Poškození kufru v letadle
Řešil jste někdo poškození kufru při přepravě letadlem? Neletěli jsme s cestovkou, ale linkovým spojem.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 4 komentáře
Petra V. (vichulka) ID 28839, mimibazar.cz/vichulka (24.8.2017, 5:42)
Letěli jsme s Concordem z Mnichova. Kufr jsme měli poškozený úplně stejně a už máme doma nový. Vse sepsáno na letišti a potom už jsme komunikovali s českým zastoupenim jen emailem. Chtěli po nás fotografie poškození. Podle toho posuzovali zda je na opravu, či výměnu. Kontaktujte společnost a trvejte na náhradě, pošlete jim fotky poškození a připište, že nelze opravit.
Přeji hodně štěstí.

ODPOVĚDĚT
Jitka J. (basetka) ID 215, mimibazar.cz/jitkaj (23.8.2017, 8:45)
Musíte řešit hned na letišti po příletu. Náš kufr byl bez kolečka :-SAle přijela si pro něj k nám domů firma a za pár dnů dovezla opravený s novým kolečkem :-$ A zdarma! ,-)

ODPOVĚDĚT
Libuše H. (libusHlad) ID 350942 (23.8.2017, 9:38)
A s kým jste letěli? My s WizzAir

ODPOVĚDĚT
Jitka J. (basetka) ID 215, mimibazar.cz/jitkaj (upraveno 23.8.2017, 19:22)
Tak tu už netuším, lítáme hodně často *-) Byla to Lufthansa, pomohl mi syn :-). A myslím, že to byl let z USA... To ale není důležité, důležité je řešit to hned na letišti :-)

ODPOVĚDĚT
Anna Ernešová Bc. (ANNAERN) ID 69490 (23.8.2017, 8:33)
Neřeší to cestovka, ale letecká společnost. Každopádně musíte hned na letišti sepsat protokol. Pokud jste to neudělali, myslím, že to neuznají.

ODPOVĚDĚT
Bartoníčková E. (Surfi) ID 429192 (23.8.2017, 8:27)
Ano, po příletu do Phy jsme zašli k příslušnému okénku, sdělili své nacionále, sepsali s námi protokol o poškození (nic nefotili, celkově tam těch údajů bylo poměrně málo), potom se s námi spojili telefonicky, popsali jsme podrobněji, jak kufr vypadal, a za pár dní PPL přivezla kufr nový (srovnatelný s tím naším). Starý nám zůstal, takže ho občas někdo použije, poškození "nemá vliv na funkci".

ODPOVĚDĚT
Libuše H. (libusHlad) ID 350942 (23.8.2017, 9:05)
A s jakou společností jste letěli? My jsme letěli s WIZZ AIR. My jsme to na letišti taky sepsali, máme potvrzení o poškození kufru, ale dali nám papír s instrukcemi. Tam je, že si máme dát kufr někam opravit a zaslat jim účtenku od opravy. My tu ale žádnou opravnu nemáme. Jen brašnáře, ten řekl, že je to neopravitelné - jsou rozbité ty plastové součásti kufru.

ODPOVĚDĚT