Trojka z tělocviku
Dostávají vaše děti i takovéto známky z tv? Je fakt že dcera je trošku toporná, ale není to demotivující? Zajímají mě názory kdo má zkušenost ne vtipálků. Děkuji.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 27 komentářů
Šárka Š. (skvorec) ID 110669, mimibazar.cz/skvorec (18.4.2017, 23:14)
Ano, už jsme taky dostali ,-)Syn dělá závodně atletiku kde je dost dobrý, dělá badminton, bruslí, lyžuje, kolo prostě normální věci , ale vyšplhal jen do poloviny tyče.No hezky se tam vyjímala. Prostě nemůže umět vše...

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (18.4.2017, 23:26)
(smich) (smich) (smich) v takovém případě ta známka i pobaví a rozesměje (smich)

ODPOVĚDĚT
Petra S. (petula.s) ID 31907, mimibazar.cz/hnizdecko (18.4.2017, 22:20)
Asi je celkem jedno, jaké známky dostávají ostatní děti - prostě Vaše dcera je známkovaná takto a nemá cenu, abyste to nějak řešila. Můžete jedině mluvit s dcerou o tom, že na známce nezáleží, že je důležité, aby si našla takový druh pohybu, který ji bude bavit atd.
Jinak známkování a motivace není totéž. Dítě může být perfektně motivované a přitom nosit trojky, čtyřky. Učitel ho může poplácat po rameni a říct mu, že vidí, jak se snaží, že z něj má radost, že je vidět, jak pokročilo,... musí mu sice dát čtyřku, protože tak je známkování nastavené pro všechny - ale super, už to není pětka a věří, že příště to bude zas o kousek lepší.

ODPOVĚDĚT
Pavla F. (pajaPF) ID 102068, mimibazar.cz/pajapf (18.4.2017, 21:47)
A kdyby měla trojku např z matematiky, taky by jste chtěla 1 aby byla motivována? Prostě ji Tv nejde, tak má holt za tři. Jak by k tomu přišly děti, které umí kotoul na jedna a někdo kdo se s bídou překutálí taktéž?......

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 170347 (18.4.2017, 18:35)
Tělocvik, hudebka a výtvarka jsou předměty, u kterých neřeším známky. Na jednu stranu dokážou zkazit průměr, na druhou stranu vyniknou děti, které jsou opravdu šikovné v této oblasti a to je spravedlivé.
Hodně také záleží na učiteli, jak vážně svůj předmět bere, je to individuální.
Syn třeba místo zpěvu v hudební výchově začal do rytmu pískat (zpěv mu moc nejde), nakonec z toho byla dle učitelky "hezká vsuvka" do celkového projevu "třídního orchestru" ,-) ,-) (minulý rok za to dostal u jiné paní učitelky poznámku!!! ,-))

ODPOVĚDĚT
tana s. (Tanulka) ID 66040, mimibazar.cz/tanulka (18.4.2017, 18:23)
Syn dostal první trojku z tělocviku 3trida šplh. Oplakal to..Zkoušeli jsme trénovat..Nic moc. Přišla 4trida opět trojka. Teď je na gymnáziu prisla první 4 opět šplh..Syn závodně plave od šesti let, lyžuje,hraje florbal,útok v hasiči. Prostě šplh nedá,vytáhne se kousek. Neresime to,vim,že ho to mrzí, protože se jinak učí výborně.
Bohužel nemůžeme umět všichni všechno. A učitele ma z Tv super (Y)

ODPOVĚDĚT
Lucie Š. (Lua) ID 5573 (18.4.2017, 18:06)
Syn donesl 4 minulý týden ze šplhu - 4.třída. Mávla jsem nad tím rukou, je to jenom šplh, prostě nevyšplhá. Je aktivní hasič, běhá proud, pohybu má plno, ale prostě nevyšplhá, no a co, svět se z toho nezboří. Neřeším to, vyniká zase jinde.

ODPOVĚDĚT
Zdeňka M. (zmimi70) ID 382255 (18.4.2017, 18:01)
syn donesl z Tv za 4 , asi si to zasloužil. pro mě to není důležitá známka. Tak to neřeším.

