Dana S. (Dana Stankova) ID 19655 (3.2.2017, 17:24) |
dobrý den, celý ali se vám přepne do češtiny - vpravo nahoře nápis languege a tam si nastavíte češtinu a vše je přeložené do mateřštiny
ODPOVĚDĚT |
| | Kristina R. (Krůžička) ID 103532 (4.2.2017, 9:21) |
to ale neřeší paní problém, že komunikaci s prodejcem musí v případě problému vést anglicky.
ODPOVĚDĚT |
| | | Iva Č. (capice123) ID 407546 (4.2.2017, 10:21) |
tak by vám to někdo přeložil. Buď zde, nebo ze známých, příp. překladač. Já to taky tak dělám.Problémy moc nejsou. Samozřejmě záleží na hodnotě zboží. Nebojte se.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Kateřina K. (katy5) ID 108197 (4.2.2017, 17:57) |
Opravdu s tím nemám zkušenosti, tak se mi do toho nechce. Nakupuji přes e-shop, ale jen v ČR a spíš na dobírku, nebo osobní převzetí. Pro mě je to lepší, zboží si můžu zkontrolovat a pak teprve zaplatit a hlavně vím, že nenaletím podvodníkovi. Tady se občas řeší, že zboží nedorazí ( třeba i kvůli ČP ) a pak ten prodávající dostane peníze, protože už uběhla doba doručení. Pak se s tím prodejcem hádat a ještě ke všemu v angličtině..... Prostě bych raději někoho zkušeného, kdo už to zná a nakupuji častěji....
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (5.2.2017, 14:41) |
Dobu doručení si hlídáte, opravdu to není tak, že prodejce dostane peníze a vy nemáte zboží.
ODPOVĚDĚT |