Ostrov KRK Chorvatsko
Letos chceme jet poprvé na KRK, líbí se mi Baška, ale trochu se bojím, že tam v červenci bude hlava na hlavě. Co byste nám doporučili s dětmi 7 a 9 let?
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 6 komentářů
Romana K. (romana.k) ID 38849, mimibazar.cz/makousek (9.1.2018, 13:16)
hlava na hlavě, už nikdy víc :-$

Andrea S. (Adušínek) ID 15848, mimibazar.cz/adusinek (8.1.2018, 19:19)
Jak píše paní Katka, opravdu katastrofa. Už v 7.30 ráno jsou zabrána mista. Chodite lidem přes ručníky, aby jste došla k moři.Byli jsme dvakrát a už nikdy vice.

Katka H. (babula) ID 38290, mimibazar.cz/babula (8.1.2018, 17:05)
Baška na Krku je přímo katastrofa.. alespoň hlavní pláž ...horší než koupaliště u nás.. nemůžete ani projít mezi ručníky k moři - takto jsme to viděli, když jsme na Krku hledali ubytování, a to bylo už k páté odpoledne, takže jsme se vrátili skoro na začátek -do Njivice a paráda, kromě toho, že tam je velmi málo Čechů, jsou tam i krásná zákoutí se soukromím a také v části borovice, kde se můžete v poledne schovat :-).V odkazu níže míte pláže ostrova Krk , i jejich polohu, Baška je tam vidět a je tam i vidět ten "masakr"

Martina Š. (smejdik7) ID 161614, mimibazar.cz/smejdik7 (8.1.2018, 19:22)
Tak Bašku asi spíš na výlet co *-) na Njivice mrknu - ještě jsem se dívala na Šilo a Vrbnik - byli jste se podívat?

Katka H. (babula) ID 38290, mimibazar.cz/babula (10.1.2018, 0:22)
Baška na výlet,ale zase se tam nedá skoro nikde zaparkovat..někde dál a zaplatit.. je tam i podmořský svět.. ale mají tam vynikající zmrzku.. a to máme odzkoušeno opravdu hodně...Ostrov Krk jsme projeli celý, na všech ostrovech si půčujeme skůtry (děti tolerují už od 6let s rodičem), je to nejlepší,jak se dostat na krásné pláže a zákoutí,kam by to autem nešlo..ŠIlo i Vrbnik bych řekla, že je taky spíš jen na výlet, jsou to krásné městečka, ale z kopečka,a menší zúžené pláže, ikdyž jedna byla myslím velká,ale zato prý s léčivým bahnem..což asi na koupání není.. Promajna je dobrá a i Punat, ikdyž ten je z velké části spíš pro lodě,ale dá se vybrat. Často ze silnice není pláž vidět ,ale Krk je fakt pěkný, i kolem městečka Krk by se určitě našlo..ale chce to fakt projet..je to sice únavné,ale vyplatí se. Do kempu bych nikdy nejela, protože to stojí skoro stejně - a to ve vlastním stanu, s autem..

Katka H. (babula) ID 38290, mimibazar.cz/babula (10.1.2018, 0:32)
jako ve 2pok. apartmánu s klimou , v kempu je řev od 7h ráno(děti ve stanech a před nimi prostě nikdo neutiší), i večer, sociálky společné.. ale záleží co hledáte.. my rozhodně klid, raději třeba zajedem autem na krásnou pláž a být tam celý den, schovat se pod borovice, než být na mega pláži s mega lidmi a s cirkusem. taky je tam Malinska- ta je vedle Njivice, mezi Krkem a Njivicí a tam by se taky určitě našlo.. je dobré si najít na Googlu mapu ostrova a pak podle názvů vesniček hledat obrázky jak to tam vypadá..

Martina Š. (smejdik7) ID 161614, mimibazar.cz/smejdik7 (10.1.2018, 13:15)
Děkuji za podrobnou odpověď (L) jsem stejného ražené jako vy, takže hledáme spíš klidné bydlení a díky autu či skůtru procestovat, co se dá....kemp je moje noční můra ,-)

Hana D. (handule74) ID 49105, mimibazar.cz/handule74 (8.1.2018, 15:55)
Jezdíme na Promajnu, lidí na pláži taky mraky, ale večer tam je poměrně klid a po 23 to všechno chrní.

