Reklamace po záruce
V sedáku křesla nám prasklo péro a protrhlo potahovou látku. Křeslo je už bohužel po záruce. Nevíte zda se dá ještě reklamovat?Díky Jana
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 6 komentářů
Jitka V. (mamkajita) ID 286669 (19.2.2018, 7:42)
Já bych to úplně nevzdávala - pokud znáte výrobce, obraťte se na výrobce - ne s reklamací, ale prosbou o případnou opravu. Napište jim, jak jste s jejich výrobkem spokojená, že lepší jste nenašla a že je vám bude líto křeslo vyhodit - prostě zahrajte na city. Funguje to, mám vyzkoušené právě u nábytku. Za zeptání nic nedáte.

ODPOVĚDĚT
Jana B. (jbsykorka) ID 387678 (19.2.2018, 10:36)
Jitko moc děkuju za Váš povzbuzující příspěvek. Vím, co znamená konec záruky, ale potřebovala jsem slyšet nebo číst nějakou takovou radu, jako je ta od Vás. Že něco takového funguje a že má smysl to zkusit. Ještě jednou Vám moc děkuju. Určitě to zkusím. Jana

ODPOVĚDĚT
Bartoníčková E. (Surfi) ID 429192 (18.2.2018, 14:35)
Od čeho myslíte, že je záruka?

ODPOVĚDĚT
Vera N. (Vera N) ID 136348 (18.2.2018, 11:36)
Po záruce je prostě po záruce.

ODPOVĚDĚT
jarka N. (sympatie) ID 55978 (18.2.2018, 9:37)
Holt klasika, když se má něco podělat, vždycky po záruce. To "kurvítko" zafungovalo.

ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (17.2.2018, 23:21)
Uplatnit reklamaci lze pouze v zákonné lhůtě, případně ve lhůtě delší, pokud to bylo ujednáno v kupní smlouvě.

ODPOVĚDĚT
Zdenka R. (babule53) ID 349815 (17.2.2018, 22:34)
Bohužel ne . *-)

ODPOVĚDĚT