Batoh Topgal reklamace
Reklamovali jste, prosím, někdo školní batoh Topgal? Kupovali jsme v kamenném obchodě s taškami, batohy apod. a u nich i uplatňovali reklamaci - přestal zapínat zip na jedné kapse ("povolený" jezdec). Během měsíce vyřízeno, ale...
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 4 komentáře
Ivana H. (IvanaHus) ID 350938, mimibazar.cz/ivanahus (6.8.2018, 16:51)
Reklamovala jsem přímo přes e-shop. Závadu jsem nafotila (začaly se vytrhávat zoubky zipu od látky) a na základě fotek mi uznali okamžitou výměnu batohu. Za cca 2 dny si přijel kurýr pro starý batoh a rovnou přivezl nový.

ODPOVĚDĚT
Lada Z. (Zlatenka) ID 18175 (6.8.2018, 18:09)
Děkuji za odpověď. Mě právě to přimačknutí jezdce zaráží, to bych zvládla sama a obávám se , že to po pár zapnutích praskne. Myslela jsem, že vymění zip nebo alespoň jezdec.

ODPOVĚDĚT
Vlaďka D. (vladkadasva) ID 221201, mimibazar.cz/vladkadasva (6.8.2018, 6:49)
Jako zákazník musíte dostat originál vyjádření servisu..Dle toho, co píšete, to vypadá, že reklamace neproběhla, prodavačka vzala kleště a teď nechce, aby se na to přišlo.Pokud to tak je, pak je to nehorázné. To bych se už z principu nedala odbýt. Paní prodavačka zkusila, jestli to projde. Vemte si, že vám ten jezdec v obchodě pokazili, zip nejde zapínat hladce a pokud se třeba pokazí úplně, v servisu by vám pak už nemuseli vyjít vstříc. Mohli by říct, že jste ty kleště použila nevhodně sama. Topgal není levná záležitost a máte plný nárok na kvalitní služby.

ODPOVĚDĚT
Lada Z. (Zlatenka) ID 18175 (6.8.2018, 8:56)
Děkuji za odpověď, reklamační listy jsme v obchodě alespoň vyfotili, i jezdec s otiskem kleští. Máte pravdu, hledala jsem i na Netu, obchod je povinen dát písemné vyjádření způsobu vyřízení reklamace, její délce atd. Budu se tam muset zastavit ještě jednou a zkusit to pořešit nejlépe s vedoucím obchodu.

ODPOVĚDĚT
Romana N. (RomčaIdička) ID 290804, mimibazar.cz/romcaidicka (5.8.2018, 6:56)
Dobrý den,reklamovala jsem taky dceři batoh,ale kupovaný přes e-shop.Taky měla rozbitý zip,zip vyměnili a reklamace proběhla bez problému.Během reklamace měla půjčený náhradní batoh.

ODPOVĚDĚT
Lada Z. (Zlatenka) ID 18175 (5.8.2018, 21:56)
Děkuji za odpověď.

ODPOVĚDĚT
Lada Z. (Zlatenka) ID 18175 (4.8.2018, 23:05)
pokračování ...ale jezdec zbyl viditelně pouze zmačknutý kleštěmi, a zip se velice ztěžka zapíná. Na celé záležitosti mě zarazilo nejvíc, že mi prodavačka odmítla dát jakýkoliv papír o reklamaci a jejím vyřízení s tím, že originál i kopii reklamačního lístku si ponechává obchod.Myslela jsem, že jezdec zipu vymění, ale mám pocit jakoby obchod batoh Topgalu na opravu vůbec neposlal a jezdec přimačknul bůh ví kdo.

ODPOVĚDĚT
Eva F. (Adélka+Terezka) ID 24072 (5.8.2018, 20:01)
Vyjádření o reklamaci byste měla dostat písemně.
Z toho, co píšete, to na mě působí tak, že to ani na reklamaci neposlali.
Takže bych zavolala do Topgalu a zjistila, co a jak, jestli tam tu reklamaci měli nebo batoh na reklamaci do Topgalu odešlete vy s dokladem o koupi.

ODPOVĚDĚT
Lada Z. (Zlatenka) ID 18175 (5.8.2018, 22:02)
Děkuji, za odpověď, taky mám ten pocit. Prodavačku jsem o potvrzení o reklamaci žádala, ale odpověděla, že oba papíry zůstávají jim. Na tom papíru nebylo ani žádné razítko nebo vyjádření od Topgalu, pouze ručně napsáno VYŘÍZENO.
Hledala jsem si to i na Netu a potvrzení o reklamaci, její délce a způsobu vyřízení dávat musí.
Spíš mi šlo o to, jestli někdo neřešil stejnou závadu, jestli zip vyměnili, nebo taky jen přimačkli. Ze zkušenosti vím, že jezdec po tomhle časem praskne.

ODPOVĚDĚT