| IVONA D. (elda-zelva) ID 222022, mimibazar.cz/elda-zelva (10.4.2018, 9:27) | Dobrý den , chtěla bych se zeptat na postup reklamačního řízení .. Dostala jsem od manžela prstýnek po 3/4 roce z něj vypadl kamínek, vyměnili mi kus za nový , po půl roce z něj opět vypadl kamínek jela jsem do obchodu s tím, že než takový prstýnek raději si vyberu jiný. Pracovnice v obchodě mi sdělila, že tedy nový původní prstýnek mi dát nemůže, protože moji velikost nemají , a že si tedy mám vybrat jiný stejně drahý nebo dražší. vybrala jsem si tedy jiný a dražší rozdíl jsem doplatila .. a ted to na co se ptám .. SLEČNA mi tvrdila, že na nový prstýnek který jsem si dokoupila je ale záruční lhůta jen do konce doby původního prstýnku na účtenku i napsala , že lhůta končí na podzim 2018 .. mě to teda přijde jako blbost ..
ODPOVĚDĚT |
| Martina K. (karma75) ID 64457 (10.4.2018, 10:16) |
Ano je to tak, měla jste trvat na vrácení peněz, pokud neměli zboží stejné jako původně zakoupené. A za vrácené peníze jste si měla koupit nový prstýnek.
ODPOVĚDĚT |
| | | IVONA D. (elda-zelva) ID 222022, mimibazar.cz/elda-zelva (10.4.2018, 10:19) |
hmm děkuji, jenže slečna mi možnost vrácení peněz nenabídla , řekla mi že peníze mi nevrátí a že si musím vybrat něco jiného
ODPOVĚDĚT |
| | | Martina K. (karma75) ID 64457 (10.4.2018, 10:39) |
Ano, prodavačky takhle obvykle postupují, spoléhají, že zákazník je neznalý. V takovém případě je dobré si přečíst jejich reklamační řád, pokud je tam něco takového uvedeno, je to v rozporu se zákonem.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | IVONA D. (elda-zelva) ID 222022, mimibazar.cz/elda-zelva (10.4.2018, 11:31) |
no děkuji ted už s tím nic neudělám budu doufat že se mi zas nerozpadne jako ten jiný , prostě jsem žila v domnění, že když si si tedy beru jiný a ten doplácím tak se záruka automaticky zase počítá na dva roky no nic moje neznalost moje blbost
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Martina K. (karma75) ID 64457 (10.4.2018, 11:55) |
Tak zase pokud se rozbije a bude stejná vada, bude to už potřetí a máte nárok na odstoupení od smlouvy.
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (10.4.2018, 9:59) |
Trochu komplikované, ale v zásadě si myslím, že to tak skutečně je - pokud v rámci reklamačního řízení dojde k výměně věci, běží stále původní záruční doba. Je výhodnější si nechat vrátit peníze a koupit nové zboží znovu, s novou reklamační lhůtou (zvlášť u výrobků, které zjevně mají tendenci k opakovaným vadám).
ODPOVĚDĚT |
|