Pepa.cz slevový portál
Nekupovala jste některá ubytování na Pepovi ???
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 6 komentářů
Bronislava B. (broni77) ID 405162 (6.8.2016, 19:18)
uváděli jste při rezervaci, že jde o pobyt zakoupený na slevovém portále?

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 19:50)
Ne ,rezervovali jsme přes stránky hotelu . Nikdo nás neupozornil,že to někam musíme uvést . Jsme nováčci :-( .

ODPOVĚDĚT
Bronislava B. (broni77) ID 405162 (6.8.2016, 20:01)
Aha, tak tam by možná mohl být ten problém..já vždy než koupím voucher píši e-mail nebo telefonuji kvůli volnému termínu a uvádím, že by šlo o pobyt ze slevového portálu, pak teprve zakoupím a rezervuji..pak většinou chtějí zaslat kód voucheru.

ODPOVĚDĚT
Anna D. (Anina52) ID 166333 (6.8.2016, 17:06)
Ano, jasně bylo psáno zavolat. Tak že vše bez problému

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (6.8.2016, 17:35)
kde je psáno že zavolat? čtu že se má vytvořit rezervace , tu paní písemně provedla , o telefonu nikde nic nečtu :^)

ODPOVĚDĚT
Anna D. (Anina52) ID 166333 (7.8.2016, 6:57)
Asi jsem neodpověděla úplně. My jsme měli na wouchru psáno že se máme domluvit telefonicky

ODPOVĚDĚT
Veronika F. (frini) ID 280377, mimibazar.cz/frini (6.8.2016, 12:44)
Kupovali jsme a spokojenost (F)

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 12:50)
My zaplatili 1300,- Pepovi,ten nám poslal voucher na ubytování s tím,že si máme zami zarezervovat pokoj v hotelu. To mažel přes jejich oficiální stránky udělal a při příjetdu do hotelu nám voucher neuznali (prý jsme měli zavolat) a platili jsme dalších 2700,- ,jako bez vouchru. Kde se stala chyba???

ODPOVĚDĚT
jana b. (bemini) ID 75995 (7.8.2016, 13:47)
Vždy je na voucheru či v podmínkách akce psáno,že se musí voucher uplatnit...vy jste voucher neuplatnila,ale vy jste si zarezervovala za plnou cenu,chyba je na vaší straně,že jste neinformovala o voucheru.

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (7.8.2016, 19:39)
Nikdo nás neinformoval,že je máme informovat ....bylo psáno : zarezervujte si co nejdříve pokoj ....což jsme udělali ....příště budeme číst mezi řádky ,-)

ODPOVĚDĚT
jana b. (bemini) ID 75995 (upraveno 7.8.2016, 20:18)
podívejte se na voucher...x let jsme tam prodávali a též máme několik portálů a musí to tam být uvedeno,ale ono je to i logické,že musíte oznámit,že máte voucher oni při rezervací neví,že jdete přes slevový portál

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (7.8.2016, 20:30)
Ať koukám,jak koukám ....nic tam není. No,logické,jak píšu ,jeli jsme takto poprvé a zřejmě asi naposledy . Nechápu moc,jak moc to ovlivní situaci,když to oznámím (když už) den dopředu a nebo při ubytování. Když si jdu koupit do obchodu s nějakým slevovým kuponem nějakou věc,také tam nevolám ,že zítra přijdu nakoupit ,ale rovnou přijdu a předložím ho. ....ale to je už jedno. Zdá se mi to všechno na hlavu postavené. Děkuji za Vaše reakce (L)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Nada B. (Nadys) ID 192716 (6.8.2016, 14:07)
Petro , tak potom tedy napište na Pepu ,
že jste dle podmínek zakoupili termín , i dle podmínek zarezervovali dopředu termín - píšou na stránkách zarezervujte , že telefonicky o tom tam nic není...
a napište že chcete uplatnit reklamaci , že vám voucher odmítli uznat atd..
Možná v hotelu jste měli být průbojnější a nenechat se odbýt , pokud jste rezervaci potvrdili přes jejich rezervační stránky , plus měli voucher v ruce při příjezdu , pak vás měli takto ubytovat.
Já jsem tey potíž neměla zatím (F)

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 14:43)
Naďo ,děkuji za všechny rady. No,průbojnější, nemám na to povahu ,Manžel by se možná tak rychle nevzdal,ale já ho krotila ,nemám na to žaludek. jestli bude nějaké příště ,budeme moudřejší . (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Iveta P. (Privetka) ID 49382, mimibazar.cz/privetka (6.8.2016, 13:20)
A nebyl problém třeba s termínem? Voucher je třeba platný např. na období srpen - září a nebyli jste třeba mimo tyto měsíce? Nebo tam bývá, že platí jen na všední dny - a vy jste se trefili do víkendu? Jinak nevím. Je třeba si pořádně přečíst ty podmínky uplatnění voucheru.

