| Marta T. (mataaa) ID 152165, mimibazar.cz/mataaa (24.2.2016, 22:51) |
Po sepsání reklamace s ředitelem pošty, kterému jsem přinesla zlehka ťuklý obal dodané postele se přišel domů hned podívat na poškození…nic velkého- ťukanec, nakonec po sestavení postele ani nebyl vidět ... požadovala jsem myslím tisícovku, tu jsem dostala a byl klid. Mohla jsem navrnout i jiné řešení.
ODPOVĚDĚT |
| Katka B. (kremilek) ID 2451, mimibazar.cz/katkab (25.2.2016, 6:06) |
Já mám úplně jinou zkušenost. Na zničené zboží v balíku jsem dostala odpověď, že byl špatně zabalený, ne v kartonové krabici a tudíž se na něj reklamace nevztahuje. Vztahovala by se na ztrátu. Neměla jsem ho převzít. A reklamaci jsem neměla nikdy dříve než skoro za měsíc.
ODPOVĚDĚT |
| | | Eva P. (skm) ID 63364, mimibazar.cz/skm (25.2.2016, 12:16) |
taky mám podobnou, já tedy nereklamovala, na přepážce jsem si roztrženého obalu všimla a vedoucí pošty mi navrhla, že mám balík nepřevzít, pokud převezmu, je to můj problém, že je to špatně zabalené. Nepřišlo mi to. Chvilku jsem se hádala, nakonec jsem rezignovala, v autě čekal nasr...manžel, a víte, jak je to, když chlap někde musí čekat, vzala jsem riziko na sebe i za cenu natržené mikiny, byla v pořádku, paní přebalila pro jistotu do dvou obalů...prostě nemám sílu se co půl roku s poštou dohadovat, nedávno jsem řešila, že aniž zazvoní, rovnou hážou lístek adresát nezastižen...i když čekám doma...,
ODPOVĚDĚT |