Reklamace taštičky, prosím o radu!!
Prosím o radu ohledně reklamace taštičky, viz.kom.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 1 komentář
Lucie H. (Lulumac) ID 320275, mimibazar.cz/lulumac (10.4.2017, 13:46)
K Vánocům jsme kupovali tchánovi koženkovou taštičku na peněženku (myslela jsem , že je kožená - nebyla úplně levná), ale hrozně se jí ošoupaly rohy.. navíc, tchán účet vyhodil... 3.3. mi reklamaci vzali s tím, že neví, zda to vyreklamuje výrobce bez paragonu! Prosím, víte někdo, jak to je? 30 dní už uběhlo a četla jsem na netu, že pokud se neozvou do 30ti dnů, automaticky musí vrátit peníze? Dnes jsem tam volala co a jak.. prý mám ještě vydržet, když to bylo bez dokladu... poradí, prosím, někdo?

ODPOVĚDĚT
Monika K. (minak) ID 13382, mimibazar.cz/minak (10.4.2017, 14:55)
A neplatila jste to přes účet? To byste potom paragon nepotřebovala. Jinak pokud není vyřízená reklamace do 30 dní, máte nárok na vrácení peněz. Jednou to k reklamaci přijali, tak by to měli vyřídit ve lhůtě. Tady máte něco k reklamaci bez paragonu http://www.mesec.cz/clanky/triky-pri-reklamaci/

ODPOVĚDĚT
Lucie H. (Lulumac) ID 320275, mimibazar.cz/lulumac (11.4.2017, 6:24)
nn, právě, že v hotovosti :-( den před Vánoci... :-( ale moc děkuji za info.. něco podobného jsem četla. :-) moc děkuji

ODPOVĚDĚT