| Kateřina V. (milimia) ID 83309, mimibazar.cz/milimia (6.1.2018, 9:29) |
Nevím, jestli Vám poradím. Měli jsme stejný problém i když s jiným naramkem a teledonem. Zkuste to sparovat primo prese aplikaci. Taky jsem parovala s telefonem, ale aplikace naramek nenašla. Tak jsem vypla bluetooth v telefonu a parovala přes aplikaci a najednou to šlo. Ani pořádně nevím, jak se mi to podařilo.
ODPOVĚDĚT |
| | Veronika B. (bročci) ID 82799, mimibazar.cz/brocci (6.1.2018, 10:35) |
Zkoušela jsem to oběma způsoby a nic. Vyzkouším to ještě dneska.
ODPOVĚDĚT |
| | | Pavla D. (pavka5555) ID 48941, mimibazar.cz/pavka5555 (6.1.2018, 10:47) |
Reklamovala jsem kvuli tomu naramek jednoou to šlo sparovat a po druhý už ne
ODPOVĚDĚT |
| | | | Kateřina V. (milimia) ID 83309, mimibazar.cz/milimia (6.1.2018, 10:57) |
Já jsem problém řešila v eshopu kde jsem náramek objednávala. Psali mi zkusit spárovat s jiným telefonem. A je potřeba potřeba mít aktuální nový software v telefonu. Pokud to nepůjde, tak bych reklamovala.
ODPOVĚDĚT |