Dovolená Mallorca
Prosím, kdo jste byli nebo máte již zaplacenou dovolenou na Mallorce, vyplatí se koupit all inclusiv nebo je lepší polopenze a zajít si někam jinam do hospůdky? Vždycky jsme měli inclusiv, ale to bylo Turecko, Egypt, Tunis a tady nevíme
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 9 komentářů
Jana Ch. (koniprd) ID 242621 (4.8.2017, 17:17)
My byli naposled v hotelu Yate-Picaford,opravdu nádherné moře,ale my jezdíme už jedině s all in,už jen kvůli pití a velikému výběru,ve Španělsku je stejný výběr jako v Turecku,a cenově to zas takový rozdíl není :-$

Petra V. (vichulka) ID 28839, mimibazar.cz/vichulka (4.8.2017, 5:38)
Vrátili jsme se před 14 dny. Byli jsme v Can Picafort s polopenzí . Chtěli jsme proto, abychom se nemuseli na oběd vracet do hotelu. Měli jsme půjčené auto, to bylo super, jezdí se tam výborně :-)
Jinak když jsem vybírala, Can Picafort byla nejvíce opěvovaná oblast a opravdu to mohu potvrdit. Moře tam bylo nejlepší.
Pití se dá koupit v supermarketech za pár korun (to doslova) v menších obchodech je dražší.
Koktejl u našeho hotelu stal 4 eura, ale bylo toho snad půl litru ,-) ,-) ,-) opravdu velký.
Jídlo v restauraci je přibližně stejně jako tady, ale my si nepotrpíme na luxusní, tam nevím.

Marta R. (martas1310) ID 507592, mimibazar.cz/martas1310 (4.8.2017, 6:55)
Peťo a prozradíte prosím v jakém jste byli hotelu?

Petra V. (vichulka) ID 28839, mimibazar.cz/vichulka (4.8.2017, 13:21)
Marti byli jsme v takovém malém rodinném hotelu Galaxia. Jestli máte radši luxus, tak tohle je spíš skromnější, ale úžasný a ochotný personál, všude čisto, jídla na polopenzi víc, než dost. Ovoce a zeleniny také spousty. Jak já říkám, jedu k moři, ne do hotelu bydlet, takže nám to vyhovuje.
Hotel je minutu od pláže. Okolo je poměrně rušno. Bydleli jsme ve 4 patře a měli jsme hezký výhled na moře.
Byla to jedna z nejlepších dovolených, ne-li úplně nejlepší dovolená.

Marta R. (martas1310) ID 507592, mimibazar.cz/martas1310 (4.8.2017, 21:10)
Peťo, tak zrovna jsem včera na ten hotel Galaxia koukala, má jen myslím 1 hvězdičku, nabízí ho Fischer a zaujal mě právě,že je blízko moře a také, že má docela hodně dobré recenze. jinak jak píšete já také nejedu kvůli luxusu, ale hlavně kvůli moři a také se mi nechce dát za dovolenou 60 tisíc navíc se stejně jdu na ten hotel vyspat a najíst, takže tak a taky aby bylo trochu nějak se jít podívat nebo si sednout na pivko, abychom nemuseli být celý den jen na tom hotelu. (Y)

Petra V. (vichulka) ID 28839, mimibazar.cz/vichulka (5.8.2017, 12:30)
Tak to máme stejně ;-) Co se týče jidla s all, máme radši polopenzi, protože půjčujeme auto a buď bychom nevyužili a museli stejně jíst jinde, nebo bychom se museli vracet do hotelu, což nechceme.

Pavlina H. (ppalika) ID 141437 (3.8.2017, 10:27)
Dobrý den Marti, tak Mallorca je super ! Byly jsme s dcerou asi 3 roky zpět, měly jsme polopenzi, dcera stejně nejí přes den moc, je vedro a nějaké ovoce stačilo. jinak je tam draho docela a utratilo se vcelku dost, Byly jsme v Can picafort a jako hustý !! Říkám tomu "Karbik", tyrkysové moře, teplé jako vana, běloučký písek,, no procestovaly jsme dost (Rhodos, Kreta, Korfu, Španělsko pevnina různě, Itálie, ....) ale na tohle nemá nic ! Porovnání bylo s Djerbou hodně velké ( moře i pláže )...Byly jsme unešený :-)užijte si dovču (Y)..Jinak letos jsme daly Bulharsko, měly jsme poprvé All..a už nikdy více!! Nevyužily jsme to extra, nebudu sedět na hotelu a žrat přeci ,-)..takže už nikdy více. Bulharsko ani Alll... :-D :-D :-D
lepší koupit ovoce přes den.. Ale tu Mallorcu Vám tedy závidim, mějte se tam krásně !!!!!