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (18.4.2017, 17:38)
Učitel/-ka je jen člověk a může známkovat objektivně či nikoliv! Já to vidím jako dvě strany mince. Otázka je, kterou stranu máte otočenou vy....
Syn na původní škole dle mého názoru dostával nezaslouženě z VV i PrČ 2, 3 a dokonce i 5. Přitom už tehdy navštěvoval ZUŠ a byl fakt šikovný, proto mi to taky vadilo. Děti by se měli motivovat, nikoliv demotivovat. Když přestoupil na jinou byla jsem hned začátkem roku upozorněna přímo ředitelem, že bychom u syna měli tento talent podpořit (nevěděl ještě, že syn navštěvuje ZUŠ). Teď mi syn donesl z TV taky 3 (šplh či hrazda). Tak si z toho nic nedělejte. Myslím si, že si to zasloužil, protože toto mu vůbec nejde. Očekávám, že snad horší známku jak 2 by mu na výzo z těchto předmětů nedali, jsou zde "Učitelé" s velkým U.

ODPOVĚDĚT
Jitka S. (desty) ID 54, mimibazar.cz/jitkas (18.4.2017, 17:30)
Měla jsem trojky z TV na základce, z ostatního jedničky. Vůbec bych to neřešila, resp. řešila bych, pokud bych viděla u dítěte snahu. Ale ne v tom smyslu, že mi doma povypráví jak se snaží - ale má samo i zájem si to napravit. Moji rodiče se mnou chodili trénovat, tam pak progres byl. (F)

ODPOVĚDĚT
pavla zelenková (londra) ID 182997 (18.4.2017, 16:29)
Znamka je za to co umim nebo neumim. Dulezite je, aby rodic naucil dite sebevedomi, ze to nevadi, ze ho mame porad radi. A ne komentovat( pred ditetem) ucitelku, ze je takova a makova....
"Neumis cvicit mas 3, no a co zase umis neco jineho"
Trochu nechapu ,proc by meli mit vsichni z tv a vv jednicku. Neni to pak nefer vuci talentovanym, sikovnym detem?....

ODPOVĚDĚT
Andrea K. (Sabinne) ID 7978 (18.4.2017, 17:29)
Ja si nemyslim, ze by to bylo nefer. Konkretne u techto dvou predmetu bych ocekavala, ze znamka nebude ani tak za vykon jako spis za snahu a celkovy pristup..

ODPOVĚDĚT
Jita R. (koblizecek) ID 56433 (18.4.2017, 12:36)
Ja treba mela trojku s telocviku (cinky)

ODPOVĚDĚT
Olga S. (Olca18) ID 96906 (19.4.2017, 10:18)
Když vidím jak je to napsáno, tak to ta trojka asi patřila k těm lepším známkám.....

ODPOVĚDĚT
Lucie V. (Lucie-Anna) ID 94955, mimibazar.cz/lucie-anna (18.4.2017, 10:05)
Děkuji za uvědomělé učitele - syn nemotorný od mala, v tělocviku vždy za jedna - za snahu (je to tak i u ostatních). Totéž platí pro VV - syn nemaluje rád, obzvláště barvami, maluje dlouho (detailista), já jako vystudovaný výtvarník úpím, ale donese na výzo vždy za jedna.

ODPOVĚDĚT
Miluše Ž. (mildík) ID 15565 (18.4.2017, 9:53)
Ja myslim, ze je to v poradku.Kluk je zas zpruzelej z vytvarky, nebavi ho to, uvedomuje si, ze mu to nejde a fakt z toho nema zadnej mindrak (H), kdyby mohl, tak si rovnou rekne o trojku (smich)....jenze ma ucitelku, ktera nic jineho *neuci*, nez tu vytvarku a dela z ni zbytecne , prehnane, dulezity predmet. (smich).

ODPOVĚDĚT
Dana Š. (gazela77) ID 42534, mimibazar.cz/gazela77 (18.4.2017, 9:50)
I Gabriele děkuji tak to vidím i já.
JArko já třeba nenamaluji ani kočku. opravdu. ty děti to nedělají schválně dávají do toho vše co mohou a vyslouží si třeba 3?
vás by to nesrazilo?
neříkám maatikaa čeština tam bud fláká nebo umí.
Poku mu nejde řekněmě hudebka nedám ji hrát na kytru to dá rozum. Pak už s tím člověk nějak žije.

