Prosím poradí mi někdo, co dělat v případě neuznané reklamace? Reklamovala jsem bory ICe bug Cortina (cena zhruba 2500,-) - jsou propogovány jako boty do -20°C. Reklamovala jsem je, protože přes zip (který je až dolů k botě) ihned normálně prosakuje
| Kateřina S. (gitasek) ID 25342, mimibazar.cz/gitasek (21.10.2015, 15:41) | já jsem si koupila boty do mínusu tyhle http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=84958849&tab=0 a noha mi v nich nemrzne.....a ani nepropouští, na zip si boty do mínusu nekupujte, zip je velmi nepraktický a myslím, že jste již poučena i jinak tak štastný kup jiných botiček
ODPOVĚDĚT |
|
| Eva J. (Evule11) ID 38082 (16.10.2015, 15:07) | Děkuji vám za komentáře. Bohužel reklamaci mi neuznali z důvodu, že tyto boty nejsou opatřeny membránou a tudíž nejsou 100% voděnepropustné. Ovšem když jsem je kupovala , žádný podrobný popisek u nich tedy nebyl, jen obrovské cedulky ... do -20°C atd... Logicky, když kupuji boty do -20 uvažuji, že v nich budu chodit i ve sněhu. Obrovské zklamání, už bych si je v životě nekoupila, je v nich zima, protékají, nedají se pořádně očistit. Za ty peníze hrůza. Nechce se mi řešit soudní znalec atd... tak na reklamaci kašlu, ale doporučuji všem tyto boty rozhodně nekupovat ! Kvalita rozhodně neodpovídá ceně !
ODPOVĚDĚT |
|
leona k. (trebovka) ID 346124 (14.10.2015, 18:15) | Ve sportisimu koupené stejné....kvalita jak od vietnamců a za 2500 jak píšete,poslední dobou vše ve sportisimu kvalita děs.A když jsem tak byla posledně fronta 4 lidi reklamace,za mě teda vrátit.A dokonce mě v nich mrzly nohy a to deklarují do -25.
ODPOVĚDĚT |
|
| Petra D. (petann) ID 11885, mimibazar.cz/petann (14.10.2015, 8:44) | Zřejmě jsou pro "východní trh" dodávány nějaké trochu "jiné" Viz. třeba podrážky. http://icebug.com/int/produkter/cortina-l-bugrip/
ODPOVĚDĚT |
|
| Irena Lonská (Irell) ID 113275, mimibazar.cz/irell (13.10.2015, 21:37) | Přidávám se k názoru michaso - měla jsem tyto boty cca před 6ti lety - byly naprosto super promakané. Před 2 lety jsem si je koupila znovu - za 1999,-Kč (cena oproti prvnímu páru byla asi o 600,-Kč levnější), ale nedají se vůbec srovnávat - ten původní pár byl kvalitněji propracován a byla použita i pevnější látka. Tyto nové jsou opravdu jiné - látka je slabší, podrážky jsou oproti těm starým hůř odlité, prošití i lepení také nic moc - už bych si další rozhodně nekoupila. Do mrazivého počasí jsou určeny, ale membránu nemají, takže se obávám, že nepochodíte.
ODPOVĚDĚT |
|
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (13.10.2015, 20:15) | Je to tedy smutné, ale ty botu za cenu skoro 2500,- fakt nemají membránu, jen vodoodpudivý ribstop.Takže možná jsou jen do sucha, ne do sněhu.
ODPOVĚDĚT |
|
| Denisa V. (michaso) ID 292193, mimibazar.cz/michaso (13.10.2015, 18:19) | Já jsem si koupila tuto značku přesně tyto boty před cca 5 lety, byly super tak jsem si koupila " ty samé " ale nyní ve sportisimu a hle v těch nových mě zebou nohy. Ano byly levnější než tehdy a tak pochybuji, zda se jedná o originál Ice bug.
ODPOVĚDĚT |
|
Miroslav A. (Lochnes33) ID 416499, mimibazar.cz/lochnes33 (13.10.2015, 17:07) | Přesně tyto jsem reklamovala před rokem a taky jsem je reklamovala po roce. Mě v nich neskutečně záblo, ale reklamace byla položená na vadě, že se páře nit u zipu na obouch a ještě mi paní prodavačka poradila ohledně podrážky, zda náhodou nění někde odlepená, což byla na jednom malém místě. Takže reklamace uznána a peníze mi byly vráceny bez problémů. Zkusila bych to znovu já ve sportisimu nikdy neměla problém.
