Taky Aliexpres - můžu???
Objednávám na wish a pohoda.O víkendu syn zkusil objednat na Ali a jsme dost zmatení:-).Objednal,není registrován,vše vyplnil,zaplatili jsme - platba je zatím v nezaúčtovaných platbách.A dnes mi přišel tento email - viz.komentář
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 2 komentáře
Daniela Š. (Daaja) ID 25585, mimibazar.cz/daaja (17.1.2017, 22:25)
Je to OK, informují Vás, že zásilka byla 16. 1. odeslána a a měla by dorazit do 17.3. Pokud se tak nestane, můžete otevřít spor (Open Dispute) nebo kontaktovat prodejce. Když do té doby dojde, potvrdíte doručení odkazem Confirm Order Received a prodejce zinkasuje platbu.
Pokud balíček nedojde a neotevřete spor, prodejce po uplynutí lhůty peníze tak jako tak zinkasuje automaticky a už nic nezmůžete, takže je třeba to hlídat. Ale chodí průběžně maily, když se ochranná lhůta chýlí ke konci...

ODPOVĚDĚT
Lucie Š. (Lua) ID 5573 (17.1.2017, 22:33)
Moc děkuji za vysvětlení. (F)

ODPOVĚDĚT
Lucie Š. (Lua) ID 5573 (17.1.2017, 21:47)
Dear stefi00 NA,This is an e-mail notification to inform you that your order .81473865774475 has been shipped by the seller on 2017.01.16 18:50. You are advised to contact the seller for shipment information.The Purchase Protection of order .81473865774475 will end on 2017.03.17 18:50.1. If you are satisfied with the items you have received, then you can click ´Confirm Order Received´.
2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute.’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click ´Request to extend Purchase Protection´ to ask for the seller´s approval.Please note if there is no action taken within Purchase Protection, your order will be automatically finalized with payment released.

Je naše objednávka ok nebo proč tam píší že se máme ozvat prodejci nebo tak něco

ODPOVĚDĚT
Martina Č. (Kujeba) ID 277217, mimibazar.cz/kujeba (17.1.2017, 22:25)
To je normální informace o tom, že zboží bylo odesláno. Je tam informace, do kdy by mělo být doručeno (tj. 17.3.2017) a jak postupovat, když zboží dojde a vy muste potvrdit přijetí, popř. otevřít spor, když zboží nedojde nebo budete nespokojeni se zbožím.
Prodejce vůbec nemusíte kontaktovat.

ODPOVĚDĚT
Lucie Š. (Lua) ID 5573 (17.1.2017, 22:31)
díky díky díky moc

ODPOVĚDĚT