Reklamace a řešení situace
Nemáte náhodou někdo zkušenost s reklamací jako prodávající. Prodávám své výrobky na Fléru. Paní jsem poslala věc, ode mne odešla v pořádku, dobře zabalená, leč pošta, evidentně hrubým zacházením ji poničila.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 3 komentáře
Lucie Z. (Lucy33) ID 221460, mimibazar.cz/lucy33 (1.12.2017, 7:44)
pošta mi běžně rozmlátí každou třetí zásilku když posílám něco, co lze rozbít :-@ proto pojišťuji na mnohem vyšší cenu , reklamace zatím uznané byly všechny, ale adresát skutečně musel vše nafotit , přinést obaly, bublinky ve kterých to bylo apod.já dostala zpět poštovné, adresát plnou platbu (hello)

ODPOVĚDĚT
Luděk K. (ludas22) ID 168315, mimibazar.cz/ludas22 (1.12.2017, 4:52)
Ne, paní musí vzít veškerý obalový materiál a musí reklamovat na poště. Pokud pošta reklamaci uzná, vyplatí paní peníze.

Pokud reklamaci neuzná vinou špatného zabalení, paní dostane písemně zamítnutí a budete muset Vy vrátit peníze. Nic bych jí nevrátila, pokud nechce reklamovat, má smůlu.

Jen pozor na tu lhůtu, do kdy je možné reklamovat, nejsem si jistá, ale je to tuším 2 dny od převzetí, to možná někdo doplní přesně....

ODPOVĚDĚT
Petra F. (ostruzinka) ID 26525, mimibazar.cz/ostruzinka (1.12.2017, 0:42)
Paní mi po obdržení zásilky hned o tom psala, já ji poprosila o vyřízení reklamace na poště, neboť mi bylo řečeno, že to může reklamovat pouze a jenom ona jako adresát. Paní o tom nechce slyšet a místo toho chce vrátit peníze, že má na to nárok. O peníze mi teď ani nejde, ale jde o to, že já jsem zboží poslala zcela v pořádku a nemám jak se domoci reklamace na poště, kterou bych ráda podala, abych neplatila hrubé zacházení pošty. Je to úplně poprvé, co to takto řeším. Na jednu stranu paní chápu a ráda bych ji vyšla vstříc, ale na druhou stranu, já přeci nemohu za to, že to pošta poničila. Jsem prodávající, takže paní chce reklamovat u mne. Je to tak, že paní má tedy nárok na vrácení peněz a já si můžu na poštu jen nadávat?

ODPOVĚDĚT
PAvlína V. (Nota) ID 9600 (2.12.2017, 18:39)
A víte,že to určitě zničila pošta?Proč paní nechce jít na poštu reklamovat?Nějak mi to nesedí?Nechci se pošty zastávat,ale pokud byl zničen(poškozen např,obal)paní to nemusela přebírat,vím,že k takovým zásilkám se píšou protokoly a adresát je musí,pokud chce zásilku poškozenou převzít podepisovat,že byl seznámen s poškozením atd.

ODPOVĚDĚT
Svatava G. (modroocka) ID 1491, mimibazar.cz/modroocka (1.12.2017, 9:53)
poslala jste balik jako krehky?Jestli ne tak je reklamace zbytecna,nic neuznaji.. a jinak reklamovat muze ona..resila jsem to dvakrat a vzdycky vratili penize

ODPOVĚDĚT