĚDĚT |
|
| Kateřina V. (katkajohny) ID 56774, mimibazar.cz/katkajohny (17.11.2014, 11:33) | Nečtu komentáře ostatních, tak za mě - rozhodně sundat kytky a dát na parepet na okno.Sundat skříňky nebo prostě jinak uspořádat - vypadá to divně .Ten stolek s televizí je úplně O.K.,ale ty skříňky završené těmi květináči - to je jak pěst na oko.A nezlobte se za upřímnost
ODPOVĚDĚT |
| | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (17.11.2014, 11:57) |
Souhlasím.
ODPOVĚDĚT |
|
| Lucie P. (ffugaska) ID 23035, mimibazar.cz/ffugaska (17.11.2014, 11:23) | sundat kytky, mezi skrinkami bych si nechala uriznout policku ve stejnem dekoru jako mate skrinky to tmave, orech nebo co to je. a dala bych ji do prostredtech skrinek aby od kazde skrinky vznikla stejna mezera
ODPOVĚDĚT |
| | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (17.11.2014, 18:04) |
Lucko,díky ta tip.
ODPOVĚDĚT |
|
| Petra K. (KORVASKA) ID 466388, mimibazar.cz/korvaska (17.11.2014, 11:04) | Ladi,četla jsem tady komentáře holek,jsem tady kolikrát překvapená z toho kolik kritiky dovedou nevybíravím spůsobem napsat.Myslím,že vy potřebujete radu a ne aby jste poslouchala řeči typu,že je všechno hrozné. Každopádně bych všechny ty serepetičky dala s těch skříněk pryč,kvítka ze skříněk taky pryč na ten parapet.A co třaba uřezat panel s toho hnědého lamina na to pověsit škřínky a ani nebudete muset malovat. a na to pověsíte i tu televizu.Myslím,že by to mohlo vypadat dobře.
ODPOVĚDĚT |
| | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (17.11.2014, 18:03) |
Péťo,moc děkuji,jsem ráda,že tu má taky někdo cítění ,jste hodná.Pravda je,že komentáře toho druhu,je to hrozné a tak mi fakt nepomohou a zamrzí. .Vůbec se nebráním jakékoliv radě a jsem za to ráda.Už jsem tu psala,nemám na tohle buňky.Vidím jasně co kde na zahradě,ale interiér není prostě můj šálek kávy.ještě jednou děkuji za milá slova a rady,vážím si toho!!! Kytky už jsou pryč ,jsou na oknech,polička je v plánu,máme ještě lamino stejné barvy jako skříňky/ tmavší část/,věci z tv stolku postupně uklízím,jen zatím nemám místo na kamennou lampu,ale určitě to vymyslím.
ODPOVĚDĚT |
| | | Petra K. (KORVASKA) ID 466388, mimibazar.cz/korvaska (17.11.2014, 22:55) |
Ladko kdyžtak vám můžu poslat fotku toho zadního panelu,taky to tak máme v obyváku udělané teda jestli chcete,aspon by jste víděla co myslím a udělala by jste si představu.A s těch některých hloupých komentářů si nic nedělejte ,některé holky si libují v tom aby shazovali bydlení druhých,sama vím kolik dá práce něco vkusného vymyslet a každý přece na to nemá vlohy.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (18.11.2014, 9:49) |
Péťo,to budu moc ráda,klidně na mail Vodna.l@seznam.cz.Moc děkuji
ODPOVĚDĚT |
|
| jana b. (maršmeloun) ID 406290 (17.11.2014, 9:54) | Přidávám se k Táně-kytky ze skříněk na parapet,vyměnit záclony, myslím,že i ten kobereček je na tak malý obyvák navíc,"taburetku"pryč stejně tak i ostatní dekorace at to je trochu vzdušnější
ODPOVĚDĚT |
| | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (17.11.2014, 17:59) |
Jani,už mám objednané jen bílé záclonky,děkuji.
ODPOVĚDĚT |
| | | jana b. (maršmeloun) ID 406290 (17.11.2014, 19:15) |
Záclony udělají hodně uvidíte,že to doladíte mám velmi podobný styl a stále ještě nejsem spokojená a to bydlíme 6let můžete nakouknout do alba.Moooc se mě líbil nápad s poličkou mezi skřínky nebo tu desku na stěnu
ODPOVĚDĚT |
| | | | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (17.11.2014, 21:00) |
Jani,ráda nahlédnu,děkuji,přeji krásný den.
