Jitka V. (mamkajita) ID 286669 (19.2.2018, 7:42) |
Já bych to úplně nevzdávala - pokud znáte výrobce, obraťte se na výrobce - ne s reklamací, ale prosbou o případnou opravu. Napište jim, jak jste s jejich výrobkem spokojená, že lepší jste nenašla a že je vám bude líto křeslo vyhodit - prostě zahrajte na city. Funguje to, mám vyzkoušené právě u nábytku. Za zeptání nic nedáte.
ODPOVĚDĚT |
| | Jana B. (jbsykorka) ID 387678 (19.2.2018, 10:36) |
Jitko moc děkuju za Váš povzbuzující příspěvek. Vím, co znamená konec záruky, ale potřebovala jsem slyšet nebo číst nějakou takovou radu, jako je ta od Vás. Že něco takového funguje a že má smysl to zkusit. Ještě jednou Vám moc děkuju. Určitě to zkusím. Jana
ODPOVĚDĚT |