Roztržený balík
Maminky, prosím, máte zkušenost s Českou poštou s vyřizováním reklamace zničeneho obalu a z toho důvodu poničeným zbožím? Víc koment...
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 4 komentáře
Marcela K. (kaira) ID 240108, mimibazar.cz/marcela02 (25.2.2016, 6:16)
Dobrý den (F) uplně všechny reklamace mi vždy uplně v klidu pošta uznala.

ODPOVĚDĚT
Marta T. (mataaa) ID 152165, mimibazar.cz/mataaa (24.2.2016, 22:51)
Po sepsání reklamace s ředitelem pošty, kterému jsem přinesla zlehka ťuklý obal dodané postele se přišel domů hned podívat na poškození…nic velkého- ťukanec, nakonec po sestavení postele ani nebyl vidět ,-) ... požadovala jsem myslím tisícovku, tu jsem dostala a byl klid. Mohla jsem navrnout i jiné řešení.

ODPOVĚDĚT
Katka B. (kremilek) ID 2451, mimibazar.cz/katkab (25.2.2016, 6:06)
Já mám úplně jinou zkušenost. Na zničené zboží v balíku jsem dostala odpověď, že byl špatně zabalený, ne v kartonové krabici a tudíž se na něj reklamace nevztahuje. Vztahovala by se na ztrátu. Neměla jsem ho převzít. A reklamaci jsem neměla nikdy dříve než skoro za měsíc.

ODPOVĚDĚT
Eva P. (skm) ID 63364, mimibazar.cz/skm (25.2.2016, 12:16)
taky mám podobnou, já tedy nereklamovala, na přepážce jsem si roztrženého obalu všimla a vedoucí pošty mi navrhla, že mám balík nepřevzít, pokud převezmu, je to můj problém, že je to špatně zabalené. Nepřišlo mi to. Chvilku jsem se hádala, nakonec jsem rezignovala, v autě čekal nasr...manžel, a víte, jak je to, když chlap někde musí čekat, vzala jsem riziko na sebe i za cenu natržené mikiny, byla v pořádku, paní přebalila pro jistotu do dvou obalů...prostě nemám sílu se co půl roku s poštou dohadovat, nedávno jsem řešila, že aniž zazvoní, rovnou hážou lístek adresát nezastižen...i když čekám doma..., +o( +o( +o(

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Krťanda) ID 6173, mimibazar.cz/krtanda (upraveno 24.2.2016, 23:33)
...dneska mi přišel obří balík ( sedací vak vel 180x140cm, samozřejmě jsem ho od pošťáka převzala, když mě zavalil obrovským pytlem a odnesla ho domů. Až tam jsem si všimla, že je pytel dole protržený cca 1/2 metru :-( a zároveň v jednom místě proražený i ten vak skrz látku.
Okamžitě jsem volala na poštu, prý ho musím přinést a zkusí to vyreklamovat. Mají na to 30 dní a já ho měla pro dceru k narozeninám :-( za 14 dní :-(
Máte někdo podobnou zkušenost a jak to dopadlo? Vrátili Vám peníze? Stál skoro 2 tis., takže bych za ty peníze měla nerada poškozené zboží.
Moc díky za postřehy.

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (upraveno 25.2.2016, 20:05)
Ale nemají měsíc, na reklamaci má pošta 14 dní!!! Právě to taky řeším, je to už skoro 3 týdny, co čekám na vyřízení reklamace, volala jsem tam v pondělí, bylo mi řečeno nic nevíme, nic nemáme, prosíme o trpělivost, tento týden se Vám 100% ozveme. Právě jsem si říkala, že počkám do zítřka a pak už budu hnusnější (6) pošta není žádná privilegovaná instituce, aby pro ni neplatil zákon 8o| Jinak ano, zkušenost s reklamací u pošty mám dobrou, dvakrát mi už proplatili plnou částku, ikdyž to nebylo zničené úplně. Jen jsou děsní lenochodi. Přitom mi paní u přepážky ještě strkala pod nos sešit, že jsem jediná únorová reklamace, takže zavalení prací asi nejsou...

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Krťanda) ID 6173, mimibazar.cz/krtanda (25.2.2016, 20:00)
Dobry vecer Tano,
kde dohledam zakonik ohledne lhuty pro reklamaci? Vsude jsem dohledala 30 dni...

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (25.2.2016, 20:05)
Sama mi paní za přepážkou hlásila. "Máme na to 14 dní." Ale evidentně jen teoreticky +o(

ODPOVĚDĚT