neuznaná reklamace
Poraďte prosím-jak pokračovat-foťák mám v záruce,ale nenatáčí video,po pár vteřinách se vypne. Dala jsem k reklamaci na prodejně a po třech týdnech mi napsali,že reklamaci neuznali a mám si aparát vyzvednout.. jsem maximálně vytočená...
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 5 komentářů
Pavlína S. (PAJA14) ID 222176 (14.3.2015, 17:18)
tak jsme se dnes vypravili do Ostravy - pro ty,co chtěli vědět, jak jsme s foťákem dopadli - aparát prý poslali přímo do FUJI v Praze a tam provedli diagnostiku a sdělují nám,že vše funguje,jak má, pouze provedli aktualizaci softwaru. Doma jsme to zapli, protože chlap zapomněl kartu, a samozřejmě,že video natáčet nejde... pouze v nižší kvalitě. Prý bysme museli přijít 3x,aby nám vzali přístroj zpět.

ODPOVĚDĚT
Barča S. (BarčaSezrova) ID 498695 (13.3.2015, 6:00)
poradte se na ČOI

ODPOVĚDĚT
Jitka S. (Aktijfr) ID 417515, mimibazar.cz/aktijfr (12.3.2015, 18:25)
Pavli a na jakou kartu nahráváte? My jsme měli podobný foťák a taky nám to video nechtělo jít a pak jsme přišli na to, že tam máme špatnou kartu, měli jsme jen třídu 4, a foťák chtěl na video kartu třídy 10. Sranda je, že nám tu menší kartu dali v prodejně, že se na to hodí a nehodila se vůbec.

ODPOVĚDĚT
Pavlína S. (PAJA14) ID 222176 (12.3.2015, 19:38)
Jitko,jestli je to to číselko v kroužku co je uvnitř, tak máme desítku :-$ - kupovali jsme k tomu novou kartu 16 GB

ODPOVĚDĚT
Simona E. (borstice) ID 73296, mimibazar.cz/borstice (12.3.2015, 17:23)
Pavli, asi moc neporadím, sama teď řeším reklamaci ale mobilu, již po třetí, z toho mi ji jednou neuznali, prý funguje a vadu nenašli!! Teď ho mám opět v opravně a už teď vím, co mi asi napíší.. :-S, doslova řekli manželovi, který to reklamuje, že je možné, že to ještě párkrát přinese, než budu mít nárok na vrácení nebo výměnu zboží..je to bordel, mobil víc nemám, než mám!!

ODPOVĚDĚT
Markéta N. (zey) ID 89033, mimibazar.cz/zey (12.3.2015, 21:14)
taky jsem tak řešila skoro rok reklamaci mobilu, vždy přehráli software (trvalo jim to vždy měsíc), chvilku fungoval a pak se zase po... Po čtvrté reklamaci jsem řekla že to nepřevezmu, říkali že už to neudělá, že dali nový vnitřek, trvala jsem si na svém a nechala ho tam. Po 14. dnech mi volali že je to dořešené a vrátili peníze. Už jsem se pomalu chystala že si na pomoc povolám ČOIku

ODPOVĚDĚT
Pavlína S. (PAJA14) ID 222176 (12.3.2015, 17:59)
NO to je bez komentáře... jen pro silné nervy... Díky za příspěvek (hello)

ODPOVĚDĚT
Eva F. (Adélka+Terezka) ID 24072 (12.3.2015, 16:28)
a kdo vám reklamaci neuznal? obchod nebo posílali fotoaparát na reklamaci přímo k výrobci?
A co se píše ohledně zamítnutí reklamace?

ODPOVĚDĚT
Pavlína S. (PAJA14) ID 222176 (12.3.2015, 16:30)
Foťák jsme dali přímo do prodejny Electro World,kde jsme ho koupili a ti se nám teď přes SMS ozvali,že reklamace byla zamítnuta. Nic víc. Volali jsme na zákaznickou linku a tam nám řekli,že k tomu nemají žádné podklady...

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (12.3.2015, 17:36)
Electro World +o( +o( Katastrofa! Tam už ani tužkovou baterku.
Požádejte o reklamační protokol a následně chtějte sepsat že s výsledkem reklamace nesouhlasíte. To je celé co můžete.
Jestli to k něčemu bude to netuším.
Jejich jednání je na pár facek.

ODPOVĚDĚT
Pavlína S. (PAJA14) ID 222176 (12.3.2015, 17:59)
Děkuji. To byla poslední věc,co jsem u nich koupila. Řešili jsme tak již problém s DVD, 3x jsme ho reklamovali, vrátili vždy s tím,že je spravené a doma nešlo... Už jsem poučená....

ODPOVĚDĚT
Eva F. (Adélka+Terezka) ID 24072 (12.3.2015, 16:38)
ale musíte dostat papír, proč vám reklamaci neuznali, prostě vyjádření.......

Já mám taky zážitek, měla jsem nový notebook za 14 tisíc, měla jsem pod sklem nějaký drobek, manžel mi ho chtěl vyndat a nějak v rohu dole praskla obrazovka, takže konec, psala jsem do firmy Acer a musela bych si opravu zaplatit cca 7 tisíc, tak jsem ho za 2500 Kč prodala na náhradní díly a přidala k tomu i záručák a za 14 dní mi pán psal, co si notebook ode mně koupil, že ho odnesl do datartu na reklamaci a komplet mu ho opravili, no jsme blbý, že jsme ho nezkusili reklamovat ,-) měla jsem za to, že by poznali, že jsme do něj lezli a obrazovku si praskli sami........spíš mi jde o to, jestli foťák vůbec Electro world poslal na tu reklamaci, každopádně trvejte na papíru z reklamace, prostě chtějte písemně vyjádření, proč vám reklamace byla zamítnuta......
Pak bych se obrátila přímo na firmu foťáku a napsala jim co a jak.....

ODPOVĚDĚT
Pavlína S. (PAJA14) ID 222176 (12.3.2015, 16:41)
Díky, takže tak i tak, tak musím znovu jet - moje nervy...

ODPOVĚDĚT
Eva F. (Adélka+Terezka) ID 24072 (12.3.2015, 16:47)
hlavně klid, buďte milá i když vím, že máte nervy ,-) a prostě trvejte na vyjádření reklamace, klidně ho znovu reklamujte nebo se spojte s firmou foťáku a napište jim, co a jak, co nefunguje, že jste ho reklamovala, že papír k vyjádření reklamace vám nedali a že jste znechucena přístupem a že jste doufala, že je to fajn značka......mě takhle po záruce opravili pračku ,-) tak držím palce a dejte do poradny vědět.....
ještě mě napadlo, jak dlouho foťák máte?
pokud ještě ani ne půl roku od koupi, uplatněte na prodejně rozpor s kupní smlouvou, ten je od koupit do 6 měsíců a předpokládá se, že v době koupě již vada existovala......ale musíte na reklamaci říct, že chcete uplatnit reklamaci s rozporem kupní smlouvy

ODPOVĚDĚT
Pavlína S. (PAJA14) ID 222176 (12.3.2015, 16:51)
NO,to jsem právě prošvihla,kupovala jsem ho vloni v červenci,ale syn byl pořád nemocný a dostala jsem se tam až po těch šesti měsících... Tak jo-budu slušná a milá :-$ - díky za radu!

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno