Reklamace u Bonprix
Máte někdo zkušenosti? V pátek mi přišly šaty, bohužel s dírou,volala jsem co.s tím, prý je mám zaslat zpět a čekat 30dní na vyřízení reklamace,zda to uznají..Jsem z toho krapek rozčarováná
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 9 komentářů
Romana V. (RomanaVanc) ID 585845 (4.8.2019, 13:32)
Mně přišly závěsy o 20 cm kratší, než jsem objednala. Postup stejný. První zkušenost a rovnou špatná.
R.

ODPOVĚDĚT
Hana N. (HankaN) ID 50703 (6.6.2018, 10:29)
Bonprix funguje dobře, jen trochu pomaleji. Já bych na vašem místě nic nereklamovala, ale poslala zpět v zákonné lhůtě 14 dní. Pak vám buď pošlou peníze zpět, či je připíší jako kupon u nich na další nákupy, dle vaší volby.

ODPOVĚDĚT
Hana O. (hadeva) ID 357276, mimibazar.cz/hadeva (5.6.2018, 16:22)
Chvíli to trvá,ale přišly mi peníze vždy.

ODPOVĚDĚT
Romana Z. (zonoro) ID 244070 (5.6.2018, 14:26)
nevolat, poslat, čekat.
Reklamovat se dá vše. Mě tak došly samodržící punčochy, jsem si je oblíkla a vidím oko...špatně držely u lemu...říkám no nic, prostě vrátím - a bez problémů vrátili peníze.
To samé i podprsenky - občas mi křupne kostice. Neřeším, jestli ji mám týden nebo půl roku - pošlu a peníze vrátí.
Nakupuji jen tam a jsem maximálně spokojená.
Jediné co nedělám - nikdy tam nevolám, jsou tam prý nepříjemné operátorky a na to já nemám čas, trpělivost ani chu|´t ,-)

ODPOVĚDĚT
Anna S. (Ela z Frelu) ID 1311, mimibazar.cz/ElazFrelu (5.6.2018, 9:52)
vracela jsem boty, do 14 dnů jsem měla peníze na účtu

ODPOVĚDĚT
Olga N. (Oluska113) ID 237828 (4.6.2018, 22:44)
Pavli, žádný problém, už mockrát jsem vracela. penízky vždycky došly, sice někdy poukázkou někdy na účet, nevím proč, dělám to pořád stejně, když něco vracím , ale že by mi někdy došlo i poštovné, tak to ne a to mám i členství. Obyčejně to netrvá ani těch 30 dní , co mají ze zákona. A jak píší ostatní, vše si oskenujte vratku, podací lístek a uschovat dokud penízky nebudou zase doma.
Zdravím Olina (hello)

ODPOVĚDĚT
Pavlína Stran. (stranpa) ID 31828, mimibazar.cz/stranpa (4.6.2018, 21:19)
JSTE MOOOC ZLATÉ, DĚKUJIII (L) Ja z.toho na nervy, paní na zákaznicke lince krapet natvrdlá, že to posílají na vyřízení do zahraniční a budu čekat na posouzení 30 dní, já letní šaty :´( pak si říkám, když mi to neuznají zda mi tedy pošlou ty šaty zpět? že bych si to případně zašila :-|

ODPOVĚDĚT
Markéta Ž. (bonžur) ID 207480, mimibazar.cz/bonzur (4.6.2018, 21:27)
Pavli,nebojte..já už u nich obj. asi 15 let a nemůžu říct nic špatného..Bohužel mně někdy přijde,že to snad nikdo nekontroluje a zboží balí snad stroj a ne lidi..Pár let zpátky jsem si obj. triko za 90 kč a došla zimní bunda za 1500 Kč.Tenkrát jsem měla více balíčků a až jsem doma rozbalila,tak jsem si uvědomila,že to měl být malý balíček a ne takový obr..Hned jsem jim napsala,co se stalo, obratem poslala nazpět na vlastní náklady,naskenovala podací lístek a oni to pak proplatili..

ODPOVĚDĚT
Markéta Ž. (bonžur) ID 207480, mimibazar.cz/bonzur (4.6.2018, 21:02)
Dobrý večer Pavli,
mají na to 30 dnů ,ale jsou rychlí...reklamovala jsem už xxxx krát..a vždy bez problémů.Řekla bych,že BP je z jednich nejlepších co se týká reklamací.Naskenujte si podací lístek z pošty, popř. papírek,jestli máte kartu a pošlete jim to,proplatí i to..Pak vrací peníze na účet. Dřív,určitě ne 30 dnů.A reklamaci uznají,nebojte..

ODPOVĚDĚT
Darina V. (Darrrka) ID 47895 (4.6.2018, 21:13)
Prosím Vás, proplácí Bonprix i poštovné v případě, že mi věc nesedí a vracím ji? Nebo existuje nějaký jiný způsob, jak nemuset dokola prodělávat na poštovném? Kupuji od Bonprix často, ale stává se, že nějakou věc vždy vracím. Díky za info. (Y)

ODPOVĚDĚT
Martina K. (karma75) ID 64457 (5.6.2018, 7:12)
Ano, vrací, ale musíte si o něj napsat. Dodatečně ho pak pošlou.

ODPOVĚDĚT
Markéta Ž. (bonžur) ID 207480, mimibazar.cz/bonzur (4.6.2018, 21:22)
nee,pokud věc nesedí,nebo se nelíbí,poštovné nevrací..Taky hodně vracím,nejlepší je zaplatit si členství ,zboží je o 10 % levnější,popř. když je ještě nějaká další sleva,teď byl kód a měla jsem na faktuře slevu 19 %.To se už vyplatilo..a pak když vracíte,tak jste na tom trochu líp..
Takže zaplatíte členství,ale pokud hodně objednáváte,tak pak se něco ušetří.Švagrová bydlí v Německu a dřív měli prodejnu,kde si mohli BP objednat a vyzkoušet,to bylo super.Ale už to taky nemají..škoda,že není něco tady, jak bylo třeba dřív Quelle.

ODPOVĚDĚT
Dana S. (Dana Stankova) ID 19655 (4.6.2018, 20:50)
mě poslali jiné zboží, proplatili i poštovné na vrácení a těch 30 dnů je ze zákona, většinou mi přijde info o platbě během 10 dnů - reklamoval jsem i bundu, kterou jsem nosila víc jak rok a reklamace uznána (po jednom praní se jí odpáral kousek švu)

ODPOVĚDĚT