ODPOVĚDĚT
Zuzana B. (nzuza) ID 106353, mimibazar.cz/nzuza (18.4.2017, 11:30)
Matika se buď fláká nebo umí? Znám děti, co se na matiku ani nepodívají a jde jim a někdo se denně učí hodiny, aby měl trojku ( na základce), takže to není o flákání. Někdo neslyší v češtině měkké hlásky a aby mu to šlo, tak si to musí vydřít. A tak je to i s tělocvikem, někdo na to buňky má a někdo ne. Za nás na tělák byly časy, metry a jiné limity, dle tabulky se vyhodnotila známka, bylo to objektivní.

ODPOVĚDĚT
Dana Š. (gazela77) ID 42534, mimibazar.cz/gazela77 (18.4.2017, 9:46)
je prý nějaký postup doporučovaný učitelům tělocviku musím najít tak nevím čím bych měla učitelce oponovat.

ODPOVĚDĚT
Dana Š. (gazela77) ID 42534, mimibazar.cz/gazela77 (18.4.2017, 9:45)
Děkuji Lucka H. za pochopení to jsem myslela a Jitka D. to máte recht ale ty děti to právě ještě nechápou ty zamindrákovaný učitele např a berou to jako utok proti sobě.

ODPOVĚDĚT
Marcela Š. (Macek70) ID 15624, mimibazar.cz/macek70 (18.4.2017, 22:21)
Proč hned taková silná slova jako zamindrákovaný učitel *-)???
Když nebude umět dítko násobilku,nebo vyjmenovaná slova,tak má dostat také max. za 2, aby to nebralo jako útok proti sobě? Tak s ní doma trénujte,to co jí nejde.
Syn má vývojovou dysfázii,neslyší b-p, v-f, t-d....musí prostě slova natrénovat. Nyní vyjmenovaná slova...ty mu ještě jdou,ale slova příbuzná je problém,doma poctivě trénujeme a nosí z diktátů 1,2,občas 3. Prostě se musíte dítěti více věnovat,pokud má nějaké slabiny. Všechny známky má hodně vydřené,nic mu do klína nepadá.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (18.4.2017, 9:39)
Děcka měli známky z výchov úplně stejné jako z jiných předmětů. Nic divnýho mi na tom nepřišlo.
Dcera je machr na matiku, šlo jí i to "ostatní" jako dějepis, chemie atd. Ale když má zazpívat, je to vysloveně týrání všech v okolí, když má něco namalovat, je třeba hoooodně fantazie k tomu, aby člověk poznal co to je. V těláku nevyšplhala nikdy a na kladině nebo na hrazdě pravidelně připomínala pověšený prádlo.
Jasně že vyfasovala za tohle "neumění" pětky - oprávněně - vždyť to opravdu neumí.
Na druhou stranu si to dokázala dorovnat v hudebce referátama, znalostí textu písniček.... ve výtvarce to hrála na abstrakci a fantasy. V těláku čekala na házení krikeťákem nebo na míčovky.
Bez úhony a traumat prošla základkou i střední. Ví co umí a v čem plave ,-)

ODPOVĚDĚT
Eva K. (Avelka1) ID 238553 (18.4.2017, 12:44)
Jarko, přesně. Souhlasím s Vámi. Já měla trojku z tělocviku snad skoro pořád. A vím, že zaslouženě. Taky vím, že kdybych v rámci volna trénovala, byla bych v tělocviku lepší. Matika mi šla výborně. A i u té matiky si myslím, že se to dá "natrénovat". Pokud by ti, kterým to nejde, se tomu doma fakt věnovali a napočítali X příkladů, v matice tak neplavou. A i zpěv. Děti nemusí být operní pěvci, ale kdyby se tomu trochu věnovaly, šlo by jim to lépe. Vím to podle dcery. Když byla malá, zpívala neskutečně falešně. Pak začala chodit do školky a tam se docela rozezpívala. :-D :-D
Takže za mne - známkovat podle skutečných výkonů a pokud se známka nelíbí, zamakat a vylepšit :-$ (F)