ODPOVĚDĚT |
|
| Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (17.11.2014, 9:47) | A jo, to jste Vy, pardon, tak ke zbytku pokoje už jsem Vám psala
ODPOVĚDĚT |
|
| Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (17.11.2014, 9:46) | Tak za mě ten nábytek je úplně v pohodě, nesundávala bych skříňky, postavené na té spodní by vypadaly tak nějak zdrcnutě...URČITĚ bych sundala z nich ty kytky, a taky úplně všechno z té spodní skříňky. Fakt všechno. Nad televizi mezi horní skříňky bych dala nějaký vkusný, ne příliš výrazný obraz, ze stolku pryč ten zelený hadřík a hlavně tu nějakou kostku nebo co to je s tím modrým polštářem, i tu vázu se šípkem, to vše Vám ten maličký prostor ještě více zmenšuje...kytky bych nechala jen na oknech, ve stejných jednobarevných květináčích, no a zbytek pokoje moc nevidím, takže dál nevím
ODPOVĚDĚT |
| | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (17.11.2014, 17:58) |
Táni,díky,kytky jsou už na oknech a zatím máme mezi skřínkami plno malých obrázků s fotkami dětí,ale popřemýšlím o nějakém větším,popř. poličce.
ODPOVĚDĚT |
|
| eva p. (evicela) ID 205626 (17.11.2014, 9:03) | ty skříňky na zdi působí nepatřičně,,postavila bych je na ten spodní kus, tapetu žádnou, vymalovat celý pokoj třeba jemně světlounce hnědou, v tom pokoji se všechno přebíjí, zkrátka chaos věcí i barev, záclonka by měla být jen čistě bílá, na jednom polštářku máte modrou na druhém všehochuť, na stolku pruhované cosi , každý pes jiná ves, na sedačce jakási kostkovaná deka, chtělo by\ to popřemýšlet
ODPOVĚDĚT |
| | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (17.11.2014, 17:57) |
Skříňky zatím nesundáme a deky a polštářky tam byly jen omylem,prala jsem potahy,mají je bílé a zelinkavé,to jsem měla napsat nebo vyhodit,fotila jsem narychlo.
ODPOVĚDĚT |
|
| Věra P. (kamion) ID 40799, mimibazar.cz/kamion (17.11.2014, 7:28) | Myslím, že je špatně zvolený už nábytek
ODPOVĚDĚT |
| | Hana J. (HanaJa5) ID 478127 (17.11.2014, 8:27) |
přesně tak Věruš
ODPOVĚDĚT |
| | | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (17.11.2014, 9:00) |
Ten holky měnit nebudu,máme ho rok,takže to opravdu ne,nehledě k tomu,že ladí s kuchyní,která je prakticky hned vedle.Ale zkusím nějak vymyslet.Ale když mi sem hodíte nějaký odkaz,jak byste to udělali,budu ráda,než jen za konstatování,že to je špatně,to mi bohužel moc nepomáhá.Máme nábytek z této kolekce http://www.kuchyne-oresi.cz/creativo/samoa-latea.php ,třeba vás někoho napadne,co dodat,povyměnit,abych nemusela vše vyhazovat.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Petra Š. (petrasafr) ID 146547, mimibazar.cz/petrasafr (17.11.2014, 9:59) |
Ladi, nikdo neříká, že ty skříňky máte vyhodit, ale prostě dát pryč na jiné místo, jinak uspořádat, to se vám nechce, já osobně bych je teda určitě nepostavovala na tu spodní komodu, bude to ještě horší ... všichni radí pryč kytky, to se vám nechce ... pryč všechny dekorace, plus zbytečný nábytek, to se vám nechce ... to je pak těžké. Řešení je jednoduché, po malování najít skříňkám jiné místo a s dekoracemi začít úplně od začátku a hlavně v jednotném stylu, mít nějaký koncept a toho se držet. Taburet pryč, koberec pryč, vyměnit záclony ... bordel ve stolku schovat ... milion pididekorací pryč a dát tam dvě krásné jednoduché dominantní ... ubrousky, svíčičky ... pryč.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Klára B. (kakunka) ID 1199 (17.11.2014, 9:20) |
Nábytek samozřejmě nechte, mně se i líbí . Pracovat se s tím dá, když se nebudete bát
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (17.11.2014, 9:27) |
Tak jo,já zkusím na vše vymyslet místo.radili ale i kytky dolů,tam by šly nebo raděj jen na okno?Moc díky
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (17.11.2014, 9:33) |
Děkuji Kláro a fakt si vaší pomoci vážím.Jsem na tu estetiku tuhá,vím to.
