Prosím, kdo máte zkušenosti s nákupem na Ali
potřebovala bych poradit:-( Nedošlo mi několik objednávek, z Ali mi nepřišel žáden mail, že by končila ochranná lhůta a přesto je u všech objednávek už napsáno Finished
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 5 komentářů
Jitka D. (Gemini09) ID 482115 (16.1.2018, 18:35)
musíte si termíny hlídat sama, v poslední době balíčky vůbec nechodí (z čehož podezírám českou poštu), ale po oetření sporu mi vždy do 14ti dnů Aliexpress refundoval 100% uhrazené zásilky.

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (macek a teri) ID 244998 (16.1.2018, 14:32)
i když jsem měla u objednávek napsano dokončeno,tak jim píšu sms a zatím mi vše došlo (Y)

ODPOVĚDĚT
Renáta K. (Kudrnka) ID 440249 (16.1.2018, 13:15)
Začala jsem používat Wish a jsem spokojenější než u Ali. (F)

ODPOVĚDĚT
Šárka Ž. (žižule) ID 141147, mimibazar.cz/zizule (16.1.2018, 8:41)
Chce si to hlídat, já v poslední době otevíráme jeden spor za druhým, až je mi to trapné :-| buď zboží nedorazilo vůbec nebo dorazí jen část, či poškozené :-| a když už balíček dorazí, raději si jeho rozbalení vždy natočím, abych měla důkaz, že je tam vše co má. Zatím vždy, Ali peníze vrátilo (F)

ODPOVĚDĚT
Hana Z. (smudlinky) ID 172510 (16.1.2018, 8:07)
e-maily už nějakou dobu nechodí, pokud to není uzavřené déle než 15 dnů lze otevřít spor a napsat, ze zbozi nedorazilo. Obvykle ali vrátí peníze. pokud ochranná doba i 15 dnů uplynulo, tak už nezbývá než se poučit a příště to hlídat.

ODPOVĚDĚT
Anežka B. (anešis) ID 188117 (upraveno 16.1.2018, 8:30)
Děkuji!

ODPOVĚDĚT