ODPOVĚDĚT
Lucie H. (xstol04) ID 420709, mimibazar.cz/xstol04 (18.4.2017, 9:28)
Já Vás chápu, současnou zkušenost zatím nemám, ale já sama měla na ZŠ dvojku z tělocviku, neuměla jsem šplhat a ani na míčové hry jsem nebyla moc šikovná. Jedničku jsem měla jen v prvním pololetí 7třídy, kdy jsme jeli na lyžák a paní učitelka zjistila, že umím dobře lyžovat. Ale pak už jsem zase měla dvojky :-) Vzhledem k tomu, že jsem jinak měla samé 1, tak mě to dost trápilo, ale paní učitelka si stála za svým. Kazilo mi to průměr na SŠ. Také si myslím, že tyto "výchovy" by se známkovat neměly nebo by se měla "známkovat" - ocenit - snaha... Moje dcerka je na sport šikovná, ale zase jí nejde kreslení a na hudbu je "hluchá", tak jsem zvědavá, co bude nosit za známky ,-)

ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (18.4.2017, 8:57)
Děti ne, ale já si pamatuji, že jsem měla skoro celý druhý stupeň samé jedničky a trojku z tělocviku (jinak jsem se ale celkem slušně umisťovala v krajských přeborech ve stolním tenise a požárním sportu) - nebylo to demotivující, spíš mě to postrčilo k vědomí, že i dospělí můžou být zamindrákovaná hovada +o(

ODPOVĚDĚT
Gabriela S. (gábina73) ID 63289 (18.4.2017, 8:35)
Je to předmět - výchova - podle mě by měla být nejhorší známka 2 - pokud se teda dítě snaží a schválně se nefláká. Trojka chtě, nechtě kazí dítěti průměr - nemůže mít vyznamenání - což, když se chce hlásit na gymnázium nebo jinou SŠ a vysvědčení se píše na přihlášku není dobré (dostane méně procent za vysvědčení). Vím o čem mluvím syn nyní v 9.tř. jediná trojka z výtvarné výchovy :-|. Podle mě je to demotivující :^). Učitelé výtvarné výchovy, tělesné výchovy, hudební výchovy by se občas měli zamyslet když známkují :-)

ODPOVĚDĚT
Martina K. (ošla) ID 159697, mimibazar.cz/osla (18.4.2017, 19:59)
Já třeba nechávám z VÝCHOVY k občanství i propadnout.
Jinak co mám zkušenosti, 3 a hůř z předmětů jako je VV a Hv dostávají opravdu jen ti, kteří nedělají nic ... ne, že mají obrázek, který se paní učitelce nelíbí, ale že nemají na konci hodiny třeba žádný (F)

ODPOVĚDĚT
Ivana P. (lakiara) ID 66214, mimibazar.cz/lakiara (18.4.2017, 21:59)
tak,nedovedu si představit na základní škole,že by při hodině VV neudělalo nějaké dítě žádný obrázek,ale,pravda,nejsem učitelka,takže nesoudím,spíše jen ze své zkušenosti žákyně-nikdy jsem nezažila takového spolužáka,že by učitelku v zadání ignoroval.A jinak k tomu propadnutí z VÝCHOVY K OBČANSTVÍ-zaplaťpánbu,že moje dcera nepotkala takovéto učitele/ky (zip).Výchovy vážně neberu jako rovnocenné předměty jako např.matematiku,čj,dějepis,fyziku apod...,předpokládám tam jakousi toleranci a zdravý úsudek nad tím,že to zrovna není tak životně důležitý předmět,nějakou schovívavost...i u dcery ve škole mají "ambiciozní"tělocvikářku,ale má,naštěstí,právě ten zdravý rozum a,i když pár let TV známkovala dvojkami a nevím,jestli ještě horšími známkami,tak teď v osmé třídě nás mile přelvapila-všem těm,co neměli jedničku z TV,jí poprvé v pololetí dala,s tím,že ví,že dětem jde o prů

ODPOVĚDĚT
Gabriela S. (gábina73) ID 63289 (20.4.2017, 10:34)
Paní Ivanko, máte pravdu - jsem též ráda, že syn ve třídě takových "ámosek" jako je paní Martina K.nemá více. Mám mezi kamarádkami učitelky a je fakt, že jedna z nich je taky taková "ámoska", která tvrdí, že když dítě neudělá kotrmelec tak mu přece nemůže dát 1 i když je to velice chytré dítě, kterému je schopná zkazit průměr ,-). Mě to také přijde směšné - buďte ráda, že máte rozumnou paní učitelku na TV - to je podle mě Paní učitelka s velkým "P". :-$