Marta R. (martas1310) ID 507592, mimibazar.cz/martas1310 (3.8.2017, 17:25)
Pavli, já právě četla, že v tom Can Picafort je nádherné moře, no my už totiž nevíme, kam jet byli jsme v Tunisu, na Djerbě, Egyptě a Turecku , ale po pravdě nás ani jedno moc nenadchlo moc se nám tyto arabské země nelíbí a hlavně, tam není nic moc kam jít, takže hledáme něco jiného. Mě láká třeba Sardinie, ale co jsem koukala, tak ty ceny jsou teda hrozný. Jinak proč se Vám nelíbilo v Bulharsku já byla v Bulharsku 2x, ještě tedy bez manžela s kamarádkama a líbilo se nám tam moc, ale to už je delší doba byli jsme v Primorsku a podruhé na Slunečním pobřeží Primorsko teda lepší, ale jinak super bylo tam hrozně levno nevím, jak je to tam nyní, ale co vím co jsem četla, že v Bulharsku se All inclusiv nevyplatí, že je lepší si tam zajít někam na jídlo a tak. Jinak ještě druhá volba pro nás je Rhodos, tak nevím, ale manžel by raději na Mallorcu, ale jinak Řecko je také hezké já byla na Krétě, na Korfu a líbilo se

Romana K. (Krupino) ID 5833, mimibazar.cz/krupino (3.8.2017, 7:20)
Před týdnem jsme se vrátili z Mallorcy,2 dospělý a dítě 12let.Byli jsme v hotelu Beverly Playa Peguera (cca 30km od města Palma).Měl jsme all, ale nebýt toho pití k dispozici, tak myslím že stačila i polopenze.Hotel je skoro u pláže ,má i bazény a do městečka co by kamenem dohodil.Míchané koktejly se tam pohybují od 4,5 eur a pivo myslím podobně.Zmrzlina byla kopeček od 1eura nahoru.Jinak třeba pizza v restauraci 10 eur a více,paella pro dva 18eur.Je to jen co jsme okoukali na lístcích a cedulích.Pronájem auta od 50eur, záleží jak velké.A výlety od cestovky se pohybovaly 30-80 eur,záleželo zda to byl celodenní a kam (F) Kdyby Vás ještě cokoliv zajímalo, písněte.

Marta R. (martas1310) ID 507592, mimibazar.cz/martas1310 (3.8.2017, 17:53)
Romčo, můžu se zeptat od jaké cestovky jste to měli, koukala jsem, že hotel vypadá hezky, ale nikde jsem nenašla odlet z Brna a do Prahy se nám moc nechce a chci se ještě zeptat, jak je to s lehátkama u moře, také se to tam platí, my jsme byli zvyklí, že pokud máte all inclusiv, tak jsou lehátka zdarma, ale co čtu tak na Mallorce se všude platí. A jaké bylo jídlo v hotelu dalo se to? ,-)

Romana K. (Krupino) ID 5833, mimibazar.cz/krupino (4.8.2017, 7:27)
Byli jsme od Eximu.A jak píše paní pode mnou tak opravdu se lehátka na pláži platí.Hned u hotelu je veřejná pláž a místa je tam všude dost.Oni všeobecně si španělé nechají za vše zaplatit ,-) V hotelu je super animační tým , který zapojí i dospělé,takže jsme se opravdu nenudili.Jídla v hotelu bylo až až.Pořád jen jíte ,-) Snídaně-vajíčka,sýáry,salámy,klobásky,jogurty,müsli,sladké pěčivo,ovoce atd./obědy a večeře-pořád hodně zeleniny,aby jste si mohla namíchat třeba salát,ryby,byly i krevety a mušle,pokaždé nějaký plátek masa,hranolky,těstoviny.Prostě mocmocmoc všeho,myslím že každý si vybral.Výtečné melouny a pomeranče. (F)

Eva Ch. (e.-l.-i) ID 67109, mimibazar.cz/e-l-i (3.8.2017, 18:54)
Taky jsme byli v Bervely Playa - lehátka jsou u pláže za 15e (2x lehátko, 1 slunečník). Tato lehátka, pláž nepatří hotelu ale městu, tak proto se platí. U hotelu jsou 2 bazeny s lehátky, které máte zdarma. Jinak nádhera.

