Psychické vyčerpání
Dobrý den, jsem totálně psychicky vyčerpaná, třesu se, potím se, bolí žaludek. Mám velmi stresující práci, velké problémy v rodině atd.stává se vám že jste ve stresu nesoustředění, bolí vás hlava, pletete slova a když něco děláte nepřemýšlít nad tím?
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 16 komentářů
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (13.9.2016, 10:37)
Dejte v práci výpověd, nějakou dobu doma odpočívejte a srovnejte si priority. Pak zajděte za psycholožkou práce a najděte si práci, která Vás bude nabíjet, ne ničit. Antidepresiva a léky na bolest neuznávám, ty řeší následek. Je třeba řešit příčinu.

ODPOVĚDĚT
Michala F. (misuuu5) ID 8296, mimibazar.cz/misuuu5 (10.9.2016, 21:49)
Pokud nemáte deti, tak nedělejte nic, pokud ano, tak hlavu vzhuru a vyhledejte psychiatra, ať to neskončí akutní hospitalizaci, kdy už nebude mit možnost vyberu (F) Vím, o čem mluvím, opravdu (F)

ODPOVĚDĚT
Dasa H. (bamida) ID 129370, mimibazar.cz/bamida (10.9.2016, 21:38)
A co přechod..... nemůže to být? Já měla ve 42letech podobné příznaky ,dokonce jsem myslela na sebevraždu. Pak navštívila lékaře, vše probrala a nyní beru léky a vše je OK . Držte se a řešte to (F)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 435881 (10.9.2016, 21:32)
Ano, zřídkakdy, ale stane se že v práci zkomolím slova. K soustředění mi pomáhá kafe. Organizovat práci několika lidem a do toho zvedat telefony mě prostě taky někdy dostane.. Přeji Vám hodně síly Ilono..

ODPOVĚDĚT
Ilona B. (Ilis1) ID 136003 (10.9.2016, 22:24)
Přesně tak, mám vyčerpávající práci, zvedám dva telefony na objednávkovém oddělení, vyřizuji reklamace, a do toho hromadu jiných povinnosti, pak jedu autobusem z práce a nevím vlastně čí jsu. Ještě jsem málo ohodnocená finančně.

ODPOVĚDĚT
Martina K. (karma75) ID 64457 (10.9.2016, 18:13)
To co popisujete jsem prožívala několik let. Ač jsem se snažila do svého života vnášet pozitiva, radovat se z maličkostí, nestačiilo to. Nepříznivá situace doma a v zaměstnání mě válcovala, a byly večery, kdy jsem si přála se ráno neprobudit.
Pak mi do života nečekaně vstoupila láska, a vše nabralo úplně jiný směr. Dnes usínám a těším se na každé nové ráno, to co jsem dříve považovala za problém, najednou žádný problém není.
Uleví se Vám, pokud navštívíte dobrého, psychologa, případně kouče, osobně jsem jednoho vyhledala a pomohl mi ve chvílích nejhorších opravdu moc.
Přeji Vám hodně sil a hodně štěstí (F)

ODPOVĚDĚT
Alena M. (a74) ID 400427 (10.9.2016, 16:46)
Proc neodejdete z prace? Rodinne problemy se asi nevyresi hned, ale proste musite neco udelat. Pokud citite, ze za vas stav opravdu muze i zamestnani, tak bych okamzite skoncila. K antidepres se nebudu vyjadrovat, neznam, nemam vyzkouseno. Jednou v zivote jsem byla na totalnim dne, nikomu bych to neprala. Dostala jsem lexaurin, vzala dve tablety a byl to hnus! Zjistila jsem, ze si musim pomoci jen ja sama... Hlavni co vim je, ze kdyz mi neco nevyhovuje a dostalo by mne to do takovych sr.... jak popisujete, tak proste musim neco zmenit... A potom pomaha povidani s nekym, komu verite, vyplakani. A treba i s odbornikem. Drzim palce.

