Bartoníčková E. (Surfi) ID 429192 (23.8.2017, 8:27) |
Ano, po příletu do Phy jsme zašli k příslušnému okénku, sdělili své nacionále, sepsali s námi protokol o poškození (nic nefotili, celkově tam těch údajů bylo poměrně málo), potom se s námi spojili telefonicky, popsali jsme podrobněji, jak kufr vypadal, a za pár dní PPL přivezla kufr nový (srovnatelný s tím naším). Starý nám zůstal, takže ho občas někdo použije, poškození "nemá vliv na funkci".
ODPOVĚDĚT |
| Libuše H. (libusHlad) ID 350942 (23.8.2017, 9:05) |
A s jakou společností jste letěli? My jsme letěli s WIZZ AIR. My jsme to na letišti taky sepsali, máme potvrzení o poškození kufru, ale dali nám papír s instrukcemi. Tam je, že si máme dát kufr někam opravit a zaslat jim účtenku od opravy. My tu ale žádnou opravnu nemáme. Jen brašnáře, ten řekl, že je to neopravitelné - jsou rozbité ty plastové součásti kufru.
ODPOVĚDĚT |