ODPOVĚDĚT |
|
| Petra Š. (petrasafr) ID 146547, mimibazar.cz/petrasafr (13.10.2015, 16:56) | a když je napsáno do mínus 20, tak to automaticky znamená, že jsou nepromokavé? to je tam přímo napsané? Jakou mají membránu?
ODPOVĚDĚT |
| | Kristina R. (Krůžička) ID 103532 (13.10.2015, 17:38) |
souhlasím, do - 20C neznamená automaticky nepromokavé. Jen by v nich prostě neměla být ani při této teplotě zima.
ODPOVĚDĚT |
| | | Petra Š. (petrasafr) ID 146547, mimibazar.cz/petrasafr (13.10.2015, 17:53) |
to si taky myslím. Já bych si ty boty nikdy nekoupila, ta značka sama o sobě mi přijde nekvalitní a pokud chci opravdu kvalitní zimní boty, určitě nepůjdu do Sportisima, nekupuju tam boty ani dětem, natož sobě, kdy chci, aby mi vydržely roky.
ODPOVĚDĚT |
| | | Miroslav A. (Lochnes33) ID 416499, mimibazar.cz/lochnes33 (13.10.2015, 18:09) |
Tak mi tam kupujeme často a boty nám vydrží roky, značka columbia, nebo u dětí Alpine, a nikdy mi nepromokly. Spíš si myslím, že je to o kusu, někdy se prostě narazí na špatný výrobek, ale tvrdit, že sportisimo má nekvalitní věci bych si nedovolila. Všechny sportovní prodejny jsou stejné a i internet je toho taky plný.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Petra Š. (petrasafr) ID 146547, mimibazar.cz/petrasafr (13.10.2015, 18:31) |
ano, každý má na kvalitu jiné požadavky. Pro mě boty od Alpine a Columbie nejsou žádná kvalita. Možná když přimhouřím obě oči, tak pro děti, které z nich hned vyrostou, ale i těm kupuju Ecca. Pro dospělého, kterému mají vydržet boty x let, bych je nekoupila a stejně tak bych nehledala kvalitní boty v takovém řetězci.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Olga F. (Majkys75) ID 111949, mimibazar.cz/majkys75 (13.10.2015, 22:16) |
Peti, ale to zase nemůžeš takhle úplně brát já třeba kupuju ve Sportisimu krom jiných věcí a bot i boty Salomon a za mě jsou to opravdu kvalitní boty
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
|
Linda U. (ženazapultem) ID 355152 (13.10.2015, 15:49) | Sestřenice reklamovala boty, reklamaci neuznali. Ihned je obratem poslala soudnímu znalci (cca 300,-Kč), potom se s jeho vyjádřením vrátila na prodejnu a museli jí okamžitě vrátit peníze. Tak já bych to udělala taky tak.....
ODPOVĚDĚT |
|
| Alena S. (Alisek730) ID 430789, mimibazar.cz/alisek730 (13.10.2015, 15:39) | Sportissimo nám také reklamaci neuznalo a to jsem je reklamovala dcerce 5 dní od nákupu.
ODPOVĚDĚT |
|
| Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (13.10.2015, 15:16) | Jen tak na okraj - informace, že je něco do teploty -20 stupňů automaticky neznamená záruku, že to musí být i nepromokavé (i když já bych to u zimních bot taky čekala). Jinak ale jste měla dostat reklamační protokol, ve kterém by měl být udán důvod zamítnutí reklamace. V případě, že s verdiktem nesouhlasíte, můžete zkusit reklamaci zopakovat (nejlépe v jiném městě nebo alespoň prodejně), případně si můžete nechat vadu posoudit soudním znalcem - pokud by ten posudek pro vás vyzněl příznivě, buď se toho leknou a vyhoví, nebo to pak případně může skončit u soudu. A ještě na závěr je povinnost vady vytknout bez zbytečného odkladu poté, co byla možnost věc prohlédnout a vadu zjistit - takže neřešíte doufám teď boty z loňské zimy.
ODPOVĚDĚT |
|
| Eva J. (Evule11) ID 38082 (13.10.2015, 15:11) | boty mám z loňské zimy, nejvíc jsem je užila v dubnu. No, je pravda, že jsem je reklamovala až teď, ale myslela jsem ,že to nemá vliv, když je na ně 2 letá záruka...
ODPOVĚDĚT |
|
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (13.10.2015, 14:58) | Sportisimo jsou větnamci, tam bych kvalitu nehledala.