ODPOVĚDĚT
Ivana P. (lakiara) ID 66214, mimibazar.cz/lakiara (20.4.2017, 10:47)
je tak to dekuji za prizen,jsem rada,ze aspon nekdo pochopil,jak to myslim ,-) (F)

ODPOVĚDĚT
Martina K. (ošla) ID 159697, mimibazar.cz/osla (19.4.2017, 12:54)
... někdo skončí na 5, možná to nebude v "takovéto" učitelce, ale v tom, že neudělal vůbec nic, nemyslíte?
Mimochodem, zrovna mám ve třídě kluka, který se rozhodl propadnout a odevzdává prázdné papíry nejen ve VV, ale i v ostatních předmětech ... dle vaší logiky mu máme dát všichni za 1, 2, 3? A neházet mu chudákovi klacky pod nohy?

ODPOVĚDĚT
Martina K. (ošla) ID 159697, mimibazar.cz/osla (19.4.2017, 12:51)
Výchovu k občanství beru jako naprosto rovnocenný předmět češtině (mám ČJ - OV), dokonce si myslím, že do života jim ty věci, co řešíme, děláme apod., budou mnohem platnější než poměry mezi vedlejšími větami (F)
"Takováto" učitelka? Zvláštní ... teď za mnou byly děti ze třídy, kterou jsem na VKO měla loni (80% jedniček, dvě trojky a zbytek dvojky), jestli bych nemohla zařídit, abych je měla zase příští rok, že letos mají sice samé jedničky celá třída, ale absolutně je to nebaví a nic nedělají ... mám ve VKO bodové hodnocení, boduju vedení sešitu, mohou si připravit aktuality, referáty, dostávaí domácí úkoly na body (třeba jen zjistit jedno jméno), skupinové práce, práce ve dvojicích, pracovní listy s pomocí internetu a spoustu dalších věcí ... na pololetí mají práci na 250 bodů, od 150 splněných bodů mají jedničku - někteří to mají za dva měsíce hotovo. Takže pokud někdo skon

ODPOVĚDĚT
Ivana P. (lakiara) ID 66214, mimibazar.cz/lakiara (18.4.2017, 22:02)
že dětem jde o průměr.Že prostě si uvědomuje,že děti jsou budoucnost,někam směřují,chtějí se někam dostat,tak nemá důvod "házet jim klacky pod nohy"

ODPOVĚDĚT
Martina K. (ošla) ID 159697, mimibazar.cz/osla (19.4.2017, 12:56)
Však pokud někam směřují a chtějí se někam dostat, tak pro to něco dělají ... ta nedostatečná je opravdu za nulovou práci.
Čeho dosáhnu tím, když dám někomu, kdo neudělá za půl roku nic, třeba za 3? ... co tím ukážu těm ostatním? Že oni musí něco dělat, ale někdo ne a pak stejně projde, protože někam směřuje a je naše budoucnost?

ODPOVĚDĚT
Ivana P. (lakiara) ID 66214, mimibazar.cz/lakiara (19.4.2017, 15:53)
tam už se nevešlo,tak dopíši zde:ale prostě neuběhne ten nejrychlejší časový limit,nedoskočí velkou vzdálenost ve skoku do dálky,třeba a pod.Ale snaží se,tak proč jí nedat na konci té osmé jedničku,právě kvůli průměru?Byla jsem mile překvapena,že učitelka to nakonec vidí stejně.Vždyť je to" jen" tělocvik,který má přinášet radost z pohybu a ne stres...

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Ivana P. (lakiara) ID 66214, mimibazar.cz/lakiara (19.4.2017, 15:48)
Kdo chtěl pochopit,jak to myslím,tak pochopil...popisujete tu ale extrém,o kterém jsem nepsala.Pokud tento Váš žák "vykazuje"takovéto výsledky a zájem,tak ten si samozřejmě nedostatečnou zasluhuje/evidentně bude mít asi nějaký problém,když toto dělá ve všech předmětech/.Ale ten tedy asi nesměřuje k nějaké slušné budoucnosti,ne?Debata začala o tělesné výchově a tak se k ní vrátím.Já si prostě myslím,že není nic špatného na tom,aby učitel dokázal zamhouřit oko,zvláště tedy v těch vyšších ročnících,kde opravdu záleží na každé známce kvůli průměru.Podotýkám,že já jsem známku z TV nikdy neřešila,byť,pravda,když mě dcera poprvé v páté třídě donesla na vysvědčení dvojku,byla jsem z ní v šoku.Narozdíl ale od mojí dcery,ta to vůbec neřešila ,-)Od mala byla pohyblivá,neposeděla,chodila na gymnastiku,džudo,provaz udělá do dneška,div se neroztrhne ,-),po stromech leze jak veverka...ale pros

