Reklamace v obchodě - rozdílná cena
u vystaveného zboží v regálu a jiná na paragonu. U nás v prodejně COOP se to stává velmi často, dnes jsem kupovala tradic. pomazankove RANKO cena 16,90, na paragonu 19,90 Kč. Upozornila jsem pokladní na rozdíl v ceně, to že v regálu je cena jiná j p
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 4 komentáře
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (19.4.2017, 17:31)
Pokud by mi nechtěli dát tu cenu, co mají na regálu, zavolám ČOI a dostanou takovou pokutu, že se to už nikdy nestane.

ODPOVĚDĚT
Iva M. (Avima) ID 406936, mimibazar.cz/avima (18.4.2017, 20:33)
Milá Jarko a Ilono, moc Vám děkuji za vyčerpávající odpověď. Myslela jsem si to, do prodejny kterou mám blízko chodím téměř denně, jsem seniorka nechce se mi za nákupy dojíždět. Účtenky si kontroluji protože se ty rozdílné ceny vyskytují velmi často, pokaždé se vymluví, nikdy mi nic nedali za regálovou cenu *-)

ODPOVĚDĚT
Zuzana S. (Abby21) ID 237421 (18.4.2017, 20:49)
U těch menších řetězců to bývá docela problém, ale ve větších obchodech typu Kaufland, Tesco, jsem nikdy neměla problém. Pokud jsem byla v právu, vždy se omluvili a rozdíl doplatili.
Teď v jednom z těchto obchodů sama pracuji, i když na úplně jiném oddělení, takže to vidím i z druhé strany a opravdu se může stát, že při ranním přecenění nějaká ta cenovka nevyjede a nevymění se, takže to opravdu není účelné matení a šizení zákazníka (F) Naopak, kdyby nám kontrola zjistila špatnou cenovku, jsou za to docela velké pokuty...

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (18.4.2017, 20:09)
Přesně jak píše Jarka. Pokud je na regálu jiná cena, než na kase, máte právo požadovat cenu z regálu. Musí vám to za tuto cenu prodat. Neexistuje výmluva! Musíte si však zkontrolovat, jestli se cenovka týká konkrétního másla (např. porovnat EAN kód výrobku). Stává se, že řetězce dají akční cenu jen na určitý druh ( velikost balení, jednu příchuť apod...). Potom také dochází k těmto "zmatkům", protože je např, ve slevě jen máslo s pažitkou a ostatní nikoliv.... (F)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (18.4.2017, 19:51)
Máte nárok na dorovnání ceny. Prodavačka je povinna prodat zboží za cenu uvedenou na regálu. Neplatí to pouze v případě viditelného omylu (chybějící číslice, kdy např. 0,5 rumu má stát 109,90, na regálovce je uvedena cena za 1 litr 219.8 , ale u ceny 109,90 zmizela číslice a cena na regálu je 10,90.)
V každém jiném případě máte nárok zakoupit zboží za uvedenou cenu. Je jen jejich problém, jestli nestihli odstranit akční cenovky, nebo do PC zanesli chybnou cenu.
Bude-li prodejce dělat problémy a odmítne zboží prodat, oznamte to ČOI.

My s tímhle bojovali v malém Tescu. Tam snad nebyl nákup, aby nebyl problém s rozdílnou cenou. ČOI paní vedou rychle vysvětlila, na co má zákazník nárok.

ODPOVĚDĚT
Alena M. (a74) ID 400427 (19.4.2017, 19:48)
Ja to resim v tescu porad, ale je fakt, ze kdyz jdu s paragonem od pokladny, vidim nesrovnalost, tak plynule prejdu pres informace a znova se podivam na cenu a pokud nesedi, tak na i fu rovnou bez diskuze vraci rozdil.

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (katuv) ID 343987 (18.4.2017, 20:14)
Jaru, upřímně obdivuji co všechno Vy víte a s čím máte zkušenosti...když sleduji Vaše příspěvky. Ono to takhle napsané vyznívá divně, ale myslím to opravdu obdivně...jen ta emoce se do toho textu moc nedá přidat.
Vy prostě poradíte s ledasčím a chtěla bych mít Vaše zkušenosti, pak bych se neztratila.

ODPOVĚDĚT