Alena M. (a74) ID 400427 (8.1.2018, 15:39)
Byli jsme trikrat v Basce na Krku v kempu Zablace. Vyhoda - bereme stan a ubytujeme se v kempu, je hned na plazi, perfektne vybaveny, cisto. Baska je pres sezonu nacpana, proto jezdime do kempu, kde sezeneme plochu na stan bez rezervace, vyhlidneme si hlavne pocasi a jedem. Az se nam chce, tak to sbalime, zaplatime a odjedem. To je fakt vyhoda oproti apartmanu. K mori cca 4 min chuze. Byli jsme loni v srpnu a narvano, cervenec je lepsi volba. Stan uprednostnujeme, pac jsme 2x odjeli drive, kdyz zacalo prset. Jinak my mame na chorvatsko smulu - at jsme v brele nebo na Krku, tak nam vzdycky prsi nebo prijde rovnou bora *-) jen loni jsme chytli zacatkem srpna horkou frontu Lucifer, to zas bylo pretopeno ,-) jinak je baska hezka, krasne more a je to celkem blizko (Y)

Lenka O. (ubroucku) ID 84291, mimibazar.cz/lenkaobr (8.1.2018, 20:45)
mohla bych se prosím zeptat, na kolik vyjde v Chorvatsku ubytování v kempu ve vlastním stanu +- ?

Katka H. (babula) ID 38290, mimibazar.cz/babula (10.1.2018, 0:43)
tady je odkaz. třeba na ceník na kemp v té Njjivici..ale může to být různé.. nicméně platí se za plac pro stan(čim blíž k moři, tim dražší), platí se za každou osobu či zvíře, platí se za auto.. a platí se za přípojku eletřiny.. a já nevím co ještě.. za tu cenu určitě ne.. dovolená je dovolená..ale někomu to nevadí a věřím, že tento typ ubytka i milují :-) jo a my tedy nikdy nejedem od soboty do soboty.. vždy jindy, právě aby nebylo narváno na silnicích a vždy najdeme..

Alena M. (a74) ID 400427 (8.1.2018, 21:22)
Musim se zeptat manzela. Jen vim, ze o moc levnejsi nez apartman to nebude. Plati se stan, lidi, auto. Ale je to pro nas pohodlne, co se tyka pobytu - chci byt 7 more a to v Chorvatsku snad uz neni mozne bez casne rezervace. Loni jsme tam prijeli v pondeli a v patek vecer odjizdeli. Nemam rada, kdyz jsem u more a jezdime na plaz a tahame veci sem a tam autem a hledame parkovani. Auto mame vedle stanu. Jinak mame velky stan a na matracich vydrzim max ty 3-4 noci ,-) jinak pisi holky - narvano to je, ale nejvice az tak od 14-18h. A vlastne tam ani neni tolik lidi, kdyz jsem ve vode potkala nase sousedy, o kterych jsem ani nevedela, ze tam vubec jsou ,-) ,-)

Lenka O. (ubroucku) ID 84291, mimibazar.cz/lenkaobr (8.1.2018, 21:43)
děkuji (F)
My bychom právě nechtěli být vázáni tou délkou pobytu, která je většinou sobota - sobota

Alena M. (a74) ID 400427 (8.1.2018, 23:12)
Ano, proto to takto delame. Nejvyhodnejsi je jezdit ve stredu nebo ctvrtek. Jinak kemp je to krasny, byli jsme tam loni po osmi letech a pribyly tam nove bungalovy. Jsou krasne a na super miste, ale strasne drahe. Bohuzel je to trochu na ukor tech stanu. Koupil to nejaky Ital, tak to predelava a pry tam ty stany casem vubec nebudou :-(( tak to snad stihnem jeste i letos. Pred Baskou jsem stihla jeste dve dovo letecky s all inc, takze dost jine co se tyka pohodli, ale je to nase srdecni zalezitost :-) Proste to musite zkusit sami a pak vyhodnotit. Nez jsme dojeli do Basky, tak jsme objizdeli kempy podel more a divali se, kde zakotvime. Zkuste to tak, je tam vice hezkych kempu, nechaji vas si to omrknout a rozhodnout se.

Michaela P. (míšaptáčková) ID 469967 (9.1.2018, 14:55)
také jezdíme do kempu v městečku Punat k moři 20kroků, vykoupete a jdete si lehnout do pohodlí na židličku v kempu, kde je i příjemný stín. Cenově to neni levnější jak v apartmánu, ale zase můžete přijet i odjet kdy chcete, také jezdíme ve všední dny, kdy není tak moc přeplněno na silnicích. Nejlepší je červenec kdy ještě v Německu nemají prázdniny.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Zuzana Š. (Zuzana11) ID 410120 (8.1.2018, 15:35)
Bude tam totálně narváno. My jsme jezdili do Nivnice a do Bašky jen na výlety. Ale je pravda, že Baška je nádherná.