Chalupáři
Já vím že to sem nepatří,ale holky vrátily byste tu dobu zpátky?
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 41 komentářů
Lucie B. (lala21) ID 15738 (12.9.2015, 17:22)
Dělám v sociální oblasti setkávám se s bezdomovci, feťáky, s mladými "bez budoucnosti" ale vrátit bych se nechtěla ani za nic.

ODPOVĚDĚT
Magda O. (saskie77) ID 168101 (11.9.2015, 20:21)
Něco jo - třeba odchod do důchodu.... (zurim)

ODPOVĚDĚT
Šárka Š. (skvorec) ID 110669, mimibazar.cz/skvorec (11.9.2015, 17:01)
Ne.

ODPOVĚDĚT
Andrea R. (Andreják) ID 160244 (11.9.2015, 10:58)
Toho kdo tvrdí, že by jí bral zpět, bych chtěla vidět, jak by čučel v krámu na omezenou nabídku, v zelenině jen brambory, zelí a jabka, Kdyby přišly mandarinky, jak šel pěkně do fronty a na dno by dostal nějakou nahnilou (když by měl štěstí a ještě by se na něj dostalo). Pak by si mohl jít z omezené nabídy vybrat nějakou látku a ušít si oblečení na mašině, protože v krámech byly samý hrůzy. Za by na to měl čas, televize byly převážně černobiílý a v nich prd. :-)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (11.9.2015, 8:16)
My jako děti jsme žádné problémy s tou dobou nepociťovaly - jezdili jsme na každou Školu v přírodě, na každý tábor (a všechny děti, nestávalo se že by někdo ze třídy jet nemohl kvůli financím), jídla bylo taky tak nějak dost - sice omezená nabídka, ale jako dítěti mi to prostě ani nepřišlo (mamka dost pekla, dělala kompoty, dortíky atd. takže na výběr bylo dobrůtek dost). Kamarádka mi říkala, že oni někdy neměli ani peníze na jídlo a měli občas hlad, to jsem fakt nikdy u nikoho neslyšela. Ohledně oblečení na tom byli všichni tak nějak nastejno - nojo... nebyl takový výběr, ale zase hodně maminek doma šilo a nebo byly skoro v každé ulic krejčové, které ušily cokoliv si kdo nakreslil, takže krásné šaty a halenky měla doma i mamka (mě do šatiček nemohla nacpat, nechtěla jsem je nosit :-$). Nevím, na každé době je něco dobrého a něco blbého - já jako dítě jsem to blbé nepoznala, ale rozhodně nevidím n

ODPOVĚDĚT
Michaela F. (mišus) ID 81147 (11.9.2015, 6:58)
Vrátila bych jí jen proto, že jsem byla malá. Měla jsem vše, nic mi nechybělo. Nevím ale, co by na to řekli rodiče! ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Zuzana G. (zigi) ID 20599, mimibazar.cz/zigi (11.9.2015, 6:28)
vrátit do té doby určitě ne, zůstat v této se mi taky moc nechce ,-), spíš pokročit někam do úplně další doby - do nějaké normální (H)

ODPOVĚDĚT
Hana V. (Medeia) ID 6304, mimibazar.cz/lahvickycz (10.9.2015, 23:20)
Nevrátila bych tu dobu zpátky, ani za nic.Ale ráda bych se tam vrátila na exkurzi. podívat se na Prahu mého dětství - úplně vidím ty omšelý baráky na Malý Straně, všude lešení kvůli padající omítce... ale i tak mně to nějak z nostalgie chybí. Nebo na Šumavu na Kvildu, kde nestály ty strašný chalupový satelity jako dneska.
Ale dobu bych vrátit nechtěla, ta družstevnicko-ROH nostalgie mě fakt nebere.

ODPOVĚDĚT
Ivana P. (lakiara) ID 66214, mimibazar.cz/lakiara (10.9.2015, 21:29)
ne,jenom na chvilku pro mne-protože jsem byla malá a bezstarostná,ale jinak každopádně NE a NE.Je lepší svoboda,byť s problémy/a že jich je/než totální nesvoboda a bezvýchodný pohled do budoucna...

ODPOVĚDĚT
Hana Pokorna (cune) ID 175596 (10.9.2015, 20:54)
paní Bartoníčková já to vůbec nemyslela zle :-)já jsem si jen říkala aby mě někdo neukamenoval za muj názor ,-)

ODPOVĚDĚT
Hana Pokorna (cune) ID 175596 (10.9.2015, 20:16)
trnkovým keřem atd.a každý večer pomalu se modlím aby ta doba se vrátila zpátky (L)každý má na to svuj názor tak mě nepište prosím negativní komentáře děkuji (L)

ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (11.9.2015, 12:06)
A myslíte si, že když za komančů ve zprávách nikdy nebylo o vraždě, znásilnění apod., že se to nikdy nestalo? % kriminality je +- stále stejné, jen ted o všem informují a přehánějí. Dostávali jsme informace, jen některé, které se jim hodily a spoustu lží. Dnes dostáváte informace všechny a pravdivé a musíme přemýšlet a né jak hloupé ovce pochodovat tam, kam kam jde beran.
A doba se Vám vrátí zpátky s alzhaimerem, jen je třeba si počkat.

