reklamace deichmann
potřebovala bych dceři reklamovat boty kupované přes e-shop, ale nevytiskla jsem si fakturu, jsemschopná dohledat na jejich stránkách číslo objednávky. Jde to i tak vyřídit? máte někdo zkušenost. Děkuji
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 4 komentáře
Lenka B. (Leníště) ID 111277 (9.4.2018, 20:34)
Jenže já vše vyhodila, jak krabice tak fakturu a email už tamnemám, je to půl roku. Napsala jsem na deichamnn tak uvidíme

ODPOVĚDĚT
Monika P. (BRAVO) ID 113874, mimibazar.cz/bravo (9.4.2018, 14:37)
Pokud jste kupovala boty přes online shop, měla byste mít v krabici papíry k případné reklamaci i vrácení, zkuste se kouknout, jestli nezůstaly v ní...
Jinak pokud nenajdete a platila jste z účtu a kupovala jen ty jedny boty, vytiskněte si doklad a běžte s ním na prodejnu, je to akceptovatelné místo účtenky/faktury. Ale musí tam být přesná částka jen za ty jedny boty.

ODPOVĚDĚT
Eva F. (Adélka+Terezka) ID 24072 (9.4.2018, 12:06)
Napište meil do Deichmannu.
Mě jí poslali znovu meilem.

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (kapinak) ID 41602 (9.4.2018, 6:47)
Také jsem nedávno reklamovala boty kupované online. Naštěstí jsem si nevymazala email, v kterém jsem tu fakturu měla. Prohledejte došlou poštu, třeba jej také objevíte. Reklamace pak proběhla naprosto v pořádku. :-)

ODPOVĚDĚT