ODPOVĚDĚT |
| | jana b. (maršmeloun) ID 406290 (13.10.2015, 19:09) |
Já naopak u bot za 2500kč bych aspoň trošku kvality hledala.Když nebudu vyžadovat kvalitu tak si koupím u větnamců za 500kč a bude mě celkem jedno,že mě vydrží pouze jednu zimu.
ODPOVĚDĚT |
| Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 71951 (13.10.2015, 16:19) |
Sportisimo je obchod a Ice bug je značková obuv,žádní vietnamci
ODPOVĚDĚT |
|
| Lucie D. (lucijee) ID 4318, mimibazar.cz/lucieda (13.10.2015, 14:48) | Ja je mám 10 let a letos letí do koše jen kvůli zipu, ale to byla moje vína. Každopádně, nikdy jsem neměla lepší boty na hory, nikdy zima, ani mokro...ani ted po těch letech..i ve sněhové brecce OK.
ODPOVĚDĚT |
| | Eva J. (Evule11) ID 38082 (13.10.2015, 15:12) |
no tak to vám závidím a nechápu, mě do nich opravdu teče
ODPOVĚDĚT |
|
| Olga P. (Freya) ID 37220, mimibazar.cz/freya (13.10.2015, 14:36) | no měla jsem s nimi to samé, neuvěřitelná zima, teklo do nich ač byly impregnované, mě se nakonec ještě sekl zip....potkala jsem nejméně tři lidi, co měli stejný problém....také předpokládám, že boty zkoušené ve švédských podmínkách do -20 budou použitelné na běžnou zimu ve městě...mě je tedy vzali
ODPOVĚDĚT |
|
| Michaela L. (Misa30) ID 75790, mimibazar.cz/misa30 (13.10.2015, 14:31) | No jestli reklamujete boty z lonské zimy,tak se nedivte.
ODPOVĚDĚT |
| | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 12352 (13.10.2015, 17:34) |
když není sníh u nás, neznamená, že není jinde... to, že většina lidí jezdí na dovolenou za teplem neznamená, že paní třeba nejezdí za eskymákama
ODPOVĚDĚT |
| | Kateřina M. (malakaca) ID 313987 (13.10.2015, 17:06) |
Já úspěšně reklamovala, dětské zimní boty v létě, dřív jsem se tam prostě nedostala
ODPOVĚDĚT |
| Anna L. (Lanna1) ID 177468 (13.10.2015, 15:42) |
a dvouletá záruka je tam jako na co
ODPOVĚDĚT |
| Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (13.10.2015, 15:33) |
Tak snad během zákonný 2letý záruky může zákazník reklamovat.
ODPOVĚDĚT |
| | | Michaela L. (Misa30) ID 75790, mimibazar.cz/misa30 (13.10.2015, 16:10) |
to ano,to může a má na to ze zákona nárok.Ale paní reklamuje boty,teprve ted.
ODPOVĚDĚT |
| | | Michaela R. (Kkendy) ID 52314, mimibazar.cz/kkendy (13.10.2015, 19:24) |
loni se mi na konci sezony rozlepily sandále,neřešila jsem to a reklamovala až na jaře...Je snad moje věc kdy do obchodu dojdu ne?Nebo se podle vás má reklamace bot řídit ročním obdobím?
ODPOVĚDĚT |
| | | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (13.10.2015, 17:08) |
ale to přeci neodporuje ničemu snad ne?Do toho prodejci nic není,kdy věc donesu k reklamci,pochopitelně pokud v botách nečvachtám do poslední chvíle před reklamací,pokud se projeví vada,má se obratem reklamovat,obuv nenosit,což ale není nejspíš tento případ,páč předpokládám,že v létě s kozárama do -20 paní letos fakt nechodila.
ODPOVĚDĚT |
|
| Lucie L. (Labouche) ID 20603, mimibazar.cz/krasavice (13.10.2015, 14:22) | Tak -20 muze byt a nemusi byt snih...Je tam uvadeno pouze do -20 a ne ze jsou do snehu? Na tomhle muzou oni bazirovat. A to uz jste je vyzkousela? U nas teda jeste snih v rozmezi mesice jeste nepadal a bylo max. -2st. rano
ODPOVĚDĚT |
|
Dagmar L. (LazeckaDagmar) ID 524090 (13.10.2015, 14:15) | Mě jen tak napadlo, jak máte boty dlouho. Jestli jsou nové, tak jste je ve sněhu a v - 20 nemohla ještě odzkoušet nebo to reklamujete až nyní boty z minulé zimy?
ODPOVĚDĚT |
|
Kateřina V. (kaculinka75) ID 205506 (13.10.2015, 14:14) | Jak je máte dlouho?
ODPOVĚDĚT |
|