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | | | | Klára B. (kakunka) ID 1199 (17.11.2014, 9:29) |
Jen na okna Aspoň prozatím.
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
|
| Věra M. (brojara) ID 332555, mimibazar.cz/brojara (16.11.2014, 22:56) | Co takhle sundat ty skříňky ze zdi a položit na komodu . Potom mezi skříňky( ale ne až nahoru ) poličku , na které by jste mohla mít nějakou dekoraci , nebo květinu . Televizi na zeď nedávejte je to děs když pod ní " čučí " všechny ty kabely a byly by hodně vidět zásuvky za telkou .... Tapetu néééé
ODPOVĚDĚT |
| | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (17.11.2014, 4:25) |
Věrko,kabely bychom určitě schovaly,aby nekoukaly,to by se mi taky nelíbilo.Už v tom mám nějaký guláš,každý říká něco jiného
ODPOVĚDĚT |
| | | Klára B. (kakunka) ID 1199 (17.11.2014, 9:19) |
Ladi všichni se shodnou na tom, že je třeba odstranit dekorace, barevný textil (polštáře dečky deky), záclony a kytky. To Vám napsal fakt úplně každý . Pořád prosíte, aby někdo vymyslel, co přidat nebo postavit jinam, ale to je těžké - všechny Vám radíme totéž - nepřidávat, odnést - a to se Vám nechce
ODPOVĚDĚT |
| | | Alena M. (a74) ID 400427 (17.11.2014, 8:31) |
Ladus, to date, chce to postupne, ja ted doladuji loznici po 10 letech
ODPOVĚDĚT |
|
| Alena M. (a74) ID 400427 (16.11.2014, 22:32) | Ladi, souhlasim s holkama pode mnou... A tapetu se vzorem vubec! Max vymalovat nejakou jemnou barvou, at to neni bile - sterilni, ale hlavne - celou stenu az ke krbu, zadne kouskovani A fakt vyhodit vsechny dekorace vcetne kytek.
ODPOVĚDĚT |
| | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (17.11.2014, 4:23) |
Alčo,děkuji,budeme uvažovat o tom vymalování,ale aspoň kytky bych ráda zachovala,no uvidím,jak to bude po vymalování.
ODPOVĚDĚT |
|
Lenka D. (Lencika) ID 284124 (16.11.2014, 22:19) | Skrinky dat vedle sebe k oknu, televizi na druhou stranu, kytky ze skrinek dat dolu vedle tv, tapetu neeee
ODPOVĚDĚT |
|
| Petra Š. (petrasafr) ID 146547, mimibazar.cz/petrasafr (16.11.2014, 22:07) | Je tam toho pořád moc a navíc "každej pes, jiná ves" ... dát všechno pryč a začít úplně znovu a jinak ... tapetu bych určitě nedávala, bude to ještě chaotičtější a navíc vás bude rušit při koukání na televizi, ještě zeleno-hnědou abstrakci, tak to vůbec ... pokud tapetu, tak jednobarevnou třeba jen kombinaci mat-lesk, jen vytlačovaný vzor ... Za mě osobně by úplně nejvíc pomohlo dát pryč ty dlouhé skříně na zdi, jsou obrovské, hrozně dominantní, úplně upozaďují tu televizi a ruší, měly být aspoň o polovinu míň hluboké ... a úplně bez nich by to bylo hned o hodně lepší.
ODPOVĚDĚT |
| | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (16.11.2014, 22:12) |
Petro,bohužel,jak jsem psala,je to náš jediný úložný prostor,tak vyhodit ho,to by mi hodně chybělo místo..kam dát všechyn knihy,alba apod.?To fakt nevím,domek máme malý.Televize určo viset bude,s tím souhlasím.Díky všem za nápady.