ODPOVĚDĚT
Ilona B. (Ilis1) ID 136003 (10.9.2016, 17:56)
Děkuji Alenko :-$

ODPOVĚDĚT
Lucie H. (Ancias) ID 115238 (10.9.2016, 16:14)
Já za sebe radím přehodnotit priority.
Skončila jsem v nemocnici na totální vyčerpání,svezla se rychlou,41 teplotu a myslela,že vážně nebudu.
Nemohla jsem dýchat,slova jsem nemohla poskládat a jen jsem brečela.Po odběru krve jsem měla vše tak rozhozené,že mi pan mudr,řekl,že podle testů jsem právě doběhla maraton.
Byla jsem 2 měsíce doma a hodně jsem spala.
Probrala jsem si v hlavě věci jednu podruhé a došla jsem k závěru,že nemusí být vše hotové a nablýskané a je mi lépe.
Léky jsem nebrala,jen jsem si nasadila Magnézko,které opravdu jíst musím :-$.
Hlavu vzhůru :-$.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (10.9.2016, 15:01)
Co vám brání tu situaci ve které žijete změnit? Vyhledejte odborníka, protože pouhá antidepresiva vám nepomohou.

ODPOVĚDĚT
Romana Z. (zonoro) ID 244070 (10.9.2016, 14:54)
Masáž nejlépe v týdenním odstupu.

Jinak nemám to v tak šíleném rozsahu, ale měla jsem také i to komolení slov a říkání jiných slov, např. místo děkuji - nemáte zač...jen příklad :-$

Pomohla změna místa.

ODPOVĚDĚT
Ilona B. (Ilis1) ID 136003 (10.9.2016, 16:37)
nemám to taky právě v nějakém velkém rozsahu, spíš za den spletu slovo nebo pár slov a řeknu místo nich jiné, tak jako vy :-$

ODPOVĚDĚT
Šárka P. (Ssara) ID 203308, mimibazar.cz/ssara (10.9.2016, 12:50)
Na nic necekejte a jdete k MUDr. Nemusi vam dat primo antidepresiva, jen nejaky zklidnujici, uvolnujici prasky, pripadne ani to nemusite brat, pokud nechcete. Ale potrebujete vypnout, aspon jeden stresujici faktor odbourat... (F)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 53562 (10.9.2016, 12:22)
Z vlastní zkušenosti - zhroutila jsem se pod náporem nového podnikání, nefungujícího manželství a dalších problémů. Odkládala jsem to a skončila jsem v bezvědomí na ARO. Totálně vyčerpaná. Ovšem je otázka, jestli antidepresiva něco řeší. Mě prášky napsali automaticky a byla jsem po nich úplně vypatlaná. Problémy mi to neřešilo. Mě pomohlo to, že mi přišel do cesty člověk, který se mnou prostě byl a byl mi oporou a je dodnes. Znám člověka, který má skutečné deprese jako nemoc-příčina někde v mozku, tam jsou prášky na místě. Nečekejte, až se dostanete na úplné dno. Ještě chci říct, že narušenou řeč mám dodnes. Ale rozebrala jsem si v hlavě postupně příčiny, psala si je na papír a jedno po druhém řešila. Dnes jsem úplně v pohodě, čtyři roky nepotřebuji žádné prášky, jsem silnější, vyrovnaná, manželství se mi výrazně zlepšilo a lépe se mi daří předejít případným problémům.

ODPOVĚDĚT
Nela L. (AlenLug) ID 236632 (10.9.2016, 12:33)
Presne tak :-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 53562 (10.9.2016, 12:39)
Taky jsem byla jak troska. Uzlíček neštěstí. Seděla jsem, brečela, třepala se jako osika a myslela na to nejhorší. Ráno jsem lezla z postele takovým stylem, že jsem se plazila po zemi. Nezvedla jsem ani hrnek s kafem. Celý svět mi zešedivěl. Cítila jsem se naprosto sama, nebyl nikdo, kdo by mi rozuměl. Zažila jsem si peklo na zemi. Vypadalo to, že už z toho v životě nevylezu. Nikdy bych do sebe neřekla, že se z toho zmátořím tak, že mě život bude bavit. Za posledního půl roku jsem po třech operacích sluchu, mám celou dobu závratě, nemůžu prakticky sama z baráku. Bála jsem se, aby "to" zase nepřišlo. Ale díky tomu, že už se umím zmobilizovat, to zvládám. Vždycky se najde řešení. I když mám pocit, že už nikdy nebudu mít nějaké uplatnění, našla jsem další možnosti. Člověk musí věřit, nic jiného nezbývá.

ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (10.9.2016, 11:59)
tak pokud jste na tom už takto nečekejte až se zhroutíte a mazejte k mudr, vhodná antidepka jsou naprosto namístě, zklidníte , uleví se vám hodně, vážně nečekejte až budete na hospitalizaci(zažila jsem)

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (10.9.2016, 12:09)
Silvie S. (sieta) ID 247864, mimibazar.cz/sieta (upraveno 6.9.2016, 9:03)
Jeden naprosto strašlivý příběh, jak se ze zdravé ženské stane troska a to vše za spolupráce s odborníky http://baby-cafe.cz/modules/mod_forumpanel/clanky/obcasniky/mezi-nami-zenami/3860-srazka-s-psychiatrii-aneb-jak-men-malem-zabila-antidepresiva#comment-392786

ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (upraveno 10.9.2016, 17:18)
ale nestrašte stále, jistě se může stát něco špatně, ale víte kolika lidem (i mě) léčba zachránila doslova život? Paní píše že je na dně doslova, myslíte že jí pomůže nějaký čaj či kapky nebo procházka? Pokud to zajde už tak dalece jak paní píše, je léčba na místě, ostatně jaká léčba to posoudí odborný lékař, ne já nebo vy, ten kdo nezažil co dokáže psychika udělat nikdy nemůže pochopit

ODPOVĚDĚT
Petra K. (petka7171) ID 397104 (10.9.2016, 12:50)
..a to má pomoct jak ??? *-)

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (10.9.2016, 13:13)
to je reakce na doporučování okamžitého řešení pomocí antidepresiv, a co vše může nastat.Hodně lidí si neuvědomuje do jak nebezpečného vlaku tímto může naskočit.

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (10.9.2016, 14:25)
On ji nikdo AD nepredepíše jen tak. Článek hezký, ale nelze ho aplikovat na vsechny, ani ta AD nelze. Jít k lékaři je ale namístě.

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Jezecek2007) ID 194019 (10.9.2016, 11:56)
Ilono, je třeba si alespoň základně roztřídit,co je příčinou stresu.Pokud hlavně práce,jděte k lékaři,poproste o napsání PN,ať se dáte dohromady a popřemýšlíte v klidu ,co dál(někdy nepomůže nic jiného ,než změna zaměstnání). Pokud je velkým stresorem rodina,rodinná situace,potom zůstat doma je na zvážení.Ale je třeba řešit i rodinný problém: pokud je to péče o nemocného blízkého,vymyslet, jaké služby by vypomohly.Pokud je to problém s dětmi,vyhledat dobrého psychologa, rodinná terapie.Pokud je to roblém s manželem,zkusti si promluvit, manželksou poradnu. Každá situace má řešení.
Antidepresiva mohou být pomocníkem,ale nejprve je třeba odstranit příčinu.

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (10.9.2016, 11:55)
víte odkud to pramení a určitě bych nesázela že mi z toho pomůžou nějaké léky.Pokud budete dál mít tuhle práci a stejné problémy a neulevíte si nějakým způsobem , formou psychohygieny , relaxace , nezapracujete na psychice a konkrétní úpravě stavu doma i v práci, tak léky váš problém pouze zastřou, otupí a jste v kolotoči dál.

ODPOVĚDĚT
Michala F. (misuuu5) ID 8296, mimibazar.cz/misuuu5 (10.9.2016, 21:51)
Casto je potřeba premedikovat pro to, aby byl člověk vubec schopen začít neco resit, s těmito příznaky nejit k lékaři je hazard.

ODPOVĚDĚT
Adela S. (brijita) ID 251597 (10.9.2016, 11:34)
třes,bolest žaludku,nesoustředěnost,pletete slova,nepřemýšlíte.....zapomínání,zapomínání úplně jednoduchých slov a další a další příznaky,jak tělesné,tak duševní......myslím,že doktor je na místě,píši svou vlastní zkušenost,dnes,už je mi dobře,i když občas,se to vrací,jen už vím,co s tím-přeji vám,ať jste brzy fit

ODPOVĚDĚT
Kamila H. (Kamuša) ID 74364 (10.9.2016, 11:26)
:-Sšup k lékaři měla jsem to samé lońské vánoce a byla na neschopence a dnes beru antidepresiva a je mi fajne (Y)

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (10.9.2016, 11:43)
Já bych nikomu od stolu antidepresiva nepředepisovala.
Je to začarovaný kruh.To fajne se může draze nevyplatit

ODPOVĚDĚT
Veronika D. (lexxa) ID 29301, mimibazar.cz/lexxa (10.9.2016, 11:59)
souhlasím..

ODPOVĚDĚT
Ilona B. (Ilis1) ID 136003 (10.9.2016, 11:29)
i to komolení slov jste měla?

ODPOVĚDĚT
Ilona B. (Ilis1) ID 136003 (10.9.2016, 12:51)
moc děkuji za odpovědi *-)

ODPOVĚDĚT