Marta R. (martas1310) ID 507592, mimibazar.cz/martas1310 (3.8.2017, 19:13)
Evi, a s jakou cestovkou jste byli?

Zuzana P. (snupacek) ID 160682, mimibazar.cz/snupacek (2.8.2017, 22:19)
byla jsem několikrát i s dítětem a stačí bohatě polopenze....nebojte...vše je tam naprosto dostupné... (Y)

Marta R. (martas1310) ID 507592, mimibazar.cz/martas1310 (3.8.2017, 20:14)
Děkuji, tak snad hlady neumřeme ,-)

Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 20487 (2.8.2017, 22:12)
Na Mallorce jsem nebyla,ale ve Španělsku ano a opravdu stačí polopenze..pro nás už i toho důvodu,že na pláži není žádný servis..nejsme celý den u hotelu a nevyplatí se to (F)

Marta R. (martas1310) ID 507592, mimibazar.cz/martas1310 (3.8.2017, 20:13)
Dany, děkuji moc jo přesně to si myslím, že je člověk stejně celej den na pláži nebo někde jinde a nechce se mi pořád vracet na hotel (Y)

Radana M. (Raduza123) ID 137873, mimibazar.cz/raduza123 (2.8.2017, 20:37)
my byli loni, dva dospělí a dvě děti, na našem hotelu byl rozdíl pro nás 4 mezi polopenzí a all 15 000,- a to se mi zdálo dost, jeli jsme tedy na polopenzi....ale my jsme ten tip rodiny, že ráno od hotelu odejdeme a vrátíme se večer nebo pozdní odpoledne, já hodně výletím a děti jsou pořád ve vodě, zmrzku koupíte všude, a ceny nejsou nijak velké v tech jejich marketech stejne jak u nas, ovoce vse jsme si nakoupili,dle meho se all inlusive vyplati tem, kdo je stále u hotelu, my měli hotel na pláži,ale stejne nase děti toho moc kdyz jsou ve vode nedaji a to jsou normálně velký jedlíci, záleží co od té dovolené čekáte a co upřednostníte

Marta R. (martas1310) ID 507592, mimibazar.cz/martas1310 (2.8.2017, 20:51)
ano přesně jak píšete my tedy jedeme jen dospělí, rozdíl mezi all a polopenzí je třeba 12000, Kč, které tam ve finále stejně třeba utratíme, ale chceme se spíše večer někde pobavit, sednout na pivko, tak nevím jestli není zbytečné to all abychom pak večery trávili jen na hotelu, že to tam máme zaplacený a můžu se zeptat v jaké oblasti jste byli a jestli bylo moře čisté

Katka B. (kremilek) ID 2451, mimibazar.cz/katkab (2.8.2017, 20:30)
Určitě all pokud jedete s dětmi. Dospěláci se vždycky nějak ovládnou, ale už jenom kvůli neomezenému pití se to vyplatí, to nemluvím o nanukách, které jsme u all měli. (Y)

Marta R. (martas1310) ID 507592, mimibazar.cz/martas1310 (2.8.2017, 20:37)
No my právě jedeme jen dospělí a tak váháme jestli vzít all, tak jako třeba v Egyptě, ale právě že tam není, kde jít v tom Egyptě, proto se nám tam nelíbí, tak jsme si říkali,jestli není lepší chodit večer si sednout třeba do města někam do restaurace a vzít si třeba jen polopenzi ,-)

Jana V. (66jana) ID 292260, mimibazar.cz/66jana (2.8.2017, 19:28)
na Mallorce jsme byli před třemi týdny, měli jsme polopenzi a bohatě nám stačila ( ale byli jsem jenom dospělí, ne děti )
Na oběd jsme si občas zašli a třeba kuřecí salát se zeleninou stál 7 euro, většinou do 10 euro se daly koupit třeba hranolky se smažákem, špagety,burgery, pizza kolem 5 euro, paella 8 euro

Marta R. (martas1310) ID 507592, mimibazar.cz/martas1310 (2.8.2017, 19:35)
Jani, my také jedeme jen 2 dospělí a jak třeba pivko nebo víno je to tam hodně drahé a dáte mi typ, kde jste byli v které oblasti a jaký hotel a jak se Vám tam líbilo co moře je čisté?