ODPOVĚDĚT |
| | | Petra Š. (petrasafr) ID 146547, mimibazar.cz/petrasafr (16.11.2014, 22:17) |
To je škoda, že jste si nenechali udělat na míru něco lepšího přesně do daného prostoru ... s tou spodní komodou pod televizí se mohlo hodně vymýšlet, čarovat, plánovat a udělat tak, aby se do ní vešlo všechno, co potřebujete ... hned by to vypadalo o hodně líp .... podle mě to televize na zdi nevyřeší, ještě víc jí ty skříně "sežerou" ... a pokud bude ještě něco na nich, potáhne je to víc a víc do výšky. Já bych je dala pryč i za cenu toho, že budou někde v místnosti stát na zemi nebo viset jinde. Snad se vám podaří to nějak doladit, držím palce.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Klára B. (kakunka) ID 1199 (16.11.2014, 22:30) |
Možná by vypadaly pěkně i položený podélně...dalo by se na nich i sedět
ODPOVĚDĚT |
| | | Klára B. (kakunka) ID 1199 (16.11.2014, 22:17) |
Nezlobte se, že se směju, malý domek my bydlíme v 1+1, se dvěma dětmi
ODPOVĚDĚT |
| | | | Petra Š. (petrasafr) ID 146547, mimibazar.cz/petrasafr (16.11.2014, 22:18) |
zrovna jsem si na tebe vzpomněla, že to není absolutně žádný argument a nevylučuje to vkusné bydlení
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (16.11.2014, 22:22) |
Máme to stejné s kuchyní,třeba to půjde pryč,ale zatím je mi to líto,líbí se mi.Líp mi zněl nápad,dát je vedle sebe a pak telku,ale co člověk,to názor.Věřím,že se dá bydlet i v menším,ale nechtěla bych to,jsem ráda,že máme možnost každý svého soukromí a přitom být spolu.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Petra Š. (petrasafr) ID 146547, mimibazar.cz/petrasafr (16.11.2014, 22:27) |
ani dát je vedle sebe jim nepomůže, jsou moc velké a hlavně hrozně hluboké, akorát z toho vznikne ještě obrovitější masa skříně. Ani televize na zdi to nevyřeší, protože z určitých úhlů jí budou tak i tak stejně zakrývat ... tipuju, že nakonec půjdou pryč ... pokud je při malování sundáte, myslím, že už je tam nevrátíte, protože ta místnost díky tomu neskutečně prokoukne.
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
|
| Hana J. (HanaJa5) ID 478127 (16.11.2014, 22:07) | Mně to tam hrozně rušej ty skřínky - připomíná mi to kuchyň ,ta televize je hrozně utopená . Osobně bych tedy tapetu nedávala bude to hrozně přeplácané. Pokud nechcete hýbat s nábytkem ...dala bych ty kytky dolů a televizi pověsila na zeď a ty pičurinky bych odstranila. Ale 100lidí 100 názorů
ODPOVĚDĚT |
| | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (16.11.2014, 22:10) |
S nábytkem klidně hýbat mohu,ale skříňky úplně vyhazovat nechci,nějaký ten úložný prostor potřebujeme,jiný v obýváku nemáme.Tak spíš kam s věcmi.
ODPOVĚDĚT |
|
| Klára B. (kakunka) ID 1199 (16.11.2014, 22:02) | Dekorace ještě ubrat, ještě ubrat S tou tapetou bych nepospíchala. Když tam přidáte tapetu se vzorem, přibudou Vám tam další prvky, vzory, barvy - a to je to poslední, co potřebujete! Tapeta bude nejen na tomto konkrétním místě, ale bude působit na celou místnost. Se vším, co tam je...takže jestli se to ještě nějakou dobu nebude měnit (lavice, záclony apod.), byla by jedinou možností velmi nenápadná tapeta STEJNÝCH barev, jaké už máte v místnosti Poradila bych Vám zkusit odnést dekorace z celé místnosti - fakt úplně všecky,včetně kytek, aby byly všecky povrchy prázdné, a podívat se na ten prostor až bude osekaný od všeho. Myslím, že Vám to pomůže v rozhodování
ODPOVĚDĚT |
| | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (16.11.2014, 22:03) |
Kláro,už se mi nechce nic ubírat,nemám už kytky kam dát ,maximálně svíčky,ale holý prostor mi přijde nehezký,sterilní a to vůbec není můj styl.Lavici budeme měnit,ale až na jaře.
ODPOVĚDĚT |
| | | Klára B. (kakunka) ID 1199 (16.11.2014, 22:05) |
Nemyslím napořád - kvůli tomu rozhodování, jak s tím prostorem dál, jakou tapetu, jak to pojmout
ODPOVĚDĚT |
| | | | Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (16.11.2014, 22:15) |
Zkusím to,děkuji,v lednu nebo únoru budeme malovat,tak stejně úklid bude Ale já asi nemám to správné vidění.Jasně vidím zahradu,ale u domu mi to nikdy nešlo.
ODPOVĚDĚT |
|