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 13:23)
(F) dám přečíst manželovi . termín byl dodržený . On je takový akurátní , všechno vždy vystuduje....no,někde se stala chyba

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (6.8.2016, 13:12)
zkuste sepsat portálu Pepa zkušenost a jak přesně jste postupovali , plus reklamaci.
Já enž odkliknu voucher , volám a projíždím si daný hotel , podívám se na ofiko ceny , plus se ptám předem na daný termín zda je volno.Pak teprve odklikávám a kupuju voucher.Posléze ještě telefonicky kontaktujeme recepci že jedeme..Při příjezdu na recepci dáváme jen vytisknutý voucher s údaji..nikdy nebyl problém..

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 13:21)
(F) dám přečíst manželovi .Už na jejich linku volal ,má vše napsat v mailu.Ale ptám se i takhle.

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (6.8.2016, 13:47)
v těchto termínechj nelze využít -
* Voucher nelze využít v termínu od 22. do 24. 7. a od 28. do 31. 7. 2016.

netrefili jste se do tohoto termínu třeba?

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 13:57)
Ne ,byli jsme tam tento týden ze čtvrtka na pátek. Včera jsem se vrátili

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Nada B. (Nadys) ID 192716 (6.8.2016, 13:27)
vložte tady ještě tu stránku , na Pepovi to ještě jde najít myslím , a mrkneme na to..

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 13:44)
http://www.pepa.cz/2-nebo-3denni-pobyt-pro-2-3-osoby-se-snidanemi-v-praze-v-hotelu-expo-23585

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Veronika F. (frini) ID 280377, mimibazar.cz/frini (6.8.2016, 13:05)
Je nutné přesně dodržet podmínky uplatnění voucheru. To si nastavuje každý hotel sám. Pokud mají jako podmínku telef. rezervaci, tak to chápu. Jinak vždy už u rezervace poskytovatelé chtějí uvést číslo voucheru, pak není problém, že by ho později neuznali. Kupovali jsme na různých portálech už více než deset pobytových voucherů a nikdy nebyl jediný problém.
Bohužel i na slevových portálech se najdou špatné nabídky od nepoctivců. Vždy si na každý hotel nebo penzion hledáme recenze. Ve vašem případě jste měli problém s hotelem zkusit reklamovat u slevového portálu. Pokud jste vše v podmínkách dodrželi, měli by vám reklamaci uznat a vrátit platbu.

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 13:27)
A kde se dozvíme podmínky uplatnění ze strany hotelu? na jejich stránkách ? My jsme takhle cestovali prvně a zdá se,že na dlouhou dobu naposedy ,-) Na recepci byli protivní,nechtěli nic řešit. kdybychom alespoň doplatili jen ten rozdíl,ale platili jsme celou částku za pokoj. Někde se teď válí naše peníze :-(

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (6.8.2016, 12:40)
ano , víckrát a vždy bez problemu.

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 12:51)
My zaplatili 1300,- Pepovi,ten nám poslal voucher na ubytování s tím,že si máme zami zarezervovat pokoj v hotelu. To mažel přes jejich oficiální stránky udělal a při příjetdu do hotelu nám voucher neuznali (prý jsme měli zavolat) a platili jsme dalších 2700,- ,jako bez vouchru. Kde se stala chyba???

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (6.8.2016, 12:20)
Ano (F)

ODPOVĚDĚT
Ivana M. (ivana2268) ID 435680, mimibazar.cz/ivana2268 (6.8.2016, 11:42)
já jo a dobrý (Y) :-)

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 12:51)
My zaplatili 1300,- Pepovi,ten nám poslal voucher na ubytování s tím,že si máme zami zarezervovat pokoj v hotelu. To mažel přes jejich oficiální stránky udělal a při příjetdu do hotelu nám voucher neuznali (prý jsme měli zavolat) a platili jsme dalších 2700,- ,jako bez vouchru. Kde se stala chyba???

ODPOVĚDĚT
Ivana M. (ivana2268) ID 435680, mimibazar.cz/ivana2268 (6.8.2016, 13:46)
vždycky nejdříve volám hotel ověřím si volný termín, jsou ochotni vám termín přidržet než koupíte pobyt na portálu a pak objednám a zašlu číslo voucheru podle toho jak požadují.Zatím problém nebyl :-).Teď jsme měli slovensko a vše souhlasilo s popisem v nabídce (hello)

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (6.8.2016, 13:59)
tak jsme vyškolení :-(

ODPOVĚDĚT