Vrácení zboží eobuv
Objednala jsem dvoje boty, po vyzkoušení jsem se jedny rozhodla vrátit, vyplnila formulář, vytiskla. Večer se dcera rozhodla, že ani ty druhé nechce, takže je taky vrátíme. Pokračování v komentu
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 3 komentáře
Iva M. (Vanusak) ID 171498, mimibazar.cz/vanusak (22.5.2018, 12:48)
Ano, ruční vyplnění bez problémů.

ODPOVĚDĚT
Mária Š. (sumari) ID 191977 (22.5.2018, 10:29)
Ano - formulář jsem si stáhla na jejich stránkách a vyplnila ručně. . do 14ti dní od doručení vráceného zboží Vám přijde email s potvrzením vratky

ODPOVĚDĚT
Pavla K. (Boruwka3) ID 263900, mimibazar.cz/boruwka3 (22.5.2018, 10:35)
děkuji, zkusím počkat jestli se mi neozvou a když tak to vyplním taky ručně (F)

ODPOVĚDĚT
Veronika F. (frini) ID 280377, mimibazar.cz/frini (22.5.2018, 12:10)
Vracela jsem už několikrát a také jsem formulář vyplňovala ručně.

ODPOVĚDĚT
Pavla K. (Boruwka3) ID 263900, mimibazar.cz/boruwka3 (22.5.2018, 12:19)
děkuji, asi to udělám

ODPOVĚDĚT
Pavla K. (Boruwka3) ID 263900, mimibazar.cz/boruwka3 (22.5.2018, 7:23)
Nejde mi už ale v přehledu dohledat ta objednávka, abych vratku mohla vyplnit na oboje boty. Mám vytištěný prázdný formulář, můžu ho vyplnit rukou a dopsat číslo formuláře na vrácení zboží z té první vratky? díky za radu

ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (22.5.2018, 7:47)
Předpokládám, že to může být vyplněné ručně - forma zápisu by neměla být rozhodující. Nicméně vždycky je lepší se domluvit přímo s druhou stranou, než se radit na diskuzích - oni jsou ti, kdo to s vámi bude řešit, a oni vám nejlépe řeknou, jak postupovat, abyste se vyhnuli zbytečným nedorozuměním a průtahům.

ODPOVĚDĚT
Pavla K. (Boruwka3) ID 263900, mimibazar.cz/boruwka3 (22.5.2018, 8:10)
Už jsem psala na info linku, ale zatím mi bohužel neodpověděli. Tak se ptám jestli někdo neřešil něco podobného

ODPOVĚDĚT