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (11.9.2015, 12:55)
To máte ale hodně špatné informace, kriminalita je mnohem vyšší, ale samozřejmě je všechno zveličené, media musí o něčem psát, aby vydělávala. A v žádném případě nedostáváme pravdivé informace o všem, to je skutečně naivní představa. Politici lžou a zatajují, media překrucují jak se jim hodí, o spoustě věcí se běžný člověk ani nedozví.
Nijak neadoruji bývalý režim, vrátit bych to nechtěla, ale ten dnešní bych opravdu nijak růžově neviděla.

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (11.9.2015, 14:37)
Taky tak...Určitě je větší kriminalita. Tehdy udělal průser (např.krádež) a šel bručet. Často nenapravitelní končili v ur.dolech. Dnes? Vykradl a zdemoloval nám feťák (3. průser).Když ho chytili, hrozily mu už 2 roky natvrdo, protože nesplnil z původních 2 trestů veřejnoprospěšné práce a co dostal? Další veř.prosp. práce. Vesele si chodí, jezdí autem (asi i fetlý za m d) a směje se normálním lidem do očí (zurim)

ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (11.9.2015, 13:38)
% kriminality za komančů nedohledáme, takové věci se nepouštěly na veřejnost. A největší kriminalitu páchali sami a tím se samozdřejmě nechlubili. Ve zprávách bývalo každý rok: " výnosy na poli jsou o 100% větší než loni" a na první pohled to byl nesmysl a všichni to věděli. Ted taky lžou, to jo, ale člověk má možnost si z víc informací o dané věci udělat obrázek a dopátrat se pravdy.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (11.9.2015, 20:03)
tak zcela jistě porovnání kriminality se dohledat dá,stačí popátrat třeba po kapacitách věznic tehdy a nyní,kdy skutečně počty jak obviněných,tak odsouzených rostou,jinak by se mmj nezřizovaly věznice jiné.Regulace informací v médiích je a dopátrat se pravdy dá fušku i v dnešní době,hrají si s námi jako s loutkami.Každá doba má svá pro a proti.Třeba když srovnám školství tehdy a nyní,kvalitu,tak nebe a dudy,co se provedlo se školstvím je k nevíře..a mohly bychom pokračovat do alelůja...

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (11.9.2015, 13:39)
Dopátrat se pravdy, která je mu stejně k prdu, protože stejně jako za komančů se s tím nedá nic dělat (smich) (smich) (smich)

ODPOVĚDĚT
Bartoníčková E. (Surfi) ID 429192 (10.9.2015, 20:28)
To je hezké. Vy jste svůj názor mohla vyjádřit (a dost obšírně), zatímco ostatní mají mlčet, aby náhodou neměli názor jiný. Máte pravdu, pro vás by se doba minulá hodila, demokracie je pro vás pojem zcela neznámý.

ODPOVĚDĚT
Hana Pokorna (cune) ID 175596 (10.9.2015, 20:14)
Já se k tomu musím vyjádřit-mamka říkala že otevřením hranic nic dobrýho nepřišlo.....muže se dneska všechno ale málo kdo na to má peníze na cestování apod.Babička která mi zemřela před 6lety říkala že nezávidí do čeho rosteme....a řekla mi to i ted manželova maminka.Zprávy nesleduji není tam nic pozitivního je to hrozný-to je samé znásilnění,vraždy,konec světa,míří na nás meteorit,ted ty uprchlící,je to šilený,asi jsem debil že si to čtu a připouštím si to a bolí mě z toho akorát břicho....žijeme na vesnici a bydlet ve městě bych nechtěla ani za nic....bála bych se tam pustit děti do ulic.Připadá mě že si ted každý dělá co chce,a není to vubec stíhané jako dřív.Lidi byly taky dřív hodnějsí,milejší,a nebyla taková zlost v lidech a jsou hodně závistiví,každý měl tenkrát prd a každý si byl tak nějak rovnej.....já tak ráda koukám na filmy jako jsou chalupáři,muj brácha má prima bráchu,pod

ODPOVĚDĚT
Iveta B. (Iveta21) ID 96930 (11.9.2015, 8:54)
asi nevíte jak se zacházelo s lidmi, kteří nedrželi hubu a krok, kolik jich pozavírali, pozabíjeli. Hodnější a milejší já rozhodně nepamatuju :-(

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (11.9.2015, 10:34)
No přesně. Možná paní měla štěstí na milé a hodné lidi kolem. Tím nerýpu, aby se nezlobila ale nejspíš si vůbec nevšimla, že tu byli tisíce vzdělaných lidí, kteří strávili život přikládáním do kotle, protože nikde jinde je nezaměstnali, neznamenala tisíce lidí, které třikrát za noc navštívili estébáci a vyslýchali je, případě nezaznamenala, že v každém domě či bloku byli placení informátoři a udavači, kteří všechno potřebné hned zatepla běželi povědět. Jasně, že bezproblémové většině se žilo dobře ale pořád tu byli tisíce lidí, kteří prožívali peklo, kdy se režim mstil nejen jim ale i jejich dětem a rodině. (6)

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (10.9.2015, 23:31)
když já bych tak strašně nerada měla prd a tak strašně nerada bych si byla "tak nějak rovná" ,-)

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (11.9.2015, 6:22)
,-) myslím, že paní se může modlit jak chce, to se jí nemůže splnit.

ODPOVĚDĚT
Bohdana A. (nina) ID 833, mimibazar.cz/bohdana (10.9.2015, 20:03)
nikdy

ODPOVĚDĚT
Martina K. (Martitina) ID 210948, mimibazar.cz/martitina (10.9.2015, 19:56)
V žádné případě!!!

ODPOVĚDĚT
Dominika V. (NikaV) ID 48057, mimibazar.cz/nikav (10.9.2015, 19:17)
Rozhodně ne!

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (10.9.2015, 18:53)
Vás to napadá u Chalupářů? Mě vždy u Homolků, ty miluju :-) a teď jsem někde na FB viděla, že nějaká cestovka z Krnova pořádá komunistické zájezdy ,-) zimní i letní...pěkně starým autobusem, s konferenciérem, co se stará o zábavu atd...docela mě to láká zkusit :-)

ODPOVĚDĚT
Irena C. (cikinka) ID 62448, mimibazar.cz/cikinka (10.9.2015, 21:25)
Jo, taky mě to láká...Byla jsem kdysi s rodiči a bylo to super (Y)

ODPOVĚDĚT
Pavla F. (pajaPF) ID 102068, mimibazar.cz/pajapf (10.9.2015, 19:27)
http://www.atis.cz/vypis-produktu-tema/rekreace-roh-dovolena-v-tatrach/

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (10.9.2015, 19:40)
(Y)

ODPOVĚDĚT
Věra P. (kkacinec) ID 218673, mimibazar.cz/kkacinec (10.9.2015, 18:50)
JÁ JO A HNED (Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
marie d. (maječka22) ID 116161, mimibazar.cz/majecka22 (10.9.2015, 18:22)
NEDÁVNO JSME SE O TOM S MANŽELEM BAVILI...PROHLÁSIL ŽE KDYBY REBUPLIKU ROZDĚLILI NA NOVOU A STAROU TAK JDE DO STARÉ...DO NOVÉ BY JEZDIL NA INTERNET A HAJZL PAPÍR - DOSTUPNÝ BYL VĚTŠINOU TEN SKLÁDANÝ ŠMIRGL :-D :-D..NEBYLI JSME VE STRANĚ,NIJAK NA NÁS NEDOLÉHALA TA DOBA,NIC NÁM NESEBRALI...TAK NĚJAK SE NÁM ŽILO LÍP,NEMĚLI JSME TAKOVÉ OBAVY Z BUDOUCNOSTI,ZABEZPEČENÍ,NEBYLA TAK UVOLNĚNÁ MORÁLKA... (F)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (10.9.2015, 17:57)
Já ne. Kdo šel s davem a nedělal režimu problémy tak žil normálně. S naší rodinou komunisti zametli, sebrali majetek, zabrali pole, mým rodičům znemožnili jít na školu. Doba před revolucí měla svoje výhody i nevýhody. Výhoda - pravidelné zdravotní a zubní prohlídky dětí například. Nevýhod plno. Kvalitní jídlo bylo ale stát je vydatně dotoval, což bylo dlouhodobě ekonomicky neudržitelné. Práce byla ale za jakou cenu? Udržovat umělou zaměstnanost každý stát časem položí. Neříkám, že dnes je snazší život, je jiný ale zpátky už bych se vracela nerada.

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (11.9.2015, 7:59)
No, hlavně, jestli je ekonomicky udržitelné, jak všechny vlády od revoluce vyhazují miliardy za různé zmanipulované zakázky, předražené stavby, Opencard a podobné věci. *-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (11.9.2015, 9:59)
Není ale bohužel protože tu není dost silná a nezávislá základna novinářů, kteří by kolem toho udělali trochu dusno a dokud tu nefunguje to, že za něco, co se nepodaří a stát stojí velké peníze bude někdo konkrétní odpovědný a potřestaný, tak se nikam nehneme. Samo, že tudy unikají miliardy, proto je směšné, že pak pan Babiš se svým nemastným neslaným výrazem ve tváři nabádá národ, že musíme šetřit. Přitom i jeho slavné firmy si z veřejných peněz hodně pomohly... (H)

ODPOVĚDĚT
Jitka W. (bubble) ID 16652, mimibazar.cz/bubble (10.9.2015, 17:55)
Ani za nic.

ODPOVĚDĚT
Celkem: 41 (zobrazuje se 1-20)1, 2, 3 další >>