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
IVETA T. (itivetka) ID 79315, mimibazar.cz/itivetka (18.4.2017, 12:09)
přesně (Y) (Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (18.4.2017, 9:31)
A zamyslet nad čím? Že jedno dítě maluje nádherně, umí to - další horko těžko namaluje šišatý sluníčko - a další to má prostě na háku a na výtvarku dlabe? A zatímco to první dostane jedničku, tak ten zbytek dvojku, aby to náhodou nebylo demotivující? Není lepší, když každý vidí, kde má svoje slabiny a kde naopak je silné v kramflecích?
Jestli je Božka matla co si v těláku přišlápne vlastní kecku, vyšplhá přesně tam kam ze země doskočí a víc ani fň - pak má dostat kouli úplně stejně jako ten co při diktátu napíše vYděl, slIšel, lÝbal atd.
A že by synek v devítce vyfasoval 3 z výtvarky jen proto, že není bohem nadaný malíř?? (H) ,-) ,-) Že by nezvládl na lepší známku ani jednu techniku? Kluk v 15ti letech? Tomu se věří jen těžko.

ODPOVĚDĚT
Gabriela S. (gábina73) ID 63289 (18.4.2017, 10:41)
Jarko, bohužel je to tak, je to patlal - bohužel si známku vylepšit jako Vaše dcera neumí, za 1.pol. tam měl 3,1,4,4. Už od dětství měl problémy s výtvarným projevem, a to nemluvím o jeho písmu :-$ Každý je nadaný něčím jiným - on pohybově... a proto si opravdu myslím, že v pololetí klidně 2 dát mohla i když si ji nezasloužil a na konci roku ať mu dá klidně 3.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (18.4.2017, 11:02)
Gábi, zabte mě, fakt mě ukamenujte - ale nemohla mu dát 2. Za co by mu jí měla dát? Vždyť má jasnou 3. No tak neumí malovat, proto se svět nezboří. Je machr přes sport - co by za to jiní dali. Ale Leonardo z něj prostě nebude.
Buďme rádi, že už není "krasopis", protože s tím jak smráďata drápou, by 70% propadlo - a to by bylo nářků ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Gabriela S. (gábina73) ID 63289 (18.4.2017, 11:21)
Vím, že průměrově je to jasná 3, ale dal si přihlášku na gympl - bohužel tam jsou určitá procenta za vysvědčení a určitá za PŘ ZK, tak je to dané - proto jsem myslela, že mohla přimhouřit oko , ale snad se s tím syn nějak popere .... takový je život :-)

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (18.4.2017, 17:56)
Gábino, každá škola to má jinak. Zkuste si zjistit jak se posuzuje přijetí. Vím u dcery, že na jednom gymplu mělo vysvědčení malou váhu v celkových bodech (hodnotilo se bodově za 3 pololetí jen ČJ, AJ a M). Na druhém gymplu se počítal průměr a mělo to v celkových bodech větší váhu. Průměr vysvědčení a absence olympiád dceru tehdy taky katapultoval směrem dolů ačkoliv byla v PŘ ZK mezi 10 nejlepšími z M (a z M na ZŠ nedosáhla od 6 tř. na 1 :-D ). Fakt to může ovlivnit. Nakonec se ale dostala na oba a nevěděla kterému má dát přednost ,-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (18.4.2017, 11:28)
Gábi, zrovna tak je možné se odvolat proti případnému nepřijetí a argumentovat právě tím, že je to známka z předmětu, který ani při nejlepší vůli nemůže ovlivnit.
Pokud má kluk samé jedničky a pouze 3 z výtvarky, měl by zamhouřit obě oči i říďa na gymplu.


A protože píši rok co rok studentům odvolačky kvůli nepřijetí, rovnou poradím - napište to s nadsázkou, s vtipem, originálně - a úspěch je jasnej ,-) I ředitelé gymplů, středních škol a učňáků jsou jen lidi.